Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Ai fi suprins de cate ori au dat-o in bara cei de la ciclop timisoara dupa asa zisul VIN si programele lor, si nici nu merg prea des la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu am dat niciodata gres dupa VIN atunci cand datele masinii au fost filtrate corespunzator.

La masinile mai vechi care nu filtreaza datele dupa seria de caroserie,este mai dificil dar te poti ghida dupa datele furnizate (PR-urile)

Depinde,mai este si chestie de interpretare a datelor furnizate de programe sau de schimbarea pieselor cu care masina a iesit de pe banda de productie.

La un service este mult mai simplu,pt ca daca sunt probleme de identificare...pui un mecanic sa traga un ochi la piesa respectiva si problemele sunt rezolvate mult mai usor.

Si eu am avut o mica belea la Porsche Nord acum cativa ani de zile,imi trebuiau 4 capace interioare de manere usi de G4,nu am mai asteptat comanda pt ca dura 4-5 zile si clientul era grabit,am apelat la ei pt ca erau pe stok,si nu am fost atent ce piese mi-au dat in punga.Cand am vazut punga...erau in loc de 4 capace(pt 4 geamuri electrice)...aveam 5 capace(pt 4 geamuri electrice...+1 bonus platit ca si cum masina nu avea geamuri electrice :lol: ).

Deci...eroare de interpretare...ca si cum masina avea 5 usi(nush cum dracu mi-au mai dat capacul din stanga sofer pt masini fara geamuri electrice,pt ca dupa seria de caroserie reperul este inexistent :lol: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Astazi mi-am schimbat placutele+discurile de frana pe fata. Dupa ce am pornit masina, s-a aprins in bord martorul pentru frana. Am intrebat mecanicul de ce, dar nu a stiut sa-mi spuna. Zicea ca se va stinge dupa un anumit numar de km. Desigur, mi-a spus sa revin daca nu se stinge.

 

Am citit cateva pareri dar nu am gasit o solutie pana acum. Ati mai intalnit presupun astfel de cazuri. Trebuie sa-l resetez eu din bord? Se va stinge singur dupa un numar de km?

 

Multumesc frumos!

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa se stinga daca ai luat placute cu senzor de uzura si ai conectat mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a bagat mufa de la senzorul de uzura de la placuta de frana pe fata ?Ai montat placute cu senzor daca masina este echipata cu senzor de uzura pe stanga?Ai verificat lichidul de frana din rezervor daca este la nivel cu toate ca in mod normal credte daca schimbi placutele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa se stinga daca ai luat placute cu senzor de uzura si ai conectat mufa.

Inainte sa le schimb nici macar nu  a fost aprins.

 

 

 

Ti-a bagat mufa de la senzorul de uzura de la placuta de frana pe fata ?Ai montat placute cu senzor daca masina este echipata cu senzor de uzura pe stanga?Ai verificat lichidul de frana din rezervor daca este la nivel cu toate ca in mod normal credte daca schimbi placutele?

Eu nu ma pricep, dar omul s-a uitat din nou daca senzorul este conectat. Placutele sunt cu senzor si este conectat senzorul. Lichidul de frana NU l-am verificat, dar as putea incerca si asta. Insa daca inainte nu a fost aprins, de ce se aprinde acum? Lichid nu s-a pierdut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai ai placuta veche de pe stanga....doar scoti mufa de la senzor si o conectezi la vechea placuta si vezi daca se stinge martorul.

E posibil sa fie defect senzorul de uzura din placuta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai ai placuta veche de pe stanga....doar scoti mufa de la senzor si o conectezi la vechea placuta si vezi daca se stinge martorul.

E posibil sa fie defect senzorul de uzura din placuta noua.

Din pacate, nu mai am placuta veche, dar multumesc pentru sugestie.

Sper sa nu fie asta totusi.

