Jump to content

Golf 6 - TDI - Probleme injectoare


danielstinga
 Share

Postare recomandată

CA pierdepe retur e una, ca nu lucreaza in parametri e alta. FAptul ca pierde pe retur se rezolva cu strangerea piulitei, a explicat un coleg in topicul dedicat ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

Masina in cauza, clasicul 1.6 TDI CAYC 105CP, 300.000km

Povestea incepe cu achizitionarea masinii in februarie 2021, nicio problema pana in luna decembrie.

Facand naveta, aproape de destinatie am auzit batai de sub capota puternice, am oprit si s-a oprit si motorul urmat de fum alb de sub capota. Mentionez ca masina nu a dat semne absolut deloc.

Injectoarele 3 si 4 sarite in sus, plus aruncat ulei pe peste tot. Dusa la service, schimbat conducte, oringuri, garnituri etansare, plus filet marit pentru surubul rupt care a dus la aruncarea injectoarelor..

Toate bune si frumoase, am efectuat mers de oras, dar la urmatorul drum de naveta, surpriza, spirala intermitenta, deci limp mode. Am oprit, am pornit iarasi si in cativa km aceeasi problema. Urmatoarea operatiune, tester si eroare de egr(P046C00). Valorile injectoarelor si ele putin cam maricele pe 4: 1- 1.2~, 2- 0.5-0.7, 3- idem injector 2, 4- -1.7~. S-a sters eroarea si masina a mai mers 3-4 ore neoprita, la urmatoarea pornire dupa ce s-a racit, aceeasi eroare. Am fost la altcineva si acolo a pus vcds, rezultat? Nicio eroare pe egr dupa teste. Problema acum este alta, s-a efectuat si adaptarea injectoarelor, surpriza, injector 3 cu valoare de 2.7, in conditiile in care a avut valori normale la primul tester pus. Ajuns acasa cu fum alb-gri in spate, am pus testerul iar si surpriza din nou, valori de peste 2 la toate injectoarele, plus egr blocat pe deschis. Am incercat si scoaterea pe rand a tuturor injectoarelor si la injectorul 3 la care dadea valori mari, motorul nu isi schimba mersul, sau il schimba dar foarte insesizabil. Nu ii dau de cap. Help!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am și eu un Golf 6 1.6 TDI CAYB, modelul de 2011.

 

Am început să am probleme cu injectorului 4 (motorul mergea întrerupt și tremura la relanti, am verificat cu tester și a dat eroare la injector), am dus-o în service, le-au luat pe toate jos, le-au verificat pe banc, mi-au spus că sunt două care nu sunt ok și am luat două noi. Le-au pus pe mașină, și mergea mai rău ca înainte (tremură la relanți și nu dezvoltă putere la turație, valorile la deviație erau mai mari de 2). După câțiva km, am dus mașina înapoi, le-au luat din nou jos, le-a verificat și mi-au spus că nu erau calibrate. Azi am scos mașina, în primii 50 km a mers ca nouă, după a început din nou să tremure și să nu aibă putere. 

 

Orice sfat ar fi binevenit. Mulțumesc!

 

Modificat de Andrei_Bace
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbate toate ... iti dai seama ca alea doua ramase au si ele ceva uzura, nu sunt ca unele noi. Cati km are masina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, adrian001 said:

Trebuie schimbate toate ... iti dai seama ca alea doua ramase au si ele ceva uzura, nu sunt ca unele noi. Cati km are masina ? 

 

Au fost verificate pe banc, mi-au spus ca sunt ok în proporție de 90% cele două. Și pe diagnoză arată din nou o eroare la injectorului 4, care e unul din cele noi.

