Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

ok...multumesc la altceva nu trebuie sa ma mai uit?

Alte bucse de schimbat pe acolo mai sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

vreu sa te intreb si eu ceva am un golf 4 si nu mai stiu ce sa ii fac am bagat o gramada de bani in el si degeaba acum hai sa iti spun si de ce cand dau in ceva grapa gropita mi se da masina intr o parte si alta mai ales pe spate cand dau de zapada aluneca de o ia dracu nu conteaza ca e apa zapada nisip sau ceva unsuros imi afluneca fff rau de spate cineva mi a zis ca sunt telescoapele le am schimbat si pe fata si pe spate si degeaba altcineva a zis ca sa imi iau cauciucuri de iarna iam luat 4 cauciucuri de iarna si gegeaba nu mai sti ce sa ii mai fac eu nu prea ma pricep asa dar am impresia ca sunt bucsele de la punte de pe spate altceva nu imi expic poate poti sa imi dai si mie o informatie sa nu le mai cumpar sa le pun si sa imi faca la fel si mai ales ca am inteles ca se schimba greu alae mersiu mult ma poti gasi si pe valentin_adrian16@yahoo.com

cum am mai zis am fost la un prieten care are service si m a pus sa schimb ca sunt telescoapele si surpriza la fel a mai zis sa iau si cauciucuri si degeaba s a uitat si la bucse si ca nu au nimik ca nu stie ce ara avea dar totui sa schimb si bucele de pe puntea spate dar stii voi cu e cu bani si alta chestie daca merg cu masina pe polei si tin drept de volan nu misc deloc de el masina mi o ia in stanga de exeplu dar fara sa fie ceva panta ca sa zici ca imi trage apoi mi o ia in drepta sau revine si merge drept asa k nu stiu ce sa mai fie o sa ma duc maine sa ii fac directia sa vedem apoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1J0 407 365 C - stanga

1J0 407 366 C - dreapta.

Sa inteleg ca acestea sunt codurile care trebuie comandate pentru pivoti?

Pivoţii de Leon CupraR au codul: 8N0 407 365 C - at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele trebuie schimbate la un anumit interval de timp sau kilometri? Eu am masina de aproape 3 ani si n-am avut probleme de genul cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deobicei cand se uzeaza..scartaie, bat. Daca nu ai probleme la ce sa le schimbi? lipsa de ocupatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand sunteti dumneavoastra mecanic?bucsele astea bat?...:blah:

Si bucsele alea se uzeaza fara sa faca ceva neaparat si se simte pe viraje sau se simte ca masina valseaza , din cauza lor se strica bieletele antiruliu, prin bara pe care o sustin se transmit vibratiile de la o roata la alta.

Masina pusa pe elvator la o inspectie un mecanic specializat iti poate spune daca sunt bune sau nu acele bucse.Pot si crapate de ex si e bine sa se schimbe.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa fac un rezumat continand codurile pentru:

-bucse bara antiruliu (21 mm, 23 mm, colier cu sau fara cocoasa)

-bucse de Cupra sau de ce sunt cele care se presupun a fi mai rezistente

Chiar nu ma impac deloc cu functia asta de cautare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi, te-ai pus tu sa ma sabotezi in seara asta? :D

uite, daca arata asa sa le schimbi, e ok asa?

post-34985-1265748697_thumb.jpg

post-34985-1265748719_thumb.jpg

post-34985-1265748852_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Predator nu le-am comandat inca pentru ca nu erau pe stoc.Dar eu cautasem cele normale prima data, maine voi cauta cu codul pentru CupraR.Nu stii daca cele normale vin pe original daca este trecut in lista producator OEM ?

In calculator la magazin aparea stoc 0 pentru VW-Audi OE , dar am gasit pe stoc acestea cu "producator OEM"...

Nu prea imi dau seama daca exista diferenta la prindere, cel putin eu nu vad nici o diferenta :D, dar suruburile cred ca sunt diferite.

