Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

grupul coonic de la cutie.

E ceva normal la cutiile de golf 4 1400 fabricate pena in 2001.

Ce an este masina ta ?

Sa iti cumperi cutie de 1400 fabricatie dupa 2001 sau cutie de 1900 dar SDI .. (Diesel fara turbo).

800 sau maxim 1100 lei este pretul unei cutii.

Banuiesc ca DUW este codul cutiei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașină e 2001, DUW este seria. Am.găsit una la 1000 ron cu posibilitate de testare și o luna garanție.

Dar cam care ar fi cauza de a ajuns cutia în starea asta. Cineva mi-a spus din cauza plecărilor rapide de pe loc și forțarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un viciu de fabricatie care coroborat cu plecarile bruste de pe loc,mersul subturat prostesc face ca sa cedeze niturile care ambutiseaza grupul conic.

Din 2001 au modificati cutiile si au montat nituri de 11 fata de niturile de 9 cu care erau echipate cutiile pana in 2001.

 

post-64586-0-75624400-1420873180_thumb.j

post-64586-0-02322000-1420873185_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce s-a mutat topicul aici?,in topicul mutat se regasea o alta problema si o alta motorizare!

In fine,cert este ca am trăit cu impresia ca am scăpat de "pinging","knocking","carait"etc.,de cand a venit vremea rece,dar,va vine sa credeți sau nu se pare ca acest fenomen persista,se aude doar cu geamul deschis,folosesc doar benzina 98,am revizie completa făcută,nu stiu ce sa mai verific,probabil voi merge așa pana cand se va defecta ceva mult mai evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutumesc de informatiile utile Gabi , am achizitionat de pe un seat 1.4 cu 1000 ron cu o luna garantie . Sper sa fie ok . O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara la toata lumea. Am si eu o problema la masina mea (G4 1.4 16v AKQ) . de 2 saptamani se aprinde martorul de ulei in bord. mentionez ca am verificat uleiul si este la nivel.....Ce poate fi?

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0282 throttle position actuator v60 output open intermittent

E de schimbat clapeta sau verific fire?

Nu am gasit nimic pe ross tech pentru output open intermitent?

Are legatura cu map...am 2 fire cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti... are cineva schema de montaj la EGR la motorizarea mea? S-au rupt furtunasele de la el si nu stiu cum mai vin conectate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0282 throttle position actuator v60 output open intermittent

E de schimbat clapeta sau verific fire?

Nu am gasit nimic pe ross tech pentru output open intermitent?

Are legatura cu map...am 2 fire cu probleme

Nu e de la fire map

Are cineva o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA asta e... ciupercuta...nu mai stiam cum vin furtunasele... Maine le pun...sper sa mearga bn.. sper sa nu se fi infundat EGR-ul...

Se poate schimba asta?sa pun alt fel de EGR?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu merge,sunt prea multe de schimbat si electric si mecanic si chiar si cu schimbarea lui in modelul nou e posibil sa nu lucreze corect.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni raspunsul la întrebarea adresata de mine mai sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panda ce culoare rosu sau galben, galben e pentru nivel si rosu pentru presiune ulei, fa o diagnoza sa vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil senzor presiune ulei defect....vezi pe tester si fa un test de presiune cu un manometru in locul senzorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaby... am pus furtunasele.. la EGR si am observat ca daca merg cu turatie constanta (1500-2000 rpm) motorasul ''sughita'' de parca ar da rateuri... dar detonatiile specifice nu se aud...ci doar ''incearca sa moara'' asa ca am scos EGR-ul din uz din nou.Mentionez ca in acceleratie nu face probleme...si am facut scanare ..nu i-a dat nici o eroare la grupul electric de comanda EGR. Straniu dar adevarat ...merge sensibil mai bine fara decat cu...Cineva cu vreun sfat? ..si..are consecinte GRAVE :unsure:  daca merg fara EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie sparta membrana din ciuperca egr-ului,si trebuie schimbat.

Modelul tau de egr e un hibrid si este mult mai prost fata de modelul normal cu ,,partea electronica''capsulata in el.

Partea proasta este ca nu ai ce curata la el si daca pica membrana aia trebuie inlocuit.

Monteaza un furtunas la stutul de la ciuperca egr-ului si vezi daca vace vid cand tragi aer cu gura prin furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face vid, miscarea membranei e fluida... cel putin vizibil si isi metine pozitia,nu are pierderi.. cel putin aparent.. dar daca fac chestia asta cu motorul pornit .. se opreste subit motorul. Nu imi pot da seama de ce merge bine 900rpm si daca urc la 1200 rpm parca ar face explozie anticipata si incearca sa se opreasca.. peste 2000 rpm nu mai face chestia asta . maine fac un video si o sa-l postez :grrrrrr: :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"dumitrualexander 

Posted 01.01.2015 @ 16:21

L-am dat jos de pe masina, iar acum il voi lasa peste noapte in benzina sa se curete bine de toata mazga: era plin de mazga, si heater pipe-ul acela era destul de plin de mizerie si cred ca acolo s-a format dopul.

Maine il pun la loc si voi avea grija cu drumurile scurte, in ideea ca ieri am facut un drum de 10 minute si dupa aceea masina a stat ore bune la -10 grade Celsius."

 

Nu cred ca e suficient numai asta. Va spun ca sunt patit si eu !!! Acum 2 ani in prima iarna dupa ce am cumparat golful, la primul ger, mi-a facut dop de gheata la epurator, a pierdut uleiul si l-am completat.

Apoi am fost la mecanic si am demontat si curatat "mizeria" de la epurator, dupa care toate bune.

Iarna trecuta a inceput sa o ia razna senzorul de presiune ulei, care se aprindea, desi aveam nivel ulei ok in baie. L-am schimbat, si totul a fost bine ... pana in 08.01.2015.

O noua dimineata geroasa, si s-a repetat figura cu epuratorul. Am uleiul pierdut pe la joja, si pentru ca senzorul de presiune nu a indicat nimic, AM CALAT MOTORUL !!!

Initial am simt ca motorul nu mai trage, si pana sa apuc sa opresc pe dreapta, s-a aprins tot bordul.

Rezultat... bineinteles s-a CALAT MOTORUL !

 

Deci, nu mai stati pe ganduri, si montati-va incalzire la epurator. Cred ca e cea mai buna contramasura ! Au dat detalii aici si alti colegi. Eu, cu siguranta asta voi face dupa ce voi schimba motorul.

 

Din pacate eu inca nu am gasit inca un alt motor "bun" la M2, si E TARE NASPA !!! 

Daca cineva ma poate ajuta sa gasesc un motor 1.4 benzina 16 valve AXP, as fi recunoscator !

 

Multumesc.

Modificat de gabi.z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza sa pun la epuratorvacea rezistenta. Un pret stie cineva? Si de unde trebuie alimentata cu curent? Eventual un cod de la ea daca ati cumparat asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza sa pun la epuratorvacea rezistenta. Un pret stie cineva? Si de unde trebuie alimentata cu curent? Eventual un cod de la ea daca ati cumparat asa ceva.

Cauta pe acest topic in paginile anterioare, si vei gasi foarte multe discutii-detalii despre problema. 

de asemeni, alte detalii gasesti in topicul "ulei pe joja". Cineva a postat acolo si un cod de piesa pentru comanda ...

Trebuie numai sa iti aloci putin din timpul tau ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motor 14.16 valve au la dezmembrari in Blejoi jud Prahova e pe un golf 4 rosu acum nu stiu in ce stare se afla dar suna si intereseaza-te

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!