Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

Nu stiu daca e necesar...acum dupa schimbarea pivotilor volanul sta drept iar cele 3 suruburi ale pivotului au fost stranse cu masina lasata pe roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa ce am schimbat pivotii, volanul statea stramb si masina tragea dreapta desi aia din service erau 100% convinsi ca nu este afectata geometria

Cred ca e bine sa faci o verificare la geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scinbarea pivotilor afecteaza geometria din pacate...si trebuie refacuta...si mecanicii ar trebui sa stie ...si sa si iti spuna sa te duci sa faci geometria...asta daca chiar stiu ce fac ei acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Poate sa-mi spuna cineva daca bucsa mare de la bascula are acelasi cod pe care l-am gasit aici (1JO 407 181) si pentru Golf IV ,2003,2.0 l benzina,cod motor APK?

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema. acum 3-4 mii de km am schimbat toate bucsele pe fata, iar de cand a dat frigul au inceput sa scartaie la trecerea peste limitoarele de viteza. Ce as putea face in sensul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PUNE PE CINEVA SATI MISTE MASINA CA SI CUM AI TRECE PESTE DENIVELARI CA SA TI DAI SEAMA CARE BUCSA SCARTIE SAR PUTEA SA SE FI RUPT?:DACA NU E RUPTA :ROMANUL ESTE INVENTIV PUNE UN PIC DE ULEI DE MOTOR PE EA'SI UN TIMP NU O SA MAI SCARTIE?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cam tarziu dar sper sa-l ajute pe bogdan...

directie.png

Salut, am tras ieri o privire la bieletele antiruliu ale mele si se pare ca am prima varianta cea mai groasa. As vrea sa le schimb dar nam gasit numai varianta a 2-a, cea cu teava subtire pe mijloc. Pana la urma care sunt OEM si e recomandabil sa fie montate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

izmail scartaitul s-ar putea sa fie de la bucsele de la bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte interesanta poza pusa de vladmury

Intrebare de 100 de puncte...mai sunt si alte bucse-bielete decat cele din imagine?Sau mai precis ce altceva ar mai putea troncani/scartai/avea joc.

Parca si puntea fata are niste bucse care sunt prinse in sasiu,nu stiu dc am vazut bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi bate la roata din dreapta fata la denivelari,iar pe spate imi scartaie ceva daca ma apas pe ea dar nu mereu.ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o nedumerire---bara de la golf 4 (din poza de mai sus) nu este de fapt bara antiruliu?

stiu ca bara stabilizatoare se gaseste la masinile ce nu au arcuri , parca la transporter t4 ...

poate sant prost...luminati-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o nedumerire---bara de la golf 4 (din poza de mai sus) nu este de fapt bara antiruliu?

stiu ca bara stabilizatoare se gaseste la masinile ce nu au arcuri , parca la transporter t4 ...

poate sant prost...luminati-ma

confunzi cu bara de torsiune,intr-adevar masinile care nu au arcuri au bara de torsiune care are rolul de a decomprima amortizorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va mai spun eu ce mai poate sa scartaie. Ceva ce am patit eu. Am verificat toate bucsele la sange si tot scaratie, l-am innnebunit pe mecanic si dupa ce s-a dat si el cu masina a spus sa deschid capota si a miscat de motor din lateral in stanga si dreapta.... suportii de la motor i-mi scartaie mie... semn ca-s pe duca. Asa ca ridicati capota si miscati de motor din lateral si vedeti daca se aude... in jur de 100 de euro sunt la mine suportii pe ambele parti.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e foarte adevarat...eu am tamponul de la cutie (dogbone) foarte uzat,cand trec peste sine de tranvai cu masina scoasa din viteza sau cu ambrj calcat se aude cum bocane,dc trec peste aceeasi sina de tranvai cu masina in treapta de viteza (tamponul fiind sub presiune) nu mai bocane.

Si evident smuceste cand schimb vitezele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Mi-am cumparat bucsele mari pt bascula,OEM,de R32,cele pline.Am tot cautat sagetile care sa-mi indice pozitia de montare dar bineinteles ca nu le-am gasit.Se pare ca fiind pline nu mai conteaza pozitia la montare,gresesc cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,nu au pozitie,fiind pline au aceeasi duritate indiferend de pozitionare.

Eu nu sunt multumit de ele,tot pline am,sunt prea dure,poate pe o suspensie sport merg mai bine,dar pe suspensie normala transmit socuri destul de puternice in interior.Cu prima ocazie revin la cele normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un golf 4 tdi din semnatura, ce flanse fata si bucse brat recomandati?

febi?lemforder?trw?boge? sau alte firme. Care din ele sunt mai bune calitativ pt ca le am schimbate de 8 luni si deja au inceput sa bata?

nu stiu ce am pe masina cred ca febi si sunt foarte slabe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,nu au pozitie,fiind pline au aceeasi duritate indiferend de pozitionare.

Eu nu sunt multumit de ele,tot pline am,sunt prea dure,poate pe o suspensie sport merg mai bine,dar pe suspensie normala transmit socuri destul de puternice in interior.Cu prima ocazie revin la cele normale

Acum deja le-am luat...Oricum ,,my beauty" este o rasfatata,nu stie ce sunt alea gropi.Pe aici singurele denivelari sunt hump-urile,cam maricele,ce e drept,dar nu se compara cu socurile de la gropi.Maine am sa le schimb si revin cu impresii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e hai sa nu exageram,are Brasovul drumuri bune in general,dar are si artere principale cu drumuri foarte denivelate,mai ales pe banda 1

Eu vin la Bv o data la 2 sapt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,dar de trei ani sunt cam plecat de acasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bucse recomandati Lemforder sau Powerflex?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder sunt bucse normale de cauciuc.Powerflex sunt bucse poliuretanice,cu cca 30% mai dure,calitativ superioare,pt condus sportiv net superioare din toate pc de vedere,mult mai rezistente in timp,si considerabil mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!