Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

pana la urma a fost sonda 2. Zuruia ceva in ea, probabil chiar heating elementu ala. Coincidenta ca a crăpat chiar dupa schimbarea distributiei. Valorile sunt normale acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, doar ce m-am inscris pe acest forum , caut un raspuns la o problema : Nu se mai aprinde martorul bord rezervor ....stie cineva care ar fi problema ? Si cum se poate rezolva? Imi cer scuze daca a mai fost aceasta postare ( ce aceasta problema) dar nu am gasit. Daca exista va rog sa postati link`ul .Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin,fi mai specific,pe forum nu ai cum sa nu gasesti raspuns (vezi linkiurile postate de colegul sdR+)

1.Inainte iti functiona?

2.Nu se mai aprinde martorul cand e putin combustibil,mai bine zis nu se mai aprinde cand ar trebui sa se aprinda?

3.Daca alimentezi iti indica/urca acul de combustibil?

Cel mai usor identifici cu o diagnoza,vezi ce erori/eroare ai.pot fi contactori de la pompa(circuitul care trimite semnal la martor "ca nu mai e combustibil"),poate fi pompa de combustibil in sine, poate fi martorul anulat/astupat,lipituri reci la led-ul de martor combustibil,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am observat ca motorul papa ulei. I-am schimbat uleiul in noiembrie, anul trecut. Nu stiu ce ulei a avut inainte, am folosit Motul 5w40. Pana sa-i schimb uleiul, cand ma uitam pe joja nu papa deloc, cel vechi ramanea constant. Acum, dupa vreo 3000 km facuti, nivelul pe joja a scazut de la jumatatea gradatiei, cu vreo 2 mm sub ea. Este vreun motiv de ingrijorare? Cand a verificat-o mecanicul mai demult in vara mi-a zis ceva de simeringul palier, ca o sa trebuiasca sa-l schimb dar estima el ca mai tine vreo 50.000. Ma gandesc ca nu poate fi vorba de segmentare, motorul trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine xclean mai ok decit xcess si aprope =Lmoly toate 5w40.Pt 2 l nu merita desfacut si bagat 20-30 mil,parere personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Marius-Dan said:

La mine xclean mai ok decit xcess si aprope =Lmoly toate 5w40.Pt 2 l nu merita desfacut si bagat 20-30 mil,parere personala.

20-30 milioane ce anume? Segmentarea, sau schimbarea simeringului de palier?

Intr-adevar, am folosit X-cess

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20-30-reparatie capitala motor,cind desfaci vezi ce trebuie.Sau altul sh dar e ca la loto.

Ps-am comandat acum dura lube...urmatorul pas e apa sfintita.No stress.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de parere ca e mai bine sa refaci ce ai, asa ai siguranta ca motorul va fi ca la inceput. Dai putin mai mult, dar nu e loterie. Sper totusi ca la mine sa nu fie cazul acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat careva tachetii ? aveti idee cat au ajuns ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna.Am si eu o problema.Dupa citiva km de mers aproximativ (15km),imi incepe sa-mi piuie martorul de ulei,pilpiie de citeva ori si se stinge.Am ceva pierderi de ulei ,poate fii de-acolo???mrs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand "piuie" martorul se aprinde/stinge intermitent?

Cand iti mai face asa,accelereaz-o peste 3000 ture si mergi accelerata asa pt 5-10 secunde si zimi apoi daca dispare martorul...

Sa iti completezi si datele despre motor,cod,an,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, cxr2test a scris:

Cand "piuie" martorul se aprinde/stinge intermitent?

Cand iti mai face asa,accelereaz-o peste 3000 ture si mergi accelerata asa pt 5-10 secunde si zimi apoi daca dispare martorul...

Sa iti completezi si datele despre motor,cod,an,etc.

Salut.Nu trebuie sa turez la 3000 ,ptr. ca se stinge.....ce am mai observat e ca se intimplã la mers constant,mai subturat..Dupa cum se vede pierde ulei pe la ceva simeringuri(cred).Motorul e 1,4...16v....2001...axp.plus e aprins martorul check

Cind piuie-piuie intermitent.

