Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

da,scoteam o siguranta,ma uitam la ea,apoi o puneam la loc...si tot asa cu fiecare siguranta in parte.Sunt aproape sigur ca e de undeva de la sigurante. si apropo de eroarea aia cu oil senzor workshop...se poate sa se fi ars senzorul ala de la ulei de care zice in eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai complica,cheama un prieten cu vagcom sau apeleaza la cineva.Verifica nivelul uleiului pe joja daca e ok inseamna ca e alta cauza de ramane mesajul aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu cunosc pe nimeni care are vagcom.

daca nu reusesc cu borna o sa ma duc la un service sa ii citeasca erorile.

multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

O mica problema. In primul rand detin masina de la semnatura am schimbate toate filtrele din aug 2011, bujiile NKG V line oct 2011, bateria varta black(da stiu ca nu e ce_a mai buna alegere, dar asta e 56 mAh)

De dimineata la7.00 msina nu mai vroia sa porneasca, adica se balbaia rau de tot,parca ar fi plecat doar un piston.....ma rog pana la urma a plecat din a 3-a incercare si atuci greu de tot...

Unii spuneau ca a facut condens pe fise, sau fura curent intre ele,sau pe undeva, sau e apa in benzina.a

Acum ma gandesc ce parere aveti voi....mult mai avizata decat a altora. Maine o sa merg la tester cu ea....dar poate ma puteti ajuta mai bine voi

Mersi, o zi buna

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai sistemul;fiecare bujie cu bobina ei..sau un singur modul de aprindere de la cere pleaca fise spre bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese din discutie treaba cu umezeala.La masinile cu 4 bobine apare fenomenul daca se spala la motor.Vezi daca mai face figuri si cauta cauza exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Este normal la masina din semnatura la rece cand pornesc motorul sa bata un pic tachetii.Nu se aude tare doar o tenta de bataie usoara.Asta face cam un 1-2 min dupa care toarce frumos.Uleiul a fost schimbat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, tachetii bat la rece la astfel de motoare

nu le mai cautati in coarne, ca sunt motoare bune :D important este sa traga rotund si sa nu consume mai mult decat zice producatorul.....

in rest benzina si talpa :)

v-am mai zis de un amic de al meu care nu stia de ce tacane canistra de carbon, si a pierdut timp si bani pe la vreo 2 mecanici si pe la reprezentanta, -a luat bani de diagnoza ca sa-i zica ca asa e normal

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ii caut in coarne ca in rest merge de rupe.Pentru un 1.4 trage super bine si in depasiri ma uimeste numai am facut o intrebare.Si cu consumul de ulei stau bine adica e ok nici enorm cat sa ma bage la idei.

Mersi.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cunoscut faptul ca 1.4 si 1.6 16 valve e motor zgomotos.Capacul de tacheti iti vine lipit pe chiulasa fara garnitura de cauciuc ci doar cu un mastic special.Asemeni axele cu came sunt montate in capacul de tacheti.Toate zgomotele si toate bataile prind o rezonanta aparte si se propaga in capacul de tacheti.Fenonenul bataie de tacheti apara mai ales iarna pana se incarca tachetii cu ulei si uleiul devine mai fluid.Deci nu e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea desi are 103.000km iarna daca sta nepornita 24 ore, la prima cheie tacane de zici ca e diesel

daca o accelerez putin pana ajunge uleiul pe tacheti, dispare instant zgomotul

asta e motorul, oricum de cand are si baterie noua, porneste la sfert de fiecare data.... fata de T5 care la -10 deja are nevoie de caldura sub motor ca sa porneasca la sfert :lol:

alt lucru interesant este acela ca de cand mi-am pus scutul si l-am captusit cu buret, la -2 grade celsius in 5-6 minute motorul ajunge la 90 grade si sta fix acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila din ce material e scutu` tau?ca eu nu am,si as vrea sa imi pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce burete ai pus la scut? Din acela negru ignifugat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese din discutie treaba cu umezeala.La masinile cu 4 bobine apare fenomenul daca se spala la motor.Vezi daca mai face figuri si cauta cauza exacta.

