Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salutare!As vrea si eu sa stiu daca toba finala de un golf 4 1.4 se potriveste cu cea de golf 4 1.6.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulment:alternator,p servo,anexe intinzator,distributie role.

Scoate cureaua de anexe si porneste masina 1 minut si vezi daca mai face zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti de marca wahler la termostat ce ziceti e buna sau este altceva si mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am schimbat si termostatul si senzorul de temperatura din chiulasa si simptomele sunt la fel : cu cheia scoasa din contact acul de la apa nu coboara pana jos, iar la repunerea contactului acesta trece de 90 grade.Uneori cand coboara acul la 0 scartaie si coboara sacadat. Am facut si un test de actionare a bordului cu vag com si nu a iesit nimic. Voi ce parere aveti ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura nu este in chiulasa...este senzorul cu 4 pini din carcasa termostatului

Vezi sa nu ai contact imperfect in mufa,vezi cablajul sa nu fie ciupit,scoate mufa din senzor si vezi daca acul ajunge la 0 cu contactul pus.

Daca acul nu ajunge pe 0 cu contactul pus...e posibil sa fie o problema la ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am tot cautat pe forum si nu am gasit rezolvarea la problema mea!masina este vw golf 4 1,4

16v akq an 98,problema e urmatoarea:

La prima pornire masina tremura si turometru creste pana in 2000 de ture,apoi cand plec de pe loc si accelerez si iau piciorul de pe pedala de acceleratie ramane turata la 2000 de ture apoi dupa un minut isi revine la normal!

S-a curatat clapete(si calibrata)egr,la test nici o eroare!ce sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda,corp cablu acc.pana la clapeta.AKQ,etc 98 are acceleratia pe cablu,nu electronica,ca la biciclete si au fost cazuri cand agata pe canal,in spate la clapeta de acceleratie e un arc de unde se poate regla,trage manual,vezi daca revine usor si se inchide/deschide clapeta pana la capat si inapoi,ai doar 1 sonda lambda,normal trebuia sa iasa pe diagnoza.

 

Ansamblul clapeta-egr are cateva canale pe interior,verifica si alea daca poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu un golf 4 1.4  si imi face un zgomot ciudat cum ar fi in clipul urmator :https://www.youtube.com/watch?v=LUQfJ_czq2g.  Ce ar putea fi ?va mutumesc anticipat

Am avut si eu acel sunet. Dupa ce am facut schimbul de ulei + filtre, zgomotul a disparut si nici nu l-am mai auzit de atunci! Nu am depistat care a fost problema.

Modificat de kosmyn01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, aveti idee de la ce tremura motorul la relantii? ciudat este ca tremura si atunci cand are socul automat tras, adica daca o tine socul la 1500rpm tremura si dupa ce se incalzeste daca o duc eu din pedala de acceleratie la 1500rpm nu mai are nimic, chiar si daca o turez cu 100rpm in plus nu mai tremura.

 

am inlocuit o bobina care dadea rateuri, am curatat majoritatea senzorilor, clapeta de acceleratie, chiar si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut geniala idee sa dau jos suportul de pahare din spate sa l curat...surpriza nu mai sta inchis desi nu pare sa fie rupt nimic ceva idei despre cum functioneaza minunea asta aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti stiti cumva daca masinile noastre au sistem can bus sau nu pe partea electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu zgomotul acela ce se auzea de la roata dreapta spate. Pana la urma se pare ca era toba care nu mai statea fixa si se misca. Au prins-o cei de la service dar cate odata se mai aude acel zgomot, doar ca mult mai incet, aproape deloc. Deasemnea se pare ca am ceva prin toba, mai ales acum sunetul se aude mai bine toba fiind prinsa bine. Ce ar putea fi? Cred ca e sita (sau sitele?!) din interior. Afecteaza cu ceva infara de zgomot?

Si inca ceva, pentru cei care au segementat motorul sau cunosc pe cineva care a facut aceasta operatiune, cam cat costa si cat dureaza? Am vorbit cu cineva de la un service si mi-a spus ca o segementare m-ar ajunge cam 1.000 - 1.200 RON, nu stiu daca doar piesele sau cu tot cu manopera. Ce parere aveti? Mult, putin, acceptabil?

Modificat de Xerox01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sorin: euro 2 nu are can bus,euro 4 sau immo3 au.

 

@Xerox: La 1200 ron gasesti motor complet pt masina ta si mai te costa pana in 50euro RAR-ul sa-l omologheze.odata segmentat ala nu mai e motorul ce a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cxr2test Ai dreptate in privinta asta, dar ce garantie am ca noul motor dupa ceva km nu o sa imi faca aceleasi probleme? Mai ales ca am tot auzit ca motoarele astea de 1.4 necesita segementare pana la urma din cauza ca au racirea proasta sau ceva de genul, nu prea stiu. Sunt constient ca conteaza si cum a fost folosit motorul respectiv, pentru ca o cunostinta cu exact acelasi motor ca al meu (AXP, acelasi an de fabricatie masina, aceleasi dotari) si cu km apropiati de ai mei, n-are treaba cu motorul deloc.

