Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

gabivvx...si ca sa ajung la filtru tb sa dau roata si arip jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestie ciudata ce mi s-a intamplat azi, veneam de pe podul Baneasa, ajung la Aurel Vlaicu, trec pe sub pod si dau sa fac stanga sa intorc pe sensul celalalt sa ajung la servici. Plec de pe loc cu scart de roti, nu am simtit deloc sa fi intrat ASR-ul, nici nu mi sa aprins vre-un bec prin bord.

E normal sa se intample asta? Eu stiam ca atata timp cat ESP-ul (implicit si ASR) este activat nu are voie sa scartaie, si daca pierd aderenta ar trebui sa simt cum se blocheaza rotile pana prinde aderenta din nou (cam aceeeasi senzatie ca la ABS).

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, chiar deloc e imposibil sa nu te lase sa patinezi. Uite un filmulet mai jos cu Skode cu si fara ASR... se vede ca roata patineaza totusi si la cea echipata cu sistemul asta, dar masina pleaca de pe loc, spre deosebire de cealalta, care o ia inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut in primul rand dragii colegi / membri ,am si eu o problema mai delicata,am citit tot ce ati scris si am sa incep sa detaliez un pic ce ma doare pe mine,am un vw golf 4 1,4 16V AHW de o saptamana i-am schimbat uleiu si filtrele toate ,i-am pus Aral 10W40 si nu papa ulei deloc dar m-am saturat de 5w40 de castrol si si mobil 1 facut la turci.Bun problema mea a inceput azi sau ma rog de ceva timp cand o accelerez parca ii da in nas ,parca o smuceste,in relatiu nu face nimic,merge normal,doar cand circul cu ea,in orice viteza face urat,dar nu tot timpu,are momente,din ce am citit mai sus ar fi bujiile zic eu,le-am schimbat acu un an si ceva poate mai bine,sunt bosch ,l-am sunat pe mecanicu meu si mi-a spus mai multe variante,ar fi sonda,ar fi bobinele nu stiu care ,ar fi bujiile,si cel mai bine ar fi sa o pun pe tester,dar nu cunosc pe nimeni in bacau cu tester,daca e vrun coleg si ma poate ajuta astept un raspuns prompt de la voi si astept sfaturi ,tin sa preciez ca toate filtrele sunt noi noute si distributia la fel ,acuma ma gandesc sa fie vrun gunoi ? e aproape de rezerva acul ,sa fi prins vrun gunoi ? iam dat talpa dar degeaba ... creca imi ramane sa o pun pe tester.dar astept raspunsul vostru dragi membri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand spui ca nu cunosti pe nimeni cu tester la ce te referi? ...vreo cunostinta sau amic?...sau nu stii unde poti pune testeru pe masina?...ca daca nu stii unde........ este un service intre tg ocna si dofteana unde am fost eu cu masina si am pus testeru pe ea si iam facut o inspectie mecanica....m-a ajuns vreo 50-60 lei

Modificat de danu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ma refeream ca nu cunosc pe nici un baiat cu vrun laptop la indemana cu interfata ,dar cam banuiesc ca ar fi bujiile le controlez maine prin vechea metoda le scot fisele una cate una sa vad care e moarta si asa daca o puneam pe tester o puneam degeaba ca imi zice la pistonul " X" dar nu zice ce nu merge fisa sau bujia si dau si banii degeaba ,o iau babeste cum faceau bunicii pe vremuri cand nu existau testere si interfete auto ptr diagnoza ,nu vii la o intalnire daca tot esti din bc si esti membru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o veche problema. Masina incepe sa se subtureze la relanti cand sunt peste 14-15grade celsius afara, ca sa nu mai zic la 30-35 de grade celsius. Daca e rece afara, n-am nici o problema. Chiar si atunci cand este foarte cald afara, de subturat, se subtureaza doar dupa ce ajunge acul la 90grade. Care ar fi problema? Sa fie senzorul de temp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e clapeta de acceleratie curat-o am patit si eu si sa rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, revin si eu cu o problema.Se aude un tacanit puternic dupa fiecare drum si am si o poza cu piesa care scoate acest sunet.Sincer nu stiu daca este normal si de aceea as vrea sa stiu de la cei cu masini similare daca si la ei e la fel.La mine dupa fiecare drum daca cobor din masina si motorul e pornit aud acest tacanit care vine de sub capota fara sa deschid capota.Este un sunet puternic si nu stiu daca e normal.Probleme in mers nu am sesizat.As vrea sa stiu ce este acea piesa care scoate sunetul si am pus o poza de pe internet in care am incercuit piesa cu albastru.Am atasat poza la acest mesaj, sper ca am procedat corect.Astept ceva pareri.Va multumesc si SARBATORI FERICITE!

