Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare.. pe toate site-urile am vazut capetele de planetara la modelul golf 4 1.4  AHW doar la aceeasi dimensiuni respectiv dinti si diametru.. vreau sa stiu daca  e o diferenta intre stanga si dreapta. cine ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne zici un pret si firma la ele cand le iei. Ce simptome ai mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună,

 

Simt de puțin timp în timp ce stau pe loc un fel de trepidație în podea ca și cum s-ar tura ușor motorul pentru o fracțiune de secundă la intervale neregulate, dar nu mai mari de 15 sec. Toate astea fără să oscileze turometrul.

Recent i-am făcut revizia (schimbat distrubuție, ulei, filter, plăcuțe, bielete) și tester, dar pe care nu apărea nimic.

 

Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la ventilatorul radiatorului... dar asta se intampla doar daca lichidul de racire este la 90°.. alta explicatie nu pot sa iti dau daca nu postezi un filmulet ..

 


Daca te refereai la mine ..cu simptomele asorin86... in viraj strans ,trancanesc.. ca si cum ar sari de pe roata...sunt clasice la uzura masiva a capetelor de planetara... si foarte enervante,dar si periculoase..am mai avut de a face cu asa ceva dar am facut schimbul la un service in Italia.Acum vreau sa le schimb eu.Principala cauza a uzurii sunt eu...cam apas acceleratia invirajele de pe strazi secundare in cele principale...si logic, capetele de planetara sunt supuse unui stres mare in viraje...dar totul se remediaza cu timp si sculele necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...zici periculoase...ale mele fac asa cam de un an si putin...cat pot merge oare asa cu ele???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Deci golf 4 1.4 16V cutia de viteze este de 1.6 si de cateva zile am jante de aluminiu pe 15.Faza este ca dupa toate aceste modificari motorul este lipsit de vlaga.

Ma gandeam ca si din cauza tubulaturi de aer ar fi lipsa asta de putere si ca atare ma gandeam sa montez un filtru de aer sport si sa anulez filtru de aer original.

Nu ma astept,daca fac aceasta modificare sa am mai multi CP sau cine stie ce performante dar cred ca toate sau adunat si motorasu parca gafaie la anumite turatii mai ales in jurul turatiei de 2000 se simte o lipsa de putere considerabila.

Ceva idei imi puteti da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu verifici clapeta de pe traseul de admisie aer sa fii sigur ca nu e in pozitie de iarna (trage aer din galeria de evacuare) si daca acel binmetal nu mai isi face treaba sa o comuti tu manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta respectiva am umblat odata la ea si am reusit performanta sa rup o urechiusa si nu mai sta ferm pe pozitie plus ca acel bimetal nu lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocheaza tu cu ceva sa nu iti mai traga aer din galerie. Cu o bucata de plastic sau metal ce o prinzi in suruburi. Iarna, o dai jos.

Iti dai seama ca intrand aer prea cald in motor, din cauza densitatii mult mai scazute decat aerul rece, motorul va fi lesinat pt ca va avea la dispozitie un volum mai mic de oxigen pt a efectua amestecul.

E un fenomen tipic motoarelor aspirate.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor.. omu' a zis ca are cutia de viteze de la 1.6 montata pe 1.4 ... sunteti siguri ca functioneaza bine??!!??..Ganditi-va bàbeste... cutia aia a fost studiata pentru un cuplu de forta precis.. si anume cel oferit de motorul 1.6 .Pentru mine... singura cauza este diferenta dintre raporturile din cutie,nu are rost sa cauti alte chichite... cutia e de vina.. Nu am acum exact valorile dar cum fac rost de ele le postez.


1.4 16V

Volumul motorului 1390 cm3spacer.gif Turaţia maximă 5000 rpm spacer.gif Cuplu 126/3800 Nm

1.6:

Volumul motorului 1595 cm3spacer.gif Turaţia maximă 5600 rpm spacer.gif Cuplu 145/3800 Nm  UITE DE CE AI SENZATIA DE MOTOR LIPSIT DE PUTERE

Modificat de axxell311
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapoartele de transimisie 1,4-1,6

post-40889-0-42523400-1429120749_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci parerea mea este partial (50%) adevarata,respectiv daca are montata cutia de la 1.6 77 kw... corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema lui Razvan nu e de la cutie. El si-a schimbat cutia de ceva timp si problema a aparut acum, cand a dat caldura.

Daca tinea de rapoarte ii facea si pana acum, insa daca va uitati, abia de la treapta a 3-a sunt diferente.

 

Insa intrebarea mea este in ce treapta sesizezi acea pierdere de putere?

Daca se intampla in toate atunci exclus ca motorul ar fi fortat ai tare de treptele superioare.

