Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

On 10/27/2015 at 7:39 PM, danielvw2 said:

Salut

Aceiasi problema o am si eu nu porneste la prima cheie la rece, la a doua o ia perfect am schimbat senzorul de temperatura al apei chiar de 2 ori si am pus de origine, degeaba.Am montat gpl pe ea dar pornirea o face pe benzina.Am curatat clapeta, egr, buji schimbate in primavara pe tester nu da nici o eroare.Unele pareri spun ca ar fi pompa si ma gandesc sa o schimb dar e si cam scumpa daca nu o fi ea problema.Bazaie cand deschid usa sau pun contatul.Nu stiu ce sa mai fac.Nu a rezolvat nimeni aceasta problema? Un service bun si serios in Bucuresti unde ma indrumati? Am dat pana acum numai japcari si ciocanari.

multumesc

Salut,sper ca nu e tarziu,am si eu aceeasi problema la un golf 4 1,4 16v din 1998 ,din fericire am tester vag si eroarea care apare e ca imobilizatorul nu identifica corect cipul din cheie(semnal slab) -rezolvarea e demontarea antenei imobilizatorului din jurul contactului si curatarea conexiunilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti la golful meu ce e cu acel box negru din stanga motorului, intre vasul de expansiune si vasul lichidului de spalat geamuri? Se aude un pacanit destul de suparator cu frecventa destul de mare (cca 5-10 batai/sec). E normal?______ si ciudat e ca acelasi tip de pacanit se aude si (deci de 2 ori) de la motor. Central. Treaba e ca am si inst de gpl cangas, care are acele injectoare sau ceor fi ele chiar in zona unde se aude. Maine inregistrez

Modificat de br26nyc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E canistra carbon,cind nu o auzi tacanind e bai..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

Am si eu probleme cu un golf 4 1.4 BCA din 2003 , de ceva timp am tot mers cu becul de la check engine aprins ,insa astazi a inceput sa refuze sa porneasca la prima cheie ,porneste greu la 2 a , 3 a cheie . In timpul mersului nu are nici un simptom nu tuseste nu nimic ! De la ce ar putea sa fie ,si daca imi puteti recomanda undeva sa ii fac si eu o verificare cu vag com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce distanta la electrod trebuie sa aiba bujiile unui motor 1.4 16v? La ce cuplu trebuie stranse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.02.2016 at 0:34 AM, floro_st205 said:

0,9-1,1 mm    si  30Nm

Mersi, sa inteleg ca cu cat e mai mic cu atat mai bine -> 0,9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza mai mic din cauza ca in timp se arde , distanta se mareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile pt 1.4 sunt mai diferite 101000033AA.

 Asupra bujiilor NU SE INTERVINE (modificare distanta electrozi) pe durata lor de viata si doar se schimba la maxim 60.000 km sau la maxim 30.000km daca masina consuma ulei si apare crusta pe electrozii bujiei.

Informatii detaliate:

http://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9361

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari .Nici nu stiu unde sa postez.Problema mea e ca am schimbat  epuratorul de ulei(nou) si tot am pierdere de ulei din zona distributiei.Va rog ajutor!(1,4 16v axp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui poze cu zona pe unde pierzi ulei,poate nu etanseaza la epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic dar si la cel vechi si la cel nou sa fie din etansare???Parca iese uleiul din capacul de la distributie....mi se pare ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazuta de un mecanic.Sigur e ulei si nu antigel,daca o mai pornesti sa verifici nivel ulei,antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am fost la mecanic(service) de 3 ori..Dupa ce mi-a schimbat epuratorul dupa vreo 20km aprox. mergind pe drum normal,la 2000 turatii a inceput sa-mi tiuie martorul de la ulei.Eram in trafic mare si nu m-am putut opri numai la vreo 200metri.Am oprit 5-8 minute dupa care am continuat drumul.(cca 20km)Ajuns acasa la parcare citeva miscari inainte- inapoi am observat iarasi pata de ulei pe jos.Dupa citeva ore m-am uitat la nivel ,era pe partea zimtata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti norocos pierzi ulei pe la senzorul de presiune , zona egr (partea dreapta) si se rezolva cu alt senzor (daca e defect) sau trebuie strans mai tare sau alta garnitura.

