Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Eu am pus de curand discuri+placute TRW , dupa 60 km pot spune ca nu am auzit niciun scartait, dar evident ca e cam devreme pt o concluzie... dupa ce trec de 200 km va mai anunt.

Eu cred totusi ca ovalizarea nu se produce doar la discurile de la un anumit producator si la altul nu, problema este la masina pe care se monteaza(cu exceptia cazului in care discurile sunt de noi ovalizate-mai rar dupa parerea mea). La mine trepida volanul la franare dupa 80km/h si la viteza ft mica frana in suturi. La constatarea de dinaintea inlocuirii, necanicul a spus ca sunt ovalizate si ca nu am joc la articulatii. Am sperat sa dea roata jos si discul vechi de frana sa puna un ceas comparator pe butuc, nu am reusit sa.i conving desi am fost la doua service.uri.

Abia dupa ce au dat jos discurile am obsv. ca cel din dreapta, pe interior avea uzura neuniforma si santuri adanci, sper ca asta e singurul motiv ce a dus la manifestarile urate la franare.

Alte gafe: au "omis" sa scoata o parte din lichidul din borcan si a curs peste toate alea la motor cand au apasat pistoanele in fiecare etrier...ca sa nu mai zic ca mi.au fost si recomandati mecanicii de catre un coleg.... din pacate nu mai gasesti pe nimeni sa faca o treaba buna.

La reprezentanta am fost cand am schimbat bujiile si nu s.au abtinut pana nu au pus (si facturat ) ei testerul ca "sa fie siguri ca e treaba buna" desi le.am spus : schimb de bujii si atat, am facut putin circ insa madam de la casierie a spus ca ea doar incaseaza iar masina mi se predase deja si era obligatia mea sa la lamuresc problema cu mecanicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,eu am patit-o cu discurile zimmerman,dupa circa 2000 km s-au ovalizat.

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mamaaa, daca si astea se ovalizeaza... :tuktuk:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e , ca ce citesti aici te ingrozeste , nu mai sti ce sa faci ce sa pui pe masina , eu am luat de curand masina si am luato cu discurile ovalizate ,nu mai stiu ce sa pun la masina de dinainte am stricat discurile care s au ovalizat (fir senzor taiat) si am pus discuri Brembo si placute Ferodo premier ca nu aveau pe stoc placute Brembo si am fost foarte multumit nu s au ovalizat deloc nu scartaiau si am trecut de multe ori cu ele incinse prin apa foarte mare de iesea un abur de la ele de zici ca luase foc masina si sincer nu inteleg de ce pe vw au atatea probleme cu ovalizarile ca pe forumul de la cealalta masina nu am auzit atatea plangeri cu discurile ca aici , deci tind sa cred ca e o problema de mecanica , intretinere ceva pe la etrieri.

Sper ca dupa cele schimb (ori ce as lua) sa nu mai am probleme cu ovalizarea discurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar este ceva mecanic :) sper sa gasim problema care banuiesc ca este generala la golf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 4000-5000 de km am pe masina discuri Brembo cu placute Pagid(identice cu ce era pe masina doar ca fara sigla VW). Deocamdata nu am probleme, nu scartaie nimic, nu dau semne de inceput de ovalizare, poate cam mult praf de la placute, dar nu ma deranjeaza. Frana tine bine, urmeaza in primavara sa schimb lichidul sa vad daca vor fi ceva schimbari.

Ca idee, placutele date jos de pe masina aveau peste 80.000 de km, iar discurile cred ca erau cele montate din fabrica. La franare volanul incepuse sa aiba ceva joc, asta dupa ce am spalat o data masina cand discurile erau calde(iesea abur de la rotile fata) cat si datorita depunerilor de pe interiorul discului.

