Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

10 minute în urmă, Marius-Dan a scris:

Ticaitul il face canistra carbon,o cutie neagra...cind nu-l auzi e problem.Nu ai stopat pierderile de ulei ?Galagie mai fac tachetii,role,etc dar bat,uruie.E altfel sunetul. 

Urmeaza in zilele astea sa ajung la un service...si eventual o diagnoza.Sa fie treaba mai oablă,ieri  dintr-odata am simtit ca trage motorul sacadat si si relantiul nu i mai stabil....mrs.

Modificat de frici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, sapandein a scris:

salut băieți. Am si eu 2 probleme la mașină Golf 4 1.4 16 V an 2000 motor ape ,  probleme pe care nici un Mecanic din nr de 5 nu i a dat de cap.
1. Dimineata la prima cheie nu porneste din prima sau dacă o las nepornita 6 ore tot nu porneste din prima. Din a doua o ia la sfert. O să vă pun si un video. 

2. În treapta a 5a mai mult de 4000 rpm si 145 km ora nu se duce. Se oprește acolo. Din treptele 1 si 4 turometru se duce in maxim pe roșu la 6000 ture. 
Mentionez ca tot ce înseamnă aprindere este totul nou schimbat de asemenea si alimentare. Pe testere nu da nici un fault nimic. 
Asa ceva au zis mecanici ca nu au mai întâlnit.

Va rog frumos sa ma ajutați cu un sfat , poate ați întâlnit și dvs așa ceva. 
Multumesc. 

 

1.Am pus bujii noi dar nu au cod pt motorul meu si mai face asa citeodata,cu cele vechi nu facea.Vezi bujiile(codul lor) si circuit alimentare cu benzina. 2.Posibil sa patineze ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a cam pierdut ulei, si sa fiu sincer, nu prea am mai auzit canistra de carbon. O avea legatura cu uleiul?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final am bagat "fetita" 1.4 BCA , la doctor , kit distributie , kit ambreiaj ,curatat tacheti schimbat culbutori sau cum se zice , si mici retusuri , sper sa dispara acel huruit care ma enerva  la plecarea de pe loc dimineata , revin cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pustiulica2

Salut! Am un Golf 1.4 16v AHW care manca ulei excesiv. Am schimbat segmenti, simeringuri + chiulasa cu tot ce include (rectificat, supape, ghidaje etc).

Precizez si faptul ca imi baga mult ulei pe la epurator inapoi in clapeta de acceleratie, iar in urma acestor schimbari pe care le-a facut mecanicul, clapeta s-a ales doar cu o curatire, cred eu, mai mult superficiala.

Masina merge jalnic, nu porneste din prima, relantiul este neregulat, cateodata se mai opreste cand calc frana la fund sau virez maxim, iar singura problema care a mai ramas nerezolvata este cu aceasta eroare, pe care o avea si inainte sa repar motorul:


                Address 01: Engine       Labels: 036-906-014-AHW.LBL
Control Module Part Number: 036 906 014 CG
  Component and/or Version:  MARELLI 4AV       2594
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 57BD6DD7B5F8BFA6859-4A3A
2 Faults Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60) 
            26-00 - Output Open
01087 - Basic Setting Not Performed 
            35-00 - -

Readiness: N/A
 

As dori sa stiu, daca se poate face ceva cu acest actuator, pentru ca, sincer, la cati bani am cheltuit deja cu motorul, nu imi doresc sa mai cumpar si alta clapeta! Multumesc anticipat! Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza trebuie calibrata clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa trebuiasca alta clapeta....incearca adaptarea ei...daca nu merge nu ai de ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pustiulica2

Astazi am dat-o jos sa o curat si am observat ca e zgariata binisor, iar intr-o parte este sarita o bucatica din clapeta si s-a format ca o fanta micuta. Am curatat partea mecanica cat de bine am putut si am desfacut si capacul la partea electrica unde am aruncat o privire sa nu fie ceva sarit, rupt etc si am dat cu spray de contacte. Acuma, imi sta la relantiu mult mai bine ca inainte, dar:

