Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

hmm, oara am si eu de 23, habar nu am, o sa iau sublerul la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea@ vreau si eu sa schimb aceste bucse, as avea rampa dar nu stiu ce marime de bucse sa cumpar, dupa ce le schimbi poate ne zici si noua cum ai procedat, sau poate ne intalnim si le schimbam :Driver: impreuna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, daca nu vrei sa te complici cu sublerul uita-te repede pe lista codurilor PR ale masinii.

Daca gasesti 0AE ai 23mm, daca gasesti 0AL ai 21 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am niciunul din ele :huh:

in fine, la reprezentanta mi-au dat dupa talon, bucsele cu "R" in capat ,care-s de 19 si corespund la bara de 21.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreisergiu uite aici , in postul lui BogdanB (#161) este dat un link catre vwvortex forum in care este facut un DIY cu schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0AM = 20,7 mm -> se folosesc tot bucse de 21 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bara stabilizatoare de 23 mm masurata cu sublerul. Am cumparat bucse originale cu seria 1JO411314R. Sa inteleg ca astea cu R sunt pentru bara de 21 mm ? Imi trebuie cu T la urma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca ai bara de 23 mm intr-adevar iti trebuie cele cu codul: 1J0411314T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare, am si eu 2 probleme si as vrea sa stiu care e cauza lor:

1. la accelerari mai bruste sau nu,la curbe luate mai violent pe amandoua parti,si la franari uneori, se aud pocnituri,cateodata mai multe cate-odata doar una, si cateodata se aude tare, cateodata se aude mai incet, parca ar bate in caroserie ceva sau asa ceva

2. la plecare de pe loc (uneori) , se aud tot niste batai mai incete ca un parait, ca si cand ai trage cu pusca ( asa pot sa explic) pe undeva prin fata exact unde nu stiu

ce poate fi ? bucse, tampoane motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR
acu intervine imtrebarea mea...ce parere aveti de bucsele pline...cele de cupra?la o vizita in service am observat ca nici lemforder nu sunt mare inginerie...le-am schimbat in octombrie si acum cica sunt praf...la prima vedere par ok dar am impresia k practic s-au dezlipit de camasa aceea de fier ca nu se vad crapate nu nimic...

si de asta va intreb...ca si pret..peste lemforder mai sunt acestea de cupra ...or fi si calitativ mai bune?

imi retrag cuvintele spuse la adresa bucselor lemforder...nu ele erau praf...doar mecanicul cred ca ducea lipsa de clienti(pacat ca este si de pe forum)

astazi le-am schimbat su uitati cum arata...vi se pare ca trebuiau schimbate?

nu imi pare rau ca leam schimbat...ca le-am pus pe cele de cupra...imi pare rau ca nu le-am schimbat la el...sa vada cu ochii lui ce m-a pus sa schimb:(

10017321.jpg

Uploaded with ImageShack.us

10017331.jpg

Uploaded with ImageShack.us

10017341.jpg

Uploaded with ImageShack.us

10017351.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Bucsele astea de unde sunt?

Care era problema pana la urma?

Am schimbat si eu bucsele sambata trecuta. alta viata nu mai trancane pe acolo nimik, acum trancane tot bordul cand iau o groapa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca nu e imbatranit cauciucul si nu are crapaturi, e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce poate fi ? bucse, tampoane motor ?

cu masina pe loc, incearca sa apesi pe aripa stanga/dreapta si fa un pic de balans, daca auzi scartzit, ar trebui sa fie de la bucsele de la bara stabilizatoare. sau,

ia un spray lubrifiant, da pe bucse, si fa o tura, daca tot mai scartaie nu sunt bucsele stab, sunt altele

eu asa le-am depistat prima data.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare o am si eu.

Stie cineva daca se potrivesc bucsele alea pline de Cupra, sau R32 la G IV ?

post-918-1273602228_thumb.jpg

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Marius.

Le-am schimbat anul trecut la revizie, si la doar 10-15.000 km sunt varza.

Vreau sa pun din astea pline, sper sa tina mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ce inceamna varza, si ce marca ai pus initial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce marca erau, dar erau OEM, schimbate in service.

Cutiile desfacute in fata mea.

Iar ajungem la discutia aia...se pare ca au inceput sa bage chinezarii/turcisme in cutiile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum fac si eu miscarea asta, dar am ales sa schimb basculele cu totul inclusiv pivotii, asta in urma unui mic calcul, asa ca basculele originale or sa fie echipate ulterior cu ceea ce trebuie, sper powerflex daca vor fi gasite la pret corect :)

nu sint ele OEM, dar au sosit de la turcii din germanea ;)

se pare ca au inceput sa bage chinezarii/turcisme in cutiile alea.

daca au venit sigilate in plastic, inseamna ca am scapat de HK/CN/TW/TR :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce marca erau, dar erau OEM, schimbate in service.

Cutiile desfacute in fata mea.

Iar ajungem la discutia aia...se pare ca au inceput sa bage chinezarii/turcisme in cutiile alea.

Exact ce spuneam, am fost azi la un magazin sa-mi comand bucsele alea pline de R-32 si discutam cu vanzatorul de treaba asta.

Avea pe raft in spatele lui mai multe cutii cu piese OEM VW/Audi/etc.

A luat o cutie de filtru de motorina, a deschis-o si mi-a aratat filtrul.

Filtrul era marca UFI si mai jos scria destul de mare "Made in China" :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut...am si eu un golf 4 2005 si a inceput sa bata ceva pe fata...scartaie si bate ceva, presupun ca is bucsele de vina din cate inteleg de aici

si cand merg pe asfalt fin hurie ceva si simt asa in talpi o bataie...nush care ii baiu:-??...daca poate cineva sa ma ajute!va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Huruit s-ar putea sa fie rulmenti sau altceva, la fel si bataie in talpi nu cred ca se simte de la bucse.

Bucsele de obicei doar troncane, ca o bataie fier pe fier un pic infundata gen clanc clanc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR,cat te-au costat basculele cu totul?(doar daca se poate)

Mersi mult!

Modificat de CezarV.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La variant pe spate intre arc si caroserie sant niste bucse de cauciuc, are cineva codurile lor eventual o schita explodata cu suspensia spate sa vad exact ce-i acolo ca vreau sa le comand in Germania.

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cat de greu se schimba aceste bucse la G4?

trebuie demontate fuzetele?

Mersi.

post-67767-1276883710_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!