Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

   Este normal sa nu duca niciunde acel furtun. Se termina cu un filtru de aer care se poate sufla, curata. Daca ai schimbat EGR-ul, sper ca ai curatat si teava metalica care duce de la el la admisie (clapeta de acceleratie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare petryca21. Probleme cu insuficient flow am avut si eu, am descfacut si curatat EGR-ul fara nici un efect eroarea persista. M-am hotarat sa il desfac din nou. A doua oara cand am desfacut EGR-ul am luat jos si teava de legatura, am curatat-o bine cu un degripant vreo cateva ore insa mai important am curatat bine orificiul din corpul clapetei de acceleratie(acolo unde teava intra in corpul clapetei, orificiul ramasese  cat in varf de ac restul mizerie). Curata bine acolo si o sa vezi diferenta . Acum trage mult mai bine si scapi si de martor si de eroare. Multa bafta si spor la curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sfat . saptamana viitoare o  dau jos sa vad daca de acolo e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am facut un drum ceva mai lung si am observat urmatoarea ciudatenie: mergeam cu 90 Km/h , la un moment dat toate indicatoarele s-au dus la 0, motorul mergea in continuare. dupa 10 secunde, s-au aprins toate ca si cum am pus contact-ul, dupa acele verificari cele 4 indicatoare(turometru, kilometraj, temperatura, benzina) au revenit la pozitia normala de mers...

aveti ideea ce poate fi? ca am cautat ceva asemanator pe forum dar nu am gasit...

ca de sambata am tot urmarit si nimic...

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai probleme cu masa. Verifica prima siguranta din stanga de la baterie. Am avut si eu o prob asemanatoare si de acolo era.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa montez clima pe masina, eu am AC, este posibil? daca da, ce modificari trebuie aduse instalatiei de AC? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe modificari si multe piese in +,munca cat cuprinde(demontat bordul de pe masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renunt, nu are rost :)) oricum multumesc de raspunsuri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i ca la modele mai noi sau ca BMW-urile contemporane cu golful, unde schimbi doar unitatea de comanda. Acolo e alt tip de comunicatie si se poate, insa in cazul golfului 4 sunt prea multe de schimbat. Doar daca esti pasionat si ai si pe cineva priceput eventual care a mai si facut merita operatia, asa daca esti incepator personal nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie ce se afla la motor intre bidonul de parbriz si cel de antigel ? am schimbat un furtunas de acolo ca era crapat si mirosea a benzina si cred ca vine benzina pe el dar nu sunt sigur pentru ca era de plastic furtunu si intra intr-o cutie care uneori face tac tac tac am inteles ca asa e normal dar vreau sa stiu ce e acolo...

p.s - nu ma refer la compartimentu cu ulei pt servo !!

Modificat de emildrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri merg la rar si am auzit ca trebuie sa bag benzina cat mai buna in masina. Eu ma gandeam sa bag benzina de 99 de la petrom, dar am auzit ca la mol este benzina si de 100 sau cam asa ceva. Pot sa bag si de asta sau e prea puternica pt motorul meu?

Modificat de irinel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta cu acel furtunas ,incepuse sa miroasa a benzina in interior si nu stiam de unde. Am inteles ca acel furtunas aduce vaporii de benzina evaporata din rezervor, ii trece prin acel carbon si ii baga in motor. La RAR pentru identificare ? Acolo trebuie doar sa cunosti pe cineva care stie pe cineva :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri merg la rar si am auzit ca trebuie sa bag benzina cat mai buna in masina. Eu ma gandeam sa bag benzina de 99 de la petrom, dar am auzit ca la mol este benzina si de 100 sau cam asa ceva. Pot sa bag si de asta sau e prea puternica pt motorul meu?

Sa nu bagi mai mare de 95 ptr motorul tau..(as recomanda Rompetrol pentru rar..ca ei parca aveau cu aditiv). Cu cat cifra octanica este mai mare, cu atat benzina detoneaza la presiune/temperatura mai mare in cilindru, si nu este cazul la 1.4 care este un motor cu raportul de compresie f. mic, asa ca risti sa ramai cu benzina nearsa si sa ai probleme la rar. Continutul energetic al benzinei cu cifra octanica mai mare nu este diferit (deci nu exista "prea puternica pt motorul tau), doar momentul cand se produce detonatia, si afecteaza in primul rand motoarele puternice care fac autoaprindere pana sa ajunga pistonul la punctul maxim de compresie. 

