Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

mircea_0072002

E un mic întrerupător la încuietoare. Nu știu care e rolul lui dar eu l-am folosit ca sa-mi aprindă lumina de la capota atunci când o deschid.post-118730-14035497687012_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am lumini la capota .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rolul acelui intrerupator e pentru masinile care au alarma de fabrica(a mea are) si urla daca iti deschide capota...sau cand inchizi masina da un beep scurt daca ii tot inchis, iar daca o usa, capota sau hayonul nu sunt inchise nu il da...si astfel incepi sa cauti:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Nici eu nu aveam, am pus eu.

Cum aflu dacă am alarma? Am o singura cheie fără butoane (cu bec).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum pot sa decuplez cd playerul? oricum nu il foloseam si nustiu ce s-a stricat in el cand trec peste gropi imi fasaie ca atunci cand scot cd ul din el.

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, scoti mufa mini-iso din spatele casetofonului.

Sent from GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari am si eu o intrebare.Nu stiu daca postez unde trebuie dar m-ar interesa un set de presuri pt golf 4 care sa aiba si prinderile in podea dar sa fie si stil tavitza se gasesc pe undeva si daca are cineva un pret m-ar interesa.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

maine schimb distribuia si capetele de bar si bieletele...dar acum cate bielete am eu pe masina si ce marca ar trebui luata si la capetele de bara de asemenea?

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acum o saptamana jumatate de cand am reparat AC-ul, am o noua problema. Azi am patit a doua oara, prima data fiind in timp ce mecanicii reparau la AC si ma tot puneau ba sa opresc ba sa pornesc motorul ca sa verifice ei diferite lucruri. Cand pun contactul, se aude un bip si se aprinde martorul galben de ulei. Pe bord apare mesajul "OLSENSOR WERKSTATT!", care dispare impreuna cu martorul dupa cateva secunde. Initial am crezut ca e de la nivelul prea scazut al uleiului, asa ca am completat cu 0.5l (atat mai aveam). Operatiunea a fost facuta cu motorul rece, astfel ca nivelul pe joja era undeva pe la trei sferturi pe zona aceea zimtata, iar dupa ce mergeam cu masina si motorul se incalzea uleiul este pe undeva pe la jumatate. Azi insa am citit in carte si din cate vad eu ca scrie nu ar fi nivel ulei scazut, ci o defectiune la senzor. Mi se pare ciudat ca un senzor care e defect sa stie acest lucru si sa fie atat de "dragut" sa te anunte si pe tine. Stie cineva ce e si eventual cum se rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

maine schimb distribuia si capetele de bar si bieletele...dar acum cate bielete am eu pe masina si ce marca ar trebui luata si la capetele de bara de asemenea?

mersi

cauta bielete complete lemforder pentru ca au un pret excelent.(nu conteaza ca sunt facute in brazilia)

Asemeni vezi burdufele cum sunt si daca este nevoie schimbi ambele burdufe cu coliere metalice.

Grija mare cine schimba burdufele ca daca nu face treaba buna....iti cade caseta de directie din cauza ca iti rugineste cremaliera ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut

maine schimb distribuia si capetele de bar si bieletele...dar acum cate bielete am eu pe masina si ce marca ar trebui luata si la capetele de bara de asemenea?

mersi

cauta bielete complete lemforder pentru ca au un pret excelent.(nu conteaza ca sunt facute in brazilia)

Asemeni vezi burdufele cum sunt si daca este nevoie schimbi ambele burdufe cu coliere metalice.

Grija mare cine schimba burdufele ca daca nu face treaba buna....iti cade caseta de directie din cauza ca iti rugineste cremaliera ei.

