Jump to content

Golf 6 - TDI - Probleme injectoare


danielstinga
 Share

Postare recomandată

salut,

am aproape 7 luni de cand am schimbat injectoarele, aprox. 10.000 km parcursi si nu consumul de combustibil este intradevar aproape de cel omologat. 

bucuresti - sibiu - 3.9 l / 100 km 

bucuresti - constanta 4.4 l / 100 km 

bucuresti - thassos - 4.4 l / 100 km ; retur 4.3 l / 100 km 

bucuresti - valcea - 4.5 l / 100 km 

consum urban Bucuresti:  5.5- 6 litri / 100 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La masina din semnatura vw jetta 2.0 tdi cr 2011 motor CFFB, am o problema legata de o trepidatie sau vibratie, cum vreti, in timp ce merg. Se manifesta incepand din viteza a-3-a, dar mai accentuat din viteza a-4-a incepand de la o turatie de 2300 si pana la 3200 rpm, asadar, am facut un log in mers sa vad ce valori am la injectoare si iata pun si logul:

in sarcina de la 2300-2400 rpm in a-4-a

 -0.90 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 1 084
  -0.08 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 2 085
  3.00 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 3 086
  -2.03 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 4 087
  106 hPa   Particle filter; difference pressure 240
  17.37 l   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 246
  0.12 l   Particle filter; oil ash volume 247
  16.55 g   Particle filter; soot mass calculated 249
  13.95 g   Particle filter; soot mass measured 250
  24953 s   Particle filter; time since last regeneration 251

si la ralanti

-0.19 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 1 084
  0.10 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 2 085
  0.40 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 3 086
  -0.31 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 4 087
  783 /min   Engine speed 214
  8 hPa   Particle filter; difference pressure 240
  17.90 l   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 246
  0.12 l   Particle filter; oil ash volume 247
  16.95 g   Particle filter; soot mass calculated 249
  13.88 g   Particle filter; soot mass measured 250
  25834 s   Particle filter; time since last regeneration 251

Masina porneste la sfert de cheie, are vlaga in ea, dar de la acea turatie in sarcina, parca simt o mica pierdere de putere. Acum daca puteti sa va dati cu parerea v-as fi recunoscator, dar cred ca injectorul 3 este prost, celelalte incercand sa compenseze. Precizez ca a fost schimbat acum un an cu unul reconditionat luat de la reprezentanta Bosch din Brasov cu 1200ron( asa mi-a spun mecanicul care are relatii acolo). Nu am mai deschis alt topic legat de injectoare, chiar daca aria este dedicata celor cu motor de 1.6 tdi. Daca v-am deranjat, scuze, daca nu, astept un raspuns. Multumesc.

Modificat de mary999ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce trebuie sa schimb?

Ma uitam la oferta celor de la Kritters din Brasov, dar nu exista posibilitatea comenzii online, nu raspunde nimeni la telefon...oare trebuie sa merg pana la Brasov sa cumpar injectoarele?

IMG-20160917-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna tuturor,

am schimbat injectorul de la cil.2

l-a rescris numai pe el

masina mergea perfect ! bingo !

cica tb rescrise toate !!!!

le-a rescris pe toate si.....belea...bat  inject /pistoanele...de zici ca e tractor de vie..

a incercat sa optimizeze injectia pe fiecare injector....nu merge finalizat cu nici un program...

acu cica ar tb schimbate toate cele 4 injectoare...!!!!

sant derutat total...

daca cineva are o solutie reala....sau a rezolvat o pb similara,rog un mesaj.

mersi

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma aflu in aceeasi situatie si nu am gasit o rezolvare inca, desi am schimbat toate cele 4 injectoare.

de 1 luna sta masina in service si la cald merge bine...la rece, nu.

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie rescris decat injectorul schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, dupa ce le-a rescris pe toate si bat....cum si ce ,mai tb facut !?

daca le schimb pe toate 4, noi....

cum ar tb facut !?

trebuie rescrise toate,nu !?

si nu ajung in aceeasi situatie !?

mersi

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi cand am pornit masina a inceput sa aiba trepidatii destul de sesizabile,la fel si acul de la turatie avea fluctuatii.Dupa ce am plecat cu ea trepidatiile au scazut ca si intensitate dar parca tragea putin cam greu,nu foarte mult dar imi dadea senzatia de o mica diferenta.Recent am gasit o singura eroare de la egr care era pe intermitent.

Daca este un coleg cu un tester in zona Militari,sector 6 sa ma contacteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/12/2016 at 11:56 AM, emil.mct said:

salutare,

am schimbat toate injectoarele,si am pus noi....

acum totul e f bine,,,,am facut cam 800 km cu noile injectoare...

are un mers regulat...trage f bine (de cand am 140 cp..,in loc de 105....chiar se simte f bine !! )

consum f mic...0,3 l/h..in relanti

in afara orasului 3,9-4,4 %

in oras 6-6,4 %....

deci ca o concluzie...merita de schimbat injectoarele !!

numai bine !!!

