Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

am verificat mai atent cu cablul vag-com. am intrat pe canalul 15 si acolo arata ca da misfire pe cilindrul 1, corespundea misfire cu trepidatia motorului.

mi-am facut curaj, am scos bobinele le-am curatat si am mutat bobina de pe cilindrul 1 pe cilindrul 3, acum nu mai da misfire nicaieri si parca nici nu mai tremura...

 

doar ca altceva m-a nelinistit, cilindrul (gatul) care iese din chiulasa si in care se infileteaza busonul de la baia de ulei are o ureche rupta (una din lamele). am  masina de ~10.000km si nu am auzit zgomote metalice. daca s-a rupt la vechiul proprietar si am avut nenorocul sa cada in motor, pana unde poate ajunge acea bucata de tabla, poate cadea din capacul chiulasei pana in baia de ulei, are loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o bucatica de plastic lipsa din buson si ma intrebam pe unde o fi ajuns..poate nu au cazut in motor..

post-129564-0-14128900-1431254362_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine lipseste chiar bucata de tabla, de sub plasticul care lipseste la tine. 

 

nu gasesc nici o schema cu capacul chiulasei, poate cadea in baia de ulei o bucata asa mare? poate rupe ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai facut 10 000 km si e ok nu cred ca trebuie sa-ti faci griji.Poate ai posibilitatea sa dai baia jos sa vezi ce e pe acolo si la mine ar fi buna ideea-am300490km...   


Cum mai statea busonul pe git daca nu ai tabla aia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci gatul, acesta are aceeasi prindere de capacul chiulasei ca si busonul tau (motorul meu are un capac mare ce contine si filtrul de aer), din prinderea gatului respectiv pe capac, de acolo s-a rup o tabla, mai sta intr-una. si apoi dupa ce pun si capacul peste motor il preseaza si mai tare.

 

skoda__fabia_1_4_16v_comfort_air_lf__fb_

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,arata bine utilajul ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este poza la motorul meu, dar m-ai intaratat, o sa-i fac poza
Asta este motorul, fabricatie 2005 150.000km

post-143452-0-51914000-1431260081_thumb.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ok,or fi rontait plasic,tabla,pina nu tusesc e bine.Duminica placuta.Mai plimb-o ca e tinerica la km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor, relantiul oscileaza am golf4 1,6; 16V, motor AZD, 2001, dupa 200m de mers am oprit pt. a da prioritate, la pornirea de pe loc un zgomot la motor, parca mergea in trei pistoane, abia am urcat o panta usoara in a-3-a, convins ca este o bujie, am desfacut bujiile si una nu funtiona, am cumparat bujii BERU, inlocuit bujiile dau sa pornesc masina, la prima cheie un zgomot puternic la motor, parca s-a rupt in doua, la a doua cheie nu a pornit deabia la a treia. Acaleasi simtome parca mergea in trei pistoane, mers infundat, parca se intrerupea alimentarea sau curentul, relantiul oscila intre 650-700trm. La trei diagnoze nu m-ia aratat nici o eroare la motor. Am curatat clapeta acc., EGR, senzor MAP. Masina merge la fel ca inainte de a avea problema, adica aceiasi putere parca nu ar avea nimic, doar ca la relati are aceiasi simtoma(oscileaza, merge intrerupt), iar in mers trebuie sa merg mai turat sa nu-mi dea socurile acelea. Am mai facut: am scos mufa de la EGR nici o schimbare, am scos mufele de la sondele lambda, nici o schimbare. Rog ajutor, multumes. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ieri am luat niște becuri de semnalizare galbene philips care le-am pus pe poziție..ala de la service asa spunea ca e de poziție dar am văzut pe net ca e de semnalizare..are ceva daca le las asa pe poziție? Exista vreun risc ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalinescul

Salutare!

