Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@cashonly

Tu pe motorul ala nu ai MAF (debitmetru)

Tu ai MAP (senzor de depresiune pe galeria de admisie)

Mersul neregulat la relanti nu are nicio treaba cu MAP-ul . motorul poate merge si cu mufa scoasa de la MAF, rotund si aproape la fel ca si cu ea pusa, insa in openloop si cu consum/noxe mai mari.

Foarte rar se murdareste MAPul.

Tu mai degraba ai probleme cu bobine de inductie,bujii sau aer fals pe la vreun furtunas sau injectoare murdare. Baga niste aditiv de curatat injectoare si da-i un drum lung . Verifica conducta de vacuum a servofrinei si valva unisens de pe ea.

Fa rost de o diagnoza originala si urmareste STFT si LTFT.

 Acolo se vede cu cat compenseaza ECU diferite anomalii. valori cu + inseamna aer fals,pompa benzina/regulator obosite,  injectoare murdare,valori cu minus injectoare care picura, MAF murdar (la care are).

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa desfac de jos în sus având în vedere ca sus am cam schimbat tot ce era uzat gen segmenți etc. Prostia a fost ca nu am schimbat cuzineți ... sper sa nu fie și la arbore ceva ca atunci chiar nu mai am ce I face .Apropo un preț de arbore știți ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cash, de aord ca am uitat de sistemul de aprindere. Verifica bujiile si bobinele, iar daca nu stii cand au fost schimbate, schimba bujiile si vezi sa nu ai umflaturi pe capul bobinelor. Din poza nu imi dau seama de starea lor.

Iar mers neregulat poate si si map-ul, e drept mult mai rar, dar curata-l.

Pana nu le iei prin eliminare nu ai de unde sa stii principalul vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pozele nu sunt de la masina mea, le-am luat de pe internet (sunt la serviciu si nu am cum sa fac poza la masina momentan) bobinele nu par umflate. o sa incerc sa curat totusi si senzorul map, poate poate..

 

bujiile aveam de gand sa le schimb oricum, nu le-am verificat, mi-e frica sa ma ating de bobine (nu de frica de electrocutare ci sa nu le stric)

 

o sa verific si presiunea la carburant, am mai citit undeva ca ar putea fi chiar de la tampoanele motorului, dar... la alea chiar nu ma pricep la verificat. (totusi cum spuneam, smucitura nu este ritmata)

 

@stealth, am facut un plin cu cea mai buna benzina de la rompetrol si o doza corespunzatoare de aditiv de curatat injectoarele, dupa aceea am schimbat filtrul de carburant care are regulator incorporat, deci e nou.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ceasurile chiar pot fi pe duca de tremura așa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara curentul, incarcarea si tensiunea cu motorul oprit.

Daca ai minim 12.5V dupa o npaptre de stat, acumulatorul e ok.

Daca ai 14.0 +- 0.2 V adica minim 13.8V cu motorul pornit, atunci alteratorul e ok.

 

Daca tensiunile sunt in regula, pot fi si ceasurile cu pbme nu zic nu.

 

Bujiile nu ai ce strica la ele atata timp cat ai o cheie potrivita.

De strans nu ai ce strange la ele, dupa ce au facut contact mai strangi f putin de ele, fiind cu saiba, ele o data ce au ajuns sa faca contact doar f putin se mai strang.

Doar modeleel mai vechi se strangeau pana la 90 grade dupa ce faceau priza insa nu e cazul de fata.

 

Dar daca nu ai mai umblat niciodata, apeleaza la cineva priceput.

Nu prea ai ce strica insa na, paza buna trece primejdia rea.

 

Oricum, schimba bujiile prima data, daca sunt uzate clar ca ele au o mare parte din vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@stealth, am facut un plin cu cea mai buna benzina de la rompetrol si o doza corespunzatoare de aditiv de curatat injectoarele, dupa aceea am schimbat filtrul de carburant care are regulator incorporat, deci e nou.

stai lin ca nu e cum crezi cu benzina aia. nimic nu se compara cu un flacon turnat in rezervor.

Ce ne spun noua Rompetrolul prin reclame e alta poveste, e vorba de proportii infinitezimale, daca un flacon de 330mll costa in jur de 20-30 lei, adica cit 4,5 litri de benzina, cit aditiv crezi ca pun ei in benzina lor? :) oricum,in opinia mea e printre cele mai bune benzine de la noi.

asta e asa... sa pui mereu-mereu de la ei. :D

Aditivii la flacon au toluen,nafta,xilen si alte chestii extrem de puternice care spala jegul din duzele injectoarelor destul de repede.

verifica bobinele si bujiile intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am curatat senzorul MAP, am sters parametrii invatati de ECU, am facut adaptarea clapetei de acceleratie si EGR. tot mai smuceste, parca mai putin, dar tot se simte...

