Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

salut am fost astazi si am schimbat ambreiajul si intradevar acum pot spune ca am masina.....,cand mi s-a schimbat cutia de viteze baietii sau uitat la discul de presiune dar nu sau uitat si la placa de presiune care era foarte moale (din spusele mecanicilor care mi-au schimbat ambreiajul) ,am schimbat si uleiul din cutie si totul acum e ok.va multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturisi nu numai si va doresc multi kilometri fara probleme.inca o data multumesc f mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan Moraru:  nu am zis sa regleze timoneria! am zis sa regleze maneta de viteze! mai precis piesa numarul 8 din poza atasata!

si in legatura cu pedala de ambreiaj, iti spun ca de cand mi-am reglat-o, e alta viata! nu am schimbat ambreiajul!

 

 

 

post-123990-0-60654200-1408475165_thumb.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc băieții pentru răspunsuri, totuși, dacă ambreiajul nu poate fi reglat, de ce prinde asa sus, un prieten care are aceeași motorizare, spunea că cu cât se tocește discul cu atât prinde pedala mai sus, săptămâna viitoare o sa ma interesez de kit, am auzit ca sunt doar câteva firme bune..restul nu sunt asa bune.. De exemplu de la SACHS sau LUK, ce păreri aveți?

Mulțumesc băieții pentru răspunsuri, totuși, dacă ambreiajul nu poate fi reglat, de ce prinde asa sus, un prieten care are aceeași motorizare, spunea că cu cât se tocește discul cu atât prinde pedala mai sus, săptămâna viitoare o sa ma interesez de kit, am auzit ca sunt doar câteva firme bune..restul nu sunt asa bune.. De exemplu de la SACHS sau LUK, ce păreri aveți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tu te referi ca prinde jos de tot, nu sus!!!!!!

asta e semn de uzura, dar intelege si regleaza pedala intai! la mine a tinut manevra si inca tine! nu as schimba ambreiajul decat daca ar face vreun zgomot sau daca ar patina! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, apăs pedala la maximum, bag în viteză, și las pedala și pana nu o las de tot aproape, nu pleacă mașina de pe loc.:\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala trebuie reglata astfel incat sa prinda cat mai jos, astfel incat sa nu caraie cand bagi in viteza! daca prinde sus nu e ok! nu stiu exact ce se uzeaza fara rost dar stiu ca nu e bine! la tine e acum e ca la vechea dacie cand nu are deloc joc cablul de la ambreiaj, ca si cum e putin apasat! si e posibil sa patineze chiar! de aici uzura fara rost!

poti sa tii cont de cate ori invarti de tija aceea(de la pedala de ambreiaj spre cilindrul acela) daca nu e ok sa o dai inapoi! oricum va trebui reglata din nou in caz ca schimbi ambreiajul! nu te costa nimic sa faci o proba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa vorbesc cu niste baietii mecanici la service-uri, de mers merge dar imi e frica, poate ma lasa si raman in drum pe undeva... nu scartaie, nu caraie nimic dar nu imi prea place asa + ca nu ii normal sa cupleze cand pedeala e aproape sus de tot, nu ma bag eu sa ii fac nimic si oricum nu am scule sa o desfac, oricum multumesc mult pentru sfaturi si pareri, saptamana viitoare o sa o dus la un mecanic si o sa postez ce imi va spune el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Daca vrei sa te scarpini unde nu te mananca, te bagi cu capul la pedale, bagi mana in spatele pedalei de ambreiaj unde gasesti o tija. Apesi pedala cam 5% si incepi sa infiletezi inspre dreapta vreo 10 ture. Asta iti va da impesia ca ambreiajul lucreaza altfel si cupleaza la jumatate. In realitate alterezi cursa tijei in clilindrul receptor si ai jumatate de pedala cursa moarta. Nu modifici cu nimic cursa de debraiere sau ambreiere nici placa nici rulment. Cand capacul in care impinge tija se va rupe si vei ramane in drum cu pedala in podea, sa iti aduci aminte de recomandarea mea vs a colegului care ia poze de pe google.

Ps la benzina, in general, pedala tine mult mai sus decat la motorina. Pana nu da semne ca patineaza. Lasa-l in pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) traiasca google!

2) mai intai trebuie dat jos plasticul de la pedale! are cateva suruburi cu cap torx.

3) traiasca forumul si userii lui care ajuta! pe mine m-a ajutat foarte mult forumul! m-a salvat de ceva bani cheltuiti fara rost!

