Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor. Vreau sa schimb placute si discuri fata spate sistem franare. Ce ziceti de ferodo ca marca si calitate ? Stiti ce origine au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , Ferodo este ok, am folosit pe cateva masini personale, nu aveam probleme cu ele gen ovalizare disc, scartait la franare etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus martorul de la sonda lamba din bord inainte imi statea aprins permanent, acum are momente cand clipareste dupa care sta aprins. Sonda stiu ca e defecta, trb sa o schimb dar nu stiu celelalte erori ce sunt si mai am o eroare la senzorul de acceleratie lateralpost-157582-14420492035666_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In bord nu exista martor de sonda lambda. Ala se poate aprinde din zeci de motive, nu numai de la sonda lambda. Mie imi pare ca nu ai sonda lambda 1 defecta.(care este scumpa si importanta). B1S2 cred ca inseamna sonda lambda 2 care masoara doar eficienta catalizatorului si nu are influenta la consum sau functionarea motorului. Dupa mine ai bujii proaste. Ai pus de care trebuie? Fisele de bujii sunt bune? Bobina/bobinele de inductie sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu sunt un mare specialist, insa am avut si eu o problema asemanatoare (crescuse consumul brusc, nu mai avea vlaga, si nu mai urca in viteza), ... si am gasit ca aveam o roata semi-blocata pe spate.

Asta nu se vede pe calculator ... ci numai la verificare pe viu.

Vezi daca fara a trage frana de mana, masina (oprita) se misca usor in fata/spate.

Daca nu, asta e treaba ...

 

Drumuri bune, sa aveti !

Modificat de gabi.z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu's rotile....eu fac naveta zilnic peste 100km...daca erau rotile se incingeau, in plus masina pe liber se duce foarte foarte bine. Oricum mersi pentru sfat si drumuri bune si tie!

In bord nu exista martor de sonda lambda. Ala se poate aprinde din zeci de motive, nu numai de la sonda lambda. Mie imi pare ca nu ai sonda lambda 1 defecta.(care este scumpa si importanta). B1S2 cred ca inseamna sonda lambda 2 care masoara doar eficienta catalizatorului si nu are influenta la consum sau functionarea motorului. Dupa mine ai bujii proaste. Ai pus de care trebuie? Fisele de bujii sunt bune? Bobina/bobinele de inductie sunt bune?

Bujii am beru. Daca vrei sa.mi recomanzi cv bun as lua in considerare, si vreau sa schimb si fisele cu bobina. Ce-mi recomanzi?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că n-ar strica să verifici şi pompa de combustibil (presiune şi debit) şi regulatorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele se pot masura cu un multimetru; trebuie sa aiba cam 6Kohmi.

Aveam si eu eroare de missfire si s-a rezolvat prin inlocuirea bobinei.

In rest, daca trage greu si are consum mare, n-ar strica sa verifici si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bobina ma gandeam si eu...ce firma imi recomandati sa iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

As dori sa intreb si eu ceva legat de o problema specifica pe care o avem la VW-ul nostru legat de aprinderea becurilor de ESP si EPC din bord. Am observat ca mai exista persoane pe acest forum care au intampinat probleme asemanatoare, dar legate si/sau de Airbag-uri si ABS. Nu am reusit sa gasesc solutie pentru ESP si EPC impreuna.

 

Problema este urmatoarea: in aproximativ 75% din situatii, cand pornesc motorul ramane becul de ESP aprins (adica triunghiul galben cu sageata rotunda). In restul de 25% se aprinde doar cand pun contactul si se singe dupa ce porneste motorul, cum este si normal.

Acum... in cele 75% din situatii se intampla destul de des sa ramana si EPC-ul aprins (adica becul care zice clar "EPC").

 

Astfel, de multe ori, se intampla sa merg kilometri intregi cu ele aprinse pe drum national intins (deseori fac naveta cam de 25 km). Cateodata am noroc sa nu se mai aprinda dupa ce inchid motorul cam 2-3 minute si il aprind din nou.

 

Mentionez ca se intample indiferent de terenul de sub roti (fie el pietris, iarba, asfalt, etc.) si inclinatia drumului -> Nu pare sa existe o corelatie directa. Apasand butonul de pe bord pentru ESP nu face nimic; tot ramane ledul aprins daca asa am pornit cu el.

 

De asemenea mentionez ca numa pe timp calduros am condus (de cand am cumparat masina sh adusa din Germania). Verificarile facute la mecanic cu acel soft (nu stiu exact care a fost folosit) nu au aratat nicio problema. Iar RAR-ul a zis ca totu-i ok cu roti/frane si ce mai verifica ei acolo.

 

Intrebari importante:

1. Mai exact ce inseamna fiecare dintre cele doua notificari la bord: Ca actioneaza in acel moment vreun sistem aditional asupra motorului? Ca nu actioneaza? Ca s-a defectat si e un fel de 'warning'?

