Jump to content

A4 B8 Blackbird


cogdao

Postare recomandată

Merci, Andrei!

Deocamdata, nu vreau sa ajung la 19, cred ca 18 sunt ce trebuie.

Urmatorul pas este dedicat intretinerii, si anume uleiul de la cutie. Au aparut mici vibratii, cand cuplez in D sau S, sa vedem cum evolueaza, la unii s-a rezolvat cu schimbul uleiului si filtrului.

Link către comentariu

Iti recomand, daca nu ai facut-o deja, sa lecturezi forumul dedicat Audi unde vei gasi informatii nu foarte placute dar suficiente despre multitronic 8. Aparent nici macar aceasta cutie old school nu "stie" notiunea de Fiabilitate.

Sper totusi sa nu fie cazul la tine de asa ceva. Bafta

Link către comentariu

Sunt in curs de lecturare, sunt constient de fiabilitatea putin mai redusa a multitronicului, insa eu ma bazez pe faptul ca am putini km, sper sa nu pice cat sta la mine.

Daca pica, pica, ce sa-i fac. Eu o sa incerc sa previn asta, schimband uleiul si avand un stil de mers mai liniar.

Link către comentariu

Am cautat si nu am gasit, farurile mele fac doar sus-jos la pornire, nu si stanga dreapta. Care este diferenta intre farurile mele si cele adaptive? Faruri, calculatoare, codari?

Link către comentariu

Farurile sunt diferenta. Daca vrei AFS, trebuie sa schimbi farurile cu unele cu AFS si sa cumperi alt calculator AFS.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pune si tu niste tipsuri de inox...sau un "fund" de s4..cu issire dubla.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

E mai greu cu tipsuri de inox pe TFSI-uri...se afuma repede. Trebuie sa stai cu solutii de curatare pe ele saptamanal ca sa se "tina" bine.

Cum te simti cu 1.8-ul Multitronic, avand in vedere trecerea de la GT manual? Nu ti se pare lenes?

Ai grija la conductele de ulei de la Multitronic. Se intampla sa mai sara si se cam aprinde masina din cauza uleiului incins care pica pe evacuare. A patit un prieten cu A4 2.0 TFSI si a avut un mic incendiu. Sunt rare cazurile, ti-am zis doar fyi.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Did someone say tipsuri de inox afumate? Se confirma :))

b8qo0i.jpg

Cu ocazia asta vezi si cat de mult schimba difuzorul spate chiar si pe negru :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Tipsurile sunt cumparate, am scris pe pagina anterioara. Evacuarea o sa o modific, am luat un difuser de 3.0 tdi si am si o toba de dreapta, asa ca va fi simplu.

Andrei, nu ma speria, ma faci sa mai iau un extinctor...

Trecerea ma satisface, este mult mai relaxant in traficul bucurestean cu, cutie automata. Am rasfoit Club Audi si am ajuns la concluzia ca este mai ok sa merg in S in oras, decat in D. Nu este cea mai sprintena, insa isi face treaba, nu pot sa cer mai mult, deocamdata. Cand or incepe piticii sa tipe in capul meu, mai vedem :D

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Nu te speria...ti-am zis...sunt cazuri putine in care s-a intamplat.

Pui si bara S-line impreuna cu difuzorul?

Schimba cam sus multitronicul in S, pentru mersul in oras, mi se pare mai ok si mai lin de mers in D. :) Bineee...e vorba de cum iti place sa mergi.

Spor!

LE: Cu ce ulei mergi?

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Uite alte cateva informatii despre multitronic:

 

- tine in jur de 400nm 

- se schimba uleiul la 55 si 115k km.

 

sursa aici

 

Fa ceva cu evacuarea aia sa horcaie ca doar d-aia ai benzinar. Adica asa:

 

 

Ps: chiar cred ca foarte relaxant de condus o masina echipata cu cutia asta.

 

Link către comentariu

Difuserul merge pe bara stock, ma multumeste aspectul( deocamdata ;) ).

Am pus Castrol 5w-40 la revizie, azi l-am verificat dupa 1500 km, am completat 500 ml.

post-89504-14480290518679_thumb.jpg

Pe parte de evacuare am varianta stock care v-am spus-o mai sus, dar mai am o varianta frumoasa, si anume doua tobite Milltek, un inconvenient ar fi ca au diametru cu cativa mm mai mic. Desi, fiind pe partea finala ar fi ok, evacuarile tinzand sa fie mai mici spre final.

