Jump to content

Golf 6 - TDI - Probleme injectoare


danielstinga
 Share

Postare recomandată

Merg pe 17 iunie la Brady Militari sa vad despre ce este vorba. Sunt ingrijorat ca reparatia o sa ma coste mult. Evit sa merg la un servis de cartier. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/26/2020 at 10:22 AM, F l o r i n said:

Par ok. Ideea este sa pornești AC ul, dacă e destul de cald afara... Peste 6...7...grade...si sa accelerezi rapid de câteva ori, sa vezi dacă unul dintre ele are valoare mai mare

poti explica un pic relevanta ACului pornit? 

Legat de temp de afara, nu poate fi pornit la orice temp prin setarea pe LOW?

In general intelesesem ca se testeaza valorile injectoare la relanti, deci e de preferat sa ii dai sprituri? 

Banuiesc ca sint aceleasi injectoare si aceeasi procedura cu cele de pe passatul B7, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intr-o postare anterioara, povesteam ca un mecanic (la un servis de cartier) mi-a spus ca se pierde motorina pe la injectoarele 2 si 4, trebuind schimbate, in viitor, o-ringurile injectoarelor si rectificata chiulasa (VW Golf 6, 1.6TDI, cod motor CAYC, 209000km, an fabricatie 2010). Am fost la o reprezentanta VW si s-au constatat pierderi de ulei. S-au inlocuit garniturile injectoarelor si a fost schimbata garnitura dintre chiulasa si capac. Totul a costat 1300 lei (diagnoza, garnituri, manopera). Am constatat ca motorul merge mai silentios si trage mai bine. Probabil ca se pierdea compresie. Nu stiu daca injectoarele au fost curatate. Ma bucur ca nu a fost necesara rectificarea chiulasei sau ca nu au fost probleme cu injectoarele. 

Modificat de Ioan Popa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

A observat cineva la demontarea/schimbarea injectoarelor daca exista un dispozitiv/extractor de injectoare? Al meu este intepenit si nu vreau sa fortez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Vin si eu cu o problema. S-a aprins in bord spitala si check engine si mi a ramas eroarea din imagine. Am pus diagnoza, am sters erorile(ceva cu injector 2 ) dar eroarea a ramas si masina merge, trage bine. Cand aveam aprinse spirala si check engine motorul mergea in 3 pistoane, nu se tura peste 2000 si nici putere nu avea. Mentionez ca aceeasi chestie s-a mai intamplat odata, exact aceleasi simptome. Am schimbat injectorul si totul a fost bine. Acum eroarea era la acelasi injector. Stie cineva ce poate fi eroarea din bord? Multumesc

eroare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diagnoza nu apare nimic legat de pilot iar despre injectoare nu am eroarea

si astea sunt valorile la injectoare

Screenshot 2020-09-28 123727.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea eroare din board apare de obicei daca ai probleme cu pilotul automat. Are ACC masina ? Mie mi-a aparut aceeasi eroare si la o scanare cu VCDS-ul era ceva de genul "Mechanical obstrution" la radarul din grila masinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ACC este reglarea automata a distantei fata de vehiculul din fata, nu are. si pe vcds nu apare nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare baieti,

am si eu urmatoarele valori de injectoare, 1.6 TDI CAYAC masina, O2 FL.

Cum par valorile? si de unde luati acele intervale valorice, ca vreau si eu sa citesc mai multre despre treaba asta.

Multumesc si stima

Valori injectoare  16.09.2020.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cil 1 si 2, mai ales 2....probleme.

Mai departe te poti documenta pe forum, google, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. vreau sa zic ca este 3 a oara cand imi da eroarea cu injectorul, ca simtome sunt spirala si check engine aprinse in bord, nu se tureaza peste 2000 si trepideaza de zici ca sara de sub caapota intreg motorul.

 

am pus diagnoza pe masina, am sters eroarea si masina a prins viata. motorul mergea perfect, valorile masurate la deviatie nu erau diferite foarte mult, si toate cele bune. 

am mers aprox, 3 luni strict in oras(pandemie...nu ai unde sa pleci) si motorul a mers foarte bine. deodata a dat in nas si iar de la capat.

