Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut,

Vreau sa ii curat clapeta de acceleratie la masina din semnatura dar am vazut ca este un furtun care pleaca din clapeta si intra in tulumba de la servo-frana.

Stiti cumva cum pot sa scot acel furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evita sa scoti furtunul respectiv,este de plastic si e posibil sa cedeze.Poate poti face ceva sa eviti scoaterea furtunului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am scos, dar tre' sa tragi mai tare de el, apucand de partea aia de plastic care intra in tulumba. Nu cred ca se crapa, pentru ca in tulumba e un fel de garnitura de cauciuc care ii permite sa se miste un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca se misca acolo unde intra in tulumba dar mie frica sa nu trag si sa se rupa

trebuie sa o dau jos ca imi oscileaza relantiul si daca nu dau jos acel furtun nu am cum sa dau jos clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 1800 si 2100 motorul trege in socuri , nu se simt foarte tare dar destul , stie careva dc ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine are un mic soc in plaja aia de turatii, chiar un pic mai sus pe la 2500.

Apropo care ar trebui sa fie consumul mixt pe perioada asta, mie mi-a iesit 8.2 (martor - alimentare - martor)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii, bobina de inductie.. etc acestea se schimba la interval de 50.000km ca si consumabile

consumul mixt variaza de atatia factori incat este irelevant

de exemplu eu scot 7.0... dar merg linistit, orasul e micut, e si vacanta, deci trafic mai lejer... etc

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi tremurat si la mine (am scris cateva posturi mai sus) ..si ultimii doi "experti" dau vina pe alternator/releu de incarcare (14.2V ideling...un pic sub 13 cu toti consumatorii fara clima si aproape 12 cu clima (si doar cu ventilatorul mic de la clima..cel mare nu l-am vazut mergand niciodata..dar nici acul de la temperatura nu se inclina niciodata..si expertii zic ca ar merge pe rand ventilatoare..desi eu zic ca ar trebui sa mearga amandoua) ..cica prea putin si de-asta apar acele socuri la mers constant intrun prag de turatii oarecum mic..nu se genereaza suficient curent (bateria, originalta 9 ani, are fix 12V dimineata). Azi merg sa testez un alt releu sau alternator cu totul si va tin la curent (la un log in mers am inregistrat 13,8~14,1 mers normal..toate treptele de viteza..aprox 13,3 cu clima si in jur de 12,2 la semafoare..sa-mi spuneti va rog daca sunt rezonabile valorile ca sunt foarte tentat psihic sa schimb si releul de incarcare..doar doar o disparea trasul ala sacadat..dar nici nu vreau sa arunc banii pe fereastra)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e in regula ca nu iti merge ventilatorul mare ,in mod normal si cand pornesc ventilatoarele de la caldura si cand dai drumul la clima...trebuie sa iti plece amandoua.Cand dai drumul la clima si masina sta pe loc in caldura,trebuie sa plece ventilatoarele pe treapta 2 de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ajutati-ma cu un sfat:trebuie sa schimb bieleta de directie,am cumparat burduful original si colierele dar vreau sa intreb daca exista vreun cleste de strans acele coliere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a postat gabi pe topicul asta.. cateva pagini in urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica compresia la pistoane fara a pune acel manometru pe ele, cineva imi spunea sa merg in rampa cu masina in treapta 1 si sa vedem deca pleaca; dar daca 1, 2...etc pistoane au segmenti OK, nu o sa plece..logic....

daca stiti alta metoda..? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca se poate....dar daca stie cineva cum, sa posteze il rog cum se face?

ms...

ma omoara consumul de ulei si nu stie de la ce este....dar o sa le iau pe rand, segmenti pistoane, semeringuri supape si ieri am inlocuit orningurile de la epurator, da de acolo a pornit probleme anutl trecut :D

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai cu manometru se face compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vag com se vede compresia daca nu ma insel

Oarecum. Pe vag valorile alea de la pistoane reprezinta compensatia de combustibil pe care o da calculatorul in functie de puterea dezvoltata de fiecare piston. Valorile cu minus arata ca pistonul respectiv dezvolta o putere mai mica, respectiv daca este cu plus arata ca dezvolta o putere mai mare. ECU masoara puterea fiecarui piston prin analogia cu viteza cu care se deplaseaza pistonul respectiv pe timpul destinderii (prin intermediul senzorului de turatie)

Acum, de ce un piston dezvolta putere mai mare sau mai mica depinde printre altele si de compresie dar nu numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,metoda 100%veridica de masurare a compresiei este pur si simplu ''mecanica'' si nu prea tine de interfata sau ''electronica''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o neclaritate, observ ca de fiecare data cand dau drumu la aer scade puterea motorului, in sensul ca la acceleratie parca se aude un zgomot diferit, e mai greoaie masina si accelereaza mult mai greu.

Este normal ce se intampla sau e ceva ce ar trebui sa imi dea de gandit. Prin comparatie la un 1.4 hdi 68 cp nici nu se simte cand dau drumu la aer, masinile sunt la fel de grele si motoarele au acelasi cuplu deci nu vb de un 1.9 tdi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt toate 1.4.Nu trebuie facut comparatie cu nici un hdi sau un motor pe motorina.Sa vezi cum este cu 1.2 tot de pe vag-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca n-ai mers cu matiz de 998cmc cu AC :D iti venea sa te dai jos din ea sa o impingi

diesel-ul oricum are cuplu mai mare, si nu se simte, la fel si cu 1.4 tdi de pe polo.. nu prea simti in comparatie cu 1.4 benzina

ca si comparatie eu am 2.5 tdi de pe T5.. la ala nu stii cand e pornit ac-ul, ca motorul nici nu simte cuplarea compresorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am si eu o problema la masina:nu porneste asa cum ar trebui,adica de-abia se ridica acul de la turometru(mai ales dimineata).de ce oare? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect, nu am mers cu un mototr mai mic de 1.4 :)

Citeam totusi un topic referitor la cureaua de accesorii care se rupsese sau se rupsese pur si simplu bratul care tine rola intinzatoare. Ma gandeam sa nu fie un prim semn de oboseala.

Aceasta curea la cat se schimba?

Apropo, am gasit un service care ambutiseaza (sper ca asta e termenul) furtune de mare presiune (gen servo / AC) cu alte cuvinte la ei te duci iti da jos furtunul, il primit pe undeva prin otopeni si in aceeasi zi il ai si montat la loc. Imi daduse mecanicul de acolo exemplu la un Renault Master avea rupta conducta de AC si una nou pe original era 1500 lei pe cand reparatia a fost doar 300. Pt Golf, conducta de servo care la mine are un por, zicea ca e undeva la 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le SERTIZEAZA ,asta e termenul corect.Le taie niplurile de la capatul de imbinare,schimba furtunul si pun nipluri noi si furtun nou.Procedeau se face cu o presa hidraulica si furtunele care se schimba sunt speciale cu insertie de plasa de otel.Eu zik sa te potolesti cu porul din furtunul de servo.90 % din golf 4 are treaba cu porii in furtune sau sunt furtunele umede la imbinari.Am facut in fata blocului pe bordura,(am un prieten care lucreaza in domeniu ..si are presa ..nipluri..furtune in duba de munca)la un ford k toata instalatia de servo.S-au scos centimetri buni de conducta metalica care era ciur si s-au inlocuit cu turtun.Ti-am spus lucrul asta ca sa iti dai seama cand sunt probleme grave si merita sa faci astfel de lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thanks, aveam impresia ca e un furtun de cauciuc care poate ceda oricand de la acel por :) m-am mai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!