-ca inainte, cand o pornesc la rece, dupa 2 sec moare

-din cand in cand se opreste cand virez maxim

-erorile persista, iar adaptarea nu are succes, nici macar nu se aude zgomotul acela care il face cand se adapteaza. Am incercat de mai multe ori, nu vrea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

pana nu o sa "rezolvi" cu V60 nu o sa poti face nici BS si pana nu o sa faci BS nu o sa mearga corect motorul .
SnapShot_160529_225437.jpg

verifica valorile din file in mufa clapetei si continuitatea pana in ECU 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu impresii dupa ce am duso la mecanic motor 1.4 BCA  golf hatch  ... a gasit o groaza de mizerie la tacheti si la motor in general , mazga etc , schimbat tacheti , pompa apa ( rolele erau bune ) , kit ambreiaj luk , - ulei - filtre , luat masina de la mecanic ajuns acasa , s-a aprins becu la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am scos golf`u din service , nenea de acolo a fost dragut si mi-a demontat si cotiera ca era un picior rupt , partea nasoala , cand merg pe un drum pietruit cu multe gropi , frate imi vibreaza sub parbriz. . sub plasticu ala mare ... de o ia dracii , cum pun putin pana pe plasticu ala .. si apas nu mai vibreaza ... ? ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi dupa mai multe incercari esuate in alte zile am reusit sa fac adaptarea egr-ului.prima data a mers ,dupa care am mai incercat o data dupa 5 minute si iar nu a mai mers.intrebarea ar fi de ce nu ma lasa sa-i fac adaptarea de cite ori vreau?ca la clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an e masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este AXP sau BCA nu te lăsa să faci decât dacă temperatura lichidului de răcire este între 10-50 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este decembrie2001 axp si dupa schimbarea bobinei si fiselor continua sa traga in "suturi" intre 2000si 2500 rpm cind motorul este rece

 

 

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La clapeta ti-a mai dat erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,singura eroare care mai apare din cind in cind este la g201 de pe pompa de frana

 

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare:

Golf 4 1.4 16v AKQ 98 - miros benzina esapament - amestec bogat/gaze/benzina nearse.

Bibina de inductie e noua

Fisele de bobina sunt noi

Sonda lambda e noua bosch

Bujiile sunt noi

Baterie noua

Clapeta acc.noua+calibrata

Acul de turometru sta pe 1000rpm timp de 1min daca masina nu a mai fost pornita 1-2 zile dupa care ramane pe 900 normal.

In rest,in orice situatie merge normal fara trepidatii,scadere putere,etc

S-a verificat bobina,fisele si bujiile si nu exista lipsa de scanteie,putere.

Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mai bine de jumatate de an am un golf 4 , 1,4  16v BCA , vroiam sa plec din tara si am zis sa`i fac tacanitu la tacheti sa`i schimb o parte din ei care is cu probleme , distributie , ambreiaj , ulei , filtre ) 