Trebuie studiata problema incerc sa le comand, iar daca nu se potrivesc le voi trimite inapoi (am noroc de intelegere la magazin :10[1]: )...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am aflat ca nu am nici o problema cu bucsele si nici cu telrescoapele pe care le am schimbat degeaba am fost azi sa imi fac directia si surpriza am puntea spate stramba si din cauza aia imi valseaza masina acum dc mi arpute sa imi spuna cineva dc gasesc punte cu cotu la mai putin de 250 de euro k eu asa am gasit dar la multe dezmem,brari e la 7-8 mil care o fi diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum nenea holyboy nu vezi nici o diferenta?:beerchug:

cele normale se baga in bascula...iar cele de LCR se pun peste bascula...de aceea inclin sa cred ca si Predator ca trebuie sa schimbi si bascula...

am dreptate Predator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! http://public.fotki.com/martt/audi_tt/photos-1/balljoint/

H0lyBoy, exista anumite magazine de profil auto care aduc si repere pe original. Cam aflii marca piesei atunci cand o ridici. :)

Oricum, chiar si reperele OEM pe partea de bucse/pivoti/cap de bara, sant defapt Lemforder, Meyle, TRW, doar ambalate VW-Audi si cu 20-25% mai scumpe.

Oricare dintre cei 3 prodocatori de mai sus e o alegere foarte buna.

Flansele din capul amortizorului le'ai schimbat? Si acolo exista varianta de LCR, dar e cod cu 1ML... si gasesti foarte greu. Decat la reprezentanta Seat.

Bafta!

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa pozele postate de tine imi dau seama de diferenta ! :(. Cred ca voi ramane atunci pe varianta Lemforder, desi nu sunt chiar asa de scumpe nici cele OEM.Nu merita sa schimbi si bratele prea mare deranjul.In legatura cu flansele de amortizor "am auzit" ca o alta varianta ar exista si cele de pe Audi TT ?

Lawrentzyu_86 ai avut dreptate, ai ochiul format.Spor la proiectul Gora :Driver: !

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există doar:

1J0 412 331 C - pentru Golf/Bora 1J, A3 8L, Octavia 1U, Leon/Toledo 1M, TT 8N - toate motorizările 4/5/6cilindrii, 2WD şi 4WD;

şi

1ML 412 331 - pentru Leon CupraR 1M.

Astea din cunoştinţele mele...

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea ar fi codurile ptr bara stabilizatoare si bucse ptr Golf 4 Variant TDI din 2003...sper sa nu fi gresit:

codbucsabarastabilizato.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si eu ce ma doare. Oricum am vazut ca sunt mai multe variante si e greu daca nu stii exact ce masina ai, de aia cred ca si exista programe de gen ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea ai cumva nelamuriri in privinta codurilor ce apar in poza postata de tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca linkul pe care l-am postat cu acele coduri nu mai functioneaza sau nu-l mai pot accesa.

Poate sa posteze cineva care le-a notat sau care are ETKA aici codurile de la bucsa bara stabilizatoare de 23 mm ptr masina din semnatura mea? Le gasesc si eu cand ajung acasa dar as vrea sa dau comanda pentru sambata si imi trebuie codurile. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa 23 mm - 1J0411314T

Brida de prindere - 1J0411336D

Surub brida - N 10101603

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns pe acasa si m-am uitat oleaca la bucsele de la bara, chiar am desfacut surubul de la cea din stanga.

Din pacate asta era sambata seara pe la ora 7, si bara aia parea a fi foarte bine intepenita acolo...si aveam bucse Febi care par cam slabute asa ca am amanat operatiunea pe cand o sa le am pe cele originale.

O sa mai studiez si cum se pot scoate bucsele si bara aia stabilizatoare astfel incat sa fie usor la montat inapoi, ca de demontat sigur e usor...in concluzie vrea cineva 2 bucse Febi de 23 mm cu "cocoasa"? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ce ma mira, ca ai 23mm pe motor de 101cp, ai cumva suspensie sport de fabrica?

Adica, na, de ce ar fi pus pe un motor relativ slabut, bara asa tapana, pt ca banuiesc ca nu le pun ei asa la nimereala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te mire si eu am 23 mm pe motorasul meu de doar 90 CP, ALH care este.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu acuma nu am pus sublerul pe bara sa vad ce grosime are desi l-am avut in mana pentru ca am masurat bucsele...m-am luat doar dupa ETKA...Eu cred ca ar trebui sa conteze si greutate motorului in alegerea acestei bare stabilizatoare...cred, oricum suspensii sport nu are masina din fabrica, are amortizoare Sachs pe gaz foarte faine in schimb puse de fostul proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!