Jump to content

Golf 6 - TDI - Probleme injectoare


danielstinga
 Share

Postare recomandată

da, deviatiile sunt mari pe cilindrii 1 si 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut colegi am si eu un golf 6 2.0 tdi 140cp si am urmatoarele valori la injectoare

deviation injection quantity cylinder 1 - 0.65

deviation injection quantity cylinder 2 - 0.84

deviation injection quantity cylinder 3. 0.56

deviation injection quantity cylinder 4. 0.92

sunt bune? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cil 4 are deviatii mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti,

a mai intampinat cineva problema pornirii la rece, in general cand temperatura de afara este sub 5 grade.porneste dar nu tine relantiul, doar la a 3-4 a cheie porneste.

multumesc si astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Cum sunt valorile la injectoare? Din toate informatiile care le-am salvat ma intereseaza ce nu este in regula si la ce sa mai fac o scanare la urmatoarea diagnoza. Multumesc anticipat.

 

IDE00365-ENG99400   Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.2844 mg/stroke
  IDE00366-ENG101187   Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 0.3836 mg/stroke
  IDE00367-ENG101684   Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 0.8136 mg/stroke
  IDE00368-ENG103465   Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 -1.6650 mg/stroke

  IDE00427-ENG101722   Particle filter: difference pressure-DIP_PF 5.22 hPa

  IDE00428-ENG100917   Particle filter: offset for differential press.-DIP_PF_AD[0] -0.83 hPa
  IDE00430-ENG102682   Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0
  IDE00431-ENG102952   Particle filter: field regeneration lock status-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000  
  IDE00432-ENG103847   Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN 27991.00 s
  IDE00433-ENG103279   Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 55.3520288 g
  IDE00434-ENG102050   Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 14.18 g
  IDE00435-ENG101197   Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 5.41 g
  IDE00436-ENG102397   Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN 207.9 km
  IDE00473-ENG102104   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation-ANG_SP_EGRV[0] 35.510 %
  IDE00581   EGR specified value 35.3 %

 

Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03L 906 023 JH
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H43 9971
           Software Coding: 00114016030400080000
            Work Shop Code: WSC 33361
                      VCID: 75E63A96D45A76E9CA-8020

Advanced Identification/FAZIT
     Serial number:               
     Identification: SJ8-FST
     Revision: --H43---
     Date: 26.11.11
     Manufacturer number: 0011
     Test stand number: 0457
Flash Status
     Programming Attempts(application): 1/1/1
     Successful Attempts(application): 1/1/1
     Programming Status: 00000000
     Flash Date: 17.03.07
Misc.
     Hardware number: 03L 906 023 JH
     Workshop System Name: J623
     ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023JH
     ASAM Dataset Revision: 003009

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un rontait tot mai pronuntat intre 1400-2000 ture , am schimbat mai demult motorina de la Mol cu OMV aditivate , ultimul plin Petrom fara aditiv, rezultate o.Am avut nu demult probeleme cu EGR  , clapeta blocata, curata , merge acum, cu aceea ocazie mecanicul a facut diagnoza , omul se pricepe la VW , a lucrat la reprezenanta  Skoda si totul e ok pe tester .Mai sunt solutii sau unica e injectoare noi , are 200000 km, nu de alta dar am dat 2200 lei pe ambreiaj deja si nici nu circul prea mult cu masina asta, doar exterior , am alta in oras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am urmatoarea problema. Injectoarele la relanti au valori cprinse intre -0.2 si 0.3 dar cand pornesc AC-ul,  injector-ul 1 se duce la 1.7 , injectorul 2 la -1.6 iar 3 si 4 raman la valori normale.

Au vreo problema sau asa trebuie sa faca?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, unde pot gasi injectoare golf 6 1.6tdi la un pret convenabil? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare Golfisti,

Am schimbat un injector clandestin la un "mecanic in garaj", eram pe drum cu familia si mi-a murit inectorul 4 conform testului. Am gasit de urgenta unul second si mi l-a montat, am ajuns cu greu la cluj dar golful meu 6 merge ca un tractor acum, scoate fum de te inneci. Unde imi recmandati in Cluj sa merg cu Golful meu la o verificare ? Multumesc si sarbatori fericite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am o intrebare legata producatorul injectoarelor cu care este echipata masina 1.6 TDI 105CP cod motor CAYC . Cum pot identifica de ce producator sunt fabricate

inj.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa nu fiu ghinionist. Din ce am citit pe aici la injectoarele Continental se mai poate interveni, fata de Siemens la care nu exista decat solutia inlocuirii. GRESESC???