Cand a desfacut mecanicul capacul la motor sa schimbe tachetii a gasit in motor o groaza de mizerie , luat si curatat ... schimbat iar filtru de aer , ca se murarise ala nou . Nu am schimbat la distributie si la ambreiaj , doar ce era necesar . Luat masina .. deja consumu instantaneu pe loc crescuse cu 0,2 si acu la turometru scadea mult mai greu la 22 de grade , decat la 0 grade iarna ... am zis cca na asta e . Acum m-ai nou a inceput sa`mi trepideze rau , cum ar fi de la bujiii , fost cu ea la tester si da eroare bujia  pe cilindru 2 si sonda lambda . A zis mecanicu ca Lanbda s-ar putea sa dea din cauza la bujie . A zis sa mai merg asa cu ea o saptamana si sa vin dupa o saptamana ca are timp si mi`o face ... mai merg cu ea in ziua aia vro 50 de km , si SURPRIZA se aprinde Martorul CHECK ENGINE ! Porniri dimineata din ce in ce mai grele cu trepidatii , parca scoate si un miros ciudat pe eshapament , trebuia sa dau la automat de vro 2 ori so ia  ( Precisez ca alimentasem cu o zi inainte de la un omw care nu alimentez de obicei cu benzina de 95 ) deci trepidatii la relenti , smuncitori , mers infundat cand e motoru mai subturat ... Acum cu mataroul Chenk Engine care sta aprins galben , nici nu mai imi vine sa merg cu ea .. toata distractia dinainte ma ajuns 1700 de lei , acuma Sonda lambda am gasit`o pe net de 200 la 600 de lei , poate fi si vro bobina , si vro bujie , poate si clapeta ( astea sunt mai ieftine ) . M-am saturat sincer , si nu sunt singurul in situatia asta , precizez ca mai am un ford Mondeo 1.8 benzina 2001 care l-am forjat de mama focului , si cu golful am mers numai in oras linistit , si fordul culmea nu are nevoie decat de consumabile dar golf`ul o ia razna d`cuma . Vreau sa plec din tara si nu am incredere in masina , vad ca sunt multi pe aicci in situatia mea , ce facem le aruncam ? sau le reparam si dam mai departe beleaua ? nu sunt la prima masina si sincer nici nu cumparam daca stiam ca motoarele astea is asa problematice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un vw bora 14. 16 valve cod motor axp cu gpl pe ea nu porneste la prima cheie daca o las de pe  o zi pe alta  nepornita.Nu are nici o eroare.Am schimbat senzorul de temperatura, am curatat senzorul de turatii.Cand deschid usa se aude pompa bazaind si cand pun contactul la fel.Stie cineva de la ce ar putea fi?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.Pe la urma am ajuns si eu la un mecanic mai bun cu golful.Imi pierdea ulei,si aceasta pierdere a fost de la capacul de la vilbrochen.(asa mi-a zis mecanicul)Problema e alta: nu merge rotund la relanti.A pus si testerul si zice ca da eroare la pistonul 2.A verificat bujia,fisa,injectorul ,bobina,nimic .A schimbat si garnitura de chiulasa ptr. ca cealalta era pusa cu silicon (mi-a spus)Numai stie ce sa-i faca.M-am gindit poate ma puteti ajuta.Mentionez ca am aprins martorul check si din cind in cind imi tiuia martorul de ulei si se si stingea.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact,dar pot intreba mecanicul miine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-a rezolvat problema la 1.4 bca cu tremuratul si check engine aprins si , schimbat bujii si fise  si toarce ca noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare .

Am un golf 4 din 2001 , motor AXP la care s-a aprins beculetul "" magic"".

Am facut o scanare , iar mai jos este rezultatul. Va rog niste raspunsuri la urmatoarele intrebari??

- Ce il doare pe motor , e problema la sonda 1 ? (am curatat clapeta de acceleratie) ( in acest caz se potriveste sonda 1 de la un motot 1.4 16v AUA de la o skoda Fabia1)

-Se poate regla servodirectia ( sa merga mai usor volanul, si cum se face)

-Unde este pozitionat Switch-ul de la pedala de ambreiaj?

-Cum pot sa rezolv problema la Airbag

Multumesc.

*Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
2 Faults Found 
19667 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P3211 - 35-00 - Heater Return Coupling
17947 - Clutch Pedal Switch (F36) 
            P1539 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 0000 0000

*Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
1 Fault Found 
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

IMG_20160614_210950_resize.jpg

IMG_20160614_211013_resize.jpg

IMG_20160614_211304_resize.jpg

IMG_20160614_211443_resize.jpg

IMG_20160614_211837_resize.jpg

Modificat de iuli_badila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!