Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Trebuie diagnoza ca sa vezi ce eroare are stocata. Eu cand am avut nevoie am facut-o cu 30 lei sau chiar gratis:"platesti cand vii cu treburi mai serioase"

   Daca o sa-ti gaseasca defecta sonda lambda 2, aia nu este importanta si nu te afecteaza cu nimic. masoara doar eficienta catalizatorului si daca se strica (sonda) nu afecteaza mersul sau consumul.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda 2 e cea situata sub masina, la catalizator, nu? Si 1 e cea conectata la galeria de evacuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Gandac

Am un golf 4 1,4 16 v si mergand pe autostrada am auzit un zgomot k o rupere si nu mai trage iese fum pe la furtunu care iese dinn motor si imtra in filtru de aer.mentionez k si inainte nu pornea bine si pierdea din putere cand mergeam cu viteza. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Gandac

Am un golf 4 1,4 16 v si mergand pe autostrada am auzit un zgomot k o rupere si nu mai trage iese fum pe la furtunu care iese dinn motor si imtra in filtru de aer.mentionez k si inainte nu pornea bine si pierdea din putere cand mergeam cu viteza. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/19/2016 at 0:13, Cristi Gandac a scris:

Am un golf 4 1,4 16 v si mergand pe autostrada am auzit un zgomot k o rupere si nu mai trage iese fum pe la furtunu care iese dinn motor si imtra in filtru de aer.mentionez k si inainte nu pornea bine si pierdea din putere cand mergeam cu viteza. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Verifica/curata furtunul acela,pe motor e epuratorul care se curata/schimba 2 oringuri.Fa o scanare masinii...incearca sa scrii corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, revin cu o problema. Am reusit sa fac rost de tester, mi-au rezultat urmatoarele erori din fotografie. Eu am schimbat distributia acum 2 saptamani, dar nu cred sa aibe legatura pt ca am stat acolo cu mecanicul de fata, a pozitionat-o bine dupa gradatiile ei... Nu stiu de la ce ar putea fi, adevarul e ca masina are vibratiii la relanti. I-a reglat clapeta de acceleratie si vibratiile la relanti au disparut, a sters erorile alea, dar dupa ce am mai mers iar s-a aprins becul, inseamna ca au revenit erorile. La camshaft acolo nu cred sa fie vreo neregula, chiar mi-a disparut zgomotul de avans dupa ce am schimbat distributia, eu credeam ca a facut bine, nu a dereglat axa cu came... Nu stiu ce sa mai zic.. 

20160721_135455.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta insemna ca trebuie sa schimb senzorii respectivi? Am vazut unde e senzorul axei cu came, cel incercuit in poza, insa nu stiu unde e speed sensor... Cum imi pot da seama daca problema e de la seonzori sau nu? nu as vrea sa arunc banii unde nu e cazul.

axa cu came.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,mai este un senzor pe partea din spate ,de fapt pe carcasa de angrenaj ,ca sa ajungi la el trebuie sa dai galeria de admise jos ,se dă usor ,urmărești firul senzorului are o pozitie ciudată, am intampinat si eu o problema asemanatoare ,se oprea in mers si pornea dupa ce se racea ,am fost la service si au schimbat acel senzor dar degeaba,problema era de la bobina de inductie care nu da scânte

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Causes

Timing Belt/Chain incorrectly installed

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Engine Speed Sensor (G28) faulty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit asta? Pe Ross tech?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca cel mai probabil nu este pusa bine distributia la punct.