130.000 km

Modificat de Andrei_Bace
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce ai platit un serviciu pentru asta si nu ti-o repari singur, du-te inapoi la ei sa iti rezolve problema. Altfel e greu de dat cu parerea, mai ales ca in general injectoarele astea sunt problematice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,

 

va scriu in legatura cu o problema si mai anume un zgomot care se aude la masina mea atunci cand o porneec si plec cu ea, gen o pornesc si o las 3-5 min pe loc, pana aici totul bine si frumos.. cand plec cu ea si schimb in a 2 a si incep sa cresc turatiile peste 2000 se aude ca un tacanit, ca o tabla care loveste alta tabla.. si cu a 3 a la fel, toate astea dureaza cam 600-1000 metri de condus, pe urma nu se mai aude nimic. Am mai observat faptul ca daca in timpul asta nu sar de 2000 de ture si nici nu descresc si doar mentin viteza, parca merge sacadat, este un mic tremurat, insa, la fel pentru un scurt timp de mers. Am adaugat si un video cu sunetul, la sec 5 si 6 se aude cel mai bine. In rest masina merge doarte bine, turatiile nu variaza la relanti, distributia schimbata, nu stiu daca facea asa inainte de schimbarea distributiei, deoarece tocmai o cumparasem si am mers 2 zile cu ea, condus bara la bara. Sa fie injectoarele? Multumesc anticipat. Golf 6 2.0 tdi rline

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am o problemă cu un golf 6, 1.6 tdi, 356k km. Mi s-a aprins spirala în bord și după 100 de metrii check engine, nu trăgea masina, trepida la relantii, nu avea putere, practic mergea în 3 pistoane...  bun am fost la diagnoză mi-a dat injector 4, am luat un alt injector sh l-am montat, mașina merge, trage dar în schimb se aude un țăcănit ca de tablă când accelerez, dar când trece de 2000 de ture nu se mai aude... ce pot sa fac? Din ce cauză se aude ? Precizez că înainte nu s-a auzit nimic de genu. Hellp!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

L-ai scris, cu tester,  pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ,cred ca am o problema la cilindru nr 3.am schimbat toate injectoarele ,cu unele noi dar pe cilindrul 3 valoare este 1.9.Am schimbat si intre ele iar pe cilindrul 3 valoarea tot mare ramane.Ce sa verific ? egr nou ,original,filtru de particule aproape nou ( 105.000 km are masina luata de noua),1.6tdi cayc.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie (trebuia facut prima data)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am sa va povestesc și eu "pățania" mea, legata de injectoare, poate ajuta pe cineva pe viitor

Totul a început cu aprinderea spiralei de bujie din bord și pierderea totala a puterii masinei. Parca îmi mai întrerupea în mers daca rulam cu viteza constanta,  dar am zis ca mi se pare mie

motorul a intrat în limp mode și abia am putut ajunge acasă, cu o viteza de max 20 km/h, și în zdruncinaturi groaznice. Pe tester îmi spunea ca injectorul 4 este dus. Sunat la un services care se ocupa reconditionari injectoare si mi-au spus ca ei nu le repara decat pe toate 4! Nu am vrut sa accept acest lucru, asa ca am comandat un injector sh, care avea garanție și posibilitatea de returnare dacă nu era ok. L-am montat, am rescris codul pt a fi recunoscut. Valorile de corecție arătau bine de data aceasta, iar masina părea ca merge bine. Mai avea mici "bătăi" la anumite turații, dar am zis ca nu ma deranjează cât timp parametrii erau ok.

Dar am mers cu ele asa 200-300 km, după care aceiași eroare aceleași simptome.

Bani de toate cele 4 injectoare noi, nu aveam asa ca m-am hotărât sa apelez totuși la acel services specializat, care îmi spusese ca voi avea probleme dacă nu "intervin" la toate

 

Asa ca am ajuns la ei, mi-au demontat injectoarele, le-au pus pe un banc de probe, am primit un raport, gen analize medicale, cu valori minime și maxime la anumite presiuni! Nu arătau prea bine,nici unul dintre injectoare. Le-am lăsat la ei pt recondiționare, iar pe seara mi-am luat masina. 

Am primit alte rapoarte, de data aceasta cu valori care se încadrau în acele limite. 

De atunci nu am mai avut probleme, motorul merge rotund, consumul a scăzut destul de bine și parca este și mai silentioasa.

