Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

:icon_cool: Salutare am si eu un golf IV 1.4 16v (EDITION) axp de aproape 1 an adus din germania luat din targ si ma dus 8000 cu tot cu inscris si am doar o mica problema imi picura ulei de la baie cred dupa ce o forjez(adik un 120 constant 15 km) si martorul epc se mai joaca cu mine (apare dispare isi face de cap :D ) in rest are acelasi zgomot la pornire care nu consider o problema pt. ca m-am convins ca toate il au :D ,i-am schimbat distributia la 135k la PEX 1100ron ,filtre ulei urmeaza din nou acum la 146k(au mai fost schimbate la 130k) :rolleyes: +alte imbunatatiri in rest sunt f multumit, pe viitor poate un golf VI 1.6 +115cp ;) .

multumesc (miar prinde bine ceva sfaturi in legatura cu uleiul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

La masina din seamnatura ( Motor AXP ) la egr imi iese un furtun care are in capat ceva ca o sita. Acel furtun trebuie sa stea in aer sau are un loc in care sa intre ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am acelasi tip de motor , si problema pe care o intampin cu masina e ca se tureaza motorul la pornire.dupa o pornire mai greoaie dupa 4-5 chei la automat o ia , ii dai cateva pedale, si brusc se accelereaza si turometrul urca pe la 2000 ture chiar de vreo 2 ori pana 3000 turatii.dupa aproximativ 2-3 minute turometrul coboara instantaneu la 800-900 ture.nu mi se pare normal deloc acest comportament al motorului.

stie cineva de la ce o fii.

parerea ta conteaza!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput ar fi indicat sa faci o scanare si poate gasesti problema. Nu sunt un expert in masini si mecanica dar ma gandesc ca poate sunt probleme la senzorul de temperatura a lichidului (antigel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

daca ai putea sa imi spui mai exact unde e senzorul ala de cardura ,exact unde e pozitionat, m-ai ajuta cu adevarat. merci mult oricum

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul AXP,ce fel de bujii ati folosit la inlocuire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK originale, mi se par cele mai bune..

Codul este BKUR6ET-10

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am patit cu masina, in cursul acestei saptamani( Curea de distributie ramasa fara zimti, supapele pe evacuare strambate) si dupa rezolvarea problemei, cu un cost destul de impresionant, totul s-a rezolvat, masina merge. Dar a aparut o problema, nu mai are puterea pe care o avea innainte sa se produca incidentul. Mecanicul mi-a spus ca filtrul de aer este varza si ca l-a suflat cu pistolul cu aer, si ma intreb, ar putea sa fie din cauza asta? sau ce altceva ar putea sa cauzeze aceasta pierdere a puterii, tinand seama ca innainte sa se intample beleaua, cu acelasi filtru imbacsit masina tragea. Mi se pare asa aiurea dintr-o data sa nu mai traga, chiar daca ar fi vorba de filtru de aer, filtru de benzina sau orice filtru... Sau sa se fi dus bujiile odata cu supapele ? Nu par obosite, le-am schimbat acum vreo 35.000km. Sau sa fi pus mecanicul vreo componenta aiurea, si ce componenta ar putea influenta asa rau puterea masinii?

imi cer scuze, rog un moderator sa mute topicul in aria Golf IV... am confundat IV cu VI (scuze)

Warning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea am si yo o problema cu un golf IV,1.4,75 CP an 2001,se opreste motorul chiar si in mers si cand porneste cand nu,treaba e am fost cu ea la un service si au zis ca e de vine un simering de la volant care are si rol de senzor,acest senzor costa 320 RON iar manopera 400 RON pentru ca trebuie sa de-a jos cutia,am fost le un alt service dar mi-au zis ca acel senzor este foarte usor de schimbat si mi-au cerut 50 RON manopera.Acum nu prea stiu ce sa fac,sunt cam derutat este totusi o diferenta cam mare de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e vorba de senzorul de turatie care se afla pe blocul motorului.Eu am masina in service cu aceasta problema.Maine se apuca de ea si am sa revin cu impresii(mecanicii spuneau ca dau admisia jos si ajung la el) insa daca va fi nevoie vor demonta cutia de viteze.

Eu am cumparat senzorul de la dealer si a costat 300 lei!

Revin cu detalii! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare toata lumea am si eu o problema cu motorasul meu si anume, masina mea a stat 2 saptamani nemiscata si dupa ce am pornito, daca o turez peste 1500 mi se aprinde martorul de ulei am fost am pus-o pe tester a dat presiune mai mica in baie... am zis k e pompa de ulei s-o fi infundat cine stie. Dus la mecanic demontat baie schimbat pompa ulei filtru si se pare ca tot apare senzorul in bord!! mecanicul mi-a zis ca poate fi de la o supapa de la chiulasa sau ceva de genul!? mie unu mi se pare cam ciudat mie sa nu fii zis omu decat la misto sa para ca face treaba sa imi ceara bani multi.... cineva un ajutor? exista cumva vreo supapa la chiulasa?? a mai patit cineva asa ceva? multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare iar se pare ca am vorbit cu mecanicu si a zis ca mai poate pierde presiune in baie din cauza axei cu came si a semi chiuloasei.... stie cineva ?? se poate?multumesc :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a pus-o pe tester si ti-a aratat? Cum masina pornita deschide capacul de la ulei si vezi daca iti arunca ulei si mai uita-te daca ai pe undeva scurgeri de ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu ea la tester si mi-a dat presiune in baie mai mica decat e normal, daca deschid busonul de la baie parca ar vrea sa arunce ulei nust se aude urat asa... scurgere are undeva pe la distributie pe acolo cel putin de acolo se vede ca vine o dungulita dar nu ramane sub masina sau ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema legata de acul de la turometru.dupa ce pornesc si las motorul sa mearga la relantiu acul meu sa tureaza intre 700 -750.e bine asa sau trebuie o turatie mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia de 750 este ok pentru motorul asta(eu am 720),insa de la 700 la 750 e o variatie cam mare.

Daca simti si un oarecare tremurat al motorului,incearca sa cureti clapeta de acceleratie si sa schimbi fisele si bujiile.

sa postezi rezultatul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi multa,cum as putea sa curat clapeta ca la km care ii am ma gandesc ca nu ar fi de la bujii sau fisee,77700km

QUOTE / REPLY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa cureti clapeta.cumpara un sparay de curatat carburatoare,desfa capacul de la filtrul de aer si o sa vezi clapeta.

Pulverizeaza cu spray din ala cat se poate de mult pe acolo si sterge cu o carpa fina dupa aia.

Asta fiind cea mai simpla metoda (eu asa am facut).Mai poti sa dai si clapeta jos sa o cureti klumea dar asta implica mai multe cunostinte,timp,vag pentru readaptare,etc..

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avantaje / dezavantaje daca se scoate acel limitator din plastic de sub pedala de acceleratie... multumesc ! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!