2. Mi se pare mie sau exista o legatura intre aceste sisteme si consumul de benzina, deoarece calculatorul de bord imi arata ca fac 6.5 consum la drum intins cand am becurile aprinse, si mi se pare ca numa 5.5 cand ramand inchise pe tot parcursul drumului? Sau poate sunt eu paranoic ... cu paranoia asta mi se pare ca parca si pedala de acceleratie si cum imi 'vorbeste' masina la drum par diferite.

3. Cat de mult ar trebui sa ma panichez? (sa o duc cat mai repede la service si sa ma astept sa dau o carca de bani?)

 

Va multumesc anticipat!

Modificat de Ablaze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pentru sfaturi...o sa imi inlocuiesc bobina fisele si inclusiv bujiile si revin cu comm...va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sta ESP-ul cam 60% din timp aprins,la test zice ceva de acceleratia lat,m-am obisnuit asa,dupa un drum mai vioi uita 2-3zile.Roti/cauciucuri identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent ar fi o problema cu clapeta de acceleratie. Ca sa o schimb ma costa cam 800 RON, dar nu e imperativa schimbarea. Mai pot sa merg asa pana vin erori grosolane la bord.

 

Acum ce am facut a fost sa merg la reprezentanta VW si sa imi faca o 'recalibrare'/'adaptare' din calculator.

Zis si facut, recalibrarea a fost facuta si nu s-au mai aprins erori in bord ceva vreme.

M-am gandit ulterior ca ar fi bine sa se faca si o curatare a clapetei, asa ca am apelat din nou la ei. Mi-a dat jos protectia aia de pe motor si au dat cu șprei in clapeta si au curatat cu o carpa (fara sa scoata capeta din motor). Au pornit motorul si au accelerat putin ca sa treaca spreiul de curatare si gata, au montat inapoi protectia. Totul in 10 minute, dupa care iar a fost 'recalibrat'/'adaptat' din calculator.

 

Bun ... acum care mi-e mie grija: De ce imi consuma 6.6/100km cu calibrarea facuta, cand pe acelasi drum extravilan facut in exact acelasi regim de conducere inainte de calibrare imi consuma 5.4/100km?

 

Nu ca m-as zgarci eu la benzina, dar ma gandesc sa nu fie o problema ca un click pe un calculator imi mareste consumul asa din senin... parca si de condus se simte altcumva cand trage masina.

 

As mai avea o intrebare legata de procesul de curatare al clapetei de acceleratie: oare nu trebuie data jos, desfacuta si curatata si pe la rotitele alea zimtate (macar sa vedem daca nu-s tocite sau daca sunt alte probleme pe acolo)? si nu ar fi util sa verificam si senzorul acela de aer (nu stiu exact cum se numeste, dar stiam ca se ocupa de comunicarea computerului de bord ce cantitate de aer trece) si poate e murdar sau ceva? Domnul de la VW a zis ca n-are cum sa se murdareasca senzorul, fiindca e facut sa nu se murdareasca si ca daca ar fi fost o problema ar fi aparut la diagnostic sau nu ar fi acceptat calculatorul 'adaptarea'/'recalibrarea'.

 

Sunt destul de stresat de problema asta si as dori sa stiu exact ce face acea 'adaptare'/'recalibrare' din softul domnilor de la VW si cum imi afecteaza motorul/acceleratia. E grav ca imi consuma mai mult? Ce altceva sa fac daca nici cei de la reprezentanta nu-mi pot spune?

 

Va multumesc anticipat pentru orice raspuns care m-ar putea ajuta sa dorm noaptea mai linistit.

Modificat de Ablaze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema...erau fisele defecte...am inlocuit fisele si masina si.a revenit...va multummesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua ! am si eu uun golf 4 1.4 16v cod AKQ si am urmatoarea problema ... porneste greu la rece si nu intra socul ! dupa aproximativ 2-3 minute isi revine sta intre 750-800 de ture dar daca misc volanul aproape k moare ! am scanat cu vcds ai am urmatoarea eroare : 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 26-00 - Output Open , acceleratia este pe cablu ! bun am intrat pe engine - measuring blocks canalul 098 la adaptere imi apare error am dat basic setting apare adp run dupa circa 10 secunde iar error la clapeta nu se aude nici un bazait absolut nimic in momentul adaptarii ! bun am dat clapeta jos curatata ... conducta de la egr + egr-u curatate puse la loc aceeasi problema aceeasi eroare ! multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Va deranjez cu o problema. Ieri seara, cand ma intorceam acasa masina a inceput sa tremure atat in mers cat si la relanti, la inceput mai usor dar dupa 1-2 minute puternic. Martorul "Check Engine" se aprinde intermitent si merge foarte foarte rau, adica nu mai trage aproape deloc. Imi puteti da un sfat, ce ar putea fi?! E cineva din Cluj aici cu un tester Vag-Com? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu....verifica fise bujii sau bobina...de preferat fise...ia de la altcnv si fa.i o proba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu a rezolvat eroare aceasta ?

00282 - Throttle Position Actuator (V60) 26-00 - Output Open ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu a rezolvat eroare aceasta ?

00282 - Throttle Position Actuator (V60) 26-00 - Output Open ????

E moarta clapeta am schimbat o dupa aceeasi eroare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!