Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Revin cu o problema. Am observat ca masina are momente cand nu mai trage asa cum trebuie, imi da senzatia ca nu mai are cuplu asa cum ar trebui sa aiba.Chestia e ca atunci cand mi se intampla acest fenomen, si volanul parca merge putin mai greu.Problema se rezolva dupa o repornire a motorului sau isi mai revine si in timpul mersului.Cand isi revine,volanul merge mai usor si motorul parca are viata/cuplu mai mare la aceleasi turatii(cuplu normal pe care ar trebui sa-l aiba tot timpul). Eu am o problema la furtunul de servo care mi-e putin crapat si s-ar putea sa-mi traga aer fals pe acolo.E posibil sa se intample aceste fenomene din cauza acelui furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni? Intampin aceasi problema. Masina trage greu uneori si atunci cand trage greu si volanul se misca mai greu :(. De exemplu: Azi am facut un drum de vreo 60 km si la inceput a tras greu, parca se tura in gol si facea galagie motorul si pe parcursul acelor 60 km, dintr-o data si-a dat drumu si a tras super bine.Sa fie de la vreun furtun care trage aer fals? sa fie de la bobina sau ceva electric? Maine merg cu ea la un test vag com :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau sa recomand tuturor un echipament simplu de diagnoza. Am gasit aceasta "jucarie" faina pe Amazon:

http://www.amazon.co...duct/B001KSZQNM

Cu tot cu transport cred ca m-a costat vreo 25eur, functioneaza foarte simplu: "plug`n play" :)

Daca va uitati in josul paginii, se poate comanda impreuna cu acest cablu USB, amandoua la un pret mai mic:

http://www.amazon.co...d_bxgy_ce_img_b

Recomand sa le cumparati pe amandoua; acum tin scanneru` in portbagaj ca sa pot sa fac o diagnoza "pe genunchi" in caz ca apare ceva la drum mai lung. Si cablul il folosesc pentru VAG-COM pentru o diagnoza mai complexa.

Bafta!

Modificat de thydusk666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am si eu o intrebare: este careva din Iasi sa ma indrume spre cineva care stie sa imi activeze functia "range" la computer de bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@22Vik..sa imi postezi seria de caroserie..sa ma uit la baia ta de ulei.Ma mira faptul ca nu ai senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIK ..Numar sasiu WVWZZZ1JZXW051652

Denumire model Golf 1,4

Data fabricatie 26.05.1998

Cod motor AKQ

Cod cutie viteze DSB

Culoare exterioara / Cod vopsea L3 / A6P

Pe programul de original la masina ta apare dotare baie de ulei cu locas si senzor nivel.Posibil ca baia sa fie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce este posibil. Masina a fost a unei femei si iti dai seama ce grija au femeile pe unde merg, sau, daca stai sa te gandesti mai bine, probabil ca nici nu stiu unde e baia de ulei sau ce-i aia :).Am facut poza la baie si din cate am vazut eu nu e cu senzor de ulei.Ultima ''buba'' o am acuma cu o eroare pe vag com in legatura cu clapeta de acceleratie. Eroarea V60 Throttle acurator (open), ceva de genu :|. Chestia ciudata e ca nu am nici un martor aprins in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Din pacate le golful meu trebuie segmentat motorul,(supapele,schimbate simeringurile, etc...) revizie totala in mare parte dupa sfatul mecanicului,ca saracu e cam obosit..... :dry:. Vreau sa va intreb ati facut careva operatiunea aceasta ? Merita ? Nu e mai convenabil sa caut un motor sh ?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA peste 3500 de ture incepe sa geamu masini sau ce naiba sa vibreze si se aude ciudata parca ar fi turata faara sa fie in viteza. e Stie careva din ce cauza ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampon motor rupt? Ambreiaj pe duca? :scratch: Le-ai verificat pe astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum as purea verifica tampon motor ?? poti pune o poza unde se afla ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am un consum de ulei de 1l si ceva la 1000 de km....... in rest merge ok, nu suna ciudat nu face figuri, nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consuma destul de mult ulei.Dar i-ai facut un test de compresie??

E posibil sa pierzi ulei pe la simeringurile de la supape si de aici sa ai acest consum de ulei.Oricum e destul de mult.Eu la golfu meu ii completez cateva grame pe undeva la vreo 500 km si mi se pare mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa scapi doar cu semeringuri de supapa,..pana nu desface capacul de tacheti..nu se stie.Oricum mai bine faci motorul tau decat sa dai 500eu pe un motor sh care nu se stie ce e cu el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul negru este de la arderea de ulei, fumul alb de la arderea incompleta de benzina :)

Eu stiu altfel si cred ca este corect cum stiu eu (la motoare pe benzina asa este) :

1. Fum negru = amestec prea bogat, benzina in exces

2. Fum albastru= consum ulei exagerat

3.Fum alb= normal pe timp rece, aburi proveniti din atmosfera, condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine consuma doar ca pe timpul rece am observat o scadere a consumului de ulei (folosesc ulei 5w40 la motor de 220.000km si mi se pare prea subtire,dar, asa e cand te iei dupa unu si dupa altu).Am fost la un service ,am intrebat cat ar costa o segmentare si mi s-a spus ca 600 lei ar costa manopera. Si la mine consumul este undeva la 7- 800ml/1000km. La consumul asta cred ca trebuie luat in calcul si segmenti,ghiduri supape, semeringuri etc.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mult prea devreme si nu sunt singurul cu aceasta motorizare care are aceste probleme. Cred ca au dat-o in bara VW cu motorasul asta. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si al meu ciuguleste ulei...oricum am de gand sa schimb semeringurrile de supapa cand fac distributia...fara sa dau chiulasa jos.Vedem ce o sa fie.Imi e scarba sa demonteze motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti daca nu va curge ulei pe la separatorul de ulei de unde iasa furtunul ala care duce in filtrul de aer de recuperat gaze arse din carter. La mine dupa ce l-am demontat, spalat cu benzina si schimbat cele 2 O-ringuri de etansare a scazut consumul; de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ar putea fi si alte posibile cauze care duc la consumu asta exagerat? Sau vrea neaparat mecanicu sa faca bani de pe spatele meu cu segmentarea? Intreb ca nu prea ma pricep la chestii asa complexe, decat sa schimb o roata, un bec, etc. Inainte daca completam intre schimburi 1L era mult.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfecta dreptate ii dau lui Ebi si eu am facut operatiunea la epuratorul de ulei si acele garnituri schimbate si da intradevar chiar mia scazut consumul de ulei.

Trebuie verificat sa nu cumva sa ai si pierderi pe undeva si m-ai incearca si alta parere ca poate nu e chiar asa grav ...zic si eu.

Da masina scoate fum??motorul cum merge trage bine sau e mai puturos

Ca din ce stiu cand motorul se da pe ulei sunt c-am urmatoarele manifestatii:

-cunsum de ulei

-scoate fum

-motorul nu trage e mai puturos

-si cand segmentii sunt dusi toata compresia ti-o arunca in baia de ulei si de aici ulei in filtru de aer

-bujiile le ai verificat???au urme de ulei pe ele?

Sunt multe chesti de verificat si ca si o parere cele enumerate mai sus poti sa le verifici singur ca sunt niste simptome ale unui motor care se da pe ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!