Jump to content

Golf 6 - TDI - Probleme injectoare


danielstinga
 Share

Postare recomandată

EGR-ul a fost schimbat acum de o saptamana, valorile de deviatie nu le am. Am fost la mai multe serviceuri si mi-au zis ca trebuie schimbate toate 4, mi-a bagat in masina unul reconditionat cu 800 de lei. Au zis ca trebuie schimbate si restul in special injectorul 4. Masina e din 2012 are 205 de mii de km. Nu inteleg cum se strica asa de repede injectoarele astea? As fi avut eu ghinion ca nu prea am auzit ca se strica astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa le lasi asa cum sunt acum , ideal ar fi sa il pui din nou pe ala care a fost schimbat. Fara log nu cred ca te poate ajuta cineva . 205 000 nu sunt km multi (reali)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, 


dupa cum va spuneam si eu probleme cu injectoarele: CAYC 1.6 TDI, 56.500 km, an 09.2011. 


maine sunt chemat in service pentru schimbare injectoare pe garantia vanzatorului intrucat autoturismul a fost achizitionat prin Welt Auto si beneficiez de garantie 6 luni. 


aveti idee cum pot sa verific daca intradevar vor fi schimbate injectoarele ? 


Mentionez ca masina merge f. bine, nu bate, nu mai vibreaza, are acceleratie buna si asta nu dupa verificarea injectoarelor ci dupa update-ul de soft. pana la update, masina mergea f prost ... caderi de putere intre 1 si a 2 -a treapa, zgomot intre 1.700 - 2300 rot/ min. cei drept pentru testul de injectoare a fost necesar si demontarea filtrului de particule pentru a fi curatat intrucat era "intepenit" - oare merge mai bine din cauza filtrului ?  


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

aveti idee cum pot sa verific daca intradevar vor fi schimbate injectoarele ? 

 

 

da , fa o poza la serial number al fiecarui injector , dupa ce ti le-au schimbat compara pozele cu realitatea . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos ... all the best.

va tin la curent cum se va comporta masina dupa schimbarea injectoarelor si mai ales consumul in mediu urban. acum merg intre 8.5 - 10 l / 100 km insa de la Bucuresti - Targoviste am avut 4.9 l / 100 km si la retur 4.1 l / 100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer...consumul tau pare bun. In Bucuresti si eu am consum de 8.5 - 10 in functie de distanta pe care o parcurg. In perioada vacantei am avut 7.3. Spre Campina am 5.4 cu cauciucuri de iarna si 4.5 retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut, 

dupa cum va spuneam si eu probleme cu injectoarele: CAYC 1.6 TDI, 56.500 km, an 09.2011. 

maine sunt chemat in service pentru schimbare injectoare pe garantia vanzatorului intrucat autoturismul a fost achizitionat prin Welt Auto si beneficiez de garantie 6 luni. 

aveti idee cum pot sa verific daca intradevar vor fi schimbate injectoarele ? 

Mentionez ca masina merge f. bine, nu bate, nu mai vibreaza, are acceleratie buna si asta nu dupa verificarea injectoarelor ci dupa update-ul de soft. pana la update, masina mergea f prost ... caderi de putere intre 1 si a 2 -a treapa, zgomot intre 1.700 - 2300 rot/ min. cei drept pentru testul de injectoare a fost necesar si demontarea filtrului de particule pentru a fi curatat intrucat era "intepenit" - oare merge mai bine din cauza filtrului ?  

 

 

Care a fost rezultatul la diagnostic pentru injectoare? Filtrul a fost curatat mecanic??  La kilometrajul tau e absurd sa fie necesar sa inlocuiesti toate injectoarele.  Ai avut defect senzorul de presiune diferentiala G450?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut nimic defect pe ea, nici un martor aprins ...etc.

pur si simplu dupa ce am luat masina, in 15 zile m-am prezentat la Porsche Nord cu cererea expresa sa imi faca test la injectoare (stiind ca am garantia in spate). inainte de masina asta am avut un golf 5, de 160.000 km unde nu am avut nici o problema cu acel motor. am pornit masina aceea la -28 grade fara probleme iar vara (Bucuresti - Mamaia)  mergeam cu 4.9 l / 100 km iar in oras mergeam cu 6.5 l / 100 km.  