Pe lângă acele rapoarte, vreo 12 foi A4, am primit factura, garanție de 12 luni și un certificat prin care se atesta faptul ca service-ul respectiv este autorizat pt testarea și repararea acestui tip de injectoare.

Nu știu ce le-a făcut și sincer nici nu prea ma interesează, atât timp cât în ultimii 5000 km de când au fost refăcute, nu am mai avut probleme, iar valorile de corecție la ralanti sunt sub 1 la toate cele 4 injectoare 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ai injectoare piezo? Pune si tu o poza cu certificatul, sa vedem minunea. …service autorizat sa testeze si sa repare injectoare piezo

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo,

Habar nu am dacă injectoarele mele îs piezo sau nu! 

Îți pun poza cu doua foi, înainte și după! Acum nu știu ce indica. Știu doar ca înainte sunt mulți de "X", iar după sunt "OK". 

Am sa șterg nr de tel și denumirea firmei ca sa nu se considere reclama

Îmi spuneți voi dacă e ok sau nu pt ce au făcut băieții.

Mie unul îmi merge ok masina acum, după 5000 km parcurși, 90% în Bucuresti

20220628_093635.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

image.thumb.png.4ef0ad39afcaeda06db940a065c83f02.png 

Salut, am aceeasta eroare pe masina. Ce sa verific pe vcds ca sa imi dau seama de problema? Am inteles de la mecanic ca e posibil ca injectoarele sa fie infundate si pe net codul de eroare este legat si de pompa de inalte si alte lucruri. Am luat masina de la el pentru ca a zis ca nu se baga la asa ceva si voiam sa o verific eu cu vcds sa vad daca pot localiza in mare problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Asa ar trebui , doar ca toate 4 injectoarele sunt noi cele cu ;S; la sfarsit, sunt scrise corect tot ce trebuie.chiar sau inversat intre ele si aceeasi problema pe injectorul 3.Ce ar trebui sa mai verific?masina este de noua cu 120.000km.Ca idee masina trage ,nu consuma ulei ,fum sau alte bazaconii ,nici o problema doar la plecarea de pe loc apar rontaieli .

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci,  daca sunt noi....si le-ai si inversat intre ele, iar valoarea persista pe aceelasi cilindru,  e o problema mecanica acolo. Verifica compresia, etc.

Eventual, data viitoare posteaza de prima oara, complet....tot ce ai facut la masina, ca sa iti dam un raspuns cat mai exact, cu celeritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, costy277 said:

doar ca toate 4 injectoarele sunt noi cele cu ;S;

Noi ,originale,cumparate din magazin ? 

43 minutes ago, costy277 said:

masina este de noua cu 120.000km.

Noua a fost cu 120.000 km in urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera ca e la el de noua. Ai o problema pe cilindrul 3 (compresia diferita fata de restul cilindrilor) daca la permutarea injectoarelor valorea nu se modifica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina cumpărată de noua , injectoare noi din magazin “ continental” , problema pe cilindrul 3 .Curios ca in afara de corecțiile mari de pe 3, mașina funcționează perfect fără fum , pierderi de ulei …cu excepția rontaielilor și parca și dimineața doar la prima cheie are o pornire mai lunga.Dacă sa presupunem ca are o problema mecanica pe cilindrul 3 ,desfacem motorul sau cumpăr unul SH?

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti desface motorul ,poti pune unul sh ,poti face ce vrei tu ,dar daca ai primit un sfat si nu tii cont de el ...faci doar sa ne pierdem timpul degeaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci motorul si repari ce e stricat, mai ales ca ai avut masina de noua si zici ca ai avut grija de ea. Sanse mari ca problema sa fie in zona chiulasei si atunci e mai putin de demontat. Functionaza "perfect' pentru ca problema nu e atat de mare. Mai mergi cu ea si tine-o sub observatie, daca in continuarea ai corectii mari cu + pe injectorul 3, trebuie sa sapi mai adanc pentru ca problema nu e la injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!