Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

ms frumos Gabi,o sa incerc si revin cu detalii,faza e ca la mn mergea prin lovire sa zic asa...oare sa fie becu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu,mai dadeam un bobarnac mai mergea..5 minute..etc. :lol: Am schimbat becul acum 3 ani si e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa scoti cateva sute de grame pana ajunge la nivelul normal tinand cont ca diferenta intre minim si maxim pe joja este de 1 litru daca nu ma insel, nu sunt chiar sigur.

Cum?

Ori mergi la un service care are sistem de trage uleiul pe la joja, ori slabesti busonul, si lasi sa curga cat e nevoie.

Dupa asta daca tot te duci la Bucuresti e numai bine sa-i dai putina forja, poate ai noroc si-si revine, daca nu trebuie investigata problema

Ca o observatie, cand schimb uleiul eu pun cu vreo 300 grame mai putin decat scrie cartea, o pornesc putin apoi o las un timp sa se scurga uleiul in baie si mai completez numai daca este nevoie ca sa ajunga uleiul la jumatatea suprafetei hasurate (dupa aia verific nivelul cam la 2 saptamani)

Am scos acum vreo 2-3 sute de grame, si a coborat nivelul intre limitele jojei, ceva de genu:

http://imageshack.us/photo/my-images/560/jojaulei.jpg/

Acum plec cu masina la bucuresti. Sper din tot sufletul sa isi revina. Va tin la curent cu ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M`am uitat Gabi acolo,cum naiba ai scos tu becu ala ,cu ce?zici ca`i mugur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o penseta sau cu un tub ceva de cauciuc..varnish.AI GRIJA MARE SA NU SE SPARGA,E cam belea daca il spargi, se scot greu resturile de acolo.Eventual imbraci ciocurile pensetei cu servetelwink.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o penseta sau cu un tub ceva de cauciuc..varnish.AI GRIJA MARE SA NU SE SPARGA,E cam belea daca il spargi, se scot greu resturile de acolo.Eventual imbraci ciocurile pensetei cu servetelwink.png

Am reusit pana la urma,intradevar becul era ars,acum e mai nasol cu gasirea becului,sa vad unde doamne iarta`ma gasesc eu led`ul ala...ca e led vazui :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa scoti cateva sute de grame pana ajunge la nivelul normal tinand cont ca diferenta intre minim si maxim pe joja este de 1 litru daca nu ma insel, nu sunt chiar sigur.

Cum?

Ori mergi la un service care are sistem de trage uleiul pe la joja, ori slabesti busonul, si lasi sa curga cat e nevoie.

Dupa asta daca tot te duci la Bucuresti e numai bine sa-i dai putina forja, poate ai noroc si-si revine, daca nu trebuie investigata problema

Ca o observatie, cand schimb uleiul eu pun cu vreo 300 grame mai putin decat scrie cartea, o pornesc putin apoi o las un timp sa se scurga uleiul in baie si mai completez numai daca este nevoie ca sa ajunga uleiul la jumatatea suprafetei hasurate (dupa aia verific nivelul cam la 2 saptamani)

Am scos acum vreo 2-3 sute de grame, si a coborat nivelul intre limitele jojei, ceva de genu:

http://imageshack.us...0/jojaulei.jpg/

Acum plec cu masina la bucuresti. Sper din tot sufletul sa isi revina. Va tin la curent cu ce se intampla.

Am ajuns la bucuresti dupa ce am mers la drum lung cu vreo 4000-4500 de rpm, plecari cu schimbari pe la 4500 de rpm (deci o forja serioasa, cu benzina 99). In Bucuresti am oprit motorul vreo 5 minute si l-am pornit iar. Minune, s-a stins chek engine-ul. Multumesc mult de tot Lupo_Bv, ai fost providential.Si cand ma gandesc ca incepusem sa ma gandesc sa schimb bujii si alte prostii....ma gandeam sa schimb sonda lambda si chiar catalizatorul...Cand colo, solutia a fost o seringa de 20 de ml si un set perfuzor, cu care am extras pe la joja vreo 2-3 sute de ml de ulei. :D Inca o data va multumesc mult baieti si pentru mine asta a fost cea mai buna dovada ca acest forum este foarte foarte foarte util, prin oameni ca voi in primul rand :D!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geutzu,sa nu te induca in eroare.Original masina vine cu un bec...fara soclu,care adevarat arara ca un led...si nu are soclu.Acele becuri se mai folosesc in bord.Becul il gasesti la toate magazinele auto,,bec bord fara soclu,,.1 leu bucata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am o problema la masina.Nu mi se mai aprinde lampile pe spate de marsarier.De la ce ar putea sa fie.Aseara mi-a mai facut figuri iar azi nu a mai mers deloc.Cu ce sa incep sa verific??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch de pe cutia de viteza care da comanda la lampi.Scoate mufa lui si fa un strap la pinii mufei cu contactul pus..daca se aprind luminile el e de vina.Nu te speria,e chestie generala..nu e nimic grav.Ai grija mare cum scoti mufa...are o siguranta care trebuie apasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geutzu,sa nu te induca in eroare.Original masina vine cu un bec...fara soclu,care adevarat arara ca un led...si nu are soclu.Acele becuri se mai folosesc in bord.Becul il gasesti la toate magazinele auto,,bec bord fara soclu,,.1 leu bucata...

