Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

Balamaua sigur nu e , etriere nu cred pt ca am schimbat discurile si plăcuțele erau ok !

Si eu ma gândesc la bielete dar daca la levier nu au joc.. Nu știu ce sa Zic ! Mai încerc un service dar care sa aibă si stand de ăla de itp ca sa miște rotile sa vad daca se vede ceva ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la masina anterioara o problema identica nedepistata la mai multe service-uri. In final un mecanic mai atent a vazut ca se rupsese ultima parte din arc de la amortizor fata si aia doar cand culisa suspensia mult se auzea. Culmea ca masina statea dreapta si nu inclinata intr-o parte cum era de asteptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bieletele antiruliu ( sunt ieftine) si pune un mecanic sa verifica daca este joc in tija amortizorului. La mine la fel a fost, am schimbat tot ce tine de suspensie pana am ajuns la Cipos si a descoperit mecanicul lui ca aveam joc in tija amortizorului.

Aceleasi simptome aveam, batea exact cum spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebare , amortizorul poate bate , tija , chiar daca nu este curs? Si eu ma gândeam la amortizoare dar sa vad cand îmi fac timp sa trec pe la un service mai serios !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Poate sa fie tija stramba sau sa aiba joc, fara sa curga. Ale mele aveau sub 15000 km , nu curgeau, nu balansa masina pe vertical.

In plus, in cazul in care sunt pe gaz, nu are ce sa curga.

Am mentionat si bieletele antiruliu pentru ca si ale mele aratau normal pe elevator cand trageai de ele, insa bateau si alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay , o sa vad de bielete prima data ca-s mai ieftine apoi de amortizoare !

Daca stau sa ma gândesc mai bine am tras odată cu bătrânul de roata dar cu o mana jos spre pământ si una sus si atunci se auzea acel "clonc" iar asta ma duce cu gândul ca s-ar putea sa fie exact ce ai zis tu !

Totuși cand e pe elevator si tragi de ea .. Iarăși gunoiul de masina se prezintă impecabil , îmi mai si zice ăla ca rar vede la golf 4 o punte asa "țeapănă " , no shit .. Uite cum bate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemantor am avut la passat ul anterior. A disparut bataia dupa schimbarea amortizoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa de la brat de pe partea stângă unde se aude bătaia a fost schimbata ? Verificata ? E goala sau plina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost schimbat nimic la masina in afara de ce am scris mai sus pentru ca pe elevator la levier si tras de ea nu are nimic joc , Bucșa chiar nu am idee daca e plină sau goală , dar spune-mi te rog ce înseamnă daca e plină sau goală , adică , cu ce m-ar afecta pe mine una din variantele astea ?

Mersi

Modificat de Al3csutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai doua variante de bucse la brate. Goale, asa cum sunt de fabrica, sau pline, cum sunt cele de leon cupra.

Eu le am pe cele de cupra. E ceva mai rigida masina dar directia e mai precisa.

 

Poti citi mai multe despre asta in topicul dedicat http://vwforum.ro/topic/28056-bucsele-la-golf-4-probleme/page-20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sigur am goale , masina e "setată" pe modul confort , are acel stil de frânare specific golf 4 , întâi se oprește roata apoi masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut A3 8L care are suspensia si directia ca la golf 4 si am avut un sunet exact cum il descrii tu. Era bucsa de la brat. Am pus pline (se potrivesc si se gasesc pe audi tt sau leon cupra) ai avantajul ca e putin mai rigida directia si au durabilitate mai mare, rezista mai mult in timp la uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit sa-I dau de cap problemei ! Astăzi am desfăcut-o singur in curte si am început sa trag cu levierul de bucse sa vad daca ar fi ceva ce , cei de la service au ratat , dupa cum am văzut nu era nimic liber , dar ma uitasem la bieletele antiruliu si am văzut ca aveau cauciucul ăla crăpat si îmbătrânit rău dar nu aveau joc !

