Jump to content

Montare bord golf 4 pe golf 3


CV-03-BTF
 Share

Postare recomandată

scuze acum am vazut pe un aptipilt unde scrie o serie da nu pre se vede bine...1H(A)5919033AH am pus A in paranteza pt ca nu se vede bine si nu stiu sigur dac este A sau H dac stie cineva sa-mi zica...ceasurile mele sunt de la 20 la 240 si 7 mii turatii.o sa gasesc eu asa ceva sau trebuie modificate?ar fi misto dac ar exista gata facute....si sa mearga asa doar sa le montezi si gata...eu mas incumeta...vezi poate mai gasesti saitul ala..

post-70531-0-07296800-1315218636_thumb.j

post-70531-0-08147200-1315218639_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CV-03-BTF

    13

  • adrianviperdodge2012

    13

  • sebastian.c

    10

  • phun

    7

  • 3 weeks later...

asa arata ceasurile de polo 6n model 1999.....si un link

polo 6n

Se pare ca mufa este cam la fel ca la mk3 , la bordul de polo (parerea mea) , maine ma duc la dezmembrari sa caut unul :D , am o mufa de golf mk3 si vad pe loc daca merge sau nu , daca mai are si MFA il cumpar si am terminat harababura , la polo teoretic are mufa ca la mk3 doar pana in 1999 , dupa 2000 trecandu-se la mufe de mk4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care vor sa isi faca singurei..... http://tacho-forum.d...ngen/g4ing3.htm

P.S. - daca ceasurile din anunt au si MFA (nu pot vedea poza cu ele si in anunt nu scrie) merita banii. Daca nu.....sunt bani aruncati.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
adrianviperdodge2012

Am gasit ceva extraordinar: http://www.vwforum.nl/volkswagen-algemeen-f5/golf-4-dashboard-in-golf-3-t94328-30.html .As avea si eu o rugaminte daca se poate:F l o r i n a postat un link in care poti sa iti faci singur mufa de conectare la golf 4,dar imi poate spune cineva ,ce inseamna fiecare pin de la bordul golfului 3?In spate unde vine mufa de conectare a ceasurilor,as vrea sa aflu ce functie are fiecare pin(REPET DE LA GOLF 3 nu 4).Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Peste o saptamana imi aduce cineva un bord de T4 din De si vreau sa ma apuc de treaba,de convertit,dar am vazut chiar in primul post ceva de schimbarea senzorului de la rezervor,sau ce?mai trebuie ceva schimbat inafara de bord,pentru ca transplantul sa fie complet functional?apropo in acest link spune in tabelul facut special pentru pini bord vechi si pini bord nou de MFA,iar in dreptul MFA scrie ---- asta inseamna ca bordul de golf 3 cu MFA nu poate fi adaptat la golf 4?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca semnalul de la ECU care il primeste T4 ptr MFA sa difere fata de golf 3. O sa poti sa vezi temp exterioara si ulei dar nu cred ca o sa iti arate consumul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul de la t4 te ajuta tot, eu am shimbat ceasurile de la t4 al meu bord mai vechi 26 pini cu modelul mai nou 32 pini,eu am gasit la dezmebrari cablajul care duce din tabloul de bord la ceasurile de bodr,din ce am vazut eu tabloul este indentic la t4 cu cel de g3 indiferent de modelul de ceasuri de bord cu 26 sau 32 pini,care aveti nevoie de detalii va pot ajuta,eu am pus bord echipat cu computer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este functional computerul de pe t4? Ce model ai pus mai exact? Ai un cod ceva? Si o poza cu lucrarea finalizata? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
adrianviperdodge2012

Poate sa ma ajute cineva cu o resetare a bordului?Afisajul de sub turometru (cu MFA) imi arata consumul in reluare cu un lag imens de 10-15 secunde si am vazut in multe video-uri ca se schimba instantaneu.Are cineva vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista consum mediu si consum instant.Cel mediu se modifica mai rar in functie de distanta si viteza.La care te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Greseala mea,ma refeream la consumul instant,are cineva vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie o problema din ceasuri.Verifica toate conexiunile electrice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am montat ceasuri de golf 4 pe golf 3 in locul celor cu mfa.Am pus bord simplu fara CB, am folosit mufa de pe un bord defect de golf 3 si am venit cu fire in interiorul bordului la mufa albastra (am lipit firele direct pe placa la baza pinilor mufei albastre).

Problemele care raman de rezolvat sunt indicatorul de benzina nefunctional, becul de benzina (rezervor gol),vreau sa montez un senzor de nivel lichid parbriz,senzor de avertizare usi deschise, nu stiu cum e cu luminile lasate aprinse (daca se poate activa buzzer) si imi ramane aprins indicatorul de baterie.

Turometrul si vitezometrul functioneaza perfect chiar daca eu am avut ceasuri pe Golf 3 cu 220 km/h iar cele de golf 4 au 260 km/h.

Deocamdata sunt multumit, investitia mica (80 ron ceasuri), urmeaza sa imi cumpar senzor rezervor vas lichid spalare.Va tin la curent si revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pui o poza cum se aseaza in bord te rog? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@mac23 o poza cu noul bord ar fi interesanta.

2.Benzina are nevoie de o "adaptare".NU mai tin minte exact,dar stiu ca mi a spus cineva la un moment dat ca acul de la benzina/motorina lucreaza invers fata de golf4.Cica pompa ar functiona altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate am avut de lucru la alte VAG-uri cu probleme mai "urgente", insa am observat dupa cca 2 saptamani de utilizare urmatoarele aspecte negative :

-indicatorul de benzina functioneaza pe invers, adica am facut plinul si imi suna bordul si era aprins intruna martorul de pompa, cand scade sub jumatate de rezervor incepe sa urce si acul bordului

-se blocheaza bordul (vitezometru,turometru,temp. si benzina) cand ajunge la cca 55-60 km/h, duap cca 20 secunde isi da drumul si nu mai are treaba pana cand nu o opresc (iau contactul), singura chestie fiind ca indicatorul de benzina in loc sa plece de la capat de scala memoreaza ca si punct de zero ultima indicatie inainte de blocarea ceasurilor.Doar daca scot mufa bordului se reseteaza la normal.

Mentionez ca am montat bordul pe un Golf 4, merge perfect, nu am apucat sa il codez pentru motorul meu, momentan am ca si cod 00143.

Urmeaza sa-l codez conform motorului meu, sa rezolv problema pozitionarii (deocamdata am decupat astfel incat sa mi se aseze pe bord) si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca ai folosit bord fara CAN ? ciudat ca se blocheaza.

Pentru problema cu nivelul benzinei - asa este, citeste invers ... la un moment dat, am gasit o solutie pe un site de afara... incerc sa o caut si iti postez link-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Deci a rezolvat cineva misterul swapului in legatura cu indicatorul de benzina?parca spuneati ca indica total invers?care e rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

De ceasuri de bord am vazut cu totii cum se adapteaza,dar bordul cu totul,in sine,comenzile la fiecare bloc de lumini,consola centrala si etc..sunt la fel?alimentarea la casetofon,blocul de lumini pt faruri,contact,toate sistemele?sunt identice la imbinare/la mufare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut dragi colegi

intr-un final se poate MONTA CESURILE DE G4 PE G3?

si daca da ca tot nu sunt lamurit spuneti cum ati facut si ce modificari trebuie aduse

las adresa mea de mail grclucian@uahoo.com

ptr cei aproape de zona iasi sunt dispus sa bem si o bere .............

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!