Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

am inteles...metoda clasica de burnout :) stiu la ce te'ai referit acum doar ca e destul de greu pt majoritatea sa controleze cu 1 picior 2 pedale

PS:dar cine stie,se distreaza bine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Un sfat va rog... !?!.. Am dat jos chiulasa pt ca mi s-a rupt cureaua de distributie si am dus-o la rectificat... Am seria de supape... garnituri si prezoane noi. Singura problema e ca nu stiu exact ce cuplu de torsiune sa folosesc pentru prezoanele de la chiulasa.Nu as vrea sa merg... asa ...dupa ureche... ca eu ca am obiceiul sa cam rup suruburi... de urice fel ..dimensiune si material...Mentionez ca am in trusa de scule Cheie DINAMOMETRICA.special pentru chestia asta...doar ca nu cunosc valorile tehnice pt. prezoanele de la golful4 al meu (AHW 1.4 16 V).Depinde de casa constructoare sau detipul de garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o mica problema...cand schimb dintr-o viteza in alta parca bate fier pe fier...masina am luat-o acum un an de zile si are 215.000 km si nu m-am uitat la uleiul din cutia de viteze...cum as putea sa-l verific si ce ulei imi recomandati?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Un sfat va rog... !?!.. Am dat jos chiulasa pt ca mi s-a rupt cureaua de distributie si am dus-o la rectificat... Am seria de supape... garnituri si prezoane noi. Singura problema e ca nu stiu exact ce cuplu de torsiune sa folosesc pentru prezoanele de la chiulasa.Nu as vrea sa merg... asa ...dupa ureche... ca eu ca am obiceiul sa cam rup suruburi... de urice fel ..dimensiune si material...Mentionez ca am in trusa de scule Cheie DINAMOMETRICA.special pentru chestia asta...doar ca nu cunosc valorile tehnice pt. prezoanele de la golful4 al meu (AHW 1.4 16 V).Depinde de casa constructoare sau detipul de garnitura?

rainz.pdf

erling.pdf

autodata.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o mica problema...cand schimb dintr-o viteza in alta parca bate fier pe fier...masina am luat-o acum un an de zile si are 215.000 km si nu m-am uitat la uleiul din cutia de viteze...cum as putea sa-l verific si ce ulei imi recomandati?...

 

la timonerie te-ai uitat ? sunt acele tije care le gasesti deasupra casetei de directie...

 

curata-le, unge-le si eventual poate ai acele bucse de silicon rupte... se pot schimba pe cod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat la timonerie si la tije...le-am curata si le-am uns...insa nici un rezultat...ce ulei imi recomandati pt schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face figuru doar cumotorul pornit poate fi ambreiajul de vina....daca si la rece e la fel pune un ulei 75w90sintetic...eu am pus febi si sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75W90 GL4. Eu am pus Castrol. A fost cam 70 de lei litru. Mecanicul care mi.a pus uleiul la cutie a cumparat 2 litri. Mi.a spus ca intra cam 1,9litri si a fortat putin sa intre 2 litri.

Cand am fost la alt mecanic acum 2 saptamani sa imi faca o constatare la toata masina l.am rugat sa imi verifice si uleiul la cutie(stiam de aici de pe forum ca, cutiile cu capac verde si cod "DUW" cam au probleme si te poti trezi fara ulei) si a desfacut busonul si a lasat sa se scurga (pana nu a mai curs) cam 400-500 ml. A zis ca era prea mult si afecteaza semeringurile de la cutie.

Cu ocazia asta poate ne spune vreun coleg care e cantitatea de ulei care se pune la cutie.

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@REXxar_84 , mare grija sa fie GL4 asa cum a spus si vicleanu333. Norma GL5 se pare ca creeaza probleme dupa o anumita perioada datorita compozitiei uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Cu ocazia asta poate ne spune vreun coleg care e cantitatea de ulei care se pune la cutie.

 1,9 litri. Mai mult nu cred ca poţi pune că dă pe afară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unu mi.a pus aproape 2 litri si asta a scos vreo 400-500 ml...Deci a ramas in cutie cam 1,6 litri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu cutia trebuie să fie plină până la buşon astfel încât  dacă scoţi buşonul de sus trebuie să curgă puţin ulei sau măcar dacă bagi degetul să simţi nivelul uleiului foarte aproape de orificiu.