 

ma tem ca nu inteleg/ma descurc sa verific STFT si LTFT 

 

ce ar fi de mentionat, la prima pornire, imediat dupa ce am sters parametrii nu a tremurat deloc.


acum am alimentat cu co95 de le OMV

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi sonda lambda? din ce am inteles sunt 2, cum deduc daca este vreuna dintre ele cu probleme?

am atasat si poza cu relantiul, cam pe acolo sta dupa ce se incalzeste, este ok?

post-143452-0-85164900-1427907148_thumb.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un test si o sa vezi daca sondele 1 si 2 lucreaza,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum testez mai exact sondele? In vcds/vag-com unde intru? De mentionata ca motorul nu a stocat nici o eroare iar in mers nu se simte nimic, nu bate, urca frumos in turatii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Băieți trebuie sa schimb pompa de ulei intrebarea e topran sau febi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi din păcate nu găsesc așa ceva doar cele 2 de mai sus pe care s o iau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

febi....mai cauta pt ca nu e diferenta mare de pret ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multe reparatii azi a urmat si schimbul la pompa de ulei.Chiar si asa problema cu huruitul persista.Mai ramane doar sa incerc revenirea la 10w 40 . Atasat sunt 2 video cu huruitul de motor. Va rog pareri.Multumesc.

https://youtu.be/tfnF4r2_KHAsi  http://youtu.be/QccxM5_8IaQ


https://youtu.be/tfnF4r2_KHA


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat golfu' meu din Italia,si oriunde mergeam sa iau piese sau accesorii imi cereau talonul sau certificatul masinii. si la ulei mi-au zis ca uleiul pe 1.4 16 supape benzina cod AHW este 10w40. eu mai incercam sa le cer 5w40,dar primeam mereu acelasi raspuns.Din pacate nu pot sa-mi dau seama ce are de face zgomotul asta la tine... dar clar la cca.2000rpm. auzeam bataia unuia sau mai multi colbutori...crede-ma ce zic ..acelasi tzacanit metalic il am si eu la al meu.. dar la tine pare a fi mai degraba si distributia montata gresit ..sau nu nu ''pe faza''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu culbutorii i am schimbat cu capac ax came nou tot...si la tine e la fel si acum cs la mine? Mecanicul zice cs sa nu fie vreun piston sau biela ceva...distributia a fost pusa la semn de 3 ori luna trecuta.

Iar uleiul da asa zice producatorul 10w 40 dar de la magazin cat si baietii dupa forum ziceau ca dupa segmentare e recomandat 5w40 ... oricum sunt tare confuz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O oscilatie a relanti-ului de la 720 la 760 rpm la interval de 3-4 secunde indica vreun defect? Ca la scanare inca nu apare nimic. Citirea s-a facut cu VCDS, insa pe turometru pare ca ar cobora mai jos un pic de 700. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2007 am cumparat masina .. consuma un pic de ulei...(un pic mai mult).. si la drum intins pe autostrada la turatii mari se aprindea martorul la ulei,am segmentat motorul si de la inceput mecanicul de la service-ul vw mi-a pus ulei 10w40... nu stiu acum ce parere au ceilalti de pe forum da' eu am continuat pana astazi cu schimburi regulate de ulei de acelasi tip.. semisinetic..si nu am avut probleme cu consum de ulei.  In ceea ce priveste despre colbutori..eu i-am schimbat in noiembrie 2013 cu set INA si in martie 2014 au inceput deja sa faca zgomot .Nu i-am schimbat deocamdata..dar sunt in program pt luna mai ,impreuna cu capetele de planetara...mai ales ca inca mai gasesc uleiul pe busonul de umplere condensat tip ''maioneza''..o fi de la temperaturile scazute pe timp de noapte si condens.. mai astept sa se incalzeasca un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vreau neaparat saptamana ce vine sa pun mobil1 10w 40 sa vad daca e de la ulei sau nu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma poate ajuta cineva cu un mecanic bun ptr golf, de preferat specializat in 1.4 16v 

Sunt din Bucuresti, sector 6 si am doua vw golf 4 1.4 16v cu diferite probleme!!!

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O oscilatie a relanti-ului de la 720 la 760 rpm la interval de 3-4 secunde indica vreun defect? Ca la scanare inca nu apare nimic. Citirea s-a facut cu VCDS, insa pe turometru pare ca ar cobora mai jos un pic de 700. Multumesc

 

depinde de context... daca pornesti consumatori (lumini, ac, etc) atunci alternatorul munceste mai mult si opune rezistenta 1-2 secunde, dar apoi isi revine turatia.

 

eu am observat ca mai patesc cand lucreaza intens canistra de carbon.. dupa o forjare de motor, merge perfect, si cand intra canistra in lucru, se duce sub 800rpm si instant-ul arata 0.4 l/h pentru 1-2 secunde :)

 

motorul sta normal la 0.5 l/h si 800rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla cu toti consumatorii opriti, apa la 90 de grade: turatia sta normal 3-4 secunde (la 760 rpm pe vcds) si imediat parca da sa moara motorul, scada sub 700 pe turometru (720 pe vcds) si imediat revine la normal ptr 3-4 secunde..ca si cum ecu/clapeta de acceleratie intervine sa stabilizeze turatia. Consumul sta constant la 0,6 l/h. Intradevar, la o oprire de la drum lung oscilaia e mult mai fina sau deloc, insa nici in oras nu pot sa spun ca merg mai subturat cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!