 

mentionez ca acest Golf 6  a fost cumparata de la WELT AUTO Cluj.

 

cei de la Porsche mi-au printat 170 pagini test injectoare cu concluzia mentionata de calculator (fara eroare umana) sa schimb toate cele 4 injectoare. in cele 170 pagini de diagnoza eu nu am gasit nici o valoare / referinta de injectoare. filtru a fost curatat mecanic, a fost demontat de pe masina. 

 

maine dimineata plec la Cluj, cei de acolo au zis ca imi schimba toate cele 4 injectoare gratuit ( in cazul acesta masina este vanduta in pierdere de ei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , le schimba cu unele noi? data fabricatiei se traduce din codul imprimat pe mufa , compara codurile actuale cu cele noi.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata...am fost vineri la Cluj si sambata m-am intors.

am dus masina in service si au schimbat injectoarele. mentionat in cartea service schimbat injectoare + accesorii.

am solicitat expres sa stiu daca injectoarele voi fi noi, pentru ca altfel eu nu voi fi de acord sa dau jos injectoare de 55.000 km si sa puna altele de 100.000 km reconditionate. raspunsul lor a fost promt. toate piesele vor fi noi. 

 

rezultatul:

intradevar, motorul merge mult mai rotund, ritmat si cu prize de putere mai bune.

consum: Bucuresti - Cluj = 6 litri / 100 km ( Bucuresti - Pitesti - 7.8 litri / 100 km cu viteza de 140-160 km / ora; pana la Cluj am ajuns la 6 litri)

retur: Cluj - Bucuresti = 4.1 litri / 100 km ( Cluj - Pitesti: 3.7 litri / 100 km; pe autostrada am ajuns la 4.1 litri / 100 km 

 

in Bucuresti voi face din nou un test de injectoare si voi cere si service-ului de aici sa imi spune ce reprezinta codurile noilor injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am uitat sa mentionez este ca la retur am mers pe acelasi drum pe care l-am facut cand am cumparat masina in Nov. 2015.

 

atunci consumul a fost de 5.8 litri / 100 km. 

 

in plus sambata la retur am mers foarte greu pe autostrada, jumatate am facut-o cu 120 km/ora insa restul cu 90 km din cauza ninsorii si a zapezii care se adunase pe asfalt. eu zic ca avem toata sansele sa ajung cu consum 4 ( chiar 3.9 )  in Bucuresti daca nu ar fi nins asa rau si carosabilul nu ar fi fost plin de zapada semi-topita. 

 

am intrebat la service Cluj ce se mai aude cu Dieselgate ... ei spun ca au primit ceva info. de la producator; se va merge doar pe resoftare insa doar 3 service-uri din tara vor face asta intrucat tehnicienii trebuie sa fie avizati grad 1. service-urile care vor face treba asta vor fi Porsche, Autoworld Cluj, si unii similari din Timisoara.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cine plateste banii de benzina pana la cluj sau timisoara? nu cred ca se va ingramadi lumea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La retur pe autostrada 4.1 ? Cu ce viteza ai mers ?

Modificat de HondaHornet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe autostrada am mers cu 120 km / h intrucat era noapte si ningea f. tare. cu 40-50 km inainte de Bucuresti am mers cu 90-100 km  intrucat anvelopele rulau pe zapada semi-topita ... oricum rezistenta la intaintare era destul de mare.

nu uitati ca am intrat pe autostrada cu 3.7 l / 100 km medie pe 360 km si am iesit cu 4.1 litri  dupa alti 100 km. deci nu a consumat 4.1 litri pe autostrada ci 5.5 - 6.0 litri. 

 

viteza medie pe toata distanta parcursa - 68 km. 

 

eu nu vreau sa ma dau "rotund" pe aici ca altii din care sa reiasa ca "am cea mai tare masina din parcare" ci sa punctez un lucru clar, multa lume merge cu injectoarele defecte pe masinile astea ... si ca masinile astea consuma cat spune cartea daca esti sigur ca masina este ok din toate punctele de vedere.   

