Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

alexandru botez

de sursa pocniturii sunt sigur ca de acolo vine,inainte sa schimb bucsele cand acel surub era slabit mam bagat in rampa si am pus pe cineva sa faca stanga dreapta scurt si repede din volan si se vedea cu ochiu liber ca de acolo face si se simtea si la mana cand cuprindeam bascula si corpul in care se prinde in palma,acum zgomotul e acelasi dar mult mai redus in intensitate si mai infundat,ma interesa in principal cat de tare trebuie stranse suruburile acelea.   va multumesc pt promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nimic la indemana insa zic ca un 60 Nm ar trebui sa ajunga.

La 100 Nm deja se strang prezoanele ce tin suportii pe blocul motor.

Eu ti-am spus, toti mecanicii ce i-am vazut au folosit pistolul pneumatic si nu au fost pbme. Acuma nu stiu la cat e reglat acel pistol insa cu siguranta strange peste 60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strange cu siguranta pistolul/una din conditii e ca masina sa fie "lasata" si nu pe elevator, cu toate ca in majoritatea servisurilor operatia se face pe elevator.

Problema lui nu cred sa fie de la aceea bucsa din brat/cea mare poate face probleme, mai degraba as verifica cele 4 bucse/strangerea suruburilor de pe jugul ce sustine motorul si nu in ultimul rand pivotii.

Omul e setat pe acel surub/diseara cand ajung acasa o sa ma uit in elsa sa vad exact cuplul de strangere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mica cand e uzata cauzeaza zgomot la drumuri cu denivelari, zgomote infundate. Cea mare intradevar, daca e uzata face un zgomot mai urat si implicit masina e mai instabila.

Ideal ar fi sa verifice tot, din experienta altor colegi cu motoare diesel, probleme pot fi de unde nu te astepti. Insa la diesel urechea unui suport motor e predispus ruperii, prosibil din cauza strangerii la un cuplu mai mare. Nu costa nimic sa verifice.

Bucsele pot fi stranse la cuplu mic cu masina ridicata si strangerea finala sa se faca cu ea cand rotile au contact cu solul.

Importanta e si directia de montare a bucsei. E aratata pozitia de o sageata. Ideal e sa se verifice sagetile la vechile bucse si cele noi sa se monteze cu sagetile in aceeasi directie. Altfel, viata bucsei va fi mult diminuata.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, Muraru Dan a scris:

Nu am nimic la indemana insa zic ca un 60 Nm ar trebui sa ajunga.

La 100 Nm deja se strang prezoanele ce tin suportii pe blocul motor.

Eu ti-am spus, toti mecanicii ce i-am vazut au folosit pistolul pneumatic si nu au fost pbme. Acuma nu stiu la cat e reglat acel pistol insa cu siguranta strange peste 60.

Cuplul minim al pistolului este de 90Nm-200Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am inceput de cateva zile sa am un sunet ciudat,infundat la accelerare.Se aufe. cum ar fi un capac de la o trusa de scule care nu sta inchis,o zornaiala infundata dar numai la accelerare.Tind sa cred ca sursa zgomotului e din fata,e. un sunet foarte difuz,insotit parca si dd vibratii,

V-ati mai intalnit cu asa ceva?precizez ca daca las pe liber si coobor o panta,se aude la fel,exclud vibratii de la motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul nu vibreaza adica table desprinse,protectii de caldura,verifica toba de esapament mai precis catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am schimbat bucsele de la brat partea din spate. am pus lemforder.. acuma trebuie sa refac unghiurile de fuga, sau altceva la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar strica o verificare a geometriei. Dar garantat iti vor umbla putin la bieletele de directie, la mine asa a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca nu au desfacut pivotul in principiu nu ar trebui, dar daca masina nu mai merge drept si constati uzura neuniforma la pneuri, cel mai sigur o refaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 70 lei cat costa o astfel de verificare eu recomand sa o faca, sa nu se riste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat bucsele la bara stabilizatoare ca faceau ca toti dracii, nu trebuie canal sau elevator , pe cric in juma de ora sunt schimbate amandoua , le-am uns si cu vaselina grafitata. m-a costat 50 lei amandoua bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vrut sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare si mecanicul a zis sa nu le schimb ca sunt bune cele de pe masina adica bara nu joaca in ele. mi-a recomandat sa schimb bucsa de la brat partea din spate deoarece sunt slabite, s-a vazut cand a tras cu o surubelnita de ele. urmeaza sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 07.04.2016 at 9:16, marius1982.11 a scris:

Daca nu au desfacut pivotul in principiu nu ar trebui, dar daca masina nu mai merge drept si constati uzura neuniforma la pneuri, cel mai sigur o refaci.