M-am gândit sa scot una din ele Si sa merg o tura asa si ce sa vezi , nu se mai auzea nimic , am pus apoi totul la loc si al naibii ca zgomotul se mai aude dar nu la orice dâmb mic , probabil in procesul de demontare si rotire al ei ( am scos-o doar dintr-un șurub ) am modificat poziția ei cumva si nu mai bate asa dau !

Spor si data viitoare fiți atenți la orice detaliu !

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bieletele antiruliu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui bucsele. Bieletele nu prea au moarte, din cate am vazut pana acum si spune si alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare...cine are bucse de r 32? poate sa imi zica cum se comporta?as vrea sa imi schimb mortizoarele pe fata pe gaz ( inca nu m-am gandit la un anumit producator) si m-ar interesa sa pun aceste bucse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am.E o idee mai rigida pe fata.Avantaje si dezavantaje.Avantajele sunt mai multe.Daca citesti in topic gasesti tot ce vrei sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora din semnatura cu bucse de cupra pe fata, si suspensie stock normala

Octavia din semnatura cu bucse goale si PDG.

 

Nu suporta comparatie - directia la Bora este mai ferma (chiar daca e aceeasi caseta) si balansul caroseriei pe viraje si franare este sensibil mai mic. Iar la Octavia cand franez am senzatia ca vine toata masina peste mine, in timp ce Bora franeaza "cu totul" (nu stiu cum sa explic mai clar)

 

Dupa mine merita 150% aceasta "modificare". La care as adauga si o bara antirului de GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înțeleg ce zici...dar amortizoarele în ce stare sunt?

Modificat de razvy_golf 3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ambele masini amortiozoarele sunt ok. Stock si necurse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
alexandru botez

Salutare,de curand am schimbat bucsele bascula la golf 4 din 2000,mai mult pentru ca aveam o pocnitura fier pe fier mai pronuntata cand mergeam cu spatele cu rotile virate la maxim se auzea o data si dupa se mai auzea o data la prima franare mai violenta,cu trecerea timpului pocnitura se auzea din ce in ce mai des,am descoperit ca era de la bucsa din fata a basculei cea mica surubul era slabit si ii permitea sa frece,se slabise in timp,mam gandit ca s-a rupt interiorul metalic al bucsei dar dupa aia am vazut ca interiorul metalic al bucsei este mai larg decat surubul cu vreo 2mm si fiind slab asta ii permitea sa frece si sa pocneasca,am pus bucse noi flanse cu rulment,pivoti,tot ce este acolo,mia strans suruburile la loc si pe cel slab,dar la tensiuni si forte mari iar aud ca pocneste ce-i drept mai infundat si mai greu,ma gandesc ca acele suruburi de la bucsele mici trebuiau stranse chiar mai tare,stiti cumva la ce cuplu se strang acele suruburi?   Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer schimbam si suruburile. Nu costa o avere si la reprezentanta gasesti ce surub vrei. E posibil ca acel filet sa fie uzat si sa nu mai stranga cum trebuie. Plus, gandeste-te ca ele sunt supuse coroziunii si te poti trezi ca rupi vre-un surub vechi.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru botez

ai dreptate dar nu aveau pic de rugina pe ele si filetul era intact,ma gandesc ca trebuiau stranse mai tare,ca lea strans la mana destul dar fara dinamometrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune sa verifice suruburile de la jugul motor/bucsele de pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si dogboneul, suportul ce prinde cutia de sasiu, la fel are niste bucse care in timp si acelea se uzeaza. 

Sigur la tine mai e ceva cu pbme ce iti cauzeaza acel zgomot, de aceea precum romy ti-a sugerat verifica suportii motorului sa nu fie rupti si prezoanele lor sa fie in stare buna. La diesel stiu ca se mai rupe nu stiu ce fel de ureche a unuia din suportii motorului.

De strans, eu nu am vazut mecanici sa se complice cu dinamometrice in astfel de cazuri, au folosit pistolul pneumatic si nu au fost pbme.

Insa la mana, mai ales daca nu ai o cheie cu coada lunga, posibil sa strangi la cuplu mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!