 

Stiu ca motoarele 1.4 16V au tendinta sa sune a diesel si sa fie mult mai zgomotoase fata de benzina in general. Dar de cateva zile mi-a aparut un zgomot nou in motor (acel tzacanit specific de tacheti probabil) este MULT mai amplificat cand motorul ajunge la 90 de grade primele 5-10 min de functionare apoi isi revine. Acest zgomot (bataie) se pronunta doar intre relanti si 2000 de ture apoi dispare. Am pus si 2 inregistrari audio pentru a fi mai clar. Sa fie de vina uleiul 10w40 sau sa fie alta problema. Ce ma sfatuiti? Uleiul nu are mai mult de 3000 km dar este marca "WOLF" asa a fost conjunctura, nu am avut incotro si a trebuit sa pun acest ulei.

 

https://soundcloud.com/catalinescu/20150526-194819?in=catalinescu/sets/vw-sound-g4engine

https://soundcloud.com/catalinescu/20150526-195011?in=catalinescu/sets/vw-sound-g4engine

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cati km ai? Eu la 145.000 am pus 5w40 de la motul. Si motorul meu se aude cam la fel la relanti dar observ ca al tau bate destul de urat cand o turezi. Putere mai are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai spus nimic de distributie,eu as da jos cureaua de la accesorii si as verifica atent totul.Si dupa 2-3000max. jos uleiul si pus 5w40(parere personala).Daca nu ai scut ca mine citeva jeturi de wd40 o linistesc un timp.  


Hai ca ai fost mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalinescul

Salut, cati km ai? Eu la 145.000 am pus 5w40 de la motul. Si motorul meu se aude cam la fel la relanti dar observ ca al tau bate destul de urat cand o turezi. Putere mai are?

 

Aproape 222.222 km :)) Am avut Castrol 5w40 si scapa destul de mult, acum cu acest 10w.40 pierde mult mai putin ulei.

Nu ai spus nimic de distributie,eu as da jos cureaua de la accesorii si as verifica atent totul.Si dupa 2-3000max. jos uleiul si pus 5w40(parere personala).Daca nu ai scut ca mine citeva jeturi de wd40 o linistesc un timp.  

Hai ca ai fost mai rapid.

Legat de distributie, mai am vreo 15mii pana sa o fac. Unde mai exact sa dau acel jet de wd40? Nu am scut

 

Ce parere aveti de acei aditivi de ulei cu teflon? Am inteles ca sunt 2 tipuri de aditivi, unul se lasa in motor si se completeaza peste ulei altul se pune in motor inainte schimbului de ulei si se parcurge o distanta scurta cu acesta. Vreau sa incerc un aditiv pentru motorul meu cu multi km la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot de tacheti avem cam toti,jetul il dau pe role,curea cam tot ce misca si am inteles ca este un spray dedicat,imi scapa numele.Curatenie generala clapeta,egr,filtre,ulei nou-bun si lasa-l pina merge.Km multi la mine 300.000+.Discutiile pe inregistrare sunt subiective,doar live sau il compari cu altul live.Aditivi nu,poate metabond daca chiar vrei dar mai bine schimb de ulei mai des.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalinescul

Zgomotul pe tacheti este cunoscut si de mine foarte bine, am masina de 2 ani, noul zgomot este MULT mai amplificat si metalic. Azi dimineata nici macar nu disparea dupa 2000 de ture indiferent de turatie, a disparut abia cand s-a incalzit motorul bine, Ciudat este ca atunci ca este rece de tot, nu face zgomot doar dupa cateva minute, tine inca vreo 5-10 apoi dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditivul care zici ca-l pui inainte de schimbul de ulei se numeste motor flush si se presupune ca dizolva depunerile si curata motorul, dar, din ce am inteles de la colegii de pe forum, la motoarele mai vechi in timp se formeaza din depuneri un fel de sigilii pe ici pe colo si daca le dizolvi incepe motorul sa manace ulei. stiu ca metoda alternativa la motor flush este ca la schimbul de ulei sa folosesti un ulei mai ieftin, mergi 50-100km, il scoti si bagi uleiul bun.