Modificat de adaniel69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu tija la ambreiaj nu merge la toate modelele.la mine cel putin, pot invarti in ce parte vreau,rezultatul e acelasi...nimic.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare, imi itra mai greu in vitezele 1 - 2 si marsarier, nu foarte greu , dar se simte o diferenta fata de 3-4-5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o intrebare. De ce nu nu revine maciuca de la schimbator in centru (intre viteza 3-4) cand o dau spre stanga(intre viteza 1-2) sau spre dreaptra (spre viteza 5). Ramane pe loc. Nu am problema cu intratul in viteza, agata destul de rar si foarte putin in viteza 3, in rest e ok. Nu am fost niciodata curios sa ridic mansonul sa vad ce e sub el. Astept un raspuns. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe un golf un prieten avea mizerie si vaselina sub manson unde se conecteaza schimbatorul plus ceva lipsa de ulei in cutie,a curatat tot si de atunci nu mai are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am si eu o problema mai delicata, am un golf 4 1.8T cod motor AUQ 6 trepte iar de ceva vreme se tot aude pe partea stanga cand virez foarte putin dreapta un zgomot ca si cum ceva freaca la roata dar roata nu atinge in nimic, e un zgomot de cutie ca atunci cand dai in marshalier azi dupa ce am mai alergat`o un pic imi parea ca se aude si mai tare si am mers la mecanic, acesta in cele din urma a observat ca atunci cand e scoasa pe liber nu se mai aude iar verdictul a fost unul crunt, satelitii din cutie de la grup si spunea ca acestia nu prea se schimba si ca mai bine schimb cutia cu una SH, voi aveti ideie sau ati mai auzit de asa ceva? Se poate repara sau e nevoie de alta cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Satelitii in nici un caz.Ma gandesc la rulmentii de la grup.

Daca sunt rulmenti se pot inlocui si scapi de problema fara sa inlocuiesti cutia.

Dar iti trebuie o constatare exacta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,pe 1.6 AKL,cand dau stanga-dreapta de schimbator se aude un sunet ca si cum ar agata ceva acolo,un scrasnit,sa bag vaselina la baza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !  la mas, din semnatura cand ma opresc nu mai vrea sa intre in 1 decat foarte greu sau din doua trepte ca si cand agata in ceva. Timoneria este unsa ,uleiul este la nivel,aerisit ambreiajul ,kit ambreiaj este relativ nou. Pe loc cu motorul oprit intra fara probleme si usor ,rar face figuri.Daca imping de schimbator si apas concomitent si pe ambreiaj intra.... Astept raspunsuri si va multumesc anticipat ! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, dar la denivelari nu misca tare schimbatorul....

Modificat de rac24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc de raspuns SSRAZVAN!

Azi am fost pe la 3 mecanici din care unu a urcat`o pe un cric de partea stanga si a turat`o pe loc  in timp ce sucea de volan stanga dreapta , eu am auzit niste batai in roata ca si cum ar fi descentrata el a zis ca e ceva din cutie dar pe loc nu se mai auzea sunetul ala care il auzeam in mers pe strada si am plecat de acolo nedumerit si cu verdictul sa schimb cutia mai bine ca nu se stie ce e bulit pe acolo si is bani multi sa o repar in fine am plecat, am mers la altul  si mi`a gasit un mic joc in roata si cica ar fi rulimentul de la roata si sa il schimb pe asta intai ca el nu crede ca se strica asa cutia si ca pt inceput sa schimb rulimentul sa le iau prin eliminare, acum va intreb pe voi e posibil sa fie de la acel ruliment? El mi`a explicat un pic cu rotile ce se intampla in viraj cu rulimentul dar nu vreau sa va plictisesc, atunci cand calc ambreiajul sau o scot pe liber nu se mai aude atat de accentuat, abia daca se mai aude as vrea totusi o parere si de la cei care stiu exact cum sta treaba in cutie sau au fost patiti cu ele, am sa schimb rulimentul de la roata poate o fi de acolo, problema e ca daca desfac cutia si nu merge facuta ar trebuii sa am de unde cumpara alta sa nu stau cu masina pe dreapta f mult dar astea in 6 trepte se gasesc mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, dar la denivelari nu misca tare schimbatorul....

Daca se misca tare schimbatorul peste denivelari atunci suportul anticuplu/antibalans trebuie inlocuit.Daca agata usor in trepte te poti gindi la suportul de cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marsarierul intra ok.in 1nu vrea decat cu metoda de mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu 1.6 16V iar tamponul de la cutie era moale am vrut sa il schimb iar mecanicul a spus sa stau cuminte ca o sa fac la fel in scurta vreme  la vremea aceia am mai pus mana pe cateva motoare de 1.6 16v iar cand incercam sa misc motorul la fel se misca din tamponul de la cutie, la tine se mai misca si din cauza la timonerie daca era pe sufe nu facea asa.

 

La problema mea mai are careva ideie ce ar putea fii? De maine plec la Ct cu munca si ma intorc abia vineri iar sambata am sa schimb rulimentul de la roata poate e de acolo problema dar nu prea cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!