Jump to content

Probleme pornire dimineata


Carmella
 Share

Postare recomandată

 Salutare.

 

    Am o problema foarte dubioasa care se manifesta cu predilectie cand rezervorul are mai putin de jumatate combustibil. Cand pornec motorul dimineata la rece porneste normal si imediat moare, nu reuseste sa sustina alimentarea de combustibil(asa cred). Pe timpul zilei nu mai recidiveaza problema, indiferent ca trec 3-4-8 ore dupa ce a fost pornit motorul. Aprope niciodata nu face asta cand acul de combustibil indica peste 50% dar cu cat e mai aproape de rosu e tot mai probabil sa se intample. Asta ma face sa cred ca se formeaza o bula de aer pe alimentare si dimineata taman de aia moare.

  Am intrebat 2 mecanici si cam au dat din umeri, ca cica e un defect destul de greu de depistat si nu au avut chef sa-si bata capul. Nu e asa un defect major, incerc sa tin motorina peste 50% in rezervor dar cateodata mai uit sa alimentez si e stresant, as vrea totsusi sa rezolv problema.

 Ce ma sfatuiti, cum as putea sa remediez, de unde sa incep ? Multumesc !

Modificat de Carmella
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceput de sfarsit al pompei de motorina ! Nu mai are debit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma  cam gandeam si eu. Cea tandem sa fie sau cea care care seamana cu filtru de motorina ? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am confruntat cu sceiasi problema un an jumate.cu tot feluri de opini si de pareri si am inceput sa schimb pompe si oringuri injectoare si nu sa rezolvat nimic pana intro zi cand am schimbat filtrul de motorina si am comandat si cele 2 oringuri de pe acea supapa care este pe retur si intra in filtrul de motorina...pe acolo tragea aer si se dezamorsa instalatia de motorina...la modelul meu cele 2 oringuri nu vin in cutia cu filtrul de motorina la cumparare trebuie comandate separat si probabil nau fost schimbate niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am dat comanda de filtru si oringurile alea, ar fi o minune sa ies asa ieftin dar merita incercat. Pompa noua cica e undeva la 9 mil completa sau 4 mil partea electronica din ea, sa o serviseze cum ar veni. Ambele variante mi se par extrem de scumpe pt o porcarie de pompa. Sper sa nu ajung la asa ceva, in cel mai rau caz o dau jos si verific toate oringurile si tubulatura.

 

 Mersi mult de ajutor, va tin la curent,.

Modificat de Carmella
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb oringurile alea dar nu e de acolo problema, nu a fost sa fie asa simplu. Am gasit o pompa de motorina de pe un passat 2003 motor avf. Stie cineva daca se protriveste la ATD-ul meu ?  AVF-ul are 130cai si pe pasat este pe rezervor mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!