56ea0e349ec72dfa934ca9566445080b.jpg

Am pus si leduri la interior, fata cea mica e cea mai incantata de noile luminite :D

6e22b03f7af3940f203729aab07592cc.jpg

a18ae5ce23d21dc74c3c794050db84b5.jpg

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Mda...am intrebat din curiozitate de ulei. Cunosc destule lucruri despre motoarele astea TFSI. In prima instanta incearca sa renunti la Castrol si mergi pe Motul, apoi vezi cum stai cu consumul.

Ce leduri ai pus? Caut si eu un led W5W puternic, de preferat cu lupa.

O sa sune bine cu tobele mici.

Link către comentariu

Am luat de pe ebay un set, de la chinezi.

Chiar am de gand sa pun Motul urmatorul schimb, nu stiu daca sa trec pe 5w-30, am vazut ca e des folosit la 1.8 tfsi.

Link către comentariu

Mergi fara probleme pe Motul 5w 40 specific 502.00.

 

Lasa 5w 30 pt TSI-urile noi si diesel

Link către comentariu

Confirm...mergi pe 5W40. E mai ok pentru TFSI-ul de generatie mai veche.

 

Stiu cateva cazuri de TFSI-uri...din lotul care mananca exagerat de mult ulei, care au trecut la 10W60 si nu le mai consuma deloc. Nu stiu cat de benefic este pentru motor...dar nu mai conteaza cand consumul de ulei ajunge la 1L pentru mai putin de 1000 km parcursi. Cunosc si un record de consum de ulei de TFSI, dar nu e de spus. :))

Link către comentariu

Am citit ca schimbarea segmentilor ar rezolva problema definitiv. Oare sa fie un alt defect de fabricatie? La fel ca si conducta de servo, care face volanul sa vibreze?

Link către comentariu

Cred ca cel mai lung topic ce prezinta problemele e acesta la 1.8/2.0 TSI http://www.briskoda.net/forums/topic/266114-18tsi-and-20tsi-engine-failures/

 

La fosta Octavie (1.8 TSI din 2011) s-a aprins pentru prima oara martorul de la nivelul uleiului la 10.000Km. Mie imi consuma intre 1-1.5l/10.000km atat cu Castrol Edge 5W30 cat si cu ceva Castrol 5W40 Prof. pus in Irlanda de reprezentanta (si aici temperaturile sunt mai constante (minim 0 grade iarna si maxim 20 vara))

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

La 2.0 TFSI este/era o actiune din partea fabricii pentru remedierea problemelor de consum de ulei: se schimbau in principal pistoanele si destule alte piese (nu stiu sa le enumar pe toate).

Din ce stiu, la 1.8 TFSI nu sunt probleme asa mari de consum de ulei si nu era nicio actiune de fabrica. Iti recomand sa verifici la reprezentanta, pe seria ta de sasiu, daca exista ceva de genul, desi nu cred.

Bucura-te de masina...nu are nicio problema. :) Astea sunt chestii de monitorizat in timp si este bine sa ai cat mai multe informatii pentru a evita eventualele probleme.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Da, exact asta si fac. Singura componenta care ma ingrijoreaza dpdv al fiabilitatii in viitor, desi deocamdata este in stare buna, este cutia. Dar si aia se repara/inlocuieste la nevoie.

Consumul de ulei nu este o surpriza, asa cum stiam si de consumul de carburant in oras, asa ca nu ma stresez foarte tare.

Am in plan ca la inceputul lunii decembrie sa schimb uleiul la cutie, preconizez ca voi avea ~119.000 km, momentan am 118.500.

Link către comentariu

Ce fetița (si nu ma refer la masina :D) bucuroasa. :) Sa-ți trăiască!

Cat despre cealaltă fetița, foarte frumoasa. Multe drumuri făra incidente!

Link către comentariu

Frumoasa, si eu imi doresc cutie automata si ma cam bate un gand :) Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.

Sfat primordial: nu o cauta fara sa o doara,ca dupa te doare pe tine.

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!