 

acum am pus diagnoza cu gandul ca sterg eroarea si revine dar nu a fost asa si plus de asta a mai aparut si eroarea cu bus de date.

 

acum vin cu intrebarea : Are cineva idee de ce se tot blocheaza injectorul si ba revine ba nu? ce poti sa verifici? sa cureti ?

sa schimbi? 

 

a intalnit cineva asa ceva?

 

1 cod a gasit:
9838 - Injector cilindru 2. -N31- defect circuit electric 
          P0202 00 [167] - -
          MIL aprins - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 193109 km
                    Data: 2020.12.27
                    timp: 00:11:40

                    Turaþie motor: 842.25 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 21.6 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 26 °C
                    Temperatura aer admisie: 7 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.005 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Info defect de la etaj final piezo selectat-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
                    Tensiune injector 4.-CAPA_INJ_MAIN[3]: 32.1019 µF
                    Cil. 4. încãrcare tensiune injecþie principalã-CHR_INJ_MAIN[3]: 1444.0 µAs
                    Energia mãsuratã injecþia principalã cil 4.-EGY_INJ_MAIN[3]: 28.454 mJ
                    Tensiune de la ieºire analogicã 1.-VCC_1: 5.00 V
                    Tensiune de la ieºire analogicã 2.-VCC_2: 5.00 V
                    Injector 4.:tensiune-V_INJ_MAIN[3]: 39.41 V

 

 


1 cod a gasit:
00469 - Bus de date infotainment în regim de 1fir 
            011 - întrerupt(ã) - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101011
                    Prioritate defect: 3
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 203
                    rulaj: 192763 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.04.27
                    timp: 07:01:51

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
burcioagabogdan
On 8/1/2016 at 7:58 PM, mary999ro said:

Salut,

La masina din semnatura vw jetta 2.0 tdi cr 2011 motor CFFB, am o problema legata de o trepidatie sau vibratie, cum vreti, in timp ce merg. Se manifesta incepand din viteza a-3-a, dar mai accentuat din viteza a-4-a incepand de la o turatie de 2300 si pana la 3200 rpm, asadar, am facut un log in mers sa vad ce valori am la injectoare si iata pun si logul:

in sarcina de la 2300-2400 rpm in a-4-a

 -0.90 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 1 084
  -0.08 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 2 085
  3.00 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 3 086
  -2.03 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 4 087
  106 hPa   Particle filter; difference pressure 240
  17.37 l   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 246
  0.12 l   Particle filter; oil ash volume 247
  16.55 g   Particle filter; soot mass calculated 249
  13.95 g   Particle filter; soot mass measured 250
  24953 s   Particle filter; time since last regeneration 251

si la ralanti

-0.19 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 1 084
  0.10 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 2 085
  0.40 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 3 086
  -0.31 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 4 087
  783 /min   Engine speed 214
  8 hPa   Particle filter; difference pressure 240
  17.90 l   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 246
  0.12 l   Particle filter; oil ash volume 247
  16.95 g   Particle filter; soot mass calculated 249
  13.88 g   Particle filter; soot mass measured 250
  25834 s   Particle filter; time since last regeneration 251

Masina porneste la sfert de cheie, are vlaga in ea, dar de la acea turatie in sarcina, parca simt o mica pierdere de putere. Acum daca puteti sa va dati cu parerea v-as fi recunoscator, dar cred ca injectorul 3 este prost, celelalte incercand sa compenseze. Precizez ca a fost schimbat acum un an cu unul reconditionat luat de la reprezentanta Bosch din Brasov cu 1200ron( asa mi-a spun mecanicul care are relatii acolo). Nu am mai deschis alt topic legat de injectoare, chiar daca aria este dedicata celor cu motor de 1.6 tdi. Daca v-am deranjat, scuze, daca nu, astept un raspuns. Multumesc.