 

 

mersi Gabi!...ma interesa daca sunt mai multe bielete antiruliu, directie sau sunt 1 si aceeasi?! mai poti sa-mi zici si alte marci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla cuiva la prima pornire ca motorul sa se tureze peste 1000 si sa stea turat pe la 1200 cam 10 secunde apoi sa revina la normal sub 1000 unde sta cuminte constant fara fluctuatii... Mentionez ca si computerul de bord la inceput imi arata un consum de aproape 19% apoi revine la un 10%. Cineva...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e normal,la multe masini se intampla asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca am un vw golf 4 1.4 din 2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut

maine schimb distribuia si capetele de bar si bieletele...dar acum cate bielete am eu pe masina si ce marca ar trebui luata si la capetele de bara de asemenea?

mersi

cauta bielete complete lemforder pentru ca au un pret excelent.(nu conteaza ca sunt facute in brazilia)

Asemeni vezi burdufele cum sunt si daca este nevoie schimbi ambele burdufe cu coliere metalice.

Grija mare cine schimba burdufele ca daca nu face treaba buna....iti cade caseta de directie din cauza ca iti rugineste cremaliera ei.

 

 

gata 250 RON si 120 RON manopera...TRW ca nu am gasit ce zi zis tu, am obs ca cele de pe masina tot TRW erau.

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare pentru cei care au sau cunosc.oglinzile de golf 4 elctrize sunt si incalzite?daca nu se poate face ceva sa se si incalzeasca?ce modificari trebuie facute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate sticla si verifica daca ai 2 papuci care vin pe sticla.daca sticla nu are pini dar ai 2 fire,iti poti pune sticle incalzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si vezi ai grija cum tragi de sticla ca e foarte sensibila, si sa nu acuzi pe cineva pe forum ca ti-ai spart oglinda din cauza lui:D. Eu stiam ca daca are oglinzile electrice ar trebui sa aiba si oglinzile incalzite...sau nu e o regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai aia vroiam sa intreb cum se scoate sticla si daca nu are fire pt incalzire nu se poate trage a mai fcut cineva treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scoti sticla, de preferat o muti din reglaj sa fie maxim catre interior, bagi 2 degete sub ea si tragi usor...tinand contra cu cealalta mana pe sticla...ca sa nu se indoaie si implicit sparga...oricum ca sa vezi daca ai firele ar trebui sa vezi cand e la maxim in sus si in exterior pinii de incalzire care sunt situati in coltul de jos din interior(catre masina)... sa ma corecteze cineva daca gresesc....daca nu ai...e cam costisitor din punctul meu de vedere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinii sunt in exterior in nici un caz in interior. Cat despre faptul ca daca are oglinzi electrice trebuie sa ai ba si oglinzi incalzite nu e regula ca poate sa aiba oglinzi incalzite dar fara sticle cu rezistenta.


uite si poza

post-116832-0-31615600-1403721461_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate cu pinii, nu mai tineam minte:D scuze:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acum o saptamana jumatate de cand am reparat AC-ul, am o noua problema. Azi am patit a doua oara, prima data fiind in timp ce mecanicii reparau la AC si ma tot puneau ba sa opresc ba sa pornesc motorul ca sa verifice ei diferite lucruri. Cand pun contactul, se aude un bip si se aprinde martorul galben de ulei. Pe bord apare mesajul "OLSENSOR WERKSTATT!", care dispare impreuna cu martorul dupa cateva secunde. Initial am crezut ca e de la nivelul prea scazut al uleiului, asa ca am completat cu 0.5l (atat mai aveam). Operatiunea a fost facuta cu motorul rece, astfel ca nivelul pe joja era undeva pe la trei sferturi pe zona aceea zimtata, iar dupa ce mergeam cu masina si motorul se incalzea uleiul este pe undeva pe la jumatate. Azi insa am citit in carte si din cate vad eu ca scrie nu ar fi nivel ulei scazut, ci o defectiune la senzor. Mi se pare ciudat ca un senzor care e defect sa stie acest lucru si sa fie atat de "dragut" sa te anunte si pe tine. Stie cineva ce e si eventual cum se rezolva?

Nu a mai avut nimeni probleme cu acel martor sau auzit despre el? Ce scrie in carte nu imi este suficient si as vrea mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de link, am ce citi acum :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!