Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

deci asta e pt voi expertii ...engleza inteleg nu i problema dar la ce valve se refera si ce rol au alea habar n am 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la valva canistrei de carbon.

Verifica siguranta, conexiunile electrice. Daca nu, poti incerca sa cureti acea valva, unii au reusit sa le resusciteze.

Altfel, o valva noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca rol, pt ca tot ai intrebat, e o valva ce treb sa asigure transportul doar intr-un singur sens (de la canistra catre motor) a continutului canistrei de carbon (unde se strang vaporii de benzina din rezervor). Cand valva se deschide, benzina stocata in filtrul canistrei va fi antrenata de vacuumul din admisie si dusa sub clapeta de acceleratie in galeria de admisie.

Va trebui sa te asiguri ca valva nu e blocata si ca poate comuta intre inchis si deschis.

Daca nu, incearca sa o cureti, poate se deblocheaza.

Dar asta dupa ce te asiguri ca nu e vorba de o pbma electrica (siguranta, cablaj, mufa).

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un prieten cu un golf 4 1.4 16v, motor AXP, si are o problema in sensul ca masina nu mai are putere si uneori se tureaza greu in viteza, iar la relantiu masina merge uneori subturat si tremura. dupa ce a facut o scanare, apare o eroare de la sonda lambda 1, atasez mai jos poza cu eroarea si as dori un sfat.

post-42543-0-96994700-1429363882_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pbma nu e de natura electrica (cablaj, mufa) atunci alta sonda. Sonda 1 e responsabila cu amestcul si e normal sa apara pbme daca e defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, legat de problema mea cu relantiul, inca nu am reusit sa fac un log amanuntit pentru sonda lambda, dar am scos clapeta pusa pe admisie ca sa fortez masina sa traga aer rece (am pus si un dop pe teava pe unde ar trebuii sa traga aer cald), vedem acum ce se mai schimba.

 

P.S. aveti idee de unde pot cumpara acel termostat care impinge clapeta respectiva? vreau totusi sa o las ca de fabrica intr-un final.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau o parere cu privire la afirmatia unui mecanic <motorul cu zimti este o problema> mi se pare un mit pe care nu reusesc sa-l deslusec. Se referea la golf 4 1.4, 16 v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum adica cu zimti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne-am lua dupa parerile la toti lacatusii…n-am mai merge nici cu bicicletele ; numai lua de bun ce zic toti " cunoscatorii"…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi, la ce s-a referit cand a zis ca e cu zimti, presupun ca nu de bine  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba-l cash, ca mai mare tampenie nu cred ca a putut scoate. Zii ca al tau e motor fierastrau si nu ai treaba cu el. Vezi apoi ce-ti zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nici dupa schimbarea de ulei pe 10w40 n am reusit sa scap de acea problema cu zgomotul de diesel ...Ce e mai ciudat ca apare doar dupa ce ajunge apa la 90 grade...Tind sa cred ca e ceva din arbore totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu o sa scapi pana nu schimbi culbutorii (de sunetul de diesel)

Aceeasi prob o am si eu si tot 10w40 folosesc, dar la mine face m-ai tare cand e rece si cand bag picioru brusc in ea

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu observ nici o imbunatatire la problema cu smuciturile la relanti dupa ce am fortat clapeta din filtru pe aer rece.

 

ce am remarcat azi, cand plec o idee mai tare urca consumul instant la 99.9l/100. 

 

tot tind sa cred ca este problema la vreun senzor, am mai remarcat ca imediat ce trece de 1000-1500 rotatii/min merge mai bine, sub acest prag trepideaza. (posibil sa fie si egr-ul? eu l-am curatat, pot sa testez mersul daca scot mufa de la egr?, el cand incepe sa lase sa treaca gazele, de la ce turatie?)

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg la ce s-a referit dar sigur a zis ca nu este de bine  ca se zguduie motorul si ditruge conductele...... restul era o limba straina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm.... deci e treaba des intalnita la motorul asta... tutusi nu pot sa accept ca se intampla asta. asa a iesit din fabrica? ce se uzeaza de ajunge sa tremure?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cumva de ce nu mi porneste ventilatorul de la radiator la 90 grade? Azi mi a facut o faza si mai urata ca a ajuns apa la 120 grade, iar cand luam contactul acul ramanea undeva la 80 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub baterie este un releu responsabil de ventilatoare,verifica bine sigurantele sau poti alimenta pe direct ventillatoarele+un electrician priceput.Termostatul lucreaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca azi nu mi a mai facut figura...ar putea fi ceva din ceasuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca e din bord...uneori cand urca si coboara acele fac un carait urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!