 

alte date care ar trebui sa conteze: 

anvelope : Continental winter contact TS 850 - clasa B , rulate 1.500 km 

motorina Rompetrol premium:  cifra cetanica 55

greutate: 2 persoane + bagaje de hotel de o zi;

+ cel mai important: injectoare noi. 

 

am si poze dar nu stiu sa le incarc pe aici. 

maine pot sa va spun si cum sta masina la consum urban ... in dimineata asta nu a fost nimic concludent intrucat a fost cam liber. 

dar am ramas suprins placut sa constat ca masina a consumat 5.1 litri / 100 km pe o distanta de 13-14 km ( Studio 80 (langa gradina zoologica) - DN1 , Interesectia Piata Presei Libere, Arcul de Triumf, Kisselef, Piata Victorie, Calea Victoriei, Palatul CEC de pe Calea Victoriei).

 

la consumul asta, am oprit masina la 80 grade, nu reuseste sa se incalzeasca din cauza consumului mic. la toate semafoarele, turatie relati 1.000 rot/min dat de calculator pentru curatire filtru particule. 

 

Nu e nimic amazing aici pentru ca cu masina precedenta (Golf 5 - 1.9 TDI) tot atata scoteam. 

golf 5 - masina de nota 10; 

golf 6 - masina de nota 6 - nu sunt deloc multimit de acesta masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai merge  :)

 

Sa le stapanesti sanatos pe toate 4 (injectoarele) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergi cu a 5 a cu 60 de km ora..este normal sa scoti consumul asta.ia incearca sa mergi la turatie normala cel putin 2000t.p.m in toate vitezele(cum de altfel e si normal pt un disel) sa vezi ca nu mai ai acest consum!

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu 60 km cu viteza a 3-a. La viteza asta treapta a 5-a nu este buna nici de frana de motor. 

media de 68 km este data de lipsa drumurilor si trecerea prin 4 orase: alba iulia, sibiu, rm. valcea si pitesti - toate au centuri de ocolire insa eu am trecut prin oras.

nici nu stiu cum calculeaza calculatorul masinii aceasta medie. vara, de ex.  Bucuresti - Constanta 130 km pe autostrada , ajungi in Mamaia - 80 km / h viteza medie - probabil se pierde timp cu iesirea din Bucuresti si cu intrarea in Cta. 

 

de dimineata am avut consum 5.5 litri pe 12 km. (plecat din parcarea subterana - temp. +10 grade - cred ca conteaza asta f mult intrucat am oprit motorul cu temperatura de numai 50 grade dupa 12 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Marius.Dobrescu

Salut, este cam vechi topicul, sper sa mai gasesc un pic de ajutor.

Am achizitionat o Jetta 1.6 TDI 105 CAYC 2011, din Belgia, 151.000 km reali ( verificati de SGS + carte service etc ) nu a fost achizitionata dintr-un targ sau ceva samsar.

Masina dupa mine merge destul de bine, nu am erori, singurele nedumeriri pe care le am sunt legate de:

1. Consum urban destul de mare ( ~10l / 100km ) - vorbim de traficul din Bucuresti. Consum extra urban ( DN Bucuresti - Focsani ) ~ 6l / 100km. Mi se pare destul de mare tinand cont ca o skoda 1.6 TDI de care stiu are consum de maxim 7,5 in oras iar o alta Jetta 2.0 TDI are un consum de maxim 8,5 in oras.

2. In plecarile de pe loc lente cand masina trebuie sa traga de jos in turatii se aude ca un "calncanit" ( destul de placut ). Acelas "clancanit" se aude si in alte trepte daca masina este usor subturata ( sub 1300 - 1500 rpm )

Am fost ajutat de niste cunoscuti care au pus o diagnoza pe masina ( ulei la temperatura normala ) mi-au spus ca sunt ceva valori aiurea la injectoare dar ca masina are un soft vechi ( din 2011 ) si ca acestea nu se pot regla decat daca fac un update de soft care se poate face doar la VW si mai apoi trebuie vazut daca se pot regla sau trebuie schimbate ( cate sau care nu stiu, nu am apucat sa vad valorile afisate ).