Modificat de Xerox01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice parc de dezmembrari da garantie la motor,teoretic ai aceeasi garantie la o segmentare ca si la un "nou" motor.Poti cauta un motor cu km putini + garantia poti sta linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Postez la 1.4 desi eu am 1.6 16v AUS

 

Am urmatoarele probleme : 

 

1 -Cateodata , indiferent daca e frig sau nu afara , cand pornesc masina scad turatiile pana la 400-500 dupa care revin la 1000. Treaba asta o face de 2-3 ori (in interval de 5-6 secunde) dupa care revin la 1000 si coboara treptat pana la 700 (cum cred ca e si normal)

Astazi , cand am pornit masina sa plec la munca , a pornit la 1000 de rpm dar dupa 3-4 secunde s-a oprit de tot motorul (fara martori pe bord)

Sa incerc sa schimb bujiile?

 

2-Mai am o problema cu ESP-ul si computer-ul de bord. De ceva timp , atunci cand aprind luminile(indiferent daca e pozitie sau faza) , lumina de la calcucatorul de bord se micsoreaza. Mai nou ,imi intra si ESP-ul singur fara motiv. Problemele astea au aparut amandoua in acelasi timp. Mai e de mentionat ca in "perioada" in care lumina de bord si esp-ul "fac fitze" , cheia se incalzeste foarte tare in contact.

Problema asta nu e permanenta , face cand si cand.

E posibil sa fie ceva contact imperfect?

 

Am facut o scanare cu VAG si nu mi-a dat nimic. 

Multumesc si imi cer scuze daca am postat offtopic!

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatiile normale sunt in 900 rpm nu 700,daca ai 700 inseamna ca ceva nu e bine.

 

Verifica: bujiile,clapeta de acceleratie,incarcarea la baterie,bobina inductie undeva pierzi putere,au mai fost cazuri cand oscilau rotatiile din cauza de la sonda lambda dar nu se oprea motorul.

 

Esp pornit cand si cand inseamnca ca ai senzor defect sau ai scurt undeva,mai ales daca se incalzeste cheia.ai casetofon aftermarket sau ceva imbunatatiri la masini cu care nu a venit din fabrica?scanarea cu diagnoza nu iti da tot timpul exact problema pe care o ai,daca ai scurt la ceasuri,casetofon,etc alea nu vor aparea.

 

PS: daca dai search la forum gasesti rubrica de 1.6 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casetofonul e aftermarket. De doua saptamani am legat antena la el, pentru ca era rupta. Posibil sa fie din cauza asta? Sa fie ceva scurt de la masa? Chestia e cum aflu daca face scurt pe undeva? Se poate masura cu ceva?

 

Imi cer inca o data scuze pentru offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.verifica toate sigurantele (in principiu cele mari)

2.deconecteaza casetofonul si tot ce e legat de el.

3.circula 1-2 zile cu masina asa sa vezi cum se manifesta

4.daca crezi ca unele chestii te depasesc ca si aptitudine de electrician,iti recomand sa mergi la un service

5.la scrumiera iti merge un incarcator sau ceva?ai curent in ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa scot antena de la casetofon sa vedem daca mai face asa . Bricheta merge bine.Imi e teama sa nu ia foc ceva pe acolo... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu garantia la un motor sh nu o stiam, sa fiu sincer, dar nu stiu parca tot mai mult ma tenteaza sa imi refac motorul meu. Nu stiu, mai e timp sa ma gandesc pana atunci.

O intrebare: mi se pare mie sau acul de benzina cand e la jumate coboara foarte repede pana la penultima linie, de unde incepe sa coboare mai incet pana cand se aprinde martorul de benzina? Mi se pare mie sau chiar asa e? :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cum e setat senzorul,intradevar pare ca coboara mai repede de la jumatate spre ultimile 2 linii iar de la 1 linie spre rosu (galben,defapt) mai greu.

 

Faza cu motorul e ca e tombola,am avut de ales in a repara un motor de 1.2 de pe un polo 9n 2005 si am fost servit cu un pret de aprox 3900 lei (papa ulei exagerat de mult) am luat motor SH cu 1450 lei din dezmembrari (110k) cu garantie 3 luni ca functioneaza fara probleme sau banii inapoi,cat timp se face dovada ca s-a montat in service autorizat.(acelasi motor,cod,capacitate,an,euro,etc)

500 lei demontat motor vechi si 500 lei montat motor "nou" plus inca vreo 450-500 lei alte cheltuieli (incarcare freon,bujii noi,filtre,etc)Total 2400-2450 lei si inca 150 la RAR sa il omologheze.Desi a iesit cam mult (600 euro) tot e mai bine decat 900 euro reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde il schimbi,sunt pers fiz.aut care cu 5-600 lei iti face tot ce trebuie si ai hirtie pt garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca depinde,cel mai ieftin iesi sa ai pfa si sa fi mecanic.Motor am gasit de la 1200-2700 lei,mai e fi vorba aia "e prost cine da nu cine cere",cateodata lipsa de informatie te costa...destul.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!