Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Poate ma ajuta si pe mine cineva cu valorile compresiei.Repet vreau date certe..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se masoara compresia temperatura uleiului trebuie sa fie minim 30 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci lupule..Din cate vad 21 este perfectiune maxima si 7 este ''motor in batista''.Sa inteleg ca valorile postate de mine sunt foarte bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea ma pricep, dar daca ai unul din codurile ATN, AUS, AZD, BCB atunci dupa asa zic datele de acolo este super ok :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mai este cineva interesat.

Date tehnice VW; GOLF IV (1J1); 1.4 16V

Date generale

Valori fundamentale generale

Tipul comenzii motorului

Curea de distribuţie

Turaţie la putere maximă

5000 1/min

Turaţie la cuplu maxim

3300 1/min

Cuplu maxim

128 Nm

Ridicare

75,60 mm

Alezaj

76,50 mm

Supapă per cilindru

4

Compensare joc supapă Berbec hidraulic

Supapa de admisie se deschide/se închide în grad

19°+/15°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior

Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad

20°-/15°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior

Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie

45°

Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare

45°

Diametrul tijei supapei - supapă de admisie

5,973 mm

Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare

5,953 mm

Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare

4

Secvenţă de aprindere

1-3-4-2

Presiune de compresie

7,00 - 15,00 bar Diferenţă max. 3 bar

Rată de compresie

10,50 :1

Retard maxim chiulasă

0,050 mm

Înălţime maximă a chiulasei

108,25 mm

Sistem de răcire

Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)

1,40 - 1,60 bar

Termostatul se deschide la temperatura

84° - 98°

Radiatorul se decuplează la temperatura

Treaptă 01 84° - 91°

Treaptă 02 91° - 98°

Radiatorul se cuplează la temperatura

Treaptă 01 92° - 97°

Treaptă 02 99° - 105°

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi am zis sa ma bag sub masina sa vad cei pe acolo si am vazut ca imi supureaza ulei de motor pe la busonul de golire de la baia de ulei.

Problema e ca imi scade nivelul uleiului la motor si eu care ziceam ca imi papa ulei motoru astazi vad ca imi supureaza ulei pe acolo.

Busonul original a fost schimbat de mine ca la fel curgea si busonul actual este cumparat de mine si vad ca tot la fel curge.

Buson original gasesc la reprezentanta???ca astea AM m-am lamurit cu ele.

Si inca ceva.....in poza de mai jos am vazut foarte putin ulei intre piesele incercuite de mine.

E normal??

post-46557-0-20763200-1339858367_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e normal.eu nu ma pricep dar am avut o problema asta toamna cu masina, in sensul ca nu vroia sa mai porneasca, iar mecanicul care ia facut vag-ul s-a dus direct la bujii si am observat ca 2 aveau ulei in locas.ca remediere respectivul mi-a zis ca atunci cand ii voi schimba distributia, intre cele 2 piese incercuite de tine sa pun silicon; nu l-am mai intrebat daca exista garnitura intre cele 2 piese si a mea ar avea probleme de etanseitate; cert este ca verific periodic bujiile si mai observ urme de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SSRAZVAN,iti pierde pe la capacul tachetilor.Se da jos cand faci distributia si se etanseaza cu silicon special.Busonul de baie N 908 132 01 (8lei) si iti vine cu tot cu garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema si nu stiu unde sa postez.la masina din semnatura cand virez dreapta maxim imi atinge roata in acea tabla care desparte compartimentul motor de exterior(altfel nu stiu sa zic) roti 205.55.16 de tabla oem

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb uleiu,pe caldurile astea merge 10w40 pennasol?mentionez ca pana acum am avut 5w30 longlife III tot pennasol si a consumat 1 l de ulei in 11.000 km/aproximativ , un sfat ceva?imi trebuie un raspuns in seara asta ca pana deseara pot schimba comanda care am facuto...multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti recomand cu, caldura Rheinol DXM 5w-40, made in nemtia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat comanda...cred ca nu`i mare diferenta intre ele,ambele sunt facute in nemtia , si asa l`am frecat pe om destul la cap in ultimu timp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. am mare nevoie de putin ajutor de la voi! am un 1.4 16v si de vreo luna imi merge in suturi... nu mai trage calumea.. nu mai are forta motoru, si la fiecare oprire de roti,cand apas ambreaju se opreste motorul.. imi puteti spune de la ce ar putea fi? un mecanic a zis ca e de la filtru de vacuuum sau nush ce prostie, lam schimbat si tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

ca tot se vorbeste depre acest motor...am un prieten cu un polo 1.4 16v si a venit vremea distributiei...

a gasit asa ceva...

Role si curele gheitz si pompa airtex..ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ai vrut sa zici Gates ceea ce e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

da colegu...gates trebuia sa iasa..dar asa mia dat el scris in sms...si am zis ca cine stie ce chinezarii sunt si m-am panicat...

abia cand am vazut piesele m-am mai linistit:-)) cu toate ca am vazut ca se vorbeste de rau de airtex..am ramas uimit sa vad ca are paletele de metal...nicidecum de plastic cum se vorbeste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine vorbeste de AIRTEX de rau?Poate cine lucreaza in domeniu auto si nu are posibilitetea sa aduca AIRTEX si baga sparle de genul:nu e bune alea nene ia dasta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai asa am vazut pe aici...pe forum...multi recomanda Hepu si nu Airtex...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu Hepu pe masina si pana acum sunt foarte multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

tot Hepu am si eu la a mea...si tocmai din motivul acesta...ca am tot citit sa ma feresc de Airtex...

in fine..nu mai conteaza...sper sa nu aiva probleme cu piesele prietenul meu cu Polo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hepu sunt foarte bune,dar tot asa multi mecanici nu vor sa monteze Hepu si monteaza numai Airtex.Nu am auzit (personal)ca sineva sa se planga de Airtex si din cate am dat...nimeni nu le-a reprosat nimik niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am incercat sa degripez stergatoarele din DIY de aici, bun am reusit pe jumatate ca am extras axele de la pct. 9 din tutorial dar una nu a vrut deloc sa iasa asa ca am batut in ea si bineanteles s-a stricat. am incercat sa-i dau alt filet, am reusit, dar nu prea mai prinde cum trebuie asa ca am renuntat la stergatorul din dreapta ca aluneca pe ax....si acum am doar 1 stergator.

daca cineva din greseala are p'acasa asa ceva sau stie pe cineva care sa vanda axul sau tot ansamblul i-as fi recunoascator.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de dublu post, dar nu puteam sa-l mai editez pe primul, am gasit asta si ma intereseaza daca stie cineva cum se numeste exact si daca imi poate da un cod de un program de cautat piese de schimb

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...

astazi dau sa accelerez mai rapid si in jur de 3100 se simte o mica stagnare a acceleratiei iar dupa merge bine.daca accelerez liniar nu se simte nimic.dar mai in forta parca are o mica scapare!o sa fac in scurt timp si revizia.ce ar putea sa fie?bujii ?fise?

golf 1.4 16v

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima instanta incearca filtrele inclusiv cel de benzina..ar fi mai multe variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!