Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am si eu o belea la masina(dupa principiul croitorul are pantalonii rupti in cur,si cismarul pantofii gauriti in talpa).Motorul se balbaie destul de rau la relanty,se misca toata masina,la relanty scoate fum mult si negru si miros de combustibil nears.La viteza si-a pierdut circa 20%din parametri..merge pe la 80-90%din normal.Nu mai aveam benzina multa..am dat o fuga am mai bagat niste zeama(am crezut ca e de la benz)si degeaba.Din contra parca merge mai prost.Locul meu de parcare..unde e toba ..deja in 10 minute sa inegrit de funingine.Am scos mufa de la sonda lambda,nu se observa mari modificari.Ma tem sa nu fie un injector(care nu mai functioneaza in parametrii)si baga benzina de nebun,sau supapa de presiune de la rampa de injectie.Sper sa nu fie o supapa sau ceva intern de la motor.Vedem maine..sa o pun pe un testr bun la cineva sa vedem care e treaba. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie miercuri imi expira numerele rosii...cum fac sa imi scot altele?ma duc miercuri sa scot altele sau trebuie sa ma duc cu altcineva dupa ce imi expira? ca am auzit ca nu pot sa ma duc inainte sa imi expire ca nu iti poate da 2 seturi de numere intro luna:-?

Modificat de danu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot prelungii cele existente. Mergi la serv. inmatriculari pentru mai multe detalii.

T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat de problema.Am recalibrat clapeta cu launch-ul.Treaba buna.. :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Azi mi-am facut si eu schimbul de ulei la masina si am o mica dilema.I-am dat drumu la busonul de ulei si sa scurs din motor aproape 3 litri de ulei. :dry: .Intrebarea e cat ulei intra intr-un motor 1.4 16v??

Cand i-am pus ulei tot asa aproape 3 litri a intrat si l-am verificat si este in regula nivelul.

Doar atat sa intre??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok, in autodata zice 3,2 cu filtru, deci vreo 200 grame au fost in filtru.

Si la mine zice ca trebuie 4,7, dar mai mult de 4,5 nu am putut baga niciodata cu nivelul la jumatate pe joja.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.5 litri.Vezi nivelul la joja sa fie ok,si daca e nevoie mai pune..dar sa nu depasesti nivelul MAXIM...nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles si acum am fost si l-am verificat si este ok nivelul.Dar mai am o intrebare mie mi se pare ca uleiul asta care l-am bagat aral hight tronic 5w40 este un pic mai inchis la culoare ca,cand i-au pe deget ulei de pe joja mi se pare ca are o culoare mai inchisa fata de precedentul ulei care cand l-am pus era ca uleiul de gatit.O sa fac o poza ca mi se pare ciudat sau is nebun eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut-o pe plan drept asta sunt sigur dar numai ca,cu uleiul vechi am depasit schimbul cu aproape 3000 km si uleiul a fost prea negru si cred ca de aia si-a schimbat un pic culoarea.Cineva imi zicea ca trebuia pana sa ii bag uleiul sa ii bag un ulei mai ieftin sa spele un pic motorul dupa care sa ii fi bagat aralu.

Dar sunt foarte sigur ca uleiul sa scurs tot si masina era perfect dreapta ca si acum un an tot in aceeasi loc i-am facut schimbul.

Asa arata uleiul dupa cativa kilometrii dar oricum cu uleiul asta nu vreua sa mai fac atatia kilometrii

post-46557-0-16441000-1323873459_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie Aral-u 5w40 mi-l cam papa, 5-700ml/1000km. Daca bag un 10w40 ar scadea consumul de ulei?Am inteles ca vascozitatile la cald sunt cam aceleasi intre 5w40 si 10w40. Are rost sa schimb uleiul cu un 10w40 sau sa astept pana la anu cand ma bag la o segmentare, sau sa raman cu 5w40?Ma gandesc la segmentare deoarece, motorul in sarcina sau cand il accelerez mai brusc pentru o depasire, scoate ceva fum alb.Cand merg constant cu 2-3000rpm nu scoate fum.

