Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Referitor la MFa, parerea mea este ca nu e ceva specific golfului, el in principiu avand ecranul pozitionat intre ceasuru unde arata datele calculatorului din bord.

Insa, versiunea mai ieftina, care e specifica Octaviei, afiseaza datele calculatorului pe ecranul ceasului.

 

Dar, oricare versiune de calculator de bord ar fi implementata, trebuie sa ai maneta stergatorului cu butoane pt a putea naviga prin functiile
calculatorului.

 

E posibil ca unele golfuri de la inceput de generatie sa aiba un astfel de afisaj, insa in mod normal, un golf care are calculator de bord are automat display-ul rosu dintre ceasuri, fie el in versiune mica sau maxi.

 

Este ca si cu semnalizatoarele laterale care la inceput au fost galbene si apoi cu sticla clara.

 

Insa in cartea mea, la capitolul ce tine de calculatorul de bord am imaginile cu ecranul dintre ceasuri, nu am vazut nimic legat de ecranul mic de sub turometru.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

si intre au fost si semnalizatoare fumurii, deosebit de nasole, cum a am avut si eu, si le-am dat o palma de lac cu cateva picaturi de vopsea neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la MFa, parerea mea este ca nu e ceva specific golfului, el in principiu avand ecranul pozitionat intre ceasuru unde arata datele calculatorului din bord.

Insa, versiunea mai ieftina, care e specifica Octaviei, afiseaza datele calculatorului pe ecranul ceasului.

 

Dar, oricare versiune de calculator de bord ar fi implementata, trebuie sa ai maneta stergatorului cu butoane pt a putea naviga prin functiile

calculatorului.

 

E posibil ca unele golfuri de la inceput de generatie sa aiba un astfel de afisaj, insa in mod normal, un golf care are calculator de bord are automat display-ul rosu dintre ceasuri, fie el in versiune mica sau maxi.

 

Este ca si cu semnalizatoarele laterale care la inceput au fost galbene si apoi cu sticla clara.

 

Insa in cartea mea, la capitolul ce tine de calculatorul de bord am imaginile cu ecranul dintre ceasuri, nu am vazut nimic legat de ecranul mic de sub turometru.

MFA-urile sunt prezenta si pe G3 inca din 92-93 dar atunci veneau numai pe versiuni de top la masini full GTI-GT.

Parca sa zik ca la prima generatie de G4 97-98 sistemul a fost implementat pentru scurta vreme doar pe un lot foarte mic de masini care au cablu de acceleratie si nu comanda electronica la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bord MFA are orice skoda... e dotare de low standard

 

la golf4 s-a vrut ceva mai premium, de aia s-a pus minidot si maxidot, dar ca optiuni

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pe G4 exact ca cel din poza .....si arata tot ce vrei pe el

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la G4 1.4 16 v din 1999 nu imi arata intre ceasuri decat martorii .....nu si lumina din partea de jos.......

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru ca n-ai computer de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pai e simplu, inseamna ca nu e echipata cu asa ceva masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai imi arata consumul instant, consumul mediu, temp exterioara..etc.......asta nu inseamna ca ai computer de bord?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai sus ai zis ca intre ceasuri nu-ti arata decat martorii si acum zici de consum instant, mediu, temperatura...

In cazul asta, da, ai computer de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi arata la turometru.....nu intre ceasuri.....asta am vrut sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna, am un golf 4, 1.4 16v  si de ceva timp, cateodata, am niste trepidatii la relantiu si de cele mai multe ori moare motorul cand nu e in forta. Am schimbat filtrul de aer, cel de benzina si am adaptat clapeta de acceleratie,erori nu am, in forta trage de bine dar cand o las la relantiu cateodata moare motorul sau apar acele trepidatii urate dupa care moare motorul...iar daca incerc sa accelerez brusc, ori se ineaca ori merge in hopuri. Am gasit pe acest forum si alte persoane care au avut aceeasi problema la masinile lor, insa n-au postat si o rezolvare a problemei lor, asa ca ma simt nevoit sa apelez la cei in cunostinta de cauza. Apreciez orice sfat primit. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@panda23 :Asa a fost dintotdeauna de cand ai masina sau ai facut vreo modificare ?,referitor la ambreiaj cand plec de pe loc parca simt niste terpidatii ca si cum ar patina si se aude ceva din spate(Cred)  totusi nu cred ca patineaza discum de ambreiaj in schimb parca prinde ceva mai sus ca deobicei si e oleaca mai moale,n-am probleme cu schimbatu vitezelor,ce ar trebui sa fac,am vazut ca nici lichid de servo nu prea mai am,de frana am vazut ca este,sa fac vreo aerisire la abreaj ? sa-l reglez , ce recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e de cand am masina....si in carte la fel scrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si banuiesc ca ai acel buton de langa stergoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,asa,pai inseamna ca baietii au dreptate sunt 2 posibilitati ori n-am deloc ori a fost inlocuit,banuiesc ca nu merita sa schimb bordul si restu pentru atata lucru nu ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 bord exact ca in filmuletul din linkul urmator pe G4 1.4 16v am si eu.......vreti sa spune-ti ca a fost schimbat bordul?

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Da o serie de sasiu la Gabi, iti spiune el ce a venit din fabrica, macar stii o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa postez aici seria de la sasiu sau PM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid de frana,tu ai pe masina schimbat ATE care se schimba din 2 in 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Salutare!

 

Azi am avut ceva de lucru pe la masina si am ajuns si prin zona distributiei si am desfacut capacul de sus sa vad cum sta treaba poate o prind cu "Label-urile" la vedere :d si am avut noroc.

Atasez cateva poze sa imi ziceti o parere! 

Am luat masina de la fostul prop si mi=a zis ca distrbutia a fost schimbata la 90K si acum are 125k.

Multzam!

 

post-117448-0-75351000-1363522322_thumb.

post-117448-0-81823000-1363522330_thumb.

post-117448-0-14416300-1363522345_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu, daca datele schimbarii sunt reale, poti sta linistit, o distributie montata corect duce fara pbme 90.000 km.

.

Oricum, pe langa partea plata trebuie verificati si dintii, sa fie in stare buna.

 

Desi, din ce am vazut chiar pe acest forum, daca rolele sunt bune si cureaua calca bine, o curea poate arata f bine pana la un numar f mare de km.

Dar desi ea poate arata f bine, daca are f multi ani la activ ( peste 8 ani) sau multi km peste limita maxima ( peste 120.000km ), apar probleme la nivel structural ce afecteaza cureaua.

Pana in acesti ani sau km, la un mod normal de exploatare a masinii, dupa parerea mea nu are voie sa pice distributia.

 

Asta a patit un coleg de-al nostru de pe forum, care a avut neplacuta surpriza sa gaseasca cureaua mica neschimbata cam de 200.000 km ( vechiul proprietar omisese sa o schimbe) si pur si simplu i s-au desprins dintii de pe curea.

Din poze, am fost mirat sa constat ca dintii chiar si partea plata a curelei se prezentau f bine vizual.

 

Deci e f important sa se stie istoricul distributiei, iar daca nu se stie cu exactitate, sa se inlocuiasca preventiv chiar daca ea chipurile atata bine.

 

Plus, chiar daca in componeta lor curelele moderne au chevlar, se stie ca acesta dupa 10 ani de zile isi pierde f mult din rezistenta.

Pt ca, chiar si vestele antiglont mai vechi de 10 ani nu mai prezinta siguranta, tocmai din cauza imbatranirii chevlarului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!