Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Culisele in primul rand...apoi daca la demontare ele sunt ok ramane pistonasul care a prins rugina din cauza garniturii de praf ciupita.Incearca sa nu mai mergi asa cu ea pana nu rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat etrierul. Insa observ ca nici asta nu se trage inapoi dupa ce iau piciorul, se trage daca invart de roata doar si tot e putin prinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inseamna ca ai cumparat unul la fel de stricat ca cel care era pe masina...trebuia desfacut si cumparat chit de reparatie adica garniturile aferente si pistonas nou. .Cred ca frana de mana este reglata corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare...am si eu o nelamurire referitor la senzorul de placute...

Am fost azi de am schimbat amortizorele...si m-am pricopsit cu eroare "Check brake pads"...

Am plecat linistit stiind ca am cablu acasa si o sterg eu...dar surpriza...se poate sterge?de unde?

Am impresia ca a lasat contactul pus si a decablat mufa la placuta...

Sa fie asa sau a facut altceva...gen rupt cablaj?

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca a clipsat bine mufa de la placute. Avertizarea apare cand circuitul e intrerupt, daca faci un strap in mufa masinii ar trebui sa se stinga.

De sters nu ai ce sterge, doar sa dezactivezi avertizarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Dezactivarea cu VCDS o faci prin codare pe Instruments. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat...multumesc

Era asa bine bagat incat a impins pinul afara din mufa si nu mai facea contact...

Nu ma intrebati cum a reusit :)) L-am bagat din nou si merge ca in prima zi :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee daca vreau sa fac un upgrade la frane fata , in momentul schimbarii fuzetelor si a discurilor se pot pastra etrierele de la vechiul sistem de franare . Este vorba despre trecerea de la discuri de 256 la 280 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai multe informatii poti sa gasesti aici:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Pentru gresarea pinilor de culisare, vaselina pe

baza de silicon e ok? Aceeasi vaselina pe

baza de silicon se poate folosi si la gresarea placutelor de frane?

Pentru curatarea discurilor e suficient spray-ul dedicat?

De asemenea, ce pasta recomandati pentru blocarea filetelor la suruburile de prinedere ale etrierului?

Am de gand sa desfac, curat, vopsesc tot ce se poate la sistemul de franare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru culise vaselina siliconica dar nu multa pentru evitarea fenomenului de vid...sau poate te referi la culisele placutelor adica tablitele alea acolo merge tot pe baza de cupru.

Pentru placute doar vaselina pe baza de cupru.

Pentru curatarea discurilor benzina si o carpa e mai ieftin(spray=moft bani aruncati pe gunoi)parerea mea.Este bun in locuri unde nu se poate ajunge.

Pasta pentru blocare gasesti la 10-15 lei in magazinele de piese auto marca nu stiu daca este asa importanta(eu am mannol)si isi face treaba acolo unde o folosesc in sensul ca la desfacere se , simte la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin_gti etrierii tai de pe masina acuma se potrivesc daca vrei sa treci la 280 nu trebuie sa ii schimbi pentru ca sunt la fel adica fs3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , era un inconvenient sa umblu la conductele de frana , aerisire etc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 25.01.2018 at 11:22 PM, nemtzalau said:

@florin_gti etrierii tai de pe masina acuma se potrivesc daca vrei sa treci la 280 nu trebuie sa ii schimbi pentru ca sunt la fel adica fs3

Nemtzalau- ce inseamna FS3 scris pe ertier? vreau sa schimb si eu placutele de frana si discurile,dar nu stiu de unde sa iau informatia, ce dimensiuni si ce marca!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fs3 e modelul de etrier care il ai pe masina fs||| apare stantat pe etrieri fata, discuri si placute poti sa iti iei de la orice magazin online unde bagi datele masinii inclusiv seria de sasiu,si o sa fii sunat de respectivii sa iti confire daca se potrivesc ce ai ales tu sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta stiam si eu ca bagi seria der sasiu si te suna, eu ma refeream la marca, stiu ca acest sitem de franare apratine cuiva, Bosch, TRW, ATE, la asta ma refeream, cine a livrat sistemul de franare. sper ca m-am facut inteles.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna colegi.Mi s-a aprins becul din bord si mie si am zis sa iau discuri.As dori niste sfaturi in legatura cu plăcutele de frana pe fata,as dori sa fie mai moi pt a nu strica /uza excesiv discul plus cred ca frana va fi mai buna.Discuri am luat Brembo Max 09.7012.75.Acum as lua ceva plăcute Trw Gb 1386 sau Ate 13.040-7117.2 sau brembo p85072.Astept păreri.Mulțumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placute ramai la ATE dar nu varianta "ceramic" care sunt aferente codului  postat de tine , ia varianta normala au mai mult cupru in compozitie fata de TRW care are sub 0.5%

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@techmaster34 E recomandat ca discurile si placutele sa fie aceeasi marca ,din aceeasi gama 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o mica problema destul de deranjanta. In momentul cand pun frana si discurile sunt un pic incalzite se aude un zgomot asemanator cum ar freca crampoanele anvelopei intr-un plastic, acest zgomot se manifesta doar la o franare medie ca intensitate si pare sa se auda de la roata dreapta fata si doar la mers inainte. Din acest motiv am schimbat discurile de frana si placutele noi ATE, anvelopele le-am pus noi Michelin dar zgomotul este identic

p.s. sunetul este asemanator cu cel cand esti cu masina la vale si iei un pic piciorul de pe frana si incepe vibratia placutelor pe disc.

poate sa fie din rulment?

10 minutes ago, B 195 EAT said:

Salutare, am si eu o mica problema destul de deranjanta. In momentul cand pun frana si discurile sunt un pic incalzite se aude un zgomot asemanator cum ar freca crampoanele anvelopei intr-un plastic, acest zgomot se manifesta doar la o franare medie ca intensitate si pare sa se auda de la roata dreapta fata si doar la mers inainte. Din acest motiv am schimbat discurile de frana si placutele noi ATE, anvelopele le-am pus noi Michelin dar zgomotul este identic

p.s. sunetul este asemanator cu cel cand esti cu masina la vale si iei un pic piciorul de pe frana si incepe vibratia placutelor pe disc.

poate sa fie din rulment?

am uitat sa precizez anul trecut am schimbat si lichidul de frana, tot Ate type 200, toti etrierii au fost aerisiti, poate fi cauza si lichidul de frana?

s-a mai intalnit cineva cu fenomenul asta?

Modificat de B 195 EAT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce jante ai si ce dimensiune ai la anvelope....poate ceva NU e copatibil si freaca pe carenaje sau undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Marius, am jante r16 si anvelope 205 55 16 michelin primacy 4 (sunt noi), dar acest zgomot se auzea si cu cauciucurile de iarna (intradevar mult mai rar, dar probabil si franele se incalzeau mai greu in sezonu rece).

Am verificat, nu se vede nimic frecand, sunetul se manifesta dupa 8-10 km in bucuresti trafic de zi, doar la franare sub 30km/h scoasa din viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ca e o problema la senzorii Abs. Controleaza-i pe toti sa nu fie vreunul iesit sau infipt prea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e o idee care am neglijat-o, cu toate ca frecventa vibratiei este mai "deasa" decat cea a ABS-ului, dar voi verifica. saptamana viitoare voi pleca in Grecia, si nu as vrea sa plec cu problema asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai Golf 5 vezi ca ai gresit aria. Aici e pentru Golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!