Este posibil ca problemele enumerate mai sus sa fie de la injectoare ? Ceva sfaturi sau pareri ?

Multumesc.

--------------------------

BTW. Este primul meu VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Prima data fa update soft la reprezentanta, eu asa am scapat de clancanit. Daca nu se rezolva posibil unul sau mai multe injectoare vor trebui inlocuite. E o problema stiuta la motoarele 1.6 TDI ca si cea cu EGR, in rest un motor foarte ok si economic din punctul meu de vedere. Eu in Iasi am intre 6-7 consum si in afara intre 90 si 120km /ora am aprox 4-5l consum, desi clancanitul a revenit la aproape 2 ani de la update soft, deci posibil sa ma lase un injector, desi nu am verificat inca valorile.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva ce valori trebuie sa am la injectoare intre un min. si un maxim admisibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea de referinta raportata de vcds este -2,8 si +2,8. Erau colegi cu valori in respectiva plaja dar care aveau pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Ccosmin Criste

As dori sa-mi spuna ce-i care au inlocuit un injector sau mai multe daca se umezeste in jurul lor. Eu am schimbat injectorul 4 si inca din primele zile era umed in jurul lui si de 2 zile a inceput sa fie la fel si la celalalt de langa. Am verificat furtunele din jurul lor dar nu am vazut sa scape pe acolo ceva. Nu imi dau seama daca e motorina sau ulei,nu are nici un miros. Rog pe cei care stiti sa imi spuneti ce sa verific sau ce ar trebui inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, Ccosmin Criste said:

As dori sa-mi spuna ce-i care au inlocuit un injector sau mai multe daca se umezeste in jurul lor. Eu am schimbat injectorul 4 si inca din primele zile era umed in jurul lui si de 2 zile a inceput sa fie la fel si la celalalt de langa. Am verificat furtunele din jurul lor dar nu am vazut sa scape pe acolo ceva. Nu imi dau seama daca e motorina sau ulei,nu are nici un miros. Rog pe cei care stiti sa imi spuneti ce sa verific sau ce ar trebui inlocuit.

Eu a trebuit sa schimb injectorul 4,pt. ca a curs motorina la imbinarea injectorului cu bobina lui.Se umplea chiulasa si se prelingea pe esapament.In partea de jos a injectorului este o saiba de cupru,care trebuie sa etanseze,si mai sus un O ring.Poate nu este stransa bine cu brida cele doua injectoare,si din cauza asta scapa motorina.Nu stiu daca si la tine acest tip de injector este,dar fiecare are etansare.

66510682_1_1000x700_injector-golf-6-jetta-3-passat-16-tdi-bucuresti.jpg

Modificat de Duduba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6 - 1.6 TDi - Schimbare injector

Am scimbat si eu injectoarele pe culanta si m-au costat 4300ron,inainte de asta aveam un rontait puternic la turatii mici si o mare lipsa de putere(undeva la vreo 40-50 cp) a fost totul ok vreo 4k km iar acum a inceput din nou sunetul mai ales atunci cand plec din rampa iar la schimbarea treptei de viteza se pierde ceva din turatie cred ca raman undeva in jur de 1200 rotatii trec in trepta a 2-a si cand accelerez rontaie din nou ,iar despre consum in Craiova nu pot scoate sub 7l orice as face si undeva la 9,5-10l cu AC pornit.Cred ca trebuie sa revina in service.O masina exceptionala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Golf 6 in general e o masina destul de ok, motorul asta 1.6 tdi e problematic se pare (fata de 2.0 tdi)de la EGR, injectoare si in cazuri mai rare span in pompa de inalte care infunda tot circuitul de alimentare........ Am aproape 100 mii km fara probleme deocamdata, dar totusi am rontait destul de pronuntat mai ales acum cand e cald afara, cand sunt sub 20 grade e totul ok referitor la rontait, nu am pierdere de putere, consum la fel ca la inceput, dar cu siguranta vor trebui inlocuite candva, sper cat mai tarziu :)))

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!