Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

Costel Diaconu

Pai normal ca exista, numai cine nu lea bagat in seama nu stie de ele, dar se strica si astea nu neaparat de la drumuri proaste cat si de imbatranire, se crapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/running_gear_axles_steering_front_and_four-wheel_drive/front_suspension_drive_shafts/repairing_front_suspension/i_assembly_overview_subframe_anti-roll_bar_and_suspension_link/

Din ce se vede cred ca se vorbeste de reperul 3.Chiar sunt curios daca exista asa ceva mai ales daca e o piesa care se uzeaza.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma ajuta cineva cu un DIY pentru schimbarea bucselor bascula partea din spate la Golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai presa, mai bine te duci la un service.

 

Daca ai presa, treaba e foarte usoara. Desfaci ori cele 3 suruburi care tin pivotul de brat ori surubul care tine pivotul in fuzeta, desfaci surubul de la bucsa din fata, surubul de la bucsa din spate, surubul de la bieleta antiruliu si iese bratul. Ca sa scoti bucsa ai nevoie de o presa. Ca s-o bagi la loc, de asemenea, ai nevoie de o presa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu ai nevoie. Cand o scoti, tai afara cuciucul cu un cutit, cu o lama de bomfaier tai camasa bucsei, care pica afara dupa.

Cea noua, cu un rulment(sau orice bucsa metalica) care e fix cat cat diametrul exterior al bucsei il presezi in menghina si e gata. Doar sa fii antent sa respecti pozitia de montare, sau pui bucse pline si nu mai ai grija asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, ieri am observat ca atunci cand trec de linia soselei, masina se balanseaza foarte tare stanga-dreapta, e o senzatie ca atunci cand mergi cu trenul si schimba macazul. Cineva mi-a zis ca ar putea fi de vina bucsele de la puntea spate, a mai patit cineva asa ? Ce ar putea fi de vina ? Mentionez ca nu am nici un fel de bataie, am jante Santa Monica cu anvelope 225/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Marmonu,

Verifica tot ce tine de bucsaraie suspendand masina pe niste suporti solizi; apoi uitate si pe la amortizoare sa nu fie scurse.

Eu a trebuit sa schimb amortizoarele fata ca ma dadeam cu barca pe drum.

Modificat de ovidiubac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori.

Am un Golf 1.4 16 v 2001. Suspensii sport montate in Germania.

La drum drept masina se comporta excelent, dar prin oras si drumuri denivelate, senzatia era "ca merg cu caruta".

Asa ca am schimbat bieletele si bucsele pe fata. totul bine si frumos in primii cativa KM. Dupa care am inceput sa simt o bataie si un scartait in partea din fata, mai mult pe partea dreapta. Dupa doar 3 zile de mers bataia si scartaitul se aud din ce in ce mai des si accentuat cand iau o groapa sau ceva cu roata din fata dreapta.

 

Acum ideea este urmatoarea: bieletele vechi erau reglabile, si am observat ca una era lasata mai lunga decat cealalta. Acum nu reusesc sa-mi aduc aminte daca cea mai lunga era pe dreapta sau pe stanga. Oricum ma gandesc ca de acolo ar veni problema, si as vrea sa pun niste bucse noi pe bieletele vechi, pentru ca astea noi nu sunt reglabile. Ideea e ca nu gasesc bucse care sa se potriveasca la dimensiuni. Mentionez ca bucsele vechi erau taiate in jumatate, si bagate una pe o parte si alta pe o parte(gen capsa). Am masurat si diametrul dar nu gasesc nimic asemanator ca dimensiuni.

 

Cineva care a mai trecut prin faza asta? Idei solutii ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieletele antiruliu trebuie schimbate cu totul?

Sau se pot inlocui doar bucsele din ele?

E vorba de un Golf 4 ALH, MY 2002, VIN WVWZZZ1JZ2P0412

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cazuri in care se pot schimba doar bucsele, dar avand in vedere pretul lor ( aproximativ 60 Ron Bucata, sau chiar 30 ) se iau cu totul.

 

p.s. as avea si eu nevoie de putin ajutor in legatura cu bieletele antiriliu, am explicat problema aici http://vwforum.ro/topic/55732-spax-vs-ta-techinx/page-5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare ca deturnez iar topicul: bieletele antiruliu -> conteaza ca sunt din plastic sau din metal?

 

merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin "Conteaza" te referi la care sunt mai bune, cele metalice. In rest nu afecteaza cu nimic, depinde de producator.

