Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

alex_mecanicu2007

Tipul nu are cip! are ceva ecu schimbat dar e softul original.

Am vb cu el pe acele clipuri...se veden nikul meu.

Pai din cate stiu injectoarele pot oricand sa scoata un debit mai mare daca ecu ul masinii simte ca are nevoie... ma rog...

Am gasit clapeta cu 300 de lei din dezmembrari...diferenta de diametru de cam de 1 cm... o sa vedem daca are un rezultat.

Nu stiu ce sa fac cu acea canistra de carbon... tipul o anulat-o.Vreau sa scot si placa de sub corpul de acceleratie ca restrictioneaza grav trecerea aerului.

Modificat de alex_mecanicu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o veche problema.Masina dupa ce o folosesc mult prin oras (frana/ambreiaj/frana/ambreiaj) ajunge sa nu mai stea la relanti dar nu tot timpul.Azi mi-a murit motorul de 3 ori, mergand incet si calcand amreiajul pentru a frana la trecere de pietoni.Motorul se subtureaza la 400rpm si atunci moare in 1-2 secunde.Am observat ca daca calc ambreiajul brusc si apas putin de tot pedala de acceleratie nu se mai subtureaza.Parca e ca la vechia dacie de ramanea cablul de acceleratie blocat si trebuia sa o pisc putin sa isi revina.Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci,gasisem si eu ceva asemanator dar nu la noi pe forum. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila De oscilat nu-mi oscileaza.Sunt niste oscilatii normale la pornirea farurilor sau a ventilatoarelor sau la rotirea rotilor pe loc.Banuiesc ca la toata lumea scade putin turatia cand intra pompa de servo sau de aprind farurile.Scade de la 850 undeva la 800 si dupa 1 sec isi revine.De curatat nu am curatat-o niciodata de cand am luat masina.Se poate observa pe la filtru de aer daca clapeta necesita curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei da, e plin de ulei de la carter

dar multa mizerie se afla sub clapeta, si acolo nu se observa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare. Modelul meu de motor AKQ din 98 are senzor de nivel la ulei?Intreb deoarece am avut ulei sub zona hasurata (undeva la prima indoitura de pe joja) si nu mi s-a aprins nimic in bord.Si care este martorul pentru nivel la ulei?cel cu robinetul care picura?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand pui contactul ti se aprinde martorul incercuit?

uleim.jpg

Ala e martorul ptr nivelul uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22Vik...trage un ochi sub masina si vezi daca e ok senzorul de ulei de sub baie.Sa nu fie lovit sau mufa deteliorata.E simplu..e un senzor partat destul de mericel in care iti intra o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX Ma voi uita sa vad daca am asa ceva.

@Robotelu Mi se aprinde acel martor la punerea contactului dar am observat ca la tine se aprinde un martor care la mine nu se aprinde desi il vad pe bord si anume: acel martor incercuit cu gri.De la ce e acel martor?

post-93108-0-51199600-1317731106_thumb.j

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut oameni buni. V-as ruga mult pe cei care s-au confruntat cu problema mea sa imi dea o sugestie. De aproximativ o luna si ceva se aud niste scartaieturi puternice (ca niste pasi pe o dusumea de lemn veche) in zona mediana a usilor din fata. Zgomotul respectiv se aude cand pun frana, cand accelerez brusc sau cand merg pe drumuri cu denivelari pronuntate. La drum bun (gen autostrada sau drum european nu se aude nimic, doar zgomotul frumos de rulaj al masinii). Tind sa cred ca e vorba de chedere sau de elementele din plastic ale usilor. Daca va ajuta, pentru orientare, postez linkul unei inregistrari. Tin sa mentionez ca am pus telefonul pe bratul usii, de aceea se aud zgomotele atat de puternic. Daca dau drumul la muzica putin mai tare, zgomotul respectiv se acopera. Dar vreau sa scap o data de el!! Va multumesc anticipat, toate cele bune!

Cel mai bine se aude incepand cu 1:00.

Modificat de repejor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_mecanicu2007

Vin si eu cu o dilema....

La un motor 1.4 dotat cu AC,doresc sa suntez` pt o vreme compresorul din motivul ca este stricat ambreajul si compresorul... Daca pun o curea de 1.4 modelul fara Ac e suficient de scurta? adica am auzit ca intinzatoarele nu ar fi de aceelasi fel, la 1.4 cu Ac si fara AC. Mai am pe acolo ce pot sa misc? de exemplu alternatorul se mai poate misca cat sa tin cureaua tensionata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vechea problema cu subturatul la relanti care de multe ori duce la oprirea motorului. Iata si un video in trafic pe la semafor

PS: de multe ori o tineam din acceleratie sa nu moara si de multe ori daca ii dau putin pe pedala de acceleratie isi revine relantiu si daca ii dau putin mai tare si iau brusc piciorul de pe acceleratie, se subtureaza.

Ce e cel mai ciudat si nu-mi explic, este faptul ca patesc lucrurile astea cand este motorul cald si afara este foarte cald.In aceasi zi cand am facut filmarea,seara pe la ora 23 erau vreo 10 grade celsius afara si nu mi-a facut deloc asa desi aveam farurile aprinse,cd-playeru,ventilatorul de caldura. In prima faza am crezut ca mi se subtureaza din cauza bateriei dar aseara nu mi-a facut deloc desi aveam consumatoarele pornite.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_mecanicu2007...am facut acceasi treaba la un g3,am pacalit compresorul de ac care fusese demontat de pe masina.Pana nu am luat o sfoara si am facut traseul curelei si am masurato nu am rezolvat problema. @22Vik trebuie mers la diacnoza cu masina.E posibil ca un senzor sa nu dea valorile corecte spre ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la diagnoza acu cateva luni ca facea tot asa si nu mi-a gasit nici o eroare (decat cele de la portiere). Ciudat este faptul ca doar cand este cald afara patesc asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de temperatura...au comparat valorile de pe instruments cu cele de pe engine?Senzorul g2/62 mai precis.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred,mi-a dat acea fisa precum ca nu am erori pe engine,instruments etc si cam atat.Ar trebui sa merg sa fac o diagnoza si sa imi citeasca si acele valori?Ar putea fi o problema de senzori?Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intra pe Instruments si acolo arata temperatura de pe bord.Pe Engine arata temperatura de pe motor.Daca diferenta intre cele 2 valori e de peste 7-8 grade,deja e semn de intrebare.Orientativ un senzor costa vreo 40 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi face saptamana asta ce vine acel test.Multumesc mult Zebrocksky si ar fi bine sa scap numai cu ce zici tu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva de curand distributia la golf 4 1.4 16v? vreau sa ma duc la automitric in suceva si ma intereseaza cam cat ma costa distributia completa+manopera+diagnoza

multumesc :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 1000 lei scapi, manopera,set distributie+pompa apa.Setul de distributie pe continental e in jur de maxim 500lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,ms :icon_cheesygrin:

vreau sa fac si o verificare a masinii...am o saptamana de cand o am si vreau sa vad ce ii trebuie sau daca are ceva defect...stii cumva cam cat ma ajunge la ei si o diagnoza sau ce trebuie sa cer pentru o verificare completa?si cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!