Ps: motorasu are 220.000km , baia de ulei e putin umezita (cred ca imi curge pe la epurator), dar nu cred ca pe acolo ar consuma in halul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci pe 10w40..dar nu te astepta la minuni..eventual sa iti scada consumul.E posibil sa scapi cu semeringuri de supape..sunt 16 dispunerea lor e cum e..si se pierde o mare cantitate de ulei in zona.Oricum dupa un test de compresie sau cand desface capacul de tacheti o sa stii cert cum stau lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi merge sapt viitoare la un test de compresie. Intrebarea este urmatoarea, daca n-am compresie suficienta, care ar fi problema ?Si invers, daca am compresie buna, care ar fi problema consumului de ulei?Multumesc anticipat!

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai compresia buna atunci ori ai baia fisurata, ori pierde mult pe la epurator

desi la km astia cu siguranta ai segmentii si semeringurile originale, deci sunt uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi s-a aprins martorul check engine la masina din semnatura, fara niciun mesaj de avertizare in bord, pur si simplu sta aprins. Am facut o scanare cu Vag com si mi-a reiesit codul asta: 16518 - Oxygen (lambda) Sensor B1 S1: No activity. --P0134 -35-00. Are cineva idee la ce sa ma astept? sau ce trebuie schimbat?

Revin cu cateva detalii. Martorul mi s-a aprins la scurt timp (2-3 zile in care am facut cam 60 de km) dupa ce am facut schimbul de ulei+filtru ulei (Castrol5w40). Nu cred ca are cum sa fie de vina benzina, deoarece alimentez de la aceeasi statie OMV de vreo 10 luni cu benzina de 95 si nu am avut necazuri. Am mers 12.000 de km de la ultimul schimb de ulei,tot castrol 5w40, si mi-a consumat aprox. 1,8 L (e ok nu?)

Ce mi se pare cel mai important, masina se comporta la fel de bine ca inainte: consum bun: 5.7 - 6 l extra urban, in jur de 8-9 urban (stau in bz), motor vioi si trage destul de bine pt 75 cp.

Totusi, cand am facut schimbul de ulei am verificat si filtrul de aer care arata foarte bine, si am descoperit la motor un furtun micut putin crapat la unul din capete, despre care tind sa cred ca are rol de recirculare a gazelor (nu ma pricep foarte bine, dar cu siguranta serveste unui astfel de scop).

Deocamdata am luat o singura masura: am schimbat statia peco, am facut plinul la Mol cu benzina de 99 si voi urmari consumul real pe un drum de aproximativ 100 de km.

Ma gandeam sa fac si un schimb de bujii (din cate stiu trebuie si astea schimbate la vreo 20-30 mii km.) N-as vrea sa trec imediat la schimbarea sondei lambda (care costa vreo 600 am inteles) si sa vad ca nu aia era problema. Ma cam sperie gandul ca am ITP-ul in ianuarie 2012 si sper sa nu imi afecteze grav alte componente gen catalizator. Dar repet, masina se comporta in continuare impecabil!

Modificat de repejor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la ulei cum este?

Daca ti-au pus peste maxim poate fi o cauza.

Nivelul la ulei peste maxim omoara si catalizatorul si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii la 60.000km,furtunul respectiv e furtunul de vacum care iti iese din supapa de presiune de la rampa de alimentare,consumul de 1.8 litri de ulei la 12.000km e parfum..altii baga 2-3 litri la maxim 5000km,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la ulei cum este?

Daca ti-au pus peste maxim poate fi o cauza.

Nivelul la ulei peste maxim omoara si catalizatorul si sonda lambda.

Vai de capu' meu!!! Imi vine sa imi trag palme nu alta. Imediat ce am vazut commentul tau m-am dus sa verific joja. M-am ingrozit. Avea ulei peste segmentul unde ar trebui sa fie normal. Are ceva de genu (nivelul era unde era linia rosie):

http://imageshack.us...2/jojaulei.jpg/

Doamne, si cand ma gandesc ca maine urma sa plec la Bucuresti. Oricum, am facut vreo 100 de km cu ulei in cantitatea aia. Sunt compromise piesele? Cum sa fac sa scot din uleiul ala? ii dau drumu pur si simplu?

Modificat de repejor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa scoti cateva sute de grame pana ajunge la nivelul normal tinand cont ca diferenta intre minim si maxim pe joja este de 1 litru daca nu ma insel, nu sunt chiar sigur.

