Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

nu merita la masina ta sa faci depreciere,doar la masini mai vechi fara ..ABS,AIRBAG....si euro cat mai mic.In consecinta nu o sa castigi mai nimic,din contra exact cu a postat colegul de sus,e posibil sa pierzi.Deprecierea se face doar daca ai pe ,,cineva,, unde trebuie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Am si eu o problema... Ieri, in mers s-a auzit o ruptura sau o explozie dupa care a murit motorul ... m`am oprit pe dreapta si am incercat s`o pornesc din nou... si nu mai porneste de nici un fel ... cine a avut o astfel de problema poate ma ajuta si pe mine.Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dasfa capacul de la cureaua de distributie,DOAMNE FERESTE....Daca ai scapat fara sa fie rupta cureaua.trebuie o verificare amanuntita.Nu mai incerca sa pornesti masina...mai rau faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am chemat s`a uitat este rupta cureaua.no comment cat ma costa! schimbati la timp distributia sa nu ajungeti ca mine.salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut motorul,schimbate supapele care au probleme(sunt indoite),2-4-6-8 bucati,planata mai mult ca sigur chiulasa,garnitura de chiulasa,distributie.Asta e remediul ceel mai usor.Trebuie verificati tachetii si compensatorii...axele cu came si pistoanele sa nu fie ciobite.O sa te coste in jur de 1500lei cu mana de lucru.Imi pare foarte rau,dar ai patit exact ce era mai grav.Ce curea sa rupt...mica sau mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 90.000km se schimba distributia?Am distributie contitech si a fost schimbata la 154.000 km iar acum am 220.000.Ar trebui sa-i fac o verificare sau pot sa mai stau linistit deocamdata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 90 se verifica..si daca e cazul se schimba.In mod normal daca schimbi la 90...e super....La masina mea a fost schimbata la 106..in DE prima data..in conditia in care service a fost facut la reprezentanta VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb uleiul si as vrea sa stiu ce ulei ati folosit voi si daca ati fost multumit de el,si ce ulei imi sugerati sa folosesc si eu.

Multumesc anticipat!

Modificat de danu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu consuma ulei..5W40...consuma ulei 10w40.Acum marca o alegi tu...parerile sunt impartite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a cazut geamul stanga jos,zic...hai belea asta imi mai trebuie sa schimb macaraua.Am desfacut fata de usa si surpriza(buna)doar iesise geamul din clemele de prindere.Posibil nu au fost stranse bine cand am mai umblat in zona.Am montat geamul toate bune si frumoase,am terminat treaba...si dupa aia am constatat ca am uitat sa bag mufa la butonul de la oglinzi(tipic romaneste :lol: ).Desfa iar fata de usa..inchide operatiunea cu laude si bucurie ca nu am schimbat macaraua...si surpriza..bateria moarta.Evident ca butonul de la ventilator atata timp cat am lucrat(circa 1 ora,am mai avut si alte treburi)era pe pozitia 1.Normal ca sa dus draq bateria.I-am dat curent si acum totul e ok.Tipic lucratura romaneasca :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caz fericit la tine, eu cand am schimbat clemele rupte de la usa din stanga, a trebuit sa refac traseul sufei pe soricel, venise asamblata prost si freca sufa peste sufa... deci am dat jos tot si am montat sufa bine..

dupa ce am pus inapoi tabla si fata de plastic.. hop ca n-am pus butucul pe exterior... hai sa-l pun usor si cu grija.. de unde a cazut surubul in usa...

iar desfa totul, fixeaza butucul, asambleaza totul inapoi...