 

nu este loc de indoiala, zgomotul ce se aude la tine nu este normal, am comparat cu motorul meu. cat despre castrol 5w40, pe acesta il papa si motorul meu, de aceea am trecut pe motul, am inteles ca ar rezista mai bine la temperatura mai inalta.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalinescul

Din contra am auzit de un aditiv care ar "petici" ar etansa mai bine, intre timp am auzit si eu de un ulei mobil one special pt motoarele cu mai mult de 200k, maine oricum ma duc la un service pentru ca am mai multe probleme cu masina, sa vedem ce zic si ei.

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca desfaci sa ai pregatit 3000ron pt o treaba buna sau alt motor sh dar e loterie.Ps-Lmoly cu 8000 de km suna mai bine decit xcess nou la mine ambele 5w40.


Am uitat-sa stai linga ea sa vezi cum lucreaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liquy moli e mai bun decat motul pentru motoarele noastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine da-Lmolly f.bun-am avut si castron si zdranganea sa vedem xcess..din pacate cu toate consum 6 litri la 10.000km dar no problem.Drumuri bune colegii ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se mai deschide portbagajul deloc, asta dupa ce o perioada mergea doar daca il deschideam cu cheia, chiar daca masina era descuiata. Din ce am inteles daca iau alt butuc va trebui sa port 2 chei, corect?

 

Il voi lua de la dezmembrari cel mai  probabil, puteti sa-mi dati o poza sa vad cum ar trebui sa arate piese?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor nu vreau eu sa intru ca musca in lapte dar eu am povestit problema mea in aceasta sectiune adica : am schimbat de nu stiu cine prin germany capacul la palaier nr 3 si -mi zice mecanicul ca este uzat arborele in acel loc si ca arata f. urat.  ma-am tot interesta si toti imi spun ca aceste motare 1,4 16v sun cu probleme si decat sa reparam sau sa cumparam motoare sh tardiv mai bine merg pana crapa sau cand da semen si atunci decid exact ce sa fac solutia la mine este alt bloc motor la care adaug chiulasa mea ca restul se potrivesc . daca gresesc cei care cunosc mai bine va rog sa ma corectati , am spus nu vreau eu sa intru ca musca in lapte ci vrea sa aflu si parerea altora . zgomotul este nepalcut si il am din 01.02.2012 de cand am masina ,. am trecut pe la multi mecanici si toti isi dau cu parerea, pana nu desfaci sa vezi care-i problema nu poti sa-ti dai cu parerea, eu mi-am iesit din pareri tachetii or bate dar zgomotul tare este de la palier. multa bafta va doresc


colegu cu portbagajul blocat vezi ca se desfac cele 2 suruburi din haion , tragi acea protectie de palstic mai fortat si vezi tot ansamblul stargator, yala , ai 2 surubele de desfacut si o mufa de dat jos si gasesti motorasul care descuie potbagajul, il iei frumos il desfaci si daca pricepi putin iti dai sema ca arcul care il angreneaza ori e ruginit drastic din cauza solutie de la stergator sau este sarit , curata , unge , armeaza-l si fa probe pana merge daca nu vrea asta clar este ars motorasul cumperi un  ansamblu sh si il desfaci sa il reconditionezi (uns curatat sa nu faci operatiune mai tarziu)

bafta !

gasesti si prin sectiuni pe aici expliactii


aesta este motorasul


vezi aici detalii http://vwforum.ro/topic/42495-diy-reparare-inchideredeschidere-hayon-la-variant/

post-102974-0-55538300-1432734867_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victor ioan

Salut . vad ca foarte multi se plang de bataia motorului de 1.4 

Puteti sa bagati ce ulei vreti , nu se va schimba nimic , un ulei mai gros nu face un motor sa nu mai consume ulei .

Problema la 1.4 este pompa de ulei care din fabrica a fost gandita prost adica presiunea este una slaba . Trebuiau chemate in reprezentanta masinile parerea mea si schimbate pompele . noi acum cu motoarele de 1.4 ar trebui sa le spargem  capu , foamea de bani e mare.

Modificat de victor ioan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, exista o pompa alternativa, mai puternica pe piata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!