Cand a schimbat bucsa de la brat cea din spate a desfacut pivotul de brat. Masina merge drept, nu trage stanga sau dreapta. Sa refac totusi unghiul de fuga? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rau decat sa se uzeze neuniform si excesiv cauciucurile nu cred ca are ce sa se intample. E la alegerea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Din experienta voastra merita sa inlocuiesc bucsele la brat inferior cu OEM sau cu cele after market ? exista diferente considerabile referitor si la diferenta de pret ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2015 at 3:13 PM, uhu10uhu said:

Ai doua variante de bucse la brate. Goale, asa cum sunt de fabrica, sau pline, cum sunt cele de leon cupra.

Eu le am pe cele de cupra. E ceva mai rigida masina dar directia e mai precisa.

 

Poti citi mai multe despre asta in topicul dedicat http://vwforum.ro/topic/28056-bucsele-la-golf-4-probleme/page-20

Cine stie de unde poti achizitiona aceste bucse pline ca eu am intrat pe site-ul celor de la Autokarma si apar doar bucse goale pentru modelul de masina leon cupra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul pe LEMFORDER 2713201. Eu le am de aproximativ un an si inca nu prezinta semne de uzura. Nu le recomand daca circuli mult pe drumuri mai proaste, plus ca din ce mi-au zis unii mecanici s-ar uza mai repede alte componente ale suspensiei, asta nu stiu cat de adevarat este, eu nu am avut probleme inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelsson, la orice magazin de piese auto rasarit. Ai codul de piesa mai sus.

Eu le am de ceva ani lemforder, nu prezinta nici o problema bucsele in sine. Cred ca astea nu au moarte, dar la prețul confortului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns :)  Traiasca forumul  

Si ca pret  informativ daca stiti 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ 42 lei/buc, asta pe Lemforder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu un golf 4 cu bucsele de la bara stabilizatoare. Dupa cum stiti, se mai intampla ca surubul de la bride sa se foarfece. Ca sa fie mai usor de prins brida aceasta a fost sudata. Acum a venit timpul sa schimb bucsele dar brida sudata acolo imi da batai de cap. Ar trebui sa dau jos jugul ca sa pot sa tai brida si sa sudez pe cea noua sau sa gauresc surubul rupt si sa fac filet nou. Intrebarea ar fi... daca dau jos jugul, motorul sta in tampoane sau trebuie sa il asigur cu o macara? In partea dreapta a masinii este suportul motor, dar in partea stanga nu am dat jos bateria ca sa vad daca este sau nu. Ma puteti ajuta cu o recomandare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegii.. Am si eu o problema la un golf 4  la care nu pot sa ii dau de cap. Masina are in momentul de fata TOATE piesele de suspensie si directie noi (mai putin amortizoarele), arcuri sport H&R. Sapt trecuta m-am trezit cu roata dreapta spate bagata sub aripa si blocata acolo si am descoperit ca sarise bucsa de la punte. Arcul spate era aproape maxim comprimat si blocat asa. Am luat bucse noi, am îndreptat suportul, am verificat sa nu fie puntea stramba si le-am montat. A mers ok pana in seara asta, cand dupa un trosnet, m-am trezit cu puntea sarita din ambele bucse (care sunt presate in lagar) si ambele roti blocate sub aripi. Cine are vreo idee/solutie sau a mai patit asa ceva si stie cum as putea rezolva problema? Mersi!

IMG_2236.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne ajuți cu o poză la prinderea punții? Nu îmi dau seama ce/cum ar putea "să sară".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu cred ca e din cauza bucsei...si daca se rupe bucsa puntea ramane ,,infipta'' in suportul ei din lonjeron.

Verifica flansa de sus de la amortizor.

 

img.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!