 

Eu banuiesc tot acea clapeta de aer, ideal e sa o inchizi sa-ti traga aer doar din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un motor 1.4 16v 74kw, problema se manifesta in faptul ca am niste smucituri la relanti, in plus dupa ce am reparat instalatia de aer conditionat  si pornesc AC-ul observ ca smuciturile au intensitate asa mare incat oscileza acul la turometru si se simt si mai tare in caroserie. Am curatat tot ce era de curatat (clapeta acceleratie, egr, map, etc.) am facut adaptare la clapeta si la egr, am schimbat filtru benzina, aer, filtru ulei + schimb ulei. In mers nu sunt probleme, pe vag-com nu apar erori la motor. Indiferent de benzina, indiferent de producator si chiar CO, simptomele sunt aceleasi indifeent de temperatura de afara.

 

Aici este un filmulet facut la turometru cu AC-ul pornit:

 

Relanti

 

 

Este foarte frustrant, are cineva vreo solutine/idee? Va multumesc!

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe curea,role ac nu te-ai uitat ?Dar personal tot pe la clapeta,egr as insista legat de oscilatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, multumesc de raspunsul rapid. am schimbat distributia cu vreo 1500km in urma, la fel si cureaua de accesorii, role, etc (curele conti, pompa apa hepu, role ina, pana si antigel inlocuit cu hepu), simptomele astea le am de dinainte sa fac vreo intrventie, pot spunde ca dupa ce am curatat clapeta acceleratie, egr si map, in mers se tureaza mai bine motorul, mai rotund, dar asta e singurul beneficiu. 

 

de mentionat ca fara ac pornit am smucituri, dar sunt mai.. fine si nici nu se misca acul turometrului. compresorul ac din ce am inteles este de tipul fara ambreiaj, dar nu cred ca are aface cu el.

pur si simplu parca la relanti motorul nu are vlaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare facuta meticulos poate ar fi utila.La voi vad ca sunt spontane,intilniri pe cind prin Tm cam rar..sigur gasesti un coleg sa te ajute.Si eu simt mici oscilatii,bilbe,etc dar merg 70%extraurban si o cam ascut,dupa e fata mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am un cablu compatibil vag-com 409. ecu nu stocheaza erori, am reusit sa fac si un log:

 

 


o sa incerc sa fac un log si cu ac-ul pornit, poate apar acele balbairi.

LOG-01-031-001-002.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor.. omu' a zis ca are cutia de viteze de la 1.6 montata pe 1.4 ... sunteti siguri ca functioneaza bine??!!??..Ganditi-va bàbeste... cutia aia a fost studiata pentru un cuplu de forta precis.. si anume cel oferit de motorul 1.6 .Pentru mine... singura cauza este diferenta dintre raporturile din cutie,nu are rost sa cauti alte chichite... cutia e de vina.. Nu am acum exact valorile dar cum fac rost de ele le postez.

1.4 16V

Volumul motorului 1390 cm3spacer.gif Turaţia maximă 5000 rpm spacer.gif Cuplu 126/3800 Nm

1.6:

Volumul motorului 1595 cm3spacer.gif Turaţia maximă 5600 rpm spacer.gif Cuplu 145/3800 Nm UITE DE CE AI SENZATIA DE MOTOR LIPSIT DE PUTERE

Faza este ca am observat ca la cald am acea lipsa de putere.

Si cutia de viteze poate din cauza ei urca mai greu in turatie dar am observat ca de exemplu cand afara este rece motorul trage ok.

In schimb cu,aceasta cutie de 1.6 pe motor de 1.4 observ ca urca relativ bine in turatie si de tras trage foarte bine dar se simte o lipsa totala de putere in treptele 3,4,5 in jurul turatiei de 2000 rot/min si trebuie sa accelerez destul de tare plus ca avansul face extrem de urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un motor 1.4 16v 74kw, problema se manifesta in faptul ca am niste smucituri la relanti, in plus dupa ce am reparat instalatia de aer conditionat  si pornesc AC-ul observ ca smuciturile au intensitate asa mare incat oscileza acul la turometru si se simt si mai tare in caroserie. Am curatat tot ce era de curatat (clapeta acceleratie, egr, map, etc.) am facut adaptare la clapeta si la egr, am schimbat filtru benzina, aer, filtru ulei + schimb ulei. In mers nu sunt probleme, pe vag-com nu apar erori la motor. Indiferent de benzina, indiferent de producator si chiar CO, simptomele sunt aceleasi indifeent de temperatura de afara.

 

Aici este un filmulet facut la turometru cu AC-ul pornit:

 

Relanti

 

 

Este foarte frustrant, are cineva vreo solutine/idee? Va multumesc!

