Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

pe tester ii spunea ceva de sonda N80...si am inteles ca sonda asta dedurizeaza benzina, sau geva de genu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@2mad4..din cate stiu(daca gresesc sa ma corecteze un coleg),N80 e una din sondele montate pe canistra de carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@2mad4..din cate stiu(daca gresesc sa ma corecteze un coleg),N80 e una din sondele montate pe canistra de carbon.

da, asa e.....si am inteles ca dedurizeaza benzina (nu stiu daca este exprimarea corecta) si am mai inteles ca s-o verific trebuie sa o masor electric....dar daca poate sa spuna cineva, daca e asa importanta si daca la defectarea ei imi apare eroare in bord?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dedurizeaza inseamna ca o filtreaza de impuritati (asta e treaba filtrului de benzina)

in timp ce canistra de carbon recircula vaporii de benzina inapoi spre ardere

pentru ca rezervorul se afla sub presiune, se creeaza vapori, iar canistra face procesul invers vaporizarii, adica condensarea

pe scurt, canistra de carbon transforma vaporii de benzina, in benzina si ii intoarce inapoi spre motor la ardere

de aici rezulta o eficienta mai mare, la motoarele mai vechi, acesti vapori de benzina erau scosi pe la busonul de umplere din rezervor...

aici intervine canistra de carbon care impiedica pierderea acestor fractiuni usoare ale benzinei

de aceea la relanti se aude tacanitul acela enervant

stiu pe unii care nestiind ce este acel tacanit au fost si au dat bani la reprezentanta pentru diagnoze

altii s-au apucat sa desfaca acea sonda (pe care scrie SAGEM) crezand ca e defecta :)

citez ce au zis unii despre importanta canistrei de carbon:

Daca vrei sa renunti la canistra trebuie sa astupi etans inspre galeriea de admisie si inspre rezervor . Altfel vaporii vor ajunge necontrolat in motor in special cand alimentezi cu benzina sau cand e foarte cald afara. Poti avea surpriza sa nu iti mai porneasca pentru ca e inecata cu vapori!
Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut si eu o toba second intermediara plus finala pentru modelul acesta de motor.stiti pe unde as gasi sau la ce model ar mai fi similara cu cea de pe 1.4?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toba finala;Seat Leon,New Beetle ambele 1.4 16 valve,toba intermediara merge la o gramada modele;A3,Passat mai vechi,Broscar Beetle,Seat Leon si Toledo,Octavia 1 toate cu motoare 1.4 16v,1.6 16v,1.6,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cea intermediara merge si de la motorul de 1.6?chiar si break?mersi mult ca macar asa se extinde cat de cat aria de cautari.oricum in zona brasov sibiu greu dau de asa ceva...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! as vrea si eu niste pareri in legatura cu un ulei de cutie Pennasol 75w90 GL4 pentru golfuletul meu,am schimbat uleiul de cutie acum 1 luna dar nu imi place deloc cum se comporta la rece,a 2`a intra diminieata doar daca esti bine "mancat",la cald se comporta alfel,uleiul introdus fiind la sfatul unui asa zis mecanic bun :),AGIP 75w90 GL4/GL5 asa scria pe sticla,nu sunt multumit,ce ziceti de pennasol (marca autentica germana),si as vrea sa schimb si uleiul de motor,schimbat si ala tot acum o luna cu Castrol 10w40 Magnatec(total nemultumit de calitatile motorului)as dori sa-l schimb tot cu un PENNASOL 5w30 LONG LIFE III,ce pareri aveti?

Modificat de geutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga la CV ulei original,iar vrei sa faci experiente pe pielea ta.Bagi original 2 litri si gata ai terminat povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata bine si unge timoneria, fiecare imbinare, schimba acele saibe de silicon daca sunt distruse etc..

schimbarea uleiului din cutie nu a rezolvat niciodata intrarea greu a treptelor

uleiul din cutie se schimba de vechime nu de uzura, nu isi pierde din proprietati pentru ca nu exista ardere ca la uleiul din motor

eu am schimbat uleiul din cutie la 90.000km si 7 ani vechime, si arata foarte bine uleiul, cu pilitura insesizabila

am schimbat degeaba, ca pana nu am curatat si uns bine timoneria nu am scapat de intrarea greu a primei trepte la cald

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.De ceva timp am obsevat la masina din semnatura un zgomot ca si cum ar freca cauciuc pe cauciuc si asta se intampla cand plec de pe loc si invart volanul si asta se intampla numai la rece.In rest merge bine nu are alte zgomote.Ceva cauze???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.De ceva timp am obsevat la masina din semnatura un zgomot ca si cum ar freca cauciuc pe cauciuc si asta se intampla cand plec de pe loc si invart volanul si asta se intampla numai la rece.In rest merge bine nu are alte zgomote.Ceva cauze???

verifica serva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca era de la servo facea tot timpul si am verificat uleiul la servo si este ok si nu am nici vreo scurgere pe la caseta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La fel face si la mine, doar la rece. Ma gandesc ca o fi vreo bucsa ceva sub volan, ca de acolo se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

Va rog,am o problema la stergatorul de pe luneta,face un zgomot anormal(golf 4,1,4-16v-variant).

Intrebare:

Cum pot ajunge la motoras?

cu deosebit respect-multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci cele 2 surubele incercuite de mine cu rosu,si apoi tragi cu atentie de capotonaj...dar cu atentie incepand din un colt.Se scoate capacul hayonului si apoi e vizibil motorasul si ansamblu spalator hayon spate.

post-64586-0-52348300-1322816807_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,GABIVVX!

Iti doresc o zi buna!

Acum,"dau drumul la motoare"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca se poate schimba limba la computerul de bord cu Vag Com 409 (momentan este in germana, si as fi vrut sa o schimb in engleza)? si daca da, cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut recent mi-am cumparat un golf 4 1.4 16v AKQ din '98 ...masina a fost adusa din germania si are numere rosii...faza e ca acus trebuie sa o duc la RAR sa o inmatriculez si nu stiu cat o sa ma coste taxa de poluare...poate cineva sa imi spuna un pret orientativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e Euro 2 incearca un calculator online pentru taxa de prima inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_mecanicu2007

Mai bine pune teava dreapta in loc la intermediara... sunetul nu creste decat foarte putin iar motorul respira mai bine:) te costa la o firma 50 de lei cu teava de inox.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mia zis tipul de la care am luat masina ca e euro 3 sigur...iar atunci cand am luato am dus-o si la un service serios care mia confirmat acest lucru...dupa ce s-a uitat pe acte,a pus masina pe tester si a mai facut nush ce teste...iar cand au calculat taxa si ei le-a dat cum mia dat si mie...mai exact vreo 350 euro..acuma nu stiu ce sa zic...sper sa nu am vreo surpriza cand ma duc la RAR

inca o chestie...cum imi pot da seama al catalea rand de numere ii cel pe care il am acum?

Modificat de danu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!