Modificat de adyo13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Totusi, este benzina scumpa aditivata cu agenti de curatare pentru injectoare care ar fi bine sa fie bagata inainte de ITP sa zicem. Parca este efix de la Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de 95 de la rompetrol are aceiasi aditivi cu cea de 98. Intradevar, cea fosta de 100, care nu se mai comercializeaza avea un aditiv ceva mai bun. Spun asta pt ca scrie atat denumirea aditivului cat si cantitatea folosita pt aditivare chiar la pompa.

Deci, in teorie, cum iti curata motorul una de 95 o face si cea de 98.

Dar, faptul ca cea de 98 e mai stabila, te poate ajuta in anumite cazuri, precum subturare, ture f mari, sarcina mare.

Insa, la rar, benzinarele se tureaza la 3000 de ture, unde nu o sa fie pbme nici cu cea de 95.

 

Ce trebuie sa ai in vedere e sa faci macar 7 km pana sa ajungi cu masina la ei, sa fie incalzit motorul si catalizatorul cum trebuie.

 

Dar, o benzina cu cifra octanica mare nu are ce sa-i faca rau, ba din contra, insa aportul adus e unul f mic si nu merita de fiecare data aceasta benzina.

Motorul tau ar trebui sa mearga brici cu 95, daca nu o face, trebuie verifica,t nu are voie sa nu mearga perfect cu cea de 95.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri merg la rar si am auzit ca trebuie sa bag benzina cat mai buna in masina. Eu ma gandeam sa bag benzina de 99 de la petrom, dar am auzit ca la mol este benzina si de 100 sau cam asa ceva. Pot sa bag si de asta sau e prea puternica pt motorul meu?

 

nu pune benzina mai buna ca pui degeaba la motoarele astea, nu se simte nimic diferit... el cel putin n-am observat vreo diferenta, 

 

mai bine cauta o bucata dreapta de drum si mergi cu ea turata 15-20 min la 4500 rpm, ca se curata tot traseul de evacuare, egr-ul, si alte componente care sufera in mod normal de la mers subturat prin oras.

 

la diesel da, se simte motorina buna si/sau aditivata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Am programare maine la ora 8 si de la mine pana la rar sunt vreo 70 km deci are timp destul sa se incalzeasca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică ce este în poză în special ce este marcat cu albastru. Nu este obligatoriu să dea eroare (de exemplu senzorii de temperatură), trebuie verificate câmpurile cu vagcom să vezi dacă parametrii sunt ok.

Senzorul de volantă, vezi în pdf

Multumesc,am reperat acest senzor,la sectiunea ''new beetle-senzor turatie arbore cotit 1,4/16v-postul 3'' se pot vedea si foto.

Modificat de host13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bobina , si am incercat si cu alta baterie , nu imi da curent in bobine , le-am incercat pe toate  . . . .  o fi ceva de la pompa de benzina , sa fi taiat alimentarea ???bordul se aprinde , electromotorul merge , e ca si cum ar vrea sa porneasaca dar nu are benzina . cred ca un testar ar fi rezolvarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut rar-ul, totul a iesit bine si ma costat 437 lei:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 4 1.4 16V, motor AKQ. Problema este ca imi da niste rateuri cand o turez peste 3000 si trebuie sa ridic putin piciorul dupa acceleratie ca sa nu se opreasca motorul.(am zis ca e de la filtru si l-am schimbat dar degeaba, posibil sa fie poma?). Astazi am schimbat jantele si cand am vrut sa-i dau in "blana" mai mult de 120 nu se ducea, pe urma am mai mers cu ea si nu trecea de 80 dupa acea de 60 si in final sa oprit. Motorul porneste un pic mai greu dar nu mai trage, trbuie sa o tin incontinuu turata la 2000 ca sa se miste, dar cand dau cu spatele merge fara nicio problema :)). Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveai jante de aluminiu si ai pus de tabla si ai utilizat aceleasi prezoane, verifica sa nu atinga prezoanele in portfuzete, rulmenti, ceva pe acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!