Prea mult ulei nu prea ai cum să bagi decât dacă înclini maşina (când se face operaţiunea maşina trebuie să fie pe plan drept nu pe cric). De îndesat nu merge, curge înapoi :10[1]: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...ms pt sfaturi ...in cel mai scurt timp o sa schimb uleiul de la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul mecanic a pus in fata mea doua bidoane de Castrol 75W90 GL4. Erau bidoane dalea de 1 litru cu gat. A indesat gatul ala de plastic in gaura de la cutie si a strans de bidon pana a intrat tot. La fel a procedat si cu al doilea bidon. A tras repede al doilea bidon si a pus degetul la gaura dupa care a luat degetul si a pus un surub. Asta s.a intamplat anul trecut in octombrie.

Celalalt mecanic cand l.am rugat sa verifice uleiul la cutie a desfacut aparatoarea de plastic si a luat un imbus gros cu care a desfacut un surub. Cand l.a desfacut de tot a inceput sa curga destul de tare. A luat repede o sticla de ulei de motor goala si o palnie si a pus.o sa curga in ea. Au curs aproximativ 400-500 ml.

Care a procedat corect ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta problema cu vitezele... zgomot fier pe fier am avut-o si eu... Atat de obsedant era zgomotul incat am mers la mecanic...(specific ca stau in Italia)si am schimbat ambreiajul.....tot kit-ul..si.. nimik... dupa 600km acelasi zgomot...Ma gandesc eu... nu cumva mecanicul mi-a schimbat ambreiajul numai ca sa ia banii pe manopera?..Ca de schimbat l-a schimbat... eram si eu acolo la service.. si kit-ul l-am cumparat eu cu mana mea de la reprezentant vw . Imi dau ..asa ...si eu cu parerea... cred ca zgomotul mecanic nu provine de la ambreiaj propriu-zis ci de la tija ce trece prin centrul cutiei de viteze( cea ce face legatura intre cilindrul de ulei de la pedeala de ambreiaj si discul de presiune....trebuie sa controlez...dar sigur de azi incolo o sa fac eu si nu mai duc la mecanik!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salu

Cum pot afla ce cod are motorul (AXP,ALH......)?

1.4 16 V 75 CP 2001

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti in stanga la roata de rezerva si / sau in cartea tehnica (daca ai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT

Detin masina din semnatura si dimineata porneste cam greu mi se pare mie, as dori sa schimb bujiile sa vad daca se schiba ceva,dar nu stiu ce sa cumpar si sa fie ok .Ma puteti ajuta cu ceva sugestii?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact in portbagaj, vezi imagine image.jpg


cu bateria cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cand am motorul oprit si rotesc volanul in orice directie se aude un zgomot de fier pe fier adica parca are joc mare sau loveste in ceva... sa inteleg ca sunt probleme cu directia au de la altceva

 

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai vrea sa chinui caseta de directie cu motorul oprit ? nu se face niciodata asa ceva

 

asa cum niciodata nu se vireaza la maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai vrea sa chinui caseta de directie cu motorul oprit ? nu se face niciodata asa ceva

 

asa cum niciodata nu se vireaza la maxim

nu am chinuit-o mult....doar am simtit acea bataie, si nu stiam de la ce....prima oara mi-am dat seama cu motorul pornit, de aceea am incercat cu el oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT

Detin masina din semnatura si dimineata porneste cam greu mi se pare mie, as dori sa schimb bujiile sa vad daca se schiba ceva,dar nu stiu ce sa cumpar si sa fie ok .Ma puteti ajuta cu ceva sugestii?

multumesc

NGK   BKUR6ET-10  distanta intre electrozi 0,9-1,1mm

BERU   14FGH-7DTURX   distanta 1mm

eu prefer beru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.


bateria  e din 2008  nu m-am uita pe la  ea dar nu are dopuri ca sa completez cu electrolit.


m-am uitat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!