Gata Gabi am rezolvat tot,zic asta ptr ca si la lumina de la bricheta am avut o mica problema cu lumina,a fost mai dificil decat la aer acolo,am rezolvat totul,e sarbatoare`n bord acum :)Multumesc mult inca odata ! Si intradevar nu era led,era un bec foarte mic..

Modificat de geutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni! Ieri am facut si eu o iesire din oras si am obesrvat ca masinuta dupa 3000rpm tragea in hopuri putin, hopuri foarte finute abia ca le simteai. In treapta a 3a in special, in treapta a 4 a erau hopurile foarte finute iar in a 5a si mai, dar tot erau. Sa fie de la clapeta de acceleratie? La ultimul test vagcom am avut o eroare V60 throttle acutator position open sau ceva de genu dar atunci aveam bateria foarte slaba la pornire si, electriceanul mi-a zis ca s-ar putea din cauza curentului slab la pornire sa-mi fi dat clapeta peste cap sau sa o deregleze.Mi-am schimbat bateria si mi-a sters eroarea.

PS: Sa curat clapeta de acceleratie sau trebuie recalibrata?Sau e de la altceva? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun uleiul castrol magnatec 10w40?...vreau sa il comand de pe autokarma...si nam nici o idee despre uleiuri ca e primul meu schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@22Vik..curata clapeta si apoi recalibreazo cu vag com...am avut si eu ceva problemr de genul asta saptamana trecuta.

@danu31...daca iti consuma ulei sub 1 litru la 10.000km mergi pe magnatec 5w40,daca consuma mai mult mergi pe 10w40...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si de preferat prima cifra a codului de bare sa fie 4...Made In Germany

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am senzatia ca e discutabila treaba.Cel putin castrol cu 9 in fata arata mult mai bine..si in +are eticheta sandwish.Pe filtre bosch made in De si pe ambalaj si pe filtru are prima cifra 3.Nu prea pun baza in treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am facut de curand schimbul de ulei Aral 10/40+toate filtrele(tin sa precizez ca filtrul de benzina era cel OEM,deci avea 10 ani....)in general masina mergem bine,dar parca simt nevoia sa ii mai reduc consumul...in exterior imi papa ok,6%,dar in oras ma mananca de-a binele sub 10 nu pot sa scot...ce imi recomandati?eu m-am gandit sa o "curat"putin adik sa ii pun ceva benzina mai puternica si sa ii dau niste cox,ca sa o mai desfund...a incercat cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e normal 10% in oras, mai ales acuma iarna cu incalzirea, dezaburirea, etc pornite.... si mie tot cam asa imi ia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-i schimbi motorul cu unul diesel :lol: .Nu ai ce sa faci...si masina mea tot 10%ciuguleste in oras,poti sa-i bagi si cherosen cu benzina de 98-99 si mai mult va consuma pt ca se arde mai repede si are cifra octanica mai mare.Deci asta e consumul in orase cu aglomeratie...10%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge pus catalizator la masina din semnatura?daca da...merita ?pt taxa de inmatriculare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai catalizator de euro 2,daca vrei sa transformi masina in e4..te costa mult omologarea si testul dinamic care e in jur de 400euro(parca).Deci nush in ce masura merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...cred ca pana la urma platesc taxa de poluare si gata ...ca ma ajunge mai ieftin decat montarea unui catalizator de euro 4 si ce ai mai zis u ...gabivvx..si cand o inscriu tot am de platit taxa de poluare...cei drept una mai mica dar totusi am ajuns la cz ca nu merita bataia de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi s-au ars ambele becuri de la faza scurta in acelasi timp.Crezand ca e o siguranta,am verificat mai intai sigurantele.Dupa ce am verificat fiecare siguranta in parte am pornit masina si mi-au aparut cateva erori:abs si ceva cu senzor oil workshop.Dupa ce am verificat sigurantele sa vad daca sunt puse bine si am repornit,au disparut erorile.Am venit cu masina acasa,am schimbat ambele becuri de la faza scurta,dar acum imi ramane in bord aprins EPC in culoare galbena.Si pe langa asta imi mai apare si aia cu oil senzor workshop(dar asta nu imi apare de fiecare data cand pornesc).

Acum stau si ma gandesc...se poate sa apara EPC datorita faptului ca am schimbat cele 2 becuri?ca am masina de 3 luni si nu mi-a aparut nicio eroare in bord pana acum si acum dupa ce umblu la sigurante si la becuri apar astea doua.

Daca scot o borna de la baterie oare se rezolva?Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scos din sigurante si apoi le-ai bagat la loc?Nu are legatura EPC cu becurile.Scoate o borna si las-o decuplata minim 1 minut.Apoi vezi cum sta treaba.Daca nu dispar trebuie ajuns la cineva cu vagcom sa vada despre ce e vorba si eventual sa iti stearga erorile.Stiu pe cineva care a vrut sa verifice contactul de pe cv de marsarier(care iti aprinde becurile din lampa spate)si din greseala a facut scurt la mufa cu masa.A scos din sigurante ..le-a verificat,a schimbat siguranta arsa ,si i-a ramas in bord aprins AIRBAG.Pana nu a venit cineva cu vagcomul sa-i stinga semnul din bord nu sa putut rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!