post-97561-0-27669400-1324902200_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra de carbon.. responsabila cu transformarea vaporilor de benzina in lichid si inapoi spre ardere

cand n-o sa mai tacane atunci e nasol :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul de marsarier este pozitionat pe cutia de viteze exact langa selectorul de viteze? Intreb deoarece e dus si vreau sa-l schimb si am intampinat mici diferente intre ce-mi arata ''soarecii'' de la magazinele cu piese auto si ce am eu pe masina. Ei imi aratau niste poze cu sonda cu prindere in 2 suruburi si eu stiu ca o am pe aceea cu prindere prin infiletare. Gresesc eu sau toate sunt la fel? E posibil sa am alta cutie de viteze decat cea originala cu care a venit masina?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e dus senzorul de marsarier si iti zic sigur ca este prin infiletare exact langa selectorul de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult, ma bucur atunci ca tacane inca.eu imi faceam griji ca tacanitul acopera sunetul normal al motorului adica iese in evidenta.da asa o fi el.bine ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacane puternic atunci cand exista vapori multi, mai ales dupa ce ai forjat putin motorul

la masinile care nu au asa ceva, vaporii sunt scosi prin alte cai, nu e nici ecologic si nici cea mai buna solutie tehnica

mai bine sunt retrimise catre ardere unde ajuta la un consum optim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit in dimineata asta la stiri ca se scumpeste taxa de inmatriculare de la 1 ianuarie foarte mult...dar nu am inteles exact care e tb pt masinile aduse din afara si ce e cu taxa de prima inmatriculare...deci daca e cnv la curent cu toate schimbarile ce se aplica de la 1 ianuarie 2012 va rog lamuriti-ma si pe mn ...concret...la un golf 4 din '98 motor 1.4 16v benzina adus din germania(are nr rosii acum) sa stau sa il inmatriculez la anul ca se aplica reducerea de 25%? sau mai bn ma duc acum pana pe 31 dec si il inmatriculez ca ma ajunge mai ieftin?

Modificat de danu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e facut un topic special pt noua taxa inmatriculare

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit in dimineata asta la stiri ca se scumpeste taxa de inmatriculare de la 1 ianuarie foarte mult...dar nu am inteles exact care e tb pt masinile aduse din afara si ce e cu taxa de prima inmatriculare...deci daca e cnv la curent cu toate schimbarile ce se aplica de la 1 ianuarie 2012 va rog lamuriti-ma si pe mn ...concret...la un golf 4 din '98 motor 1.4 16v benzina adus din germania(are nr rosii acum) sa stau sa il inmatriculez la anul ca se aplica reducerea de 25%? sau mai bn ma duc acum pana pe 31 dec si il inmatriculez ca ma ajunge mai ieftin?

Acum ca din 2012 este jale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei ai in masina?E specific zgomotul la japita asta de motor,aduce putin a diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa face si dupa ce se incalzeste, nu numai la rece. Cam toata lumea spune ca e normal la acest motor. Mie insa nu mi se pare normal acest zgomot. Numai a benzinar nu suna motorul asta. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face dar parca nu asa de tare, sau este amplificat sunetul pe filmare. Trebuie sa filmez si eu o pornire la rece. La mine am observat ca atunci cand motorul porneste, timp de 1-2 secunde se aude un sunet metalic (probabil pana ajunge uleiul peste tot). Am mai observat ceva astazi, cand schimb vitezele si calc ambreiaju, turometru de la 2500rpm urca putin 2600 si dupaia coboara fara a apasa acceleratia.Sa fie de la clapeta de acceleratie?O sa revin cu o filmare la ''aspiratoru'' asta de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!