Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

14 hours ago, tommy_dj said:

Si exista risc sa se uzeze discul doar pe o parte?

Da , se poate !

Daca tot schimbi discurile , da jos si etrierii si curate bine culisele si pistonasele , sa mearga liber fara sa se blocheze. Daca se blocheaza exista kit de reparatie .

In ceea ce priveste marca , ATE sunt in continuare foarte bune, basmele cu "nu mai e ce-a fost" sunt pt adormit copiii .

Eu unul personal mi-am pus ATE fata-spate si sunt foarte multumit de ele . GRIJA mare sa nu franezi foarte tare cand sunt noi , pana se ia acel material de protectie de pe ele si  apare acea "oglinda" .

Si TRW sunt bune , dat fiind faptul ca sunt aproximativ la fel ca si pret ca ATE-urile .

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am decis sa schimb tot.

Nu ma tiganesc cu discuri uzate pentru 200 de lei.

Unde trebuie sa fie fabricate discurile si placutele sa stiu ca sunt de calitate, am auzit ca se fabrica in mai multe tari si unele nu sunt chiar atat de bune.

Ar trebui sa aiba ceva stampila sau scris pe ele care sa dovedeasca ca sunt 100% originale?

Pentru ca cutii (ambalaj) cu inscriptia (Genuine, original, VW, etc) se pot face la oricare dintre ele, dar produsul nu e chiar ceea ce pare sa fie. 

Aici intreb atat pentru Ate cat si pentru Trw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ambalaj ai codul mapp care il scanezi si verifici, pune si kit nou de culise pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru varianta mea de echipare am gasit pe ATE doua variante , majoritate sunt foarte multumiti de acesta marca , problema este diferenta de pret .

Daca aleg varianta mai ieftina , pot aparea probleme ?

Aveti aici cele doua variante .

http://www.epiesa.ro/disc-frana-vw-golf-iv-variant-1j5-1-9-tdi-ate-24-0122-0150-1/15462/10132/piesa-1167606/

http://www.epiesa.ro/disc-frana-vw-golf-iv-variant-1j5-1-9-tdi-ate-24-0322-0150-1/15462/10132/piesa-1168604/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Primul este un disc normal, al doilea este un asa zis Power Disc denumit de cei de la ATE deoarece mai are niste striatii exterioare.Vezi ca in imaginea cu dimensiunile discului ai si o poza a discului.

Vezi cum faci cu garantia pieselor ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , banuiesc ca varianta 2 este ptr cei care au un mers mai sportiv . La mine nu prea este valabil , dar in egala masura sau chiar mai mult tin la siguranta !

Referitor la garantie , nu am ce sa fac le montez singur !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le montezi tu pierzi garantia.

Ti-as recomanda sa le montezi la un service autorizat, ai garantie 2 ani.

Multa lume s-a plans de ovalizarea discurilor Ate, deci orice se intampla nu dai iar bani pe rectificare, sau schimbarea lor, ci ti le schimba ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,

Am și eu o nedumerire. Deci, situația se dă cam așa:

Pus discuri față-spate Bosch noi. Plecat a-2-a zi până la Vienna, la întoarcere, prin Budapesta, erau ovalizate. (ciudat e că ovalizarea asta se simte așa direct și dintr-o dată, adică, până la km 2000 era totul ok, la km 2001 deja tremura volanul vai de ele). Și vorba aia, mers doar pe autostradă, fără frânte bruște.

Oke, am mai mers o perioadă așa cu ele, le-am înlocuit (nu pe garanție).

Am pus ATE - că deh, ATE - top brand. Făcut un drum de Sighișoara și unul de Cluj, mai prin oraș, aprox 1500km, la Dej după o frână mai bruscă, gata, ovalizate.

Bun - schimbat pe garanție. Pus - Brembo - că din nou, Brembo on-top of all. Mers aprox 2000-3000km cu ele, tremură din nou volanul de nu mai știu de ele.

Am încercat eu să le menajez cât am putut - nicio șansă.

Mi-am sunat mecanicul, a zis că pe el îl depășește situația. Poate avea mașina ceva de se strâmbă în halul ăsta? Înainte de astea, am avut Lucas TRW, și tot ovalizate au sfârșit.

În afară de schimbat mașina, chiar nu știu ce să mai fac. Ce poate fi defect de pățesc mereu așa? Au verificat băieții etriere, tot ce se poate - aparent totul pare în regulă.

Trebuie să menționez că într-adevăr merg mai sport, dar nu chiar în halul ăsta încât să schimb 3 perechi de discuri. Probabil dacă ar merge nevastă-mea toată ziua cu mașina, ar fi ok.

Chestia asta se întâmplă doar pe discurile pe față. La fiecare schimbare am schimbat și plăcuțele.

Are cineva vreo idee ce poate fi? De acum mă gândesc să caut cele mai ieftine discuri posibile, și le schimb din 2 în 2 luni. Pana mea!