Modificat de frici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am vazut niste filmulete pe youtube despre un anume senzor MAF la Golf 4, si faptul ca trebuie curatat la o anumita perioada. Exista acest sensor pe motorul 1.4? Daca da unde este localizat? Poate spune careva ce alti senzori sau componente ar trebui curatate periodic la motorul 1.4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de an,euro 2 are acel locas dar senzorul nu este prezent (corectati-ma daca gresesc). Senzorul de obicei e localizat pe ansamblu priza aer/filtru aer,totusi e un senzor nu se "curata" periodic,pt senzori si alte piese electronice exista diagnoze vagcom/vcds unde iti citesti erorile si le repari/inlocuiesti conform cerintelor specifice masinii tale.Motoarele 1.4 au doar senzor MAP pe cand cele de 1.6 etc parca au MAF

Ce se curata periodic sau macar odata la "cat timp ai chef si/sau iti aduci aminte" ar fi:

Epurator (in spatele motorului sub carcasa filtrului de aer) partea stanga

Clapeta acceleratie (sub carcasa filtru aer in dreapta)

Carcasa filtru aer daca ai ulei in filtru (daca epuratorul e plin/infundat/murdar,o sa iti bage mai departe si in filtru)

De mentionat e ca nu strica sa faci si o curatare la instalatia de alimentare benzina macar odata la cativa ani,aditiv,chiar isi fac datoria.

Aici e un video sa ai oarecum o idee:

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cxr2test exact filmuletul ala l-am vazut, dar la 1.4 nu am gasit senzorul.

As adauga si EGR-ul care trebuie curatat, eventual cu ultrasunete.

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

euro 2 are EGR pneumatic sa zic asa ce se poate curata si fara ultrasunete,pe cand euro 4 are electronic/alt sistem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,euro 2 are EGR pneumatic'' pana la o anumita data din 1999,apoi si euro 2 au egr ,,electronic''.

La egr vacumatic nu prea ai ce sa cureti,ori pica capsula ori comanda lui electrica.

1.4 si 1.6 16 v au senzor MAP (Manifold Absolute Pressure) in galeria de admisie pe partea dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul MAP e usor accesibil la 1.4? Nu gasesc nicio poza unde sa se vada exact unde e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 11 ani masina cu motor  AXP si nu am auzit sa existe un asemenea senzor. Poate invat si eu ceva nou. Pana acum am crezut ca nu am asa ceva.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

06B906051 =BCA,APE,AXP

036906051 =AHW,BCB,AKQ,ATN,AUS,AZD

Partea dreapta in zona jojei de ulei in galeria de admisie....2 sisteme de prindere,cu suruburi sau prin clipsare.

0261230031-SENSOR-MAP-AUDI-GOL-PASSAT-POLO-06B906051-600x600.jpg

20160312_1645381.jpg

8612-IMG-0918.JPG

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut băieți. Am si eu 2 probleme la mașină Golf 4 1.4 16 V an 2000 motor ape ,  probleme pe care nici un Mecanic din nr de 5 nu i a dat de cap.
1. Dimineata la prima cheie nu porneste din prima sau dacă o las nepornita 6 ore tot nu porneste din prima. Din a doua o ia la sfert. O să vă pun si un video. 

2. În treapta a 5a mai mult de 4000 rpm si 145 km ora nu se duce. Se oprește acolo. Din treptele 1 si 4 turometru se duce in maxim pe roșu la 6000 ture. 
Mentionez ca tot ce înseamnă aprindere este totul nou schimbat de asemenea si alimentare. Pe testere nu da nici un fault nimic. 
Asa ceva au zis mecanici ca nu au mai întâlnit.

Va rog frumos sa ma ajutați cu un sfat , poate ați întâlnit și dvs așa ceva. 
Multumesc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Vreau sa va intreb inca ceva :cind imi functiona motorul cum trebuie se auzea un ticănit in zona vasului de expandiune,acuma numai.Poate fi din cauza ca pierde mult ulei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ticaitul il face canistra carbon,o cutie neagra...cind nu-l auzi e problem.Nu ai stopat pierderile de ulei ?Galagie mai fac tachetii,role,etc dar bat,uruie.E altfel sunetul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!