Modificat de Alex265
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu am Golf, postez aici pentru ca vad ca e o problema comuna. Dupa cum spuneam si in celalat topic, cel cu discuri Brembo Max, am schimbat discurile de origine la 81.200 km cu discuri si placute Brembo normale. Acum, la 88.800 km la franare masina/volanul vibreaza. Mentionez ca in momentul montarii am curatat foarte bine zona de asezare de pe butuci. A gasit cineva solutia la problema asta sau macar sa identifice problema? Vad ca sunt mai multi cu aceasta problema. 

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a gasit cineva cauza, sunt interesat si eu de rezolvarea acestei probleme. Intre timp, am rectificat discurile RoadHouse pe care le-am avut pe masina inainte de TRW si le-am montat, problema se manifesta iar (s-au ovalizat din nou). O sa rectific si TRW-urile si mai fac o incercare, pe urma altele noi, dar mi-e frica sa nu dau banii si sa patesc la fel :(....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verificati si toata bucsaraia de pe puntea fata pentru ca si ele pot "ajuta" la ovalizarea discurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat la discurile mele care sunt ovalizate ca nu sunt lucioase pe exterior, doar pe interior. Am 8000 km de cand am schimbat discurile si sunt ovalizate, acum vreau sa-mi iau discuri si placute noi dar inca nu m-am hotarat ce sa iau. Nu inteleg de ce discurile actuale nu sunt lucioase si pe exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat jantele de 17 cu jante noi pe 15 .se pare ca nu mai trepideaza asa rau dar tot trepideaza.urmeaza sa schimb butucii si anunt daca se remediaza total problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate trepida si de la rotile neechilibrate. Am patit-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva ferodo?

Daca pe mine m-ai intrebat, nu sunt Ferodo. Cand am luat masina discurile de pe ea erau ovalizate, am cumparat niste discuri ieftine ca sa nu ma duc la rar cu discurile ovalizate. Discurile noi care le am si acum pe masina sau ovalizat pana in 5000 km. Multi mi-au zia ca trebuia sa iau si placute noi ca cele vechi erau formate pe discurile ovalizate. Nu le-am schimbat pentru ca nu erau uzate si erau placute pe care era sigla vw si audi, am zis ca sunt mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza materialului. Precedentele ce le aveam pe masina nu erau lucioase deloc. Shimba marca si pune ceva mai bun. Am pus ate si discuri si placute si sunt multumit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai facut cu ele ?

8000 si ceva km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea era pentru colegul @Planetara.Trebuie sa schimb si eu pe fata si am o dilema ce sa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut ferodo care dupa caateva mii erau ovalizate plus ca nu erau lucioase si mai si scartaiau ca naiba. Pe urma am pus ate normale, placute si discuri. Am vreo 60 000 cu discurile. Placutele Ate au tinut vreo 50 000.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow! Pai 60.000 e o realizare fata de ce se vehiculeaza pe aici.Inainte de discuri ai mai schimbat si altceva?De unde ai cumparat discurile?

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Am luat masina cu unele praf. Am pus pe urma unele ferodo premier. Au tinut vreo 15 000 cu indulgenta, frana calumea nu am avut niciodata cu alea. Pe urma am pus Ate de care sunt foarte multumit. Acum am placute TRW care sunt si astea okey.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuriri. Stiti cumva o marca sau marci de placute mai "moi"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai vrea mai moi?eu ma gandesc ca niste placute mai dure...mai abrazive...consuma discul mai repede dar si franarea este mai buna nu?

Placutele ATE...cum sunt fata de discurile PowerDisc? mai moi sau mai dure?

Am vazut ca la mine discurile sunt lucioase...fine....oglinda...pe cand la Redline169 de ex arata ca si cum le-a luat la smilgher...cum este mai indicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma gandeam ca placutele sa fie mai moi sa protejeze discurile (sa nu se ovalizeze etc.).Fosta masina, un Logan am vandut-o pe la 82.000 de km timp in care am schimbat 4 seturi de placute, si chiar si acum, la peste 100.000 discurile sunt cele originale, fara probleme.La VAG vad ca schimbi discurile inaintea placutelor.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!