Mai e si cealalta varianta,sa ai joc la ax,si trebuie "bucsharit",pierzi presiune si de aceea ai martorul aprins(de obicei se aprinde la turatii mici cand mergi cu viteza constanta,iar daca cresti turatia dispare martorul) si reapare iar la turatii mici.(desi aici are logica martorul dar nu si pierderea ta de ulei)

Verifica daca ai ulei prelins pe baia de ulei si urmareste traseul si fi mai specific in ce conditii se produce situatia ta

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin pe acest topic pt cateva informatii daca ma poate lamuri cineva:

1. Capacul de motor de pe Golf 4 1.6 FSI sau 1.6 16V AUS/Seat Ibiza 03' 1.4 16V:

52528335_1_1000x700_motor-vw-golf-4-16-1

70316112_1_644x461_capac-motor-golf-4-16

81348162-71585750-16000883.jpg

Potriveste pe cel de 1.4 16V?

Stiu ca acestea au priza/filtru de aer altundeva,etc ma refer strict la capac,in ideea ca filtrul de aer (compartimentul) de pe 1.4 e demontat,deoarece decupajul pt joaja si capac ulei par a fi la locul lor in pozele postate mai sus.

-------------------------------------------------------

2.Odata cu montarea unei clapete de acceleratie de Golf 4 1.6 8V SR sau 1.6 16V (euro 2,aceea cu EGR pneumatic nu electronic) pe un motor 1.4 16V AKQ mai trebuie calibrata?

3.Aceeasi intrebare si pt montare de injectoare de 1.6 pe 1.4,mai trebuie facute ajustari?

Aici ma refer strict pe partea de soft/CB,ca potrivesc sau nu - fizic mufele,ca trebuie ajustate,etc aia nu ma intereseaza.

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Dupa achizitionare golf 4 1.4 16V 2001 AXP am schimbat tot ce inseamna consumabile inclusiv fise si bujii.

Saptamana trecuta am schimbat si distributia. Masina merge impecabil pana a doua zi cand apare CEL cu urmatoarele:
P0140 circuit insufficient activity b1s2
P0141 heater performance b1s2
erori care apar dupa stergere la vreo 2 ore de mers. Ce s-a modificat inspre rau: da in nas la plecare de pe loc si la trecerea in viteza superioara cand e putin subturata(daca schimb la 2500 nu mai da in nas)

Pana aici toate bune, dar de 2 zile, in vitezele 2 3 si 4 (putin si in a 5-a) la aprox 2000-2300 ture merge ca si cum rotile ar fi oua(verificat roti/discuri/etrieri etc, la fel face si cu jantele de iarna si cu cele de vara). Mentionez ca acest fenomen se intampla doar cu motorul cald, la rece merge bine.

Ca si observatii la 90 grade apa:
sonda 1: 0(zero) volti indiferent de turatie
sonda 2: 0.44 volti indiferent de turatie
avansul la relanti: 6 grade dar fluctueaza pana la 9-10 grade

Poate fi ceva din distributie? Sau ce trebuie sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.vreau sa schimb bobina de inductie,ce ma sfatuiti sa iau dintre beru si valeo?diferenta de pret este de doar 5 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sunt bune,dar daca ar fi sa aleg as merge pe valeo.eu am gasit la 190 lei in cj.valeo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , sunt nou posesor de circa 3 luni al unui vw golf 1.4 BCA , dupa achizitionare i-am schimbat placute fata , ulei filtre 

distributia a zis proprietaru ca o schimbase acum 2 ani si a facut 15 mii de km , am zis ca mai merge un pic

A venit momentu sa plec din tara si vreau sa o pun la  punct .