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat fuzetele cu ceas comparator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor

De o saptamana auzeam un scartait, atunci cand puneam frana, partea mai rea este ca astazi cand am plecat la munca acel scartait s-a intensificat, la modul ca scartaie in permanenta cand calc frana, cred ca s-au tocit placutele si freaca direct de disc. Intreabarea este daca pot sa circul, pana o duc la reprezentanta sau pana o duc in service, folosind frana de mana? ...incerc sa evit sa calc frana, nu vreau sa fiu pus in ipostaza de a schimba si discul. Intr-adevar am vazut ca nici discurile si nici placutele nu sunt foarte scumpe, dar nici sa scot 100 de lei din bucunar nu as preaa vrea. Apropo se poate schimba doar discul cu problema, sau se schimba la set?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se recomanda sa se schimbe ambele discuri in acelasi timp deoarece uzura acestora ar trebui sa fie aceeasi daca ti-au functionat ok etrierii.

Poti sa mergi pana la service fara probleme , nu cred ca o sa ai probleme cativa km. Incearca sa mergi incet si sa nu pui frane bruste ..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Salutare,

Ce placute de frana fata (am) recomandati pe discuri originale? merita cumparate placute OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand discuri ATE si placute ATE. Am schimbat pe mai multe masini si nu am avut plangeri pana acum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

merita Ate Ceramic pe discuri OEM sau este nevoie de alte discuri ca sa-si faca treaba cu adevarat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita .

Din cate stiu eu mk4 vine din fabrica cu ATE pe fata si TRW pe spate ....de OEM vorbesc ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi intai cat costa placutele ate ceramic si dupaia...daca merita...si eu am un disc stramb pe fata dreapta de ceva ani, brembo max....dar in ultima vreme parca se simte mai putin....faza najpa este ca imi intra abs`u imediat pe roata dreapta fata care e cu problema discului...cand am inlocuit rulmentii la ambele fuzete mecanicul s-a uitat la tambure si cica nu ar fi strambi...dar fara o unealta speciala...am deja niste discuri textar luate pe 280 si placute ate normale...dar ma bate gandul sa trec la frane mai mari pe fata 312...mai studiez problema...la mine scartaie placuta pe discul stramb si parca se aude si ceva la pompa de abs chiar de sub volan parca vine un zgomot cateodata,pe vagcom nu am nici o eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Diferenta de pret intre placute ATE standard si ceramic ii de 100 de lei Cred ca o sa raman pe ate standard si o sa trec la ceramic in momentul in care schimb si discurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieti. 

 

Ce marcă de garnituri recomandați la frâna din spate la Bori pentru ca ce am luat (nu mai retin marca dar o am în masina) nu vrea nici al dracului să stea în locasul din etrier :-( ne-am chinuit cu mecanicul cred ca 2 ore si n-am reușit să-l băgăm la locul lui, e prea mare si iese afară. La prima apăsare pe frână a venit cu tot cu piston.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Frenkit si garnitura de la piston a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la al meu, tot Frankit e dar ramane un umar in afara ce nu se poate baga sub nici o forma.

Si cu cateva zile inainte sa ma primeasca pe mine mecanicul i-a schimbat la un coleg de-al meu pe un polo placutele + garniturile, nu mai stie nici el nici colegul ce marca a fost si a intrat perfect.

I-a bagat o parte si cu surubelnita a tras jur imprejur si a intrat In locas fara probleme.

Nu a mai iesit desi a fost testat de nenumarate ori prin apasarea pedalei de frana.:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Problema nu este marca...ci dimensiunea...sunt pistonase care au nevoie de garnituri de 38 si pistonase care au nevoie de garnituri de 41...

Daca ti-a dat de 41 si tu ai nevoie de 38...intelegi de ce iti tot sare...

Arunca un ochi si aici...pe mine m-a lamurit Gabivvx ce si cum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fantastic, mă eu imediat cad pe spate. 

De ce pla calului mai cer ăştia din magazinele de piese auto talonul dracului dacă tot nu dă ce trebuie? 

Stiu sigur că garnitura e de 41, dar nu stiu dimensiunea pistonului, trebuie să mă uit.

Ms de lămurire Laurenţiu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, tommy_dj said:

De ce pla calului mai cer ăştia din magazinele de piese auto talonul dracului dacă tot nu dă ce trebuie? 

Degeaba :P daca nu te duci cu cod oe/producator ai sanse mari sa iti dea altceva gigeii din magazin, daca cumpar mai multe, mai bine iau online.

Si la mine au trebuit garnituri de 38mm

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, drazzy said:

Degeaba :P daca nu te duci cu cod oe/producator ai sanse mari sa iti dea altceva gigeii din magazin, daca cumpar mai multe, mai bine iau online.

Si la mine au trebuit garnituri de 38mm

 

Eu acum fără să dau jos tot de unde stiu 100% ce diametru are? Altundeva nu e afisat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!