Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Salut, dupa parerea mea cele mai ok placute sunt cele de la ATE impreuna cu lichid de frana original VW cu care nu o sa ai probleme o gramada de vreme (exista in service-uri testere pentru lichidul de frana). Lichide de frana o sa ai nevoie 1,25 l  daca schimbi si lichidul din ambreiaj sau 1 l  daca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu lichidul in general nu o sa ai, doar cu instalatia, care va rugini in timp deoarece lichidul de frana este higroscopic, absoarbe vaporii de apa din atmosfera.

Bine-nteles, in conditii normale de utilizare nu vei fierbe lichidul.

Dar cu toate astea VW recomanda inlocuirea lui la 2 ani, deci cu lichidul lor original.

Este suficient 1l cu tot cu ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,colegi.Am zis ca schimb lichidul de frâna acum când înlocuiesc cauciucurile de iarna.Si tot odată sa schimb si garniturile la etrieri(de presiune si praf,curatat culise ,gresate).Am observat ca pe fata am plăcutele uzate mai mult pe partea cu pistonasul mai are putin si trebuie sa se aprindă becul in bord.Ce discuri recomandări si ce plăcute.As merge pe Trw.Pe spate am schimbat dupa ce am adus masina din De discurile si palcutele.Discuri am pus Brembo si plăcute Bosch.Pana acum nici o problema sunt uzate uniform.Discurile de pe spate nu stiu ce marca au fost dar plăcutele au fost marca Textar si au ajuns la fier.As dori discuri bune dar plăcute mai moi putin sa pot utiliza discul la doua seturi de plăcute.Pe fata am plăcute Pagid 565gf si pe margini s-au rupt putin din material când am curatat si sunt crapate materialul pe transversal.Multumesc.O zi frumoasa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Sunt un proaspat posesor de Golf 4 Variant 2.0 benzina, pana aici totul in regula . Insa vreau sa schimb discurile ca sunt ovalizate, odata cu ele si placutele si lichidul de frana. Aici intervine problema, cum aflu ce dimensiuni au discurile ca sa le pot comanda, placutele si lichidu banuiesc ca sunt oarecum universale ? va las si seria poate imi spuneti voi WVWZZZ1JZYW019575 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, taurete said:

Va salut. Sunt un proaspat posesor de Golf 4 Variant 2.0 benzina, pana aici totul in regula . Insa vreau sa schimb discurile ca sunt ovalizate, odata cu ele si placutele si lichidul de frana. Aici intervine problema, cum aflu ce dimensiuni au discurile ca sa le pot comanda, placutele si lichidu banuiesc ca sunt oarecum universale ? va las si seria poate imi spuneti voi WVWZZZ1JZYW019575 .

Pe fata ai 280 x 22, ventilate, pe spate 230 x 9, simple. Dar daca te duci cu seria de sasiu in orice magazin de piese, iti vor spune exact. La placute, si lichid, la fel, sunt mai multe marci, depinde de tine ce alegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Eu imi comand de pe epiesa si daia am intrebat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Anul trecut in primavara am schimbat discurile de frana, n-am avut probleme decat 2000km dupa care iar a inceput sa trepideze masina la franare.

In momentul de fata am aproximativ 6000km de cand am schimbat discurile insa nu mai pot merge asa, la o viteza mai mare imi trepideaza bordul cand pun frana.

Treaba este ca nu face mereu, are doar momente.

Ma gandesc sa la schimb iar, imi puteti recomanda un brand mai bun sau sa caut originale?

Credeti ar putea fi alta problema decat discurile? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Daca au fost montate in service autorizat poti merge sa faca o constatare si sa le trimiti la garantie. Daca nu poti face o verificare sa vezi daca nu ai probleme la roti (echilibrat, geometrie, jante ovalizate, etc) si dupa aia la partea de articulatii. Eu asta as verifica daca as fi in locul tau. Cand rezolvi problema posteaza rezolvarea :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nedy2 Cel mai probabil discurile noi au fost montate peste rugina veche .