Ce distributie si pompa de apa ma sfatuiti sa pun / cei deI la magazinu de piese mi-au recomandat INA si Contitec ca pompa de apa

am luat vro 2 gropi mai nenorocite la viteza mare si cred ca mi-am stricat ceva amortizor ,flansa , in caz trebuie schimbate amandoua pe fata am vazut ca sunt cam scumpe

masina cam mananca ulei daca o enervezi ( mers 130-140 ) dupa 2 ore de forja a trebuit sa completez cu ulei castrol w40  . mecanicu a zis ca e normal sa manance motoru asta ulei

mai face figuri imobilizatoru , dar m-am obisnuit cu el , infing cheia mai bine a 2 a oara si porneste fara probleme 

mai am si ceva burdufe la planetara din cauciuc vreau sa pun  , nu de plastic 

in general sunt multumit de masina , nu ai ce asteptari sa ai de la ea la motoru asta mic , isi face treaba in oras 

problema mea e ca vreau so pun la punct pt urmatorii 60 de mii de km si nu stiu la ce ar trebui sa ma uit sa nu am probleme in germania ca acolo e foarte scump

as dori un sfat cu privire la un distribuitor de piese in caz de este aici pe forum cineva de profil cu preturi bomba 

 

 

l

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand la ce numar de kilometri trebuie sa completezi ulei?  Topicul in care ai scris se refera strict la motoare, deci celelalte probleme cauta topicurile dedicate. Recomandarile pt distributie sunt ok. Se recomanda Ina si Conti. Preturi bomba nu vei gasi nicaieri dar in aria comerciantilor gasesti useri suficienti carora sa le ceri preturi pentru ce te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am facut vro 4000 de km dupa care am facut un drum de 2 ore si am mers cu 130 140 mi s. a aprins becu galben la ulei am completat cu 1l si acum e pe maxim nivelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ina sau conti.sunt ok.problema cu mancat ulei de a fi "normala" ce sa zic,avand acelasi motor (AKQ) eu nu pierd ulei deloc si de cand am facut revizia nu am completat nimic.daca pierde ulei trebuie pe viitor sa faci un test de compresie sa vezi cum sta cu pistoanele.

chestia cu imobilizatorul e comuna,nu iti citeste la primul contact cheia din cand in cand.mare lucru nu ai ce face decat alte ceasuri si poate ceva mesterit la modulul de comfort.

flansele de amortizor nu sunt scumpe,depunde de unde cumperi.indicat e daca vrei sa umbli pe la suspensie sa schimbi tot (daca ai buget) daca nu pe rand,oricum pana nu se da jos fiecare amortizor/arc sa vezi despre ce e vorba nu ai de unde sti exact.

bafta la drumuri!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/5/2016 at 9:09 PM, aramiss said:

Dupa achizitionare golf 4 1.4 16V 2001 AXP am schimbat tot ce inseamna consumabile inclusiv fise si bujii.

Saptamana trecuta am schimbat si distributia. Masina merge impecabil pana a doua zi cand apare CEL cu urmatoarele:
P0140 circuit insufficient activity b1s2
P0141 heater performance b1s2

Poate fi şi din distribuţie dacă problemele au apărut imediat după schimbarea ei, dar şi din sonda lambda. Verifică bine să nu fie o problemă pe la mufă/fire.

În plus verifică dacă:

  • în grupul 030 ai 111 în câmpul 1
  • în grupul 032 ai între -10....+10 în câmpurile 1 şi 2
  • în grupul 033 ai între -10....+10 în câmpul 1 (trebuie să oscileze în jurul lui 0%)

Dar în locul tău aş verifica prima dată dacă este pusă bine distribuţia. De curând am văzut un motor asemănător care mergea destul de prost şi după ce s-au schimbat ceva piese pe el (inclusiv sonda lambda) nu şi-a revenit până nu a fost pusă distribuţia din nou (axele cu came nu erau perfect aliniate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!