Modificat de LMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori.

Am un Golf 1.4 16 v 2001. Suspensii sport montate in Germania.

La drum drept masina se comporta excelent, dar prin oras si drumuri denivelate, senzatia era "ca merg cu caruta".

Asa ca am schimbat bieletele si bucsele pe fata. totul bine si frumos in primii cativa KM. Dupa care am inceput sa simt o bataie si un scartait in partea din fata, mai mult pe partea dreapta. Dupa doar 3 zile de mers bataia si scartaitul se aud din ce in ce mai des si accentuat cand iau o groapa sau ceva cu roata din fata dreapta.

 

Acum ideea este urmatoarea: bieletele vechi erau reglabile, si am observat ca una era lasata mai lunga decat cealalta. Acum nu reusesc sa-mi aduc aminte daca cea mai lunga era pe dreapta sau pe stanga. Oricum ma gandesc ca de acolo ar veni problema, si as vrea sa pun niste bucse noi pe bieletele vechi, pentru ca astea noi nu sunt reglabile. Ideea e ca nu gasesc bucse care sa se potriveasca la dimensiuni. Mentionez ca bucsele vechi erau taiate in jumatate, si bagate una pe o parte si alta pe o parte(gen capsa). Am masurat si diametrul dar nu gasesc nimic asemanator ca dimensiuni.

 

Cineva care a mai trecut prin faza asta? Idei solutii ? Multumesc.

Daca ai schimbat bieletele de directie?! geometria ai facut-o?! App bieleta ai schimbat-o cu totul sau doar capul de bieleta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bieletele antiriliu de pe fata, cu totul.

Dupa cum am spus, am suspensii sport, si aveam bielete antiriliu reglabile, iar eu am pus bielete stock.

Acum stiu ca imi atinge, bara de directie in planetara.

Am trimis o bieleta ( cea veche, reglabila ) la un depozit sa incerce sa-mi gaseasca niste bucse. As vrea doar sa pun niste bucse noi pe bieletele vechi, dar nu prea gasesc nimic sa se potriveasca la dimensiuni.

Daca are cineva vreo idee.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea le-am gasit si eu. Ale mele nu arata asa, sunt ceva mai simple. Adica la capete au cate o gaura in care intra suportul de cauciuc.

Trebuie sa o urc pe un canal ceva sa vad exact ce marca sunt suspensiile, ca sincer nu am avut curiozitatea pana acum.

 

O curiozitate.. acum ca se atinge bara de directie in planetara.. zgomotul ca zgomotul, dar ce efecte are? Ar trebui sa-mi fac griji pana remediez problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, pivotul de la golf 4 se poate regla unde vine prins in cele 3 suruburi sau are pozitie fixa? Am unghiul de cadere prost si sunt curios daca se poate sa fie din cauza la pivot, am schimbat recent piese pe la directie. O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie refacuta geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut geometria dar mi-a spus ca unghiul de cadere e de 1.27 grade pe dreapta si a spus ca e din fuzeta sau amortizor ca pivotul e fix si nu se regleaza si asta vreau sa stiu daca e fix sau nu, ca stiu ce sa-i zic la directie unde am fost. Din ce am vazut eu s-ar regla acum nu stiu sigur,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o oferta de bucse bara stabilizatoare impreuna cu bride de prindere:

- Bucsa bara stabilizatoare fata, pt diametru bara stab 21mm, producator SWAG

- Brida bucsa bara stabilizatoare, producator VAICO

 

doua intrebari:

- se potriveste modelul asta de bucse (cu cocoasa pe mijloc) pe masina mea, la care din cat tin eu minte ultima oara am schimbat doar partea de cauciuc (fara brida)?

- conteaza ca bucsa e SWAG si brida VAICO?

 

VIN-ul masinii este : WVWZZZ1JZ2P041211 (golful 4 din semnatura)

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara bara de torsiune cu sublerul,vezi daca bucsele si bridele tale au cocoasa....si apoi poti face pipi pe cele 2 marci pomenite de tine.

Achizitioneaza bucsele de bara pe original...asta daca nu vrei sa mergi cu scartieli si tot neamul de sobolani din Bucuresti...in masina.

Ai poze cu bride cu cocoasa si fara cocoasa. http://www.golfiv.fr/references-officielles-f47/silent-bloc-barre-stabilisatrice-19mm-t53635.html

http://uk-mkivs.net/topic/22624-etka-confirmation-neededpart-numbers-givensolved/

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!