Salut, te rog sa-mi spui cum ai rezolvat problema cu trepidatia in accelerare ca si a mea face la fel. La inj. nr. 4 la relanti am vazut ca ajunge la 0.9 compensatie. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Salutare, rog un coleg priceput sa-mi interpreteze valorile din log-ul atasat. Golful meu are o trepidatie la accelerare de la 1800 ture in sus in trepretele 3, 4, 5. Log-ul l-am facut in treapta 4, atat mi-a permis drumul. Multumesc.LOG-01-161-311-431-441-931-1181-1211-1461-1471-1481-1491 2.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 27.12.2020 at 21:12, Valiagache a scris:

salutare. vreau sa zic ca este 3 a oara cand imi da eroarea cu injectorul, ca simtome sunt spirala si check engine aprinse in bord, nu se tureaza peste 2000 si trepideaza de zici ca sara de sub caapota intreg motorul.

 

am pus diagnoza pe masina, am sters eroarea si masina a prins viata. motorul mergea perfect, valorile masurate la deviatie nu erau diferite foarte mult, si toate cele bune. 

am mers aprox, 3 luni strict in oras(pandemie...nu ai unde sa pleci) si motorul a mers foarte bine. deodata a dat in nas si iar de la capat.

 

acum am pus diagnoza cu gandul ca sterg eroarea si revine dar nu a fost asa si plus de asta a mai aparut si eroarea cu bus de date.

 

acum vin cu intrebarea : Are cineva idee de ce se tot blocheaza injectorul si ba revine ba nu? ce poti sa verifici? sa cureti ?

sa schimbi? 

 

a intalnit cineva asa ceva?

 

1 cod a gasit:
9838 - Injector cilindru 2. -N31- defect circuit electric 
          P0202 00 [167] - -
          MIL aprins - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 193109 km
                    Data: 2020.12.27
                    timp: 00:11:40

                    Turaþie motor: 842.25 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 21.6 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 26 °C
                    Temperatura aer admisie: 7 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.005 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Info defect de la etaj final piezo selectat-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
                    Tensiune injector 4.-CAPA_INJ_MAIN[3]: 32.1019 µF
                    Cil. 4. încãrcare tensiune injecþie principalã-CHR_INJ_MAIN[3]: 1444.0 µAs
                    Energia mãsuratã injecþia principalã cil 4.-EGY_INJ_MAIN[3]: 28.454 mJ
                    Tensiune de la ieºire analogicã 1.-VCC_1: 5.00 V
                    Tensiune de la ieºire analogicã 2.-VCC_2: 5.00 V
                    Injector 4.:tensiune-V_INJ_MAIN[3]: 39.41 V

 

 


1 cod a gasit:
00469 - Bus de date infotainment în regim de 1fir 
            011 - întrerupt(ã) - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101011
                    Prioritate defect: 3
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 203
                    rulaj: 192763 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.04.27
                    timp: 07:01:51

 

On 28.09.2020 at 13:21, Valiagache a scris:

Salutare.

Vin si eu cu o problema. S-a aprins in bord spitala si check engine si mi a ramas eroarea din imagine. Am pus diagnoza, am sters erorile(ceva cu injector 2 ) dar eroarea a ramas si masina merge, trage bine. Cand aveam aprinse spirala si check engine motorul mergea in 3 pistoane, nu se tura peste 2000 si nici putere nu avea. Mentionez ca aceeasi chestie s-a mai intamplat odata, exact aceleasi simptome. Am schimbat injectorul si totul a fost bine. Acum eroarea era la acelasi injector. Stie cineva ce poate fi eroarea din bord? Multumesc

eroare.jpg

Salut. Îmi poți spune și mie te rog cum ai rezolvat problema? Aceeași problema o am și eu..identică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Pe scurt, golf 6 2010, 1.6 TDI 77KW, 105CP

 

Avem masina de la ~60k km si inca de atunci a avut un rontzait si lipsa putere la plecarea de pe loc. De multe ori murea efectiv motorul daca nu o turam peste 1500rpm. Dupa ce se punea in miscare si mergea 100m totul era ok.

 

Foarte recent mi s-a intamplat, in 2 ocazii diferite, sa aiba cate o intrerupere in sarcina (motor cald, treapta a 3a, in accelerare), a facut un "hac". A facut in 2 dati, n-am putut sa reproduc, chiar daca am incercat imediat dupa.

 

Acum masina are 120k km si, fiind destul de veche, i-am schimbat distributia. Le-am adus in atentie problema celor de la reprezentanta dar nu si-au prea batut capul ... ca era masina calda, ca n-are nicio eroare ... in fine. Baiatul de la mecanica mi-a spus ca motoarele astea au probleme cu injectoarele, asa ca am inceput sa caut si am dat peste thread-ul asta.

 

Acestea fiind spuse:

- masina nu are si nici n-a avut nicio eroare (in afara de EGR mort/schimbat)

- in afara de rontzaiala asta la plecarea de pe loc (preponderent la rece sau chiar si cu motorul cald, daca o pornesc si plec imediat de pe loc), in mers masina se comporta normal

- la prima pornire de dimineata are un usoor tremurici la relanti (nu se vede pe turometru, dar se simte f putin), care dispare dupa ce se incalzeste putin

- am sesizat ca face mai putin daca opresc AC-ul

- am mai vazut ca problemele ar mai fi corelate cu un consum crescut la relanti si in general, insa masina consuma 0.3 - 0.4l/h la relanti (AC on), iar consumul general este unul normal, zic eu

- masina merge preponderent in oras

 

Nu am o diagnoza inca, o sa caut sa cumpar una, macar sa vad ce valori au injectoarele.

 

Din ce-am mai gasit pe net, am vazut 2 posibile rezolvari:

- update de soft (nu cred ca s-a facut vreodata, posibil cand s-a schimbat EGR-ul, dar asta era prin 2013)

- calibrare injectoare, insa cei din reprezentanta au zis ca nu recomanda, ca se pot strica mai rau, ca ei recomanda injector nou (3000 Lei), si nu unul, ci toate 4 (asta fara macar sa reproduca problema)

 

Merita sa incerc aceasta calibrare? daca da, se ocupa cineva de pe-aici cu asta, sau trebuie mers la reprezentanta?

Pt masina exista update-ul de soft "dieselgate", pe care am refuzat sa-l fac (culmea, tot la recomandarea celor din reprezentanta - chiar, l-a facut cineva, se simte vreo schimbare la cum merge motorul?). Se poate face ultimul update inainte de acesta, sau se pune automat asta, ca fiind ultimul?

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia e sa la schimbi sau sa le reconditionezi ... este ditamai topicul pe tema asta pe forum. Spor la citit.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu nu se reconditioneaza injectoare de 1.6. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se fac si la 1.6. Acum, cat de bine, cum ies, cat rezista, nu am.un feedback in acest sens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEi de la Maracineni nu fac si eu sunt cam de top in reconditionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ei sunt top si stiu ca nu fac. Am pe cineva in București,  care face de 1.6. Dar...am trimis numai in cazurile in care sunt praf injectoarele....nu le face decat pe toate 4....etc.

 

L. E. vad pe site ca fac si 1.6 https://www.reconditionariinjectoare.ro/?gclid=CjwKCAjwy7CKBhBMEiwA0Eb7ahLBZt0sZoAY7lNosxXCmteH3gse5KJWMzm_QG9BMgtaiZT_-KCT0RoC8lkQAvD_BwE

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scrie pe site, dar daca ii intrebi pentru un CAYC o sa spuna ca nu fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy @F l o r i n

Am un CAYC cu inj 3 cu piezo inlocuit si inj 4 reparat (pierdea pe retur) acum 2 ani (iulie 2019). Atunci avea 240.000. Acum are 280.000+ .

Facute la un mic atelier in Sinaia (cel ce il detine a lucrat/lucreaza la Mefin) - am dat peste el la sugestia unui coleg de forum.

Daca ajung la 300.000 - la 1200 de lei cat m-a dus tot (verificare, reconditionare, montat, piese si piese marunte) - ma declar multumit ;)) Masina are cam 11 ani. In ritmul la care e folosita acum ar ajunge la 15 ani ;))) 

 

Inainte am intrebat (sunat) la Maracineni (am primit cateva recomandari calduroase) si au zis clar: nu se repara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Al Bundy said:

O scrie pe site, dar daca ii intrebi pentru un CAYC o sa spuna ca nu fac.

atunci mergem pe varianta Bucuresti, Sinaia, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!