Intra in discutie si vrun injector, cineva imi spunea sa pun vechile bujii la loc....ceea ce mi se pare ciudat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai greu pica injectoarele la motorizarea asta.Ce bujii ai pus si cand le-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai greu pica injectoarele la motorizarea asta.Ce bujii ai pus si cand le-ai schimbat?

bujiile NKG V line oct 2011, bateria varta black 56 mAh oct 2011.....am pornit de dimineata si a pornit OK....defapt am pus contactul de 3 ori (desi nu cred ca ajuta ca nu e pe motorina :)) )......nu stiu ce sa zic....o sa merg si la tester cu ea, alte chestii nu imi mai vine in cap.

mersi o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie bujiile, chiar daca sunt noi. Poate fi si de la carburant prost..si in cazul asta sa fie nevoie si de o inlocuire a filtrului de combustibil, deoarece ar putea fi compromis. Te-as ajuta cu cea mai mare placere, insa maine dupa amiaza eu plec din localitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@2mad4..sunt NKG alea cu 3 electrozi...?E posibil sa fie de la zeama proasta si sa fi tras apa din rezervor sau ceva de genul asta.Ai grija la filtrul de benzina..daca e injundat e posibil ca presiunea sa nu fie suficienta si sa nu se alimenteze bine.Daca nu iti mai face probleme e ok...inseamna ca sa dus jegul din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum descoperit recent :D fiti atenti :) . Acum ceva timp mi-am adus aminte ca acum doi ani cand mi-am luat masina .mi-a aparut pe bc si meniul 2 dar nu stiam cum am facut , apoi am aflat astfel el inregistreaza totalul de consum si km bla bla . Important este ca in cel putin 2 ani daca nu si mai mult (nush daca cel de inainte a stiut sa il reseteze) am consum mediu de 8 la suta , si normal prin oras vara asta am mers numai cu 10 uneori 9.5 , iar ext pana in 130 cu 6.5 7.5 maxim dar maxim la modu chiar si constant 130. Boon acuma zic eu oare sa ma stresez sa mai schimb ceva la ea la cifrele mele sau ma multumesc si sa astept pana ce oi avea diesel ;)) ?

De cand cu frigu asta de vreo 2 sapt imi zice in bord 11 intern , dar nu prea as vrea sa cred , ca prin oras au fost numai drumuri scurte , iar ext 7 :( . Si da frigul este un factor important in mersul motorului plus consum .

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabivvx....am vreo 900 euro taxa acu...si din ianuarie daca scade..vreo 700 euro

inca o chestie...azi am facut schimbul de ulei, am bagat castrol 10w40, si am schimbat si filtrele...filtru de ulei si cel de aer...super simplu...insa cel de benzina sa dea draci daca stiu unde e...am zis sa ma duc pe la vreun mecanic sa mil schimbe el ca eu nici nu l-am gasit....sau masina asta are filtrul in rezervor?

Modificat de danu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie bujiile, chiar daca sunt noi. Poate fi si de la carburant prost..si in cazul asta sa fie nevoie si de o inlocuire a filtrului de combustibil, deoarece ar putea fi compromis. Te-as ajuta cu cea mai mare placere, insa maine dupa amiaza eu plec din localitate.

mersi irinel si gabivvx, momentan nu a mai facut nici o chestie naspa desi a fost si mai frig....daca mai apare ceva o sa te contactez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in seara asta am pornit masina si a pornit cu fluctuatii de relantiu de pana la 3000 de ture. La relantiu cand se stabila la 1000 se auzea motorul sau toba mai infundat. Dupa o adaptare clasica a clapetei prin scoaterea bornei si punerea contactului fara sa ating pedala a pornit fara nici o fluctuatie. Aveti idee ce ar putea sa aiba? mentionez ca nu am mai avut nici un fel de probleme dupa adaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!