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la fel de gunoaie, s-a schimbat numele cand Continental a cumparat divizia automotive Siemens injectoarele sunt identice hardware

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEZAMAGIRE.....

Macar a scos  vreun producator injectoare pe acest cod 03L 130 277 B ceva mai calitative?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Vezi că este topic dedicat ptr 1.6TDI, la acest motor injectoarele sunt Siemens VDO/Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua,  am un golf 6 1.6 disel. Gasesc motorina deasupra la un injector( primul de langa baterie in dreapta). Am fost in service am schimbat garniturile la furtunasele de retur, dar tot  s a adunat motorina. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

cred că am și eu problemă cu injectoarele (Golf 6, 1.6 TDI CAYC, 2010, 176 000 km)

Aseară am făcut o citire la rece și aparent par să aibă valori normale.

image.png.21fa2a02c0ac198ca140c4d656c2e884.png

Însă am observat că, cu puțin timp (câțiva zeci de km) înainte de regenerarea filtrului de particule am un tremurat rău la ralanti însoțit de fluctuații în turații. Asta se întâmplă înainte de fiecare regenerare a DPF-ului. Până la următoarea regenerare (400-500 km) nu am probleme. Acest lucru are loc atunci când merg puțin cu mașina și după opresc, la un semafor de exemplu. Momentan filtrul e încărcat cu 20 g (SOOT MASS). Am înțeles că de curând (la 23, 24 g) ar trebui să-și înceapă regenerarea.

Așa că am decis să fac o măsurătoare în VCDS cât merg cu mașina până la muncă (5 km). 

Și m-am speriat ce am văzut.

Împărtășesc și cu voi (date azi dimineață):

image.thumb.png.926a0ce8e152484f0682e5dfe76fc7b8.png

Injectorul 1: albastru

Injectorul 2: portocaliu

Injectorul 3: gri

Injectorul 4: galben

Se observă că motorul cât e rece nu are deviații mari comparativ cu atunci când se încălzește. 

Porțiunile unde deviațiile sunt aproape de zero sunt porțiunile când accelerez.

 

Orice părere în acest sens este binevenită.

Vreau să precizez că nu am nicio eroare pe injectoare, DPF, EGR etc.

 

Mulțumesc anticipat!

Modificat de Nicu__
Reviewing
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie accelerata scurt și rapid, ca să vezi valorile injectoarelor, dacă au probleme. Eventual AC ul pornit, dacă e cald afara. Altfel, pot sa para ca au valori normale la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să încerc să fac niște măsurători la ralanti când accelerez scurt și rapid și revin cu informații.

Totuși diferențele mi se par enorme:

Valorile minime și maxime ale injectoarelor după graficul de mai sus.

Mulțumesc @Florin pentru implicare!

image.png

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana acum nu am întâlnit care sa ajungă la 9.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, imi spuneti daca am masurat bine deviatiile la injectoare? Sunt masurata cu motorul pornit la relati, atasat poza. Sunt ok? Mersi!

CE9A4073-4FC7-4CA3-BEC9-C2D576682C82.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Par ok. Ideea este sa pornești AC ul, dacă e destul de cald afara... Peste 6...7...grade...si sa accelerezi rapid de câteva ori, sa vezi dacă unul dintre ele are valoare mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, motorul era rece si afara erau aproximativ 1-2 grade. O sa incerc si cu AC-ul pornit si sa accelerez rapid de cateva ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un Golf 6, 1.6TDI, 105cp, cod motor CAYC. Masina este fabricata in 2010 si are 209000km. Am observat pete de motorina la injectoarele 2 si 4. Mecanicul care a sesizat petele mi-a zis ca pt. moment nu sunt probleme, dar in viitor trebuie sa schimb niste o-ringuri la injectoare si sa se rectifice chiulasa. Am decis sa merg la o reprezentanta VW pt. o diagnoza. Ce parere aveti? Operatiunea de rectificare a chiuloasei ma pune pe ganduri.

Modificat de Ioan Popa
greseala de scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, Ioan Popa said:

.....si sa se rectifice chiulasa. 

Buna gluma !!!

Incearca sa nu-ti mai repari masina la vulcanizare!

Prima data se spala/curata zona ca sa poti identifica exact scurgerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!