Daca ai blocajul pentru axele cu came, trage vibrochenul la semn (ai semn pe fulie si pe capacul de la cureaua de distributie), si daca intra blocajul la locul lui in fulii, atunci este la punct daca nu intra nu este la punct distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El cand a pus-o s-a luat si dupa gaurile alea din rotile axelor cu came, nu avea scula dar a folosit niste suruburi cu diametrul ala, s-a luat si dupa semnul de la volant. Culmea este ca dupa ce mi-a pus distributia mi-a disparl zgomotul ala de avans, eu credeam ca s-a rezolvat si ca e pusa la punct...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu o problema , am un vw bora 1.4 si am o problema cu egr-ul, mai exact l-am schimbat in service  la recomandarea mecanicului cu unul nou,problema e ca dupa aprox. 30 de km sa aprins din nou chek engine , am fost la tester si am eroarea INSUFFICIENT FLOW , sa facut o readaptare cu Vag com-ul, si la fel dupa un nr de km apare iar chek engine cu eroare pe egr atat Insufficient flow, mentionez ca operatiunea am repetato de 4 ori la 3 pers diferite , sa il adapteze cel nou, <la adaptare egrul nou ticaie , lucreaza  dar nu stiu de ce dupa un nr de km am eroarea asta iar > am fost la alt service binenteles mi-a recomandat sa il schimb cu unul nou cu garantie etc bla bla ca si alea noi pot veni defecte mentionez ca la primul service unde l-am schimbat opewratiunea sa facut la negru fara posibilitatea de a ma intoarce...are cineva sugestii de ce nu merge adaptat egrul nou? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza codul de eroare,ar ajuta mult.insuficient flow poate fi si la clapeta de acceleratie,senzor,etc.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic, distributia e pusa la punct, el mi-a zis ca nu are ce sa faca decat sa o desfaca si s-o puna cu un dinte inainte ca sa vedem daca mai da eroarea, insa nu am fost de acord caci ea era la semnele ei... O sa incep prin a schimba senzorii, cu care ma sfatuiti sa incep? Cel de axa cu came e cel mai la indemana de schimbat, inasa celalalt am vazut ca e undeva in spate... Cum zicea #Cosbur mai sus, trebuie data admisia jos... Am inteles ca acela ar fi de vina si pt pornirea greoaie, sau pornire abia la a doua cheie, care se intampla mai des de cand a schimbat distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si cel de pe volant este usor de schimbat ,se dă admisia jos are 6 șuruburi cu imbus care se desfac toate pe deasupra adica nu tre sa te bagi pe sub mașină,are 2 șuruburi unu lângă altul atentie mare ca daca nu le desfaci nu se mișcă deloc galeria ,nu trebuie lovit cu nimic in ea ca iese usor,apoi vezi un cablu care intră in carcasa ambreiajului,il desfaci ,îi ei codul si cumperi un senzor ,dar dacă il schimbi si tot asa face ? este destul de scump 170 de ron 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Azi la plecarea din parcare pedala de ambreiaj a cazut in podea si acolo a ramas. Cum pot sti daca e kit ul sau altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa. Aceea cred ca e dusa-pret in jur de 150 lei era parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.07.2016 at 3:02 PM, Cosbur said:

Salut,si cel de pe volant este usor de schimbat ,se dă admisia jos are 6 șuruburi cu imbus care se desfac toate pe deasupra adica nu tre sa te bagi pe sub mașină,are 2 șuruburi unu lângă altul atentie mare ca daca nu le desfaci nu se mișcă deloc galeria ,nu trebuie lovit cu nimic in ea ca iese usor,apoi vezi un cablu care intră in carcasa ambreiajului,il desfaci ,îi ei codul si cumperi un senzor ,dar dacă il schimbi si tot asa face ? este destul de scump 170 de ron 

O sa incerc, daca nu o sa-l vand la ca SH, m-a derutat chestia asta si nu stiu cum sa-i dau de cap. L-am curatat pe cel de la axele cu came (era intr-adevar putin murdar dar parea ok, nu tu plastic crapat sau alte chestii, plasticul arata ca nou) dar eroarea a revenit.

Daca dau admisia jos pot s-o curat in vreun fel? Pot fi depuneri acolo? Mai are senzori incorporati care se pot strica daca o curat? Poate curge benzina cand o scot? Am vazut la diesel cand dadeau jos admisia ce depuneri erau acolo, te doare capul. numai ca admisia era de aluminiu, nu plastic.

Daca tot fac treaba asta as vrea sa curat si admisia si clapeta de acceleratie si daca ma mai simt in stare si injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un vw bora 14 16 v cod motor axp si dimineata nu porneste la prima cheie, la a doua o ia perfect.Nu are nici o eroare, am schimbat senzorul de temperatura cu unul hella, pompa de benzina si la fel face.Am gpl montat de 20000 km. Ma poate ajuta cineva ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, danielvw2 said:

Salut,

Am un vw bora 14 16 v cod motor axp si dimineata nu porneste la prima cheie, la a doua o ia perfect.Nu are nici o eroare, am schimbat senzorul de temperatura cu unul hella, pompa de benzina si la fel face.Am gpl montat de 20000 km. Ma poate ajuta cineva ?

Multumesc

Ai cumva un martor aprins in bord cand ii dai prima cheie?tot timpul face asa sau uneori,etc?Pare a fi problema de la aprindere nu alimentare,fise,bobina inductie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un martor aprins, am schimbat fise,bujii,am pus testerul pe ea am facut log in mers nu da nimic.Daca o las de seara pana dimineata, si in fiecare zi face

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul ai cumva aprins martorul din imagine?

maxresdefault.jpg

Daca apare si dispare atunci inseamna ca e acolo si functionabil,daca nu apare deloc sa nu fie dezactivat sau astupat,poate fi o desincronizare a imobilizatorului care e problema comuna,nu citeste cip-ul decat la a 2-a cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!