Cum?

Ori mergi la un service care are sistem de trage uleiul pe la joja, ori slabesti busonul, si lasi sa curga cat e nevoie.

Dupa asta daca tot te duci la Bucuresti e numai bine sa-i dai putina forja, poate ai noroc si-si revine, daca nu trebuie investigata problema

Ca o observatie, cand schimb uleiul eu pun cu vreo 300 grame mai putin decat scrie cartea, o pornesc putin apoi o las un timp sa se scurga uleiul in baie si mai completez numai daca este nevoie ca sa ajunga uleiul la jumatatea suprafetei hasurate (dupa aia verific nivelul cam la 2 saptamani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie neaparat sa te duci la service pentru asta. Inarmeaza-te cu o seringa si cu un furtun si scoti uleiul pe la joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o obs.,poate ceva banal dar trebuie sa tinem cont:unde ai masurat trebuie sa fie drept si,foarte important-prima masurare mereu arata ulei mai mult pe joja,trebuie stearsa si masurat din nou...e preferabil sa fie intre semne dar 2-3 mm peste nu e de speriat,il poti lasa asa avand in vedere ca ai ceva consum de ulei,va ajunge intre semne de la sine.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@repejor..cat ulei ai bagat in masina?Va las date OFICIALE la aceasta motorizare sa stiti cum stau treburile.

Materiale consumabile

VW; GOLF IV (1J1); 1.4 16V

Ulei de motor cu filtru 3,20 litru

Specificare ulei de motor VW 500 00|VW 501 01|VW502 00 / intervale variabile de service (Longlife) VW 503 00|VW 504 00

Cutie de viteze manuală 5 treapte 02J 2,00 litru / 5 treapte 02K 1,90 litru

Specificaţie ulei transmisie manuală 5 treapte 02J SAE 75 W 90/ 5 treapte 02K SAE 75 W 90

Transmisie automată Cutie de viteze 01M, Cu reumplere 5,30 litru / Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb 3,00 litri

Specificaţie ulei transmisie automată Cutie de viteze 01M G 052162 A2 Ulei original

Diferenţial punte faţă Cutie de viteze 01M 0,75 litru

Specificaţie ulei punte faţă Cutie de viteze 01M G 052 145 A2 Ulei original

Servodirecţie 0,80 litri

Specificare ulei servodirecţie G 004 000 M2

Lichid de răcire 5,00 litri

Specificare lichid de răcire G12 Plus

Lichid de frâna la schimbare 1,10 litru

Specificare lichid de frână DOT 4

Agent de răcire instalaţie de climatizare 750 - 800 Grame

Specificaţie agent de răcire R 134a

Ulei instalaţie de climatizare

Compresor Sanden 120 - 150 cm³

Compresor Zexel 115 - 135 cm³

Specificaţie ulei de răcire

Compresor Sanden G 052 154 A2 Ulei original

Compresor Zexel G 052 200 A2 Ulei original

Conţinut rezervor 55litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema la golfu meu,luminile la AC acolo nu merg si nici la bricheta,inainte cand mai loveam in dreapta sau stanga lui se aprideau acum nu se mai aprinde decat bricheta,a patit cineva?sau ma poate ajuta cineva?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua vi se pare putin consumul de 1.8L de ulei in 12K km? Mie mi se pare f mult, ca si cum ar fi un diesel. A mea nu a mancat deloc ulei de cand l-am schimbat (9 luni, 8000km, Castrol 10W40) pe langa asta uleiul de fiecare data cand ma uit la el are aproape aceeasi culoare ca cel din bidon, adica nu este negru/ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geutzu,ai comutarorul din centru(ala cu treptele de viteza la aeroterma)..trage cu incredere de el...o sa gasesti un bec in butucul axului pe care intra comutatorul.E 1 leu astfel de bec,si se schimba foarte usor.

@stefan85..considera-te norocos ca nu ai problema cu consumul de ulei.La astfel de motorizari pare ciudata situatia cand nu ai consum :lol: .Trage un ochi pe forum si o sa vezi cati au probleme cu consumul de ulei la 1.4 16v sau la 1.6 16 v...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!