Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

cum sa nu schimbi pompa de apa odata cu distributia...

eu am avut cosmaruri pana am aflat daca a fost intr-adevar schimbata in germania odata cu distributia...

nu poti zice cu adevarat pe unde pierde, poate pierde pe la orice imbinare...

eu in locul tau as cauta cat mai curand un service si mi-as schimba si pompa de apa.

daca se gripeaza si iti rupe cureaua te-ai scos de o distractie de 2500 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata cu pompa de apa se schimba si lichidul de racire,nu(antigel,g12)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat, daca e schimbat de curand il reciclezi... (il strangi intr-o galeata)

oricum daca ai ocazie ii poti face densitatea sa vezi la cat ingheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca am rezolvat problema ce am spus-o mai sus am mers aproape 1000 si ceva de km pana acum si nu mi s-a mai oprit nu mi s-a mai ars nici o siguranta.se pare ca e bine.dar acum am o alta problema.din cand in cand, nu mereu imi fluctueaza relantiul:( poate sa fie din cauza bujiilor?am inteles ca la tipul asta de motor cam apar probleme cu bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e Akq tipul de motor si nu am bobine de inductie am modul de aprindere mai degraba:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

likudio - la punctul 2 cred ca sunt bucsele de la bara stabilizatoare ...si eu am patit , le-am schimbat (cu ceva aftermarket cred ca Febi sau asa ceva) si dupa aprox 2 luni iar au inceput sa scartaie ! Daca le schimbi cel mai bine e sa cumperi originale.

Am si eu o intrebare voi ce ulei folositi ? Eu tot timpul am bagat in masinutza din semnatura Mobil 1 Super 2000 10W-40, mai demult se numea Super S, nu pot sa spun ca nu sunt multumit de el dar cred ca se poate si mai bine ? Imi dati si mie va rog ceva sfaturi ?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, cred ca bucsele sunt, deoarece imi zisese un mecanic cu ceva timp in urma, ca in curand o sa trebuiasca sa le schimb... una din ele era crapata. Imi zicea ca sunt cele mai proaste - pe Golf, si ca la cat de ieftine sunt, puteau mai bine sa le faca mai scumpe dar mai bune. Anyway, legat de ulei, vara, Castrol 10W-40 A3B4 parca, iar iarna, 5W40. (urmeaza imediat). Completez cu 1L intre schimburi, cam de fiecare data. Motorul merge exceptional. :icon_thumright:

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!legat de cureaua de la alternator,vreau sa o schimb dar nu stiu care este.sunt doar 2 curele pe care le-am schimbat cand am schimbat distributia(asa e la motorul meau,axp).ma puteti ajuta si pe mine?multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de la alternator, este vizibila cu ochiul liber, spre deosebire de distributie - care este sub capac. O poti vedea chiar cand deschizi capota, in partea stanga a motorului. In functie de dotarile masinii tale SD/AC/(etc), mergi cu codul de sasiu la un magazin de piese auto, si cu specificatiile respective AC/SD/(etc), si o procuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua de la alternator e cea care nu are "dinti",nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. are niste canale dealungul... lungimii ei sa zicem asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un pacanit la motor de ceva vreme si mecanicul mi-a zis ca e de la pistoane; am auzit doua pareri : 1. ca trebuie schimbate toate din cauza de echilibrare( nu ma puneti sa explic:) si 2. ca poate fi inlocuit(e) doar cel(e) cu probleme. eu as prefera a doua varianta ,dar in afara de pret nu am alte argumente care sa-mi sustina optiunea. care ar putea fi consecintele? multumesc!

Ciao

Gherasime,aceeasi problema cu pistoanele am avut-o si eu,la golful din semnatura..

Eu am schimbat toate pistoanele(complet echipate cu semeringuri) la BC Golf in Timisoara,plus cuzineti(asa am ales eu pt o siguranta mai mare...)Din spusele mecanicului se pare ca e o problema destul de des intalnita pt motoarele de 1.4,se spune ca nu sunt foarte fiabile mai ales in regim de functionare intens..

intr-adevar,in momentul cand le-am schimbat se vedea clar pe o parte a pistoanelor urme de frecare,pe unele mai accentuat ,pe altele mai putin accentuat...

sper ca te-am ajutat..

ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca de fel motoarele de 1.4 sunt mai zgomotoase...si al meu intr-adevar in comparatie cu alte motoare este mai zgomotos.dar daca ai observat ca ti se intampla asa de la o vreme posibil sa fie si ceva in neregula:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu cand porneste dimineata, poti paria ca e Diesel. Iar zgomotos e doar cand il accelerez la cuplu. (mi se pare si normal). In rest, in mers "idle" e ok. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e adevarat, daca motorul nu are uzura excesiva e chiar silentios

al meu 1.4 nu il auzi cand e cald, iar dimineata cand are auto-socul pornit e la fel de galagioasa ca un logan,

dar cand scade la 850 rpm, in bord arata 0.5l/h consum si e destul de silentioasa, incat aud si tacanitul canistrei de carbon :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@didus mersi de atentionare, dar am crezut ca vorbim despre probleme specifice la 1.4 16v, nu am gasit ce ulei trebuie sa folosesc pentru ca motorul asta nu prea este pus in cataloguri online si am considerat ca e problema specifica. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc Castrol 15w-40.

@soila relantiul la mine la 1.4 16v sta la 760.asa arata pe vagcom.acum nu stiu...poate depinde si de tipul de motor anul de fabricatie..mai stiu eu:).chestia cu "silentziozitatea" mai tine intr-adevar si de uzura masinii si de vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!. intrebare: 1.la relanti(daca sunt oprit) pe computeru de bord imi arata la consum instantaneu in litri /100km, in loc de litri/ ora. stiti cumva care e problema? am fost la un service bosch in bv sa imi skimb sonda lambda 2 si l-am intrebat si de asta si ala mi-a spus(asa la o prima ghicire) ca ar putea pierde vid pe undeva. consumul aratat variaza de la 3-4 litri/100km pana la 11-12 litri/100km(desi masina e in stationare). cred k si in functie de cat de cald e motoru. e o problema serioasa asta sau nu afecteaza cu nimic performantele etc?

2. cand pornesc motoru dupa o stationare mai indelungata(minim 2 ore), MEDIA 1 imi apare totdeauna la 15,9 /100. dupa cateva zeci de metri incepe sa se micsoreze sau sa s mareasca, in functie de cum am mers acei cativa metri. intrebarea mea e daca si la voi tot atat arata cand porniti motoru? sau daca nu, cat? sau ce arata?

masina e golf 4 12.4 axp 2001.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ar fi in stationare sa iti arate in L/h.la mine arata 0,8l/h in conditiile in care d-abia am pornit masina si motorul era rece.asta cu vagcom-ul pus ca eu nu am computer de bord care sa imi arate consum si mult alte chestii:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@racovita_rico, cred ca tot ce ti se intampla, e normal. cred. :) si eu am consumul in stationare, tot in litrii pe km. parca in cartea masinii, scria ca se calculeaza odata la 30 de metrii. si evident, ca atunci cand pornesti masina, si motorul e rece, consumul este mai mare. mergand drum mai lung, drept, fara sa o arzi in treapta 1 si 2 prea des, consumul scade, motorul se incalzeste, si de asemenea scade si media. chiar nu cred ca nu e normal faptul ca tie nu iti arata consumul instant in l/h cand stationezi, la fel cum e si la mine de altfel. (si poate si la altii). poate cineva sa confirme cu date exacte, cele afirmate? eu retin ca asa sta treaba. :)

@DJ_Geooo - exact. Tu ai acel bord mic, care iti afiseaza in partea ceasurilor din dreapta pe display-ul acela mic monocrom (probabil), iar noi avem acel display in mijlocul bordului, negru cu scris rosu. Sau cel putin eu, asa am, nu stiu racovita_rico. :)

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am si eu ca likudio. dar mi s pare aiurea sa iti arate in stationare consumul in l/100 km. nu are sens. acu nu stiu de unde ar putea veni problema asta. eu raman la parerea ca nu e normal. poate mai zice cineva p aici care stie mai multe detalii. stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@racovita_rico, ai confirmarea. Direct din manualul de utilizare. :) E absolut normal ce se intampla.

post-4347-1259787297_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin consum momentan se refera la consumul instantaneu in mers (mai ales ca spune si de cei 30 de metri pe care tu nu ii faci pe loc). Oricum nu e normal sa iti arate in L/100km la relanti.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!