Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

luk.eu am ales luk ca mi se pare cel mai ok.de valeo am mai auzit lucruri proaste si sachs e ceva mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o intrebare

Am un golf 4 1.4 16v care mere fff bine dar singura lui problema este ca, cam o data la trei luni trebuie sa ii completez cam 250 ml de antigel.

Este un lucru constant cea ce mi se intampla si mam cam saturat. Faza e ca la drum lung nu pierd deloc ci doar atunci cand umblu cu ea mai mult prin oras si se cam incinge motoru.

Am gasit o singura data antigel pierdut si era scurs de undeva din spatele motorului si se prelinsese pana pe baia de ulei.

Dupa faza asta nu am mai pierdut o vreme si acu o saptamana am completat iar.

Daca a mai auzit cineva de problema asta va rog help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut unde iti pierde.In ce zona ai gasit pata de antigel?Daca ai gasito pe baia de ulei in partea din spate spre bord...e bine,pe semne ca flansa termostatului sau ansamblu de racire in care vin sondele pierde antigel.Era mai nasol daca pata iti provenea din partea dreapta(partea pasagerului)si se intindea pe laterala baii de ulei..atunci trebuia luata in calcul si pompa de apa.Verifica bine zona si poate gasesti locul pe unde pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine merg cu golful meu la RAR. Este vreo problema de care sa ma tem la modelul asta?asta daca cumva a-ti facut RAR ul cu un model ca acesta.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumini total functionale...si ceva pe dreapta pt orice eventualitate si trecere cu vederea..wink.png Spor la inmatriculare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

trebuie sa iau un bec pentru numar,sper sa gasesc maine dimineata la 7 si ceva ca la 8 am programare

o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucipotor,ai facut o alegere buna.Eu am pus Sachs si nu am fost multumit de el de la inceput iar acum,dupa ~40k km incepe sa dea semne de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand LA MULTI ANI tuturor membrilor vwforum.ro.

Posed autoturismul din semnatura, un Golf 4 motor 1.4 16v AKQ si ma confrunt cu urmatoarele probleme :

1. Nu-mi mai ajunge temperatura motorului la 90 grade nici dupa 50 km. Ramane undeva la mijloc intre minim si 90 grade;

2. Media consumului pe B.C., nu-mi scade sub 6,7 l/100, chiar daca nu depasesc 100 km/h si nu conduc sportiv.

Oare trebuie sa schimb termostatul ?

A mai intampinat cineva astfel de probleme, iar in caz afirmativ , ce solutii a gasit ?

Multumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

406 lei oficial :)

+cafeaua traditionala ;)

Modificat de remus_bt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@g41999 fa un test vag com poate e senzorul de temp. daca nu atunci sigur e termostatul blocat pe deschis .Daca nu ajunge la 90 de grade consumul e mai mare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani colegi forumisti!

Incep prima mea postare pe acest an cu ganduri bune. De cele mai multe ori pe forumuri intalnesti problemele pe care utilizatorii le intampina insa de data aceasta nu este cazul.

Am masina din Sept 2007, fabricatie Martie 2002, deci are aproape 10 ani, din care 4 jumate in Romania. Chiar daca nu am facut multi km anual decat pana recent eu sunt foarte multumit de alegerea facuta, e foarte ieftina de intretinut, are un consum mixt decent cu 4 oameni si portbagaj full in regim mixt, mers normal nu la consum, am avut o medie de 7.5l la suta, as zice ca este o valoare decenta.

Nu de putine ori masina merge in afara Bucurestiului incarcata ca mai sus si se tine bine, atata timp cat ai grija sa cazi pe cuplu nu tre sa tragi de ea, insa nici nu zboara :) am urcat cu ea si la Vidraru, weekendul asta la Predeal pe un drum neasfaltat plin de zapada (cam 100 m pana la cazare) am fost si pe drum cu balast/piatra de cariera si am ajuns cu totii bine si sanatosi acasa.

Ce am schimbat pana acum, ca tot omul, consumabile + senzorul de temp G62 si releul de incarcare de la alternator, in rest nimic, iar de fiecare data cand am avut o intrebare sau o problema am gasit raspunsul pe forum!

In incheiere va doresc drumuri bune si libere si fara neplaceri! :)

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am observat azi dimineata ca imi oscileaza relanti-ul timp de 15-20 secunde. Chestia e ca doar cand sunt temperaturi de -5 sau mai scazute. De pornit a pornit la sfert. Acuma la pranz a pornit perfect fara oscilatii de relanti. Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele omniprezente... clapeta de acceleratie, EGR-ul, vreun senzor care ar aparea la diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiind sa cred ca vrea sa ma lase clapeta de acceleratie.Ultima data, la testul vag com, am avut error (V60) Throttle position acuttator - open, ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie curatata,si recalibrata cu vagcom..nu cu borna sau alte combinatii.Eu am patito rau cu clapeta..la relanty scotea funingine pe toba de inegrea asfaltul in dreptul tobei in maxim 1 minut .Am rezolvato cu recalibrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc varianta asta. Am mai observat si urme de ulei pe corpul clapetei (ulei curs de unde e imbinatura cu corpul filtrului de aer)

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vezi epuratorul sa nu fie plin cu ulei dar pana acolo,initial desfa carcasa filtrului de aer sa vezi daca ai ulei pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am putin ulei pe marginea de cauciuc a filtrului de aer.Am inca o intrebare! Aia e sonda de marsarier? Intreb deoarece vreau sa o schimb ca nu mai functioneaza si la magazinul de piese si indivizii, mi-au aratat alt model de sonda,cu prindere in doua suruburi etc.

post-93108-0-61570500-1326727910_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,aia e sonda de marsarier.Scoate mufa ei..ai grija la siguranta ca iese cam greu...pune contactul si fa un strap cu o sarma la pinii mufei.In felul asta o sa fi sigur ca contactul de marsarier e dus.Acum 3 luni l-am schimbat si eu.Ai grija cand faci strap la mufa sa nu dea la masa..se arde siguranta si apoi apar alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca sonda e.Mi-a facut strap un electrician si mi s-au aprins becurile. Azi am scos mufa si am observat ca sunt 2 pini iar indivizii de la magazinul cu piese auto, mi-au aratat ceva cu 3 pini. Cod-ul din talon este 1jscakqx01 si ca gasesc sonda doar pe original cu 113 lei si ca nu-mi recomanda cele la 50-60 lei ca imi creeaza probleme etc :D . Ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga o serie de caroserie....

hai 22Vik...ce faci sforai? :lol: Te astept cu seria de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wvwzzz1jzxw051652 - Scuze, ma tot uit pe net la jante :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

02K 945 415 in jur de 35 euro pe original.Vernet RS5560 85lei,FACET 7.6205 85lei,TOPRAN 109 759 85lei.E contactul cu filetul mai mare..asta e cauza pt care pretul e mai mare fata de contactul cu filet mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun! Merci Gabi, mi-am luat notitele :D, maine merg la colindat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!