Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

De cateva zile,dimineata cand pornesc masina imi pleaca cu relantiul pe la vreo 1100-1200rot/min dar in intervalul in care pleaca cu turatia asta oscileaza rau.Dupa ce revine la relantiul normal nu mai oscileaza deloc,nici in mers nu am vazut sa fie vreo problema

De ce oscileaza la 1100-1200rot/min.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spune si soila curata clapeta si EGR-ul o adaptezi si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la AXP ca sa dai drumu la ulei desfaci acel senzor? ca nu am vazut nici un surub

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca era clapeta nu trebuia sa imi apara pe bord EPC??

saptamana viitoare o sa ma apuc de ea ca zilele astea am treaba cu masina.....sper sa nu imi faca vreo figura

si am mai observat ca parca nu mai are nici vlaga in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC la APE se aprinde doar in cazuri extreme(defecte mult mai complexe).Trebuie curatata si recalibrata clapeta (cu interfata)si apoi vezi cum stau lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles..dar de ce nu se aprinde check engine la punerea contactului?

i-am facut output test la instruments si nu se aprinde

a mai ramas sa verific ledul sa vad daca exista

sa intamplat sa am erorii pe sonda lambda si nici nu stiam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu o sa se aprinda..in veci vecilor :lol:.Eu personal nu am vazut APE cu check engine.EPC-ul este responsabil su afisarea defectelor,si o face doar in momentul in care defectul este destul de grav.Rog toti participantii la topic care au cod de motor APE sa ne spuna daca au avut check engine aprins..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:dry: da nemtii astia sunt nebunii.

Unde sa mai pomenit la o masina sa nu aiba check engine.

si chiar nu se poate face sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai stii tu cati samsari de masini injura ''check engine'' si cata lume merge cu el aprins cu lunile si anii ...Pt ce iti trebuie tie martorul respectiv?Ai EPC si e de ajuns.In momentul cand ai probleme majore legate de aprindere,alimentare etc..etc,se aprinde martorul respectiv...EPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari...dimineata cand pornesc masina ...se tureala la 1200-1300...timp de cateva minute .....nu oscileaza deloc.....sa fie socul si sa intre pe o vreme ca asta calduroasa??...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

socul intra tot timpul.nu are nimic.cateva minute?mai mult de 1 minut maxim 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la postul lui ssrazvan, si eu am cod motor AXP nu se aprinde check engine nici cand pun contactu nici pe output test si am avut o eroare pe sonda lambda pana mai curand fara sa am nici un bec aprins in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am AXP si am check engine si chiar il am aprins din cauza catalizatorului care a decedat. sa nu ai ledul anulat

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la axp nu cumva martorul din bord cu check engime nu mai este cel vechi care scria pur si simplu check engime?eu zic ca mi se aprinde la contact

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata setul de distributie de 1.4.

post-64586-0-01836200-1340975846_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c0sminel, nu cred ca depinde de codul motorului, ci de anul de fabricatie si (poate) de tipul bordului. La mine arata ca in poza asta.

Azi m-am apucat sa mai arunc o geana pe la motor si suspectez ca atunci cand mi l-au montat, astia mi-au schimbat fisele 2 cu 4. Are cineva o diagrama cu ordinea de aprindere?

Gasisem undeva ceva de genul asta pentru 1.4, dar nu mai dau acum de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este doar iconita fara scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul meu ori nu se aprinde din fabrica,ori nu suporta bordul.

Eu am intrebat doar ca fapt sa vad de ce nu se aprinde ca am avut ceva erorii pe sonda lambda si nici nu stiam de ele.

Credeti-ma ca nu as vrea sa am acel martor si sa stea aprins continuu in bord dar uite ca mai ai ceva erorii pe sonde si habar nu aveam de ele si de aia ziceam ca era ok daca era acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

salutare...am un prieten care are masina cu acest motor demontata intr-un service...i se schimba pompa de ulei...

mecanicul i-a spus sa cumpere acel mastic pentru a etansa baia de ulei...

ce sa cumpere?care este mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata setul de distributie de 1.4.

si cat costa tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lawrentzyu_86:Victor Reinz 70-31414-10,Erling 030.790,CORTECO HT200C.

Material: Silicon

Proprietati chimice: intarit

Proprietati chimice: nerezistent la solventi, elastic in mod permanent, Gama de temp.: -50°C - +300°C °C, Culoare: antracit

Proprietati chimice: elastic in mod permanent, Tip ambalaj: tub, continut: 70 ml, Material: Silicon, disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol: 030.790 Dirko

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.Am observad azi o schimbare la cutia de viteze,la schimbator mai exact.Cand vreau sa o scot din viteza sa o las la punctul mort nu-mi mai arunca schimbatorul,acea senzatie de arc.Acea senzatie de arc o am doar la treptele 1,2 si 5. La treptele 3 si 4 parca nu mai functioneaza acel arc sau ce o fi acolo.Sa incep sa ma gandesc la ambreiaj?De intrat si de scos din viteze merge usor,fara sa agate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!