Modificat de stormhold
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e senzorul ciugulit,gasesti la un mecanic o placuta veche cu senzor....din placuta ta scoti senzorul cu un patent(e lipit si iese)apoi scoti senzorul de la placuta veche si-l lipesti cu putin superglue in placuta noua.Mie mi-a iesit un senzor la niste placute TRW si l-am lipit la locul lui cu superglue.Deci nu este asa o problema grava, ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e senzorul ciugulit,gasesti la un mecanic o placuta veche cu senzor....din placuta ta scoti senzorul cu un patent(e lipit si iese)apoi scoti senzorul de la placuta veche si-l lipesti cu putin superglue in placuta noua.Mie mi-a iesit un senzor la niste placute TRW si l-am lipit la locul lui cu superglue.Deci nu este asa o problema grava, ;)

E si asta o varianta :) Cand le voi schimba pe spate voi incerca sa rezolv si problema asta cu senzorul. Culmea, mergi sa-ti pui placute noi si te trezesti cu ledul aprins :/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Verifica cu un ohmetru daca au continuitate cei 2 pini de pe placutele noi, daca da, scaneaza cu vag-com vezi ce are.

Posibil sa se fi intrrupt undeva firele sau sa nu fie conectata mufa de la vasul de lichid, teoretic trebuia sa scoata din el cu o seringa, fiindca nivelul creste cand impinge inapoi pistonul in etrier.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un DIY-schimbare discuri si placute de frana la masina din semnatura. Ma aflu in Italia si la servis e scump rau. Cat de complexa e operatiunea? Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este masina de la semnatura 1.6 BCB etrierul cu prinderile aferente nu este ca in linkurile atasate de colegu dar operatiunnea de schimbare este aproape la fel cu mici exceptii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, in primele 2 linkuri sunt frane de R32; in al treilea link insa, sunt etriere cum avem noi pe g4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Acum ce fel de etrier e pe fata:FS-III sau FN-3 si cu ce pot inlocui presa pentru pistonul etrierului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata poti sa il impingi facand parghie cu 2 surubelnite sau 2 chei fixe. merge usor, daca ai un extractor cu 2 ghiare e ideal.

vezi ce scrie pe el, scrie mare FS III pe toate, astea comune cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am 2 intrebari legate de masina cu urmatoarele date: Golf 4, WVWZZZ1JZ1B056424, motor AJM 1.9 TDI, la care doresc sa schimb discurile si placutele de frana pentru fata si spate si daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator:

 

1. care sunt cele recomandate de producator sau cele orginale;

2. si voi ce mi-ati recomanda avand in vedere ca am pe masina roti cu jante de 16 inch si anvelorpe de 225/50 dar doresc sa le schimb cu 205/55.

 

P.S. in primul rand ma intereseaza calitatea si abia poi pretul.

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea ti-o face propriul buzunar. Eu ti-as recomanda ATE stock sau discuri EBC turbo groove+placure ATE ceramic daca vrei ceve peste performantele stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combinatia de discuri Zimmermann cu placute Textar cum vi se pare?

Sunt deschis si la alte sugestii!

Si de asemenea daca ma poate ajuta cineva cu niste coduri pentru placu si discuri: Golf 4, WVWZZZ1JZ1B056424, motor AJM 1.9 TDI

Modificat de efl2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata vw a folosit piese de la ATE, pe spate de la TRW.

Personal, pt o dotare echivalenta cu echiparea standard as merge tot pe produse de la aceste firme.

Pe baza codului vin, de la ambii producatori se pot comanda discuri si placute echivalente cu cele originale ce le-ai avut ca prima echipare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de exemplu pe fata aveam placute cu semnele Vw, Audi si tot tacamul, dar erau facute de Pagid, nu de Ate. Cele de pe spate erau si Trw si Textar. In unul din linkurile de mai sus am descoperit alta ciudatenie. Intr-una din pozele puse de american apar placute pe care scrie jos Ate si mai sus Pagid. Cum vine asta? :dry: Pun si poza sa nu ziceti ca vorbesc prostii:

img0972sq.jpg

Modificat de Alex265
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4B0 698 151 J

gabi,banuiesc ca astea sunt dimensiunile la placute pentru mine nu? si la discurile de frana fata 288 mm?  WVWZZZ3BZ2P119131.

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce discuri si placute recomandati la un Golf 4 1.4 BCA, raport pret-calitate.

Cred ca a venit timpul sa le schimb, deoarece nu mai prind bine franele si se aude ca freaca ceva cand pun frana ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!