ATE,TRW ,OE sunt ok . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara . Am o foarte mare dilema legata de discurile de frana .Bun,in iarna,mi s-a blocat cablul franei de mana,si am calit un disc .Placuta nu mai avea foarte multa carne,asa ca a inceput sa manance din disc .Am schimbat placute,dar acum ma gandesc sa schimb si discurile de frana ! Toate 4,fata spate.Dilema mea ar fi urmatoarea , pe fata din cate am citi am diametru 256 , ( motoriazare alh ) si as vrea sa trec la 280 ! As vrea sa stiu ce piese ar mai necesita aceasta trecere . Daca necesita o investitie care nu isi justifica banii, as avea nevoie de niste informatii legate de cele mai bune firme care produs discuri de frana si placute , care ar fi beneficiile la discurile ventilate respectiv perforate,si ce alte imbunatatiri as putea aduce pentru o franare cat mai eficienta ! Astept raspunsurile voastre,va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am descoperit un zgomot ciudat la roata din fata sofer, am dat si roata jos si am miscat de disc tot se aude, oare de la ce poate sa fie?

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic de speriat...freaca placuta pe disc.

Eram pe telefon...si da ar parea ceva metalic ca se tot invarte odata cu roata.Parerea mea este sa dai roata jos si sa invarti fara ca sa izolezi mai bine sunetul.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pe langa zgomotul de frecare...mai este un zdranganit metalic...

Eu cred ca la acela se refera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi protectia de tabla din spatele discului sa nu fie stramba sa iti atinga de janta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in interiorul discului, dupa gurile de ventilare(spre butucul rotii) sa nu ai vreo pietricica sau ceva de genul pe acolo si sa se plimbe pe acolo. Asa ar suna. Daca nu gasesti nimic, poti da jos discul si sa verifici si la inelul de ESP/ABS.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa imi cumpar discuri de frana si placute de frana,am gasit conform codurilor din poza atasata ce fel de discuri si placute imi trebuie pe fata ,respectiv-->1ZA,dar nu gasesc pentru puntea spate codul aferent ,ma puteti ajuta?

20170619_064136.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt la serviciu si e posibil sa imi fi scapat vreun cod. Introdu aici toate codurile astea si vezi care e codul pr pentru discurile de pe spate. 

Daca nici asa nu merge, fa o comanda ca oricum ti se cere VIN-ul masinii si iti vor trimite discurile bune pentru masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am bagat toate codurile si nu am nicaieri discuri de frana pe spate,oricum multumesc de link este foarte folositor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci te pot ajuta doar cei de la care comanzi piese, sau vezi in topicul asta . Posteaza VIN-ul, cererea si sigur sunt colegi care te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai gresit aria. Aici se vorbeste despre Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.06.2017 at 13:47, Kernel a scris:

Salut,

Am descoperit un zgomot ciudat la roata din fata sofer, am dat si roata jos si am miscat de disc tot se aude, oare de la ce poate sa fie?

Multumesc frumos.

20

UPDATE: Era o pietricica intre disc si suport.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut. Va cer o parere.

Am schimbat placutele spate.  Am uitat sa desfac capacul de la vasul de lichid frana.

Cand am bagat pistonasul in etrier, destul de greu a mers, presat si infiletat, stiu, a iesit lichid de frana pe langa pistonas, pe sub garnitura de praf.

Mi-am dat seama si am desfacut capacul vasului lichid frana, am curatat pe exterior etrierul de lichid care a iesit, am continuat sa introduc pana la capat pistonasul, a mers mult mai usor. Nu a mai iesit lichid.

Am montat etrierul cu placute noi, pornit motor, calcat frana de mai multe ori. Desfacut etrier, verificat, nu curge lichid.

Facut proba de drum 40 km. Desfacut iar etrier, verificat, nu curge lichid.

Banuiesc ca a iesit lichidul de frana din cauza ca nu  am deschis capacul vasului, si presiunea nu a avut unde sa mearga si a iesit pe langa pistonas, nu?

Acum totul pare a functiona perfect. Totusi s-o fi defectat ceva? O sa tin oricum sub observatie problema. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ai completat si cu lichid sau nu a curs foarte mult? In principiu, nu are ce sa se fi stricat. Daca ai verificat si nu a curs dupa cativa km de mers+franari, e totul ok. :) Sa le folosesti sanatos. 

ps: ai gresat si culisele cu vaselina pe baza de cupru? Nu de alta, dar sa nu ajungi sa strici discurile noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A curs putin de tot, chiar si asa, am completat totusi un pic.

Am gresat culisele cu vaselina siliconica, care nu afecteza cauciucul. 

Mersi de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu roata stanga spate, se incinge foarte rau, inclusiv janta. Posibil etrier blocat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!