si iar surpriza... am tras ca nebunul de tija sigurantei cand am scos tabla usii, si statea stramb, pentru ca atunci cand se bloca usa, nu se mai deschidea mecanic... iar da jos plasticul, si indreapta cumva tija ca sa stea drept si sa nu blocheze mecanic broasca

dar nu-i nimic, am reusit :D si am prins si experienta... la final satisfactia e pe masura, mai ales cand stii ca ai economisit pe putin 200 lei manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi ce mosto e cand schimbi macaraua,o asamblezi pe tablia usii....si ea nu intra la loc pt ca e mai mare cu 1 centimetru :lol: .Si scarpinate in cap...ca bouuuu si intrebari... cum plm nu merge,sa matit macaraua noua in cutie sau sa micsorat usa :lol: .Am desfacut macaraua,am bagato-ooooo in usa...apoi am prinso de panoul usii.Am patit treaba pe partea dreapta cu o macara italieneasca.Macaraua masinii era trombon,nu mai puteam folosii nimic de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba ce e cu toate usile astea ..in seara asta cand ma duc la masina sa iau o plasa ca o uitasem acolo..surpriza ..nu se deschidea usa din spate pe partea stanga ...am tras de ea odata ,de doua ori, de trei ori...nik...am zis sa incui masina cu cheia si sa o descui poate sio da drumul , cand trag iar de portiera nik...wtf :sly: ??..apoi miam adus aminte ca acu 1 saptamana mia mai facut o figura asemanatoare doar ca dupa ce am tras de vreo doua ori de ea s-a deschis si nam bagat in seama...acum crek am tras de 100 ori si canci...am zis ca ma duc maine la un service sa vad ce are ...daca o sa poata sa o deschida si ei :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi s-a aprins martorul check engine la masina din semnatura, fara niciun mesaj de avertizare in bord, pur si simplu sta aprins. Am facut o scanare cu Vag com si mi-a reiesit codul asta: 16518 - Oxygen (lambda) Sensor B1 S1: No activity. --P0134 -35-00. Are cineva idee la ce sa ma astept? sau ce trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda..schimbata.Vezi cum se comporta masina si daca ti-a crescut consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima sonda...verifica initial firele sa nu fie rupte.Incearca de mai multe ori testul pe canalul 34.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am chemat s`a uitat este rupta cureaua.no comment cat ma costa! schimbati la timp distributia sa nu ajungeti ca mine.salut

De curiozitate, ne poti spune daca stii la cati Km s-a rupt distributia si eventual si ce curea a fost, unde a fost schimbata, acum cati ani si daca s-a rupt de veche sau din cauza de pompa de apa blocata de exemplu? La mine prima data distributia a fost schimbata acum 6 ani in Germania la 121.000 Km si au lipit un sticker ca " urmatoarea schimbare la 240.000 Km" ( curea OEM pusa in reprezentanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut motorul,schimbate supapele care au probleme(sunt indoite),2-4-6-8 bucati,planata mai mult ca sigur chiulasa,garnitura de chiulasa,distributie.Asta e remediul ceel mai usor.Trebuie verificati tachetii si compensatorii...axele cu came si pistoanele sa nu fie ciobite.O sa te coste in jur de 1500lei cu mana de lucru.Imi pare foarte rau,dar ai patit exact ce era mai grav.Ce curea sa rupt...mica sau mare?

cureaua mare :( aveam maxim 40 km/h dar mi s`a rupt la o frana de motor asta stiu sigur si s`a rupt de veche... ma intereseaza daca a patit cineva la fel sa stiu ce s`a rupt/stricat pe dinauntru si de la ultima schimbare nu au trecut 60 000, ultima oara a fost schimbata la reprezentanta la VW ... astept poate a patit cineva la fel...

Modificat de decz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au montat piese om...ma tem ca e o greseala de montaj.Tu personal ai facut distributia sau ai cumparato si vanzatorul a spus ca a facut distributia la vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vanzatorul e o ruda si el a facut distributia la vw nu cred ca m`ar fi pacalit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are voie sa se rupa cureaua...NU ARE VOIE..repet daca a fost montata corespunzator si daca piesele au fost de buna calitate si inlocuite toate.REPET..NU ARE VOIE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!