Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Bine ca ai inteles ce am scris.Am mai citit postul meu ..si am remarcat ca e mai mult scris in franceza :lol: .Stai linistit si nu iti face griji,e boala comuna la Seat Leon, Golf 4,Octavia 1.Doar trebuie sa verifici odata pe an nivelul lichidului de servo,dar te asigur ca nu o sa scada niciodata pt ca cantitatea lichidului pierdut in zona e infima de ordinul gramelor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Azi m-am apucat sa schimb bieleta de directie dar la demontare am vazut ca pe cremaliera era vaselina si vreau sa stiu de care vaselina sa ii pun.

Este vreo vaselina speciala sau pot sa ii pun oricare?

post-46557-0-27165700-1343238297_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaselina grafitata, sau vaselina speciala pentru rulmenti care rezista bine la caldura, si respinge apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Azi am dat jos clapeta de acceleratie pentru o curatare si am observat ca dupa ce am dat-o jos exista un fel de mazga in admisie,si am mai gasit si un pic de ulei pe garnitura de sub clapeta de acceleratie

E normal?

post-46557-0-77824400-1343479732_thumb.j

post-46557-0-47650800-1343479734_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la masina mea bag benzina de vreo 50 de roni si tot pe rosu este de la ce ar putea ramane in continuare pe rosu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa bagi mai multa benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la sonda din rezervor

si eu mai pun de 50 lei cand ma invart numai prin oras.. si se ridica la un sfert de rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SSRAZVAN: La fel e si la a mea. Am incercat s-o sterg cu o carpa, da' e intarita. Am reusit s-o zgarii un pic cu o surubelnita, dar n-are rost, ca tot jegul pica in motor. Eventual cu un aspirator sa-l tragi in timp ce in racai, da' parerea mea e sa-l lasi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa il las dar vroiam sa stiu daca si la altii tot asa e

Nu cumva acea mazga care e acolo vine din epurator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bingo :D

sunt vaporii de ulei care oricum ajung acolo la admisie

incearca odata sa scoti furtunul de la epurator si sa turezi masina, sa vezi cate gaze ies pe acel furtun.. si daca pui mana in calea lor.. observi cum mana ta devine "unsa" :)

oricum gazele de carter duse la admisie tine de norma de poluare, la fel ca si canistra de carbon care recircula vaporii de benzina

am vazut un opel din 90, care avea pur si simplu furtune in jos, pe unde ieseau linistite gazele din carter... la fel si vaporii de benzina

nu tu ulei la admisie.. nu tu dop de gheata iarna din cauza condensului din carter.. etc

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi vine sa scot furtunul de la epurator din carcasa din filtru de aer si gata

pai am ramas blocat ce am gasit in clapeta de acceleratie,si in admisie si toate probleme astea din cauza unu amarat de furtun

acum ceva timp chiar am mers fara el si mergea super bine masinuta si cred ca ma gandesc la o prelungire a acestuia si sa vad pe unde il pun si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta se murdareste si din cauza gazelor care vin din EGR. (recircularea gazelor de esapament-o parte). Vezi ca este o teava metalica subtire care intra in clapeta si vine de la EGR. Asa ca nu scapi de curatarea clapetei odata la cativa ani daca scoti furtunul de la epurator.

Daca scoti furtunul de la epurator, iti vine in cabina un miros foarte gretos. Vezi ca epuratorul are in el niste site cred care separa uleiul de gaze, uleiul scurgandu-se inapoi in baie. Poate ajuta sa speli epuratorul pe dinauntru dupa ce ai cumparat cele 2 O-ringuri de etansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

epuartorul a fost curatat si schimbate acele O-ringuri

urmeaza pe viitor sa curat EGR sa vad cei si in ala.

Singurul lucru care ma uimit a fost acea mazga care se afla in admisie si de aia am intrebat

am mers cu furtunul de la epurator scos intr-un timp,bine i-am facut o prelungire ca gazele sa nu intre in masina si asa misto tragea masina de nu imi venea sa cred dar l-am montat inapoi

clapeta de acceleratie am curatat-o si sincer nu am gait mare jeg in ea dar mai mult am curatat-o ca uneori imi pleca cu socul si avea un mers neregulat al motorului.Acum sa vad daca mai face,si daca tot face dau jos si EGR sa il curat ca asta a mai rams

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sa stiti ca acest EGR are mare influenta asupra mersul motorului. Eu doar o adaptare i-am facut dar motorul merge mult mai fin. Inainte aveam ceva socuri la schcimbarea vitezelor, iar dupa adaptare acestea mai ca nu au disparut. Ce am obs eu ca inainte acul de la turometru cadea foarte repede la valoare de realtni acum dupa adaptare cade repede pana al 1000 si de acolo mai lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, masina mea are peste 150k si am zis sa pun ulei Castrol Magnatec 10W40, ce parre aveti, este ok? si am inteles ca exista un lichid care se pune pentru a se curata mototul la schimburile de ulei, intreb....nu stiu daca exista, si daca acel lichid m-ar ajuta in vrun fel.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu spala motorul cu nimik.Sunt o gramada solutii eficiente..dar e mai bine sa nu fie spalat cu nimik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am curatat clapeta de acceleratie si azi am observat ca la plecare cu socu oscileaza rau.

La relanti merge perfect rotund dar cand pleaca cu socul oscileaza rau.

Mentionez ca am pus garnitura veche de sub clapeta numai ca le-am strans mai tare.Sa fie asta o problema?

A si aveam becul de benzina aprins adica era pe zero

Sa ma apuc sa curat si EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi gabi, referitor la ulei e bun cel mentionat de mine.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti consuma deloc ulei sau intre schimbari completezi maxim 1-2 litri,merge sa bagi si 5w40,daca completezi la 10.000km mai mult de 2 litri treci pe 10 w40.Oricum pe caldurile astea e mai bun 10w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti consuma deloc ulei sau intre schimbari completezi maxim 1-2 litri,merge sa bagi si 5w40,daca completezi la 10.000km mai mult de 2 litri treci pe 10 w40.Oricum pe caldurile astea e mai bun 10w40.

mersi, cam consuma, deci o sa trec pe 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am curatat clapeta de acceleratie si azi am observat ca la plecare cu socu oscileaza rau.

La relanti merge perfect rotund dar cand pleaca cu socul oscileaza rau.

Mentionez ca am pus garnitura veche de sub clapeta numai ca le-am strans mai tare.Sa fie asta o problema?

A si aveam becul de benzina aprins adica era pe zero

Sa ma apuc sa curat si EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golful 16: interesant ce zici tu de adaptarea egr-ului, dar la motoarele de 1.4 mai vechi cum ar fi AKQ, AHW stiu ca egr-ul e mecanic. A descoperit cineva cum se face adaptarea la asta? Eu l-am desfacut si nu era murdar deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce sa adaptezi la modelul mecanic.Singurele lucruri care trebuie verificate sunt furtunele de vacum si senzorul(supapa electrica/pneumatica) care deschide circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!