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare privind testul de injectoare?

Intreb pentru ca as avea 2 probleme si anume: 

1. uneori usoara fluctuatie la relanti 900-1000

2. consum mediu pe 1200km de 7.2% care mi se pare cam mult. (sa zicem 50% urban cu 50% exterior)

Multumesc

t4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate se pare ca ai probleme cu ele - cel putin, asa la o simpla poza... injectorul 3, posibil si 2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/3/2016 at 6:01 PM, emil.mct said:

 

Pana la urma nu ne spui si noua cum ai rezolvat problema, unde, de unde ai luat injectoarele etc . , cred ca asta ar fi scopul forumului sa si dam inapoi informatii utile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin,

Inseamna ca pot sa ma duc sa fac o diagnoza la reprezentanta Automitric din SV sa-si dea verdictul final. Sper sa am succes cu ei. La prima strigare mi s-a spus ca m-ar costa de la 150 lei diagnoza....dar nu asta e problema ci costul injectoarelor.

1.Din cate am inteles (daca am inteles eu bine) - se schimba cate 2 injectoare 1 cu 3 sau 2 cu 4.  Nu poti schimba doar 1 din cele 4. Corectati-ma daca gresesc.

2.Ce impact are daca schimb doar 2 din 4 injectoare?

Multumesc anticipat si o seara placuta

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba poti schimba si cate unul singur....  trebuie verificat cate au probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa-l contactezi pe romytaxy din Radauti ... cred ca e mai expert decat Auto Mitric, si mai ieftin ... adica sa cumperi injectoarele de unde le gasesti ieftine si ok bineinteles .

Nu cred ca Auto Mitric are banc de proba ptr CR ca sa-ti masoare injectoarele sa vada ce pot, o sa puna si diagnoza pe masina si o sa se uite la deviatii zic eu ... iar injectoarele poti sa le schimbi si doar unul, sunt total independente ca si functionare dar bineinteles compensarile se fac per total, deci daca il schimbi pe cel cu deviatia cu plus cea mai mare nu e garantat ca se rezolva problema .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o diagnoza profesionista vroiam, interpretate niste valori, identificarea problemei. Ajung sa am 10 % in oras si sincer nu prea imi convine. Poate totusi nu e de la imjectoare, dar trebuie sa atiu sigur asta...nu sa incep sa mai cumpar masina inca o data prin schimbare de piese ca injectoare , dpf, egr etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu aici pentru ca topicul de consum a fost inchis si pt ca uneori are treaba cu injectoarele.

Am urmatoarea nelamurire:La un golf 6 1.6 diesel,la drum intins scot 4.3-4.5 cu schimbari numai peste 2300

In oras(Bucuresti)circul pe distante scurte dar aglomerat(Militari-Iuliu Maniu) si oricat de mult incerc sa merg la consum(subliniez ca schimb numai peste 2300 dar urc treptat,fara pedala in podea)nu reusesc sa scad consumul de 10.Mi se pare cam mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut din nou.

Revin cu update pentru ce am semnalat mai sus.

Am atasat un filmulet la ce se intampla la masina mea si imi cer scuze daca nu o postez la topicul unde trebuie : 

 

Dupa cum se vede si pe filmare, turometru variaza iar masina tremura ca "varga".

De vreo 3 zile face asa, iar in spate am un nor albastrui. teoretic si practic DPF-ul este in regenerare, dar :

1.Este normal ca sa inceapa sa faca asa daca este in regenerare filtru de particole?

2.Au vreo legatura injectoarele de tremura asa?

Astea sunt intrebarile mele.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu ne ai spus rezultatul in urma unei diagnoze/fara.. doar presupuneri.

Ca sa ti rasp.la intrebari:

1. NU are voie sa"tremure"in regenerare/urca relantiul in 1000 ture

2. Pot fi de vina inj.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea tremura la regenerare si am fluctuatii la turometru uneori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e totul ok regeneratea se face din mers/nici nu stii cand, acum cum vezi tu ca iti tremura masina..nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca nu este adevarat,dar la mine trepideaza accentuat doar cand isi face regenerarea(imi dau seama dupa turometru care sta mai sus).Daca merg in afara orasului nici eu nu simt cand isi face,dar in bucuresti,la ore de varf eu simt ca si cum am scaune cu masaj.Exagerez dar ai inteles ideea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca la regenerare cand stai la semafor se simte un mic tremurat, inj sunt in parametrii ... este normal deoarece se face postinjectie, nu este un tremurat ca varga ... dar se simte ca mersul motorului nu este acelasi . Plus ca atunci cand decelerezi parca turatia scade mai greu spre ralanti . Eu cel putin imi dau seama imediat chiar si fara sa ma uit ca e la 1000 rpm ralantiul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Divizarea injecției de combustibil și întîrzierea post-injecției/pt.ca arderea sa fie in filtru(cresterea temp.)asta nu inseama sa"tremure ca varga"/sa ai discomfort in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!