 

Ultima oara cand am avut problema asta a fost din cauza ca aveam sonda lambda lenesa. Mie imi facea aiurea si fara ac pornit. Chestia e ca mai dadea asa rateuri ca imi aprindea martorul de check engine. Am schimbat sonda lambda si nu a mai facut asa. Nu mai stiu exact cat m-a costat.

 

Merita sa treci pe la un service care pot masura ce valori si cat de des da valori sonda respectiva la ECU. Ei ar stii daca incepe sa "oboseasca" sa zicem asa si ti-ar recomanda daca sa o schimbi sau nu.

 

P.S. cam acelasi lucru l-am observat si eu exact dupa ce mi-am reparat si eu ac-ul la masina.

Modificat de robertiagar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Fratilor.. omu' a zis ca are cutia de viteze de la 1.6 montata pe 1.4 ... sunteti siguri ca functioneaza bine??!!??..Ganditi-va bàbeste... cutia aia a fost studiata pentru un cuplu de forta precis.. si anume cel oferit de motorul 1.6 .Pentru mine... singura cauza este diferenta dintre raporturile din cutie,nu are rost sa cauti alte chichite... cutia e de vina.. Nu am acum exact valorile dar cum fac rost de ele le postez.

1.4 16V

Volumul motorului 1390 cm3spacer.gif Turaţia maximă 5000 rpm spacer.gif Cuplu 126/3800 Nm

1.6:

Volumul motorului 1595 cm3spacer.gif Turaţia maximă 5600 rpm spacer.gif Cuplu 145/3800 Nm UITE DE CE AI SENZATIA DE MOTOR LIPSIT DE PUTERE

Faza este ca am observat ca la cald am acea lipsa de putere.

Si cutia de viteze poate din cauza ei urca mai greu in turatie dar am observat ca de exemplu cand afara este rece motorul trage ok.

In schimb cu,aceasta cutie de 1.6 pe motor de 1.4 observ ca urca relativ bine in turatie si de tras trage foarte bine dar se simte o lipsa totala de putere in treptele 3,4,5 in jurul turatiei de 2000 rot/min si trebuie sa accelerez destul de tare plus ca avansul face extrem de urat.

 

 

Daca era de la cutie, aveai simptomele si la rece nu doar cand e cald afara.

Inchide acea clapeta de pe galeria de admisie, de acolo ti se trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit la sonda lambda, doar ca e cam scumpa

 

parca am citit si in manual ca se schimba dupa  100 si ceva de mii Km. eu am acum 150.000


dar, daca ar fi fost sonda lambda nu ar fi trebuit sa-mi faca figuri si in mers?

 

P.S. sonda mea oare cati pini are? motorul este 1.4 16v model BBZ din 2004 are 101CP si 74kw

 

 

 

 

fara sa fac reclama, aceasta ar fi buna?  

 

http://www.polmot.ro/piese/1392-sonda-lambda-universala-ngk-oza624-e4-1952-087295119525.html

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit la sonda lambda, doar ca e cam scumpa

 

parca am citit si in manual ca se schimba dupa  100 si ceva de mii Km. eu am acum 150.000

dar, daca ar fi fost sonda lambda nu ar fi trebuit sa-mi faca figuri si in mers?

 

P.S. sonda mea oare cati pini are? motorul este 1.4 16v model BBZ din 2004 are 101CP si 74kw

 

 

 

 

fara sa fac reclama, aceasta ar fi buna?  

 

http://www.polmot.ro/piese/1392-sonda-lambda-universala-ngk-oza624-e4-1952-087295119525.html

Nu stiu sigur daca ar fi buna (cand vine vorba de piese imi ascult mecanicul). Eu in mers nu am avut probleme. Sonda lambda nu face nimic altceva decat sa ajute la reglarea amestecului de benzina/aer ce intra in cilindru. In timpul mersului daca e turata constant nu ar avea de ce sa tremure. La relanti e mai sensibila la amestec. Nu stiu sigur exact cum da valori si cum functioneaza. La mine asta a fost problema si schimbatul sondei a rezolvat-o. Daca nu e foarte enervant mai poti astepta sa vezi daca o sa ti se aprinda martorul. Nu cred ca ar trebui sa afecteze gen sa se strice masina, doar iti afecteaza consumul (multi mi-au spus ca daca sonda lambda se duce, motorul mai functioneaza, dar nemaistiind ce amestec sa faca, nu mai e la fel de eficienta)

Modificat de robertiagar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti ziceti mi si mie vs rog ce e mai exact eroarea p0444 ca dupa net nu